• Iron Cave Prison is een Amerikaanse gevangenis waar zowel de grote als minder grote criminelen worden gehuisvest. Van levenslang tot een paar maanden, iedere crimineel is hier te vinden.
    Echter is er een groepje dat al tijden samenzweert om uit de gevangenis te ontsnappen, zij noemen zichzelf The Unseen, omdat ze altijd in de nacht te werk gaan en hun eigen Pi (Prison Industries) hebben. Ze doen met z'n zessen klusjes in de gevangenis en verdienen hier ook geld mee, een perfecte bezigheid om een ontsnappingsweg te vinden.
    Dagen en nachten is de groep bezig met het verzinnen van een ontsnappingsplan en het einde begint in zicht te komen. Over exact één week willen ze de ontsnapping voort gaan zetten. Maar of ze alles op tijd kunnen regelen is de vraag, gezien de bewakers een aanwijzing hebben gevonden. Ze zijn nu extra paraat en verdenken iedere gevangene. Zal het de groep lukken om te ontsnappen, of zullen we bewakers de groep ontdekken en zullen ze tien jaar langer in Iron Cave moeten doorbrengen. . . ?

    Groepen/personages:
    The Unseen ( 6 )
    - Kepler - Alexander Skarsgård
    -
    -
    -
    -
    -
    Bewakers ( 6 )
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Overige personen ( 4 ) Andere gevangenen, artsen, receptionisten, etc.
    -
    -
    -
    -

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: minimaal 18 voor gevangenen, 23 voor bewakers
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra's

    Regels:
    - Denk er aan dat het een mannengevangenis is. Vrouwen kunnen er zijn, maar minimaal en deze zijn bijvoorbeeld arts/kantinemedewerker/receptioniste.
    - Minimaal 200 woorden per post, per personage. Dus als je er twee hebt schrijf je 400 woorden in je post, enzovoort.
    - Graag een beetje wisseling in leeftijden van personages. Je kunt moeilijk ontsnappen met een team die allemaal onder de 25 zijn. Het kan wel, maar het is onrealistisch in mijn ogen.
    - Verzin een beetje verschillende rollen. Zo kan je een newbie hebben, maar ook eentje die ter dood veroordeeld is. Of een newbie bewaker, of eentje die de gevangenen juist helpt met ontsnappen. Wees creatief!
    - Respecteer elkaar. Geen ruzie maken buiten het RPG om. Probeer het een beetje gezellig te houden.
    - Als je vragen hebt, stel ze gerust. Daar ben ik ook voor namelijk c:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 20:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het omdat het meer en deels alleen mannen is die gespeeld kunnen worden dat niemand zich aanmeldt?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 20:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    even een MT, want ik twijfel nog een beetje maar ik vind Prison Break amazing en dit idee is echt perfect ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Even MT


    16 - 09 - '17

    Last try, anders sluit ik hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doe mij maar een Unseen, moest het doorgaan.


    16 - 09 - '17

    Kan een meisje niet?


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:
    Kan een meisje niet?

    Niet als gevangene nee, dat heb ik bij de regels uitgelegd ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Slotje op aanvraag.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.