• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 21:55 ]


    Caution first, always.

    Traynor schreef:
    (...)

    Damn life is fabulous! (kitty)


    i know right!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Damn, waarom maak ik me hier zo druk om. Hij gaat echt niet vast komen te zitten, ze gaan die regeling gewoon accepteren. Denk daar aan Kell.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Real friends that are positive, supportive and look out for you are a blessing.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hoe ruim je een dode wesp op: laat de kat het opeten.


    Stenenlikker

    Wauw dat duurde lang zeg
    Nu hopen dat we het niet helemaal verkloot hebben...
    Maar hey we hadden vandaag een examen voc, maandag beginnen de 'echte' examen, we zijn van acht tot halfzes naar Tongeren gegaan en in al die shut hadden wij twee weken om heel het groepswerk in elkaar te stampen, dankuwel meneer
    Dit is waarom ik groepwerk haat


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis


    Phil Dunphy. My spirit animal.


    Dodie is so my crush aahh

    Pantaloon schreef:
    Dodie is so my crush aahh

    Same.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    i just fucking hate people


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Je kunt je niet verontschuldigen bij een hond, dus doe dat dan ook niet."

    En dat zeg je dan tegen MIJ, de persoon die sorry zegt als iemand anders op haar voet gaat staan??? Ik weet niet hoe je verwacht dat ik dat klaarspeel tbh

    (en nu voel ik me vaagjes shitty for no reason whatsoever dus kom op was dit nou echt nodig)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hm ik sta op het randje van een mental breakdown eeeeeeenn alles gaat een beetje heel erg mis en nog wat blabla
    maar
    hey
    mn schemas over de romeinse republiek zijn on point


    Heaven is a place that we all have

    I'm feeling so useless and not loved and I have the feeling no one cares


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Welkom in Nederland; het land waarin een vrouwonvriendelijke klootzak zetels krijgt in de tweede kamer.


    26 - 02 - '16

    Surpriseparty plannen voor mama's vijftigste verjaardag — mhihi.


    Het is zo vreemd om je vrienden van vroeger terug te zien terwijl zij hun examen in muziek en theater doen. Ik bedoel, een half jaar geleden stond ik daar op het podium en waren zij mijn mental support, maar nu staan jullie er en hebben we geen contact meer. Laten we maar vergeten dat die ene keer dat ik probeerde hallo te komen zeggen in de pauze, jullie me alleen maar glazig aanstaarden of mijn blik vermeden totdat ik me uiteindelijk in het toilet het verstopt van schaamte. Ik mis jullie, ik mis mijn school, ik mis mijn kunstvakken. Maar terug komen, dat doen we niet meer.