• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 21:55 ]


    Caution first, always.

    naar beneden voor wijn maar wel sociaal moeten doen of in bed blijven en geen mensen om me heen hoeven hebben. hm

    nog een reden waarom ik dus wil kappen met school :W

    groepswerkjes: when iemand zijn tekst gewoon letterlijk van internet plukt en COPY PASTE DOET OML NEE NEE NEE OMFG DAS PLAGIAAT AF nieT LETTERLIJK KOPIEREN oh gosh this is going to suck very hard


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Whaaaaaaaat :W

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 21:37 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Fucking hell waarom kom je er zo laat mee dat ik de andere opdracht moet maken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 21:39 ]


    This ain't no place for no better man.

    INGE EN IK WORDEN BUREN. SORTA. omg.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zelfhaat momentje. Stom lichaam dat ik heb en dat ik het zo ver heb laten komen en dat er vast voorlopig nog geen verandering komt, doordat de thuissituatie niet mee werkt en ik het liefste mn pa mee sleur met sporten, maar hij zegt steeds 'ja' en doet 'nee'. En ik moet niet op hem wachten, maar dat doe ik wel. Uuugh, I'm so ugly. Useless pig that I am. Although some pigs are cute. But I'm certainly not. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    O mijn god waarom bel je me ik wil slapen
    *typt ze terwijl ze aan de telefoon is en af en toe 'mmm' en 'ja' mompelt*


    i put the fun in funeral

    Stiekem wil ik eigenlijk gewoon dat mensen me mooi vinden, en dat ze me dat vertellen. En dan niet om beleefd/aardig te doen. Maar omdat ze het ook daadwerkelijk menen dat ze me mooi vinden. Maar nee. In plaats daarvan krijg ik van alle kanten te horen dat ik het niet verdien om zo'n knappe vriend te hebben. Dat ik lelijk ben. Dat ik dus absoluut verre van knap ben.
    En ze hebben nog gelijk ook. But I just want to feel pretty though. Because don't we all?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Stiekem wil ik eigenlijk gewoon dat mensen me mooi vinden, en dat ze me dat vertellen. En dan niet om beleefd/aardig te doen. Maar omdat ze het ook daadwerkelijk menen dat ze me mooi vinden. Maar nee. In plaats daarvan krijg ik van alle kanten te horen dat ik het niet verdien om zo'n knappe vriend te hebben. Dat ik lelijk ben. Dat ik dus absoluut verre van knap ben.
    En ze hebben nog gelijk ook. But I just want to feel pretty though. Because don't we all?


    Dat probleem herken ik maar al te goed :/
    Ik denk dat het menseigen is om wel eens positieve bevestiging nodig hebben. Wat die mensen betreft, lekker laten praten. Jouw vriend koos jou om jou (:


    26 - 02 - '16

    Als je een mes in m'n rug steekt, kan je er een terug verwachten. Alleen dan tussen je ogen. (bat)


    Monochopsis schreef:
    (...)

    Dat probleem herken ik maar al te goed :/
    Ik denk dat het menseigen is om wel eens positieve bevestiging nodig hebben. Wat die mensen betreft, lekker laten praten. Jouw vriend koos jou om jou (:


    Daar heb je wel gelijk in inderdaad. En ik weet dat ik die mensen moet laten praten, maar toch steekt het wel. Ook omdat ik het met sommige van die mensen die deze dingen zeggen het goed kan vinden. :/
    Gelukkig kiest mijn vriend inderdaad voor mij en ben ik met hem heel gelukkig. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Daar heb je wel gelijk in inderdaad. En ik weet dat ik die mensen moet laten praten, maar toch steekt het wel. Ook omdat ik het met sommige van die mensen die deze dingen zeggen het goed kan vinden. :/
    Gelukkig kiest mijn vriend inderdaad voor mij en ben ik met hem heel gelukkig. c:


    Raar dat juist dat soort mensen zoiets zeggen. Ik snap het wel dat je dat moeilijk vind. Uiteindelijk, heel cru/lomp gezegd, draait het om jou en jouw geluk. Dan kunnen zij vinden wat ze willen en zeggen wat ze willen, maar jij weet toch wel beter (;

    Laat je niet kwetsen door jaloerse mensen (:


    26 - 02 - '16

    Ik ben een kind van de Duivel
    Mama, jij hoeft niet te huilen
    Feesten, alsof elke dag hier m'n laatste is
    Hoop dat je deze draait, op mijn begrafenis

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 22:42 ]


    Gewoon triest dat er naar jarenlang strijden voor vrouwenrechten er nog her en der figuren opduiken die het lef hebben om te zeggen dat een vrouw verkrachting zelf uitlokt of zelfs wil. Wtf. Dat soort mensen mogen echt terugkruipen onder de steen waar ze vandaan komen, want die hebben geen idee hoe zoiets is en hoeveel last je ervan blijft houden. Het maakt me gewoon verdrietig en maakt oude wonden open die ik dacht achter me gelaten te hebben.


    26 - 02 - '16

    Even feels bij enchanted net


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.