• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Perffect schreef:
    ^ ow wat stomm! Ik zou voorspel eisen hehe.

    Een question over anale dingetjes...
    Want ik vind het idee heel geil, maar als hij eenmaal qeen vinger erin stopt, voelt het helemaal niet prettig en heel ongemakkelijk. Heeft iemand dat ook of ben ik raar... :$

    Al met glijmiddel geprobeerd? Speeksel en afscheiding voelt niet zo fijn/ is niet glibberig genoeg. En begint hij langzaam? Dus eerst een tijdje er overheen strijken met zijn vinger en dan later pas naar binnen gaan?

    Ja het beginnen wel, daar word ik juist ook wel geil van, maar daarna is het helemaal niet prettig en dat is zo'n domper meh.

    Glijmiddel is wel een goede. We hebben nu alleen "tintelend" en die vind ik super vervelend dus die wil ik daar al helemaal niet gebruiken hahaha.

    [ bericht aangepast op 2 april 2017 - 19:36 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Tintelend is erg vervelend, dat vind ik zo branderig voelen..

    En ook echt veel glijmiddel hoor. als je denkt dat het genoeg is, gewoon nog meer gebruiken, want het is echt niet genoeg.

    Geralt schreef:
    Tintelend is erg vervelend, dat vind ik zo branderig voelen..

    En ook echt veel glijmiddel hoor. als je denkt dat het genoeg is, gewoon nog meer gebruiken, want het is echt niet genoeg.


    Bedankt voor de tip!!

    Ja inderdaad, ik vond het verschrikkelijk...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wij gebruiken helemaal geen glijmiddel. Niet nodig ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^met anale seks?


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    ^met anale seks?

    Nee, daar doe ik niet aan. Bedoel met gewone seks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Met mijn ex had ik altijd glijmiddel nodig, anders kon hij er gewoon niet in. Met mijn fuckbuddy is het niet nodig, zelfs onder de douche niet. Het is ook veel spannender met iemand die je niet zo goed kent ^^

    Oww onder de douche ben ik super strak, is dat normaal? (als in; dan komt hij er haast niet in, terwijl in bed e.d. dat easypeasy is haha)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Het zal wel normaal zijn, ik denk niet dat je de enige bent. Zo lukt het bij mij in bad nooit, of iig de keren dat ik dat met mijn ex probeerde.

    Maar mijn fwb duwt em er gewoon in en het lukt vanzelf. Als hij beweegt is het beetje pijn dat er was ook al weg.

    In bad lukt bij ons ook niet, dat deed echt zeer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In bad doet me niet zozeer pijn, maar het wil er amper in. Met glijmiddel wel, maar dat lost ook weer op in het water. En het deed heel lang zeer bij mijn ex, na die tijd. En het duurde maar 5 seconden voor hij klaarkwam. Letterlijk. So much fun.

    Hahahaha dat had mijn vriend eens (het was niet heel erg want daarna ging hij down op mij haha) maar ik heb hem er nog heel lang voor uitgelachen haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Hahahaha dat had mijn vriend eens (het was niet heel erg want daarna ging hij down op mij haha) maar ik heb hem er nog heel lang voor uitgelachen haha.

    Voor zo snel klaarkomen bedoel je?

    // Zijn er meer mensen die soms zo seksueel gefrustreerd zijn?

    ^ Oh jawel. Als ik een tijdje geen seks heb gehad, raak ik ook absurd chagerijnig.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"