• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Ciri schreef:
    ^ Oh jawel. Als ik een tijdje geen seks heb gehad, raak ik ook absurd chagerijnig.

    Ik sta echt op het punt mijn fwb te appen of hij snel tijd heeft om af te spreken, maar ik kan dat nu eigenlijk niet meer maken.

    Geralt schreef:
    (...)
    Ik sta echt op het punt mijn fwb te appen of hij snel tijd heeft om af te spreken, maar ik kan dat nu eigenlijk niet meer maken.


    Nah ah, eerst meeten jullie (wbw)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ciri schreef:
    (...)

    Nah ah, eerst meeten jullie (wbw)

    Ja, daarom :Y)
    We hebben nog steeds geen echte datum afgesproken helaas. Maar het wordt wss in het paasweekend, voor mijn onderzoek. Moeten we nog maar even (met ons allen?) over praten deze week (:

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 2:08 ]

    @Geralt, ja over het snelle klaar komen (het was drie seconden dus ja haha)

    En écht seksueel gefrustreerd ben ik eigenlijk nooit. Mijn vriend wel tho. Maar ik niet. Ik heb ook 'alleen' niet vaak echt zin in seks.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    GOOD NEWS: I'm not pregnant.
    BAD NEWS: I became fat because of eating. >_<


    Ik ben nog steeds niet ongesteld. Baarmoeder, schiet op. Paranoia kicks in.


    oi, suzy

    Mijn eisprong is bezig nu en mijn god, de hell. Sinds ik die nieuwe pil heb (nu de tweede maand) verga ik van de pijn. Het probleem is echter dat ik geen lichtere pil aan kan en zwaarder bestaat niet. Muh.
    Echter heb ik nog geen bloed verloren, ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geralt schreef:
    (...)
    Ja, daarom :Y)
    We hebben nog steeds geen echte datum afgesproken helaas. Maar het wordt wss in het paasweekend, voor mijn onderzoek. Moeten we nog maar even (met ons allen?) over praten deze week (:


    Als je het niet wilt vertellen, bon, maar wat voor onderzoek?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    Mijn eisprong is bezig nu en mijn god, de hell. Sinds ik die nieuwe pil heb (nu de tweede maand) verga ik van de pijn. Het probleem is echter dat ik geen lichtere pil aan kan en zwaarder bestaat niet. Muh.
    Echter heb ik nog geen bloed verloren, ugh.

    Eisprong bezig? Je hebt toch geen eisprong als je aan de pil bent of snap ik niet hoe zo iets werkt? Want anders zou je juist zwanger kunnen raken?

    En het is een darmonderzoek, om te kijken hoe het met mijn ziekte zit. (:

    Geralt schreef:
    (...)
    Eisprong bezig? Je hebt toch geen eisprong als je aan de pil bent of snap ik niet hoe zo iets werkt? Want anders zou je juist zwanger kunnen raken?

    En het is een darmonderzoek, om te kijken hoe het met mijn ziekte zit. (:


    Weet ik veel hoe de pil werkt :')
    Het doet pijn in ieder geval, hahah

    Succes!

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 21:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)

    Weet ik veel hoe de pil werkt :')
    Het doet pijn in ieder geval, hahah

    Succes!

    Dank je (:
    Het onderzoek zal wel goed komen. De uitslag hopelijk ook, anders ligt er weer een operatie op de loer.
    Maaaar zelfs dat komt uiteindelijk goed. Het feestje met naar Elise toe gaan, gaat dan wss niet door. O:


    / Ik ben zo zo zo seksueel gefrustreerd! XD
    Maar ik vind het echt niet cool om met mijn fwb af te spreken terwijl ik aan het daten ben. Ik denk dat ik de persoon de vorige keer niet leuk genoeg vond, want toen wilde ik wel met mijn fwb afspreken.

    En iemand ervaring met een spiraaltje? Ik wil graag een laten plaatsen, maar weet niet hoe het met de vergoeding zit en hoe lang het duurt als de huisarts het doet.

    ^ tot je 21ste wordt het vergoed.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    ^ tot je 21ste wordt het vergoed.

    Das een beetje jammer. Had ik het dik 2 jaar geleden moeten laten plaatsen. Maar de gewone pil werd bij mij ook nooit vergoed en moest ik zelf betalen, al vanaf mijn 16e.

    Haha heel soms ben ik gefrustreerd...
    Laatst zat mijn vriend me helemaal warm te maken enzo... moet hij eerst naar de wc, en komt meer terug. DUS ik kijken waar hij blijft, IS MENEER KRACHT TRAINING AAN HET DOEN! En zegt tegen mij "ga je nog tosties maken of hoe zit dat."

    Ik kon hem wel slaan (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about