• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 14:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oké: koffer inpakken, readers controleren, douchen en aankleden, naar huis. Niet laten afleiden. Niet laten afleiden. Niet laten afleiden. *kijkt korte iCarly clipjes op Facebook*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Meh, ik moet maar eens gaan leren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    altijd leuk zo'n opa die overdreven verbaasd reageert als je zegt dat je geen vriendje hebt

    TYPISCH HE
    ik moet studeren maaaar neee deze fucking flodder hier moet aan riverdale en duizend andere series en films beginnen (want ooit moet het toch gebeuren blabla) LIKE neee FUCKING DOMBO VOLGENS MIJ MOET JE FOCUSSEN OP JE VOLDOENDES EN AAN JE WISKUNDE BEGINNEN WAT DACHT JE DAARVAN


    Heaven is a place that we all have

    Oeps
    Ik pauzeer al anderhalf uur en ik heb één uur 'gestudeerd'


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Woeeeh, rijles ging echt super.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn neefje met een sok op zijn hoofd is echt het beste van de dag.


    Deep inside, I've never felt alive

    Archie schreef:
    Woeeeh, rijles ging echt super.


    Yay! Hoe ver ben je al met lessen? ^^


    OTOFT: Buh, ga weg alsjeblieft. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hoop dat ik mijn kindje weer kan ophalen vandaag. Dan kan hij zijn zusje ontmoeten die vandaag ook thuis komt ^^

    Gibbs schreef:
    (...)

    Yay! Hoe ver ben je al met lessen? ^^


    OTOFT: Buh, ga weg alsjeblieft. :C


    Ik heb er nu in totaal misschien iets van 8 gehad of zo iets. Maar wel met een break van 6 maanden er tussen in.
    Volgende week begin ik met het gebruiken van de spiegels en zo, spannend.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Archie schreef:
    (...)

    Ik heb er nu in totaal misschien iets van 8 gehad of zo iets. Maar wel met een break van 6 maanden er tussen in.
    Volgende week begin ik met het gebruiken van de spiegels en zo, spannend.


    Ah okii. Komt helemaal goed! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    mn moeder zei net superserieus dat 'we misschien maar voor jou een mopshond moeten gaan halen'

    EN IK SCHREEUWDE TAKE THAT SCIPIO AFRICANUS


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    mn moeder zei net superserieus dat 'we misschien maar voor jou een mopshond moeten gaan halen'

    EN IK SCHREEUWDE TAKE THAT SCIPIO AFRICANUS


    Dude. Nog een paar keer gaan zeuren over een mopshond en er is dus best grote kans dat je er eentje krijgt, als ze dus serieus erover aan het worden is. YOU CAN DO IT! GET THAT PUG!


    OTOFT: Gaaaaaa weeeeeeegggggggggg.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dude. Nog een paar keer gaan zeuren over een mopshond en er is dus best grote kans dat je er eentje krijgt, als ze dus serieus erover aan het worden is. YOU CAN DO IT! GET THAT PUG!


    OTOFT: Gaaaaaa weeeeeeegggggggggg.


    o lievehemel, nu alleen nog mn exams nailen EN DAN IS ER EEN KANS!!!


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    (...)

    o lievehemel, nu alleen nog mn exams nailen EN DAN IS ER EEN KANS!!!


    Hup, aan de studie. Get that dog!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •