• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 14:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wauw zo grappig ;')


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jeez, niet alweer, hé?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat te doen, wat te doen


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MIJN BABY IS ER!! Nu moet haar broer nog thuiskomen.

    Wat. Ik wist niet dat Luke Evans homo was. Niet dat ik iets tegen homo's heb. En dan te bedenken dat ik dat ontdekte doordat ik me aan het verdiepen was in zijn rol van Gaston.

    Oh god please shut up? You are annoying af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Krolock schreef:
    Wat. Ik wist niet dat Luke Evans homo was. Niet dat ik iets tegen homo's heb. En dan te bedenken dat ik dat ontdekte doordat ik me aan het verdiepen was in zijn rol van Gaston.



    Wat? Did noooot see that coming :W Best geweldig tho, heeft hij een vriend?

    Whoo in 2002 is hij uit de kast gekomen. Respect, toen was er nog lang niet zoveel begrip voor als nu.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2017 - 13:54 ]

    Kan er een deuk zitten aan de buitenkant van een appel maar is aan de binnenkant niet te zien

    Mijn antwoord : ja want in mijn appel zat er een deuk


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    morgen jarig *pistool emoji*

    Peredvizhniki schreef:
    morgen jarig *pistool emoji*


    🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫


    Heaven is a place that we all have

    Voor het eerst in vier jaar is er een nieuwe groepsfoto gemaakt en als pf voor onze groepschat genomen, en drie maal raden wie er niet op staat!

    Peredvizhniki schreef:
    morgen jarig *pistool emoji*


    Alvast gefeliciteerd. (flower)


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    bff_bestfriend schreef:
    (...)

    Alvast gefeliciteerd. (flower)


    dankjewel!

    Waarom lijk ik de marketing maar niet te kunnen ontlopen? Kom op, zeg.


    Rest in Peace, Son of Gondor


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried