• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 21:55 ]


    Caution first, always.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Daar heb je wel gelijk in inderdaad. En ik weet dat ik die mensen moet laten praten, maar toch steekt het wel. Ook omdat ik het met sommige van die mensen die deze dingen zeggen het goed kan vinden. :/
    Gelukkig kiest mijn vriend inderdaad voor mij en ben ik met hem heel gelukkig. c:

    Ik denk dat die mensen gewoon echt jaloers zijn, want jij ben gewoon niet lelijk. Laat ze lekker zuur zijn, want whatever jij bent gelukkig met hem. (nerd)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    1 week of yoga and it already solved 99% of my back-problems. Hallelujah.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Prongsie schreef:
    INGE EN IK WORDEN BUREN. SORTA. omg.


    Ik had even een moment van ??? wie ben jij. Je bent erg goed undercover, binnenkort-bijna-buurvrouw

    Maar JA YAY als we een ingewikkeld netwerk van spiegels bij jou ophangen kunnen we naar elkaar ZWAAIEN *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Raar dat juist dat soort mensen zoiets zeggen. Ik snap het wel dat je dat moeilijk vind. Uiteindelijk, heel cru/lomp gezegd, draait het om jou en jouw geluk. Dan kunnen zij vinden wat ze willen en zeggen wat ze willen, maar jij weet toch wel beter (;

    Laat je niet kwetsen door jaloerse mensen (:


    Jaa, ik vond dat dus ook nogal raar. Vandaar ook dat het steekt. Wanneer mensen nare dingen zeggen terwijl ik die mensen toch niet zo moet, heb ik minder moeite met het van me af te zetten. Maar in dit geval zeggen ook mensen deze dingen tegen me waarvan ik juist het idee heb dat ik het goed met ze kan vinden. Dus het verbaasd me dat ze me dit dan zeggen, alsof ze het me ook niet gunnen oid. Ik weet niet. Het maakt me in ieder geval erg onzeker. :/

    En het draait inderdaad om mijn eigen geluk, en of ik zelf blij ben met mijn leven etc. Maar toch is het soms wel prettig als een ander verteld dat ik dr goed uit zie of goed bezig ben of wat dan ook. Complimentjes zijn namelijk altijd welkom. En horen dat ik dus niet goed genoeg ben, is niet zo welkom en maakt mijn gedachtes ook niet zo positief over mezelf. x) Maar je hebt verder wel gelijk. Ik moet me er eigenlijk niets van aan trekken. Is soms alleen ontzettend lastig.

    But thank you very much for your kind words. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Ik had even een moment van ??? wie ben jij. Je bent erg goed undercover, binnenkort-bijna-buurvrouw

    Maar JA YAY als we een ingewikkeld netwerk van spiegels bij jou ophangen kunnen we naar elkaar ZWAAIEN *O*


    Ik ben onbekend. Hehe.
    Ik kan ook gewoon buiten gaan staan en dan naar je zwaaien. Hoeven we ook niet natuurkundig en moeilijk te doen met spiegels. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Jaa, ik vond dat dus ook nogal raar. Vandaar ook dat het steekt. Wanneer mensen nare dingen zeggen terwijl ik die mensen toch niet zo moet, heb ik minder moeite met het van me af te zetten. Maar in dit geval zeggen ook mensen deze dingen tegen me waarvan ik juist het idee heb dat ik het goed met ze kan vinden. Dus het verbaasd me dat ze me dit dan zeggen, alsof ze het me ook niet gunnen oid. Ik weet niet. Het maakt me in ieder geval erg onzeker. :/

    En het draait inderdaad om mijn eigen geluk, en of ik zelf blij ben met mijn leven etc. Maar toch is het soms wel prettig als een ander verteld dat ik dr goed uit zie of goed bezig ben of wat dan ook. Complimentjes zijn namelijk altijd welkom. En horen dat ik dus niet goed genoeg ben, is niet zo welkom en maakt mijn gedachtes ook niet zo positief over mezelf. x) Maar je hebt verder wel gelijk. Ik moet me er eigenlijk niets van aan trekken. Is soms alleen ontzettend lastig.

    But thank you very much for your kind words. <3


    Het is ook lastig. Onzekerheid is het meest vervelende dat er is.. Laat je niet kapot maken door anderen, maar ook niet door eigen negatieve gedachten als 'ik ben niet goed genoeg' of iets in die strekking, want dat ben je wel! Ik vind je een hele toffe meid en ik weet zeker dat er nog heel wat mensen zijn die dat ook vinden (:



    26 - 02 - '16

    God echt 95% van wat je doet zit vastgebakken in je hoofd.


    Kak dat heb ik weer.
    Kies ik een keer voor mezelf door ergens niet heen te gaan, blijkt het juist vet leuk te zijn geweest.
    En het nadeel is dat ik volgende week waarschijnlijk weer moet afzeggen dus ik zie ze pas (als er niet weer dingen tussen komen) over 2 a 3 week.
    Gadsie.

    Ik bedoel, ik weet dat ik me niet schuldig moet voelen maar ik zeg wel constant op de meest onhandige momenten af. Zo komen we als groep niet echt verder. En daarnaast, de keren dat ik er ben, ben ik een emotioneel wrak, wat de situatie niet verbeterd. Het zal me niet verbazen als de iedereen allang zat van me is.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 23:04 ]


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Jongens deze LJH bestaat al drie dagen, dat kan sneller.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zal ik onzin posts neer zetten? xD


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    VaIeska schreef:
    (...)
    Ik denk dat die mensen gewoon echt jaloers zijn, want jij ben gewoon niet lelijk. Laat ze lekker zuur zijn, want whatever jij bent gelukkig met hem. (nerd)


    Dankjewel. <3 En ik ben inderdaad gelukkig met hem. c:


    Monochopsis schreef:
    (...)

    Het is ook lastig. Onzekerheid is het meest vervelende dat er is.. Laat je niet kapot maken door anderen, maar ook niet door eigen negatieve gedachten als 'ik ben niet goed genoeg' of iets in die strekking, want dat ben je wel! Ik vind je een hele toffe meid en ik weet zeker dat er nog heel wat mensen zijn die dat ook vinden (:




    Jaa klopt. Ook mijn eigen gedachtes kunnen me erg in de weg zitten. Alles bij elkaar eigenlijk gewoon, haha. x) Maar onwijs bedankt. You're amazing. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Prongsie schreef:
    (...)

    Ik ben onbekend. Hehe.
    Ik kan ook gewoon buiten gaan staan en dan naar je zwaaien. Hoeven we ook niet natuurkundig en moeilijk te doen met spiegels. :'D


    Dat vind ik nou een briljant plan, omg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik was vergeten hoe leuk ik Enchanted vond.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Archie schreef:
    Ik was vergeten hoe leuk ik Enchanted vond.


    YES. ik ga spontaan weer meezingen met al die liedjes.

    "IIIII've been dreaming of a true love's kiss"
    "How does she knooooooooooow"
    "You're in my aaarms and all the world is goneee"


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik snap die trend van een grote fishnet panty onder je broek echt voor geen meter.