• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Jammer schreef:
    (...)

    Er wordt altijd gezegd dat je als je echt van iemand houdt seks niet meer belangrijk is, maar daar ben ik het echt helemaal niet mee eens. Het is juist ook echt een belangrijk aspect - al verschilt het natuurlijk heel erg per persoon.
    Ik heb het zelf nog niet mee gemaakt, maar als ik bijvoorbeeld met iemand zou hebben waarmee ik een mismatchend libido heb, zou ik dat echt heel moeilijk vinden.

    Ja, dat geloof ik ook niet. Ik weet namelijk dat het niet zo is.

    Met mijn ex was de seks heel slecht. Ik voelde niets en het was zo kort omdat we beide geen uithoudingsvermogen hadden. Met mijn fuckbuddy voelde ik het wel heel goed en duurde het lang. Maar nu ben ik bang dat ik in een toekomstige relatie ook niets voel en dat houd me toch tegen de grote stap te zetten. En om nu te zeggen dat ik zo snel mogelijk seks wil.. dan begint een relatie in mijn ogen toch wel op de verkeerde manier.

    Geralt schreef:
    Zijn er meerdere die seks in een relatie heel belangrijk vinden? Ik zou geen lange relatie kunnen hebben met iemand met wie de seks slecht is.


    Jup. Tuurlijk is het het aller belangrijkst dat je buiten de slaapkamer ook matched, maar daarbinnen zeker. Als de seks slecht is, kan je nog altijd samen erover praten of de ander dingen "leren." Maar als hij dingen zou willen die ik niet wil en we daar ook geen compromis over zouden kunnen sluiten, denk ik niet dat m'n relatie prettig zou verlopen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Geralt schreef:
    Zijn er meerdere die seks in een relatie heel belangrijk vinden? Ik zou geen lange relatie kunnen hebben met iemand met wie de seks slecht is.


    Slechte seks kan ik misschien nog wel mee leven, schaf ik zelf wel dingen aan voor mezelf. Maar ik denk dat het libido wel uitmaakt. Mijn huidige vriend en ik zijn altijd wel in voor een rondje, het liefst doen we het op een avond twee keer zodat we weer even vooruit kunnen. Maar als ik met iemand samen zou zijn die dus misschien één keer per week zin heeft ofzo, weet ik het niet. Denk niet dat ik dat zou kunnen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    http://m.9gag.com/gag/aVqbvZP?ref=fbp

    Ik heb nooit anale seks gehad maar ik vind dit stiekem best grappig. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind seks niet het belangrijkste. Je kunt ook van elkaar houden zonder seks te hebben. Al is het wel leuk en lekker xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms vind ik het inderdaad fijner om gewoon te knuffelen. Dat kan net zo intiem zijn en ik voel me dan net zo veilig, zo niet veiliger dan tijdens harde seks.


    oi, suzy

    Ik vind seks wel heel belangrijk, omdat het soms gewoon intiemer is dan knuffelen. Ik heb wel eens echt de drang om hem in mij te voelen, omdat we dan zo dichtbij elkaar zijn, ook mentaal.

    Maar het moet fijn zijn, maar ik hoef niet per se te komen, dus idk of dat dan goede seks is.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Ik vind seks wel heel belangrijk, omdat het soms gewoon intiemer is dan knuffelen. Ik heb wel eens echt de drang om hem in mij te voelen, omdat we dan zo dichtbij elkaar zijn, ook mentaal.

    Maar het moet fijn zijn, maar ik hoef niet per se te komen, dus idk of dat dan goede seks is.


    Ik ben nog nooit gekomen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Perffect schreef:
    Ik vind seks wel heel belangrijk, omdat het soms gewoon intiemer is dan knuffelen. Ik heb wel eens echt de drang om hem in mij te voelen, omdat we dan zo dichtbij elkaar zijn, ook mentaal.

    Maar het moet fijn zijn, maar ik hoef niet per se te komen, dus idk of dat dan goede seks is.


    Er zijn geen guidelines voor goede seks hoor. Ik bedoel, het geromantiseerde beeld van seks dat je netjes onder de dekens samen tegelijk klaarkomt klopt gewoon niet. Seks is goede seks als jij het goede seks vindt, punt. (:


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Er zijn geen guidelines voor goede seks hoor. Ik bedoel, het geromantiseerde beeld van seks dat je netjes onder de dekens samen tegelijk klaarkomt klopt gewoon niet. Seks is goede seks als jij het goede seks vindt, punt. (:

    Dit inderdaad. Ik hou van intieme seks, maar ook ruige en afstandelijke seks. Beide vind ik goede seks. Het is maar net wat je zelf lekker en fijn vindt.

    Even een Yoors blog over seks hier delen. Het is een 31 dagen seks challenge en ik vind het een leuke om eens te proberen (:

    @Geralt en Jammer, dat vind ik een heeel inspirerende instelling. Yay. Bedankt hihi

    Geralt schreef:
    Even een Yoors blog over seks hier delen. Het is een 31 dagen seks challenge en ik vind het een leuke om eens te proberen (:


    De meeste dingen hiervan hebben we al gedaan hahaha. En daarbij mag ik hem never nooit domineren - ik moet het niet eens proberen hahaha.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 20:41 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Nou, ik weet niet hoor, maar na twee dagen seks achter elkaar voelt mijn vagina al aan als fucking schuurpapier.


    oi, suzy

    Karlsson schreef:
    Nou, ik weet niet hoor, maar na twee dagen seks achter elkaar voelt mijn vagina al aan als fucking schuurpapier.


    Hahaha, zo waar.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Karlsson schreef:
    Nou, ik weet niet hoor, maar na twee dagen seks achter elkaar voelt mijn vagina al aan als fucking schuurpapier.


    Dit. En probeer hem dan maar eens uit te leggen dat je echt nog wel een keer wilt, maar het gaat nu eenmaal niet, en nee het ligt niet aan hem maar aan jou, het is niet persoonlijk, blablabla :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"