• Thirteen Reasons Why, based on the best-selling books by Jay Asher, follows teenager Clay Jensen (Dylan Minnette) as he returns home from school to find a mysterious box with his name on it lying on his porch. Inside he discovers a group of cassette tapes recorded by Hannah Baker (Katherine Langford) -his classmate and crush-who tragically committed suicide two weeks earlier. On tape, Hannah unfolds an emotional audio diary, detailing the thirteen reasons why she decided to end her life. Through Hannah and Clay's dual narratives, Thirteen Reasons Why weaves an intricate and heartrending story of confusion and desperation that will deeply affect viewers.

    ▬▬▬

    Alle 13 afleveringen van 13 Reasons Why staan nu op Netflix.
    Ik heb net de eerste aflevering gezien, en ik werd er meteen ingetrokken! c:
    Spoilers graag onder de spoiler knop!

    ▬▬▬


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Geralt schreef:
    (...)

    Als ik lees hoe slecht het einde volgens iedereen is, heb ik niet bepaald zin om verder te kijken.


    Ik vond het einde wel goed tbh.


    Mhm?

    Geralt schreef:
    (...)

    Als ik lees hoe slecht het einde volgens iedereen is, geeft het me niet bepaald de zin om leuk verder te gaan kijken.


    Het einde is niet slecht, ik vond hem zeer goed zelfs -denk ook niet echt dat mensen dat gezegd hebben - maar dat pik je denk ik op uit de berichtjes. Zou zomaar kunnen, ik weet alles al natuurlijk. Het is alleeen wel een heftig einde, dat is wat men vooral voor waarschuwt. Maar voor de rest is de show erg mooi hoor. Vooral door blijven kijken

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 17:52 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Het einde is niet slecht, ik vond hem zeer goed zelfs -denk ook niet echt dat mensen dat gezegd hebben - maar dat pik je denk ik op uit de berichtjes. Zou zomaar kunnen, ik weet alles al natuurlijk. Het is alleeen wel een heftig einde, dat is wat men vooral voor waarschuwt. Maar voor de rest is de show erg mooi hoor. Vooral door blijven kijken

    :
    Virtuoso schreef:
    Ik heb het helemaal gekeken in 2 dagen en heb echt 't idee dat ik mijn tijd heb verspild :/
    De enige reden waarom ik het bleef kijken was welke reden Clay had en hoe alles zou eindigen... Helaas was het allemaal super anti-climax voor mij.

    Paddiecakes schreef:
    Okay, ben ik de enige die het einde nogal crap/zwak vond? :') Zo jammer, want de rest van de serie was zo goed, maar de laatste aflevering... some parts got me, but the rest, not really. Beetje ongeloofwaardig of zo.


    Dit geeft me niet de neiging het te kijken, maar eerder compleet te laten zitten.

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 17:55 ]

    Geralt schreef:
    (...)


    Oh daar keek ik overheen, sorry.
    Wel, niet opgeven daarom. Als je de serie leuk vindt, vooral ook echt blijven kijken (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zal later wel ff kijken of het leuk blijft, eerst gaan andere (leukere) series voor (:

    Geralt schreef:
    (...)

    Dit geeft me niet de neiging het te kijken, maar eerder compleet te laten zitten.


    Gewoon niet de laaste tien minuten ofzo van de laatste aflevering kijken, de rest van de serie was namelijk echt heel goed


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Kim
    Het is zeker een geweldig mooie serie. Beter dan mijn verwachtingen. Het is zeg maar wel, kijk het wanneer je paar dagen achter elkaar tijd hebt, want als je eenmaal begint kun je niet meer stoppen. Daarbij was de laatste episode steengoed -bepaalde gedeelten dan-. Maar ok tbh niet alles kan perfect zijn, gewoon een goede serie.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vind zeggen dat je het einde niet goed vond geen spoiler? Net zoals zeggen dat je het wel goed vond geen spoiler is. Je moet gewoon je eigen mening er over vormen en niet stoppen met kijken omdat er mensen zijn die het niet (heel) goed vonden. Dan zou je geen enkele serie meer kunnen kijken.

    Granian schreef:
    (...)

    Gewoon niet de laaste tien minuten ofzo van de laatste aflevering kijken, de rest van de serie was namelijk echt heel goed

    Dit dus.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Peredvizhniki schreef:
    Ik vind zeggen dat je het einde niet goed vond geen spoiler? Net zoals zeggen dat je het wel goed vond geen spoiler is. Je moet gewoon je eigen mening er over vormen en niet stoppen met kijken omdat er mensen zijn die het niet (heel) goed vonden. Dan zou je geen enkele serie meer kunnen kijken.

    Ik vind het wel een spoiler, tbh. Als veel mensen zeggen dat het slecht is, hoef ik het niet meer te zien en ga ik mijn tijd er niet aan verspillen.

    Net als zeggen dat een episode van iets waardeloos en een filler is. Dan ga ik ook al niet kijken.

    Geralt schreef:
    (...)
    Ik vind het wel een spoiler, tbh. Als veel mensen zeggen dat het slecht is, hoef ik het niet meer te zien en ga ik mijn tijd er niet aan verspillen.

    Net als zeggen dat een episode van iets waardeloos en een filler is. Dan ga ik ook al niet kijken.


    Er zijn voor elke serie/film wel honderden mensen die zeggen dat ze het niet goed vonden. Dat jij dan niet gaat kijken is je eigen keus. Mogen mensen van jou wel zeggen dat het heel goed is dan? Want als jij het dan toch niet leuk vindt, heb je je tijd verspilt.

    Anyway laten we niet teveel off topic gaan, dus eh als je hier verder over wil praten mag je een gb sturen haha

    Peredvizhniki schreef:
    (...)

    Er zijn voor elke serie/film wel honderden mensen die zeggen dat ze het niet goed vonden. Dat jij dan niet gaat kijken is je eigen keus. Mogen mensen van jou wel zeggen dat het heel goed is dan? Want als jij het dan toch niet leuk vindt, heb je je tijd verspilt.

    Anyway laten we niet teveel off topic gaan, dus eh als je hier verder over wil praten mag je een gb sturen haha

    Ik hoef ook niet te horen dat een serie geweldig is.

    Ik heb het boek uitgelezen en ik heb nu 4 afleveringen gezien.

    Aflevering 1,2,3 kwamen redelijk overeen met het boek, maar aflevering 4 vond ik wel zo bijzonder. Dat was echt héééél anders. In het boek loopt Courtney naar een kast en opent 1 van de lades en zegt dan alsof er allemaal 'speeltjes' in liggen en als ze 'telt' hoeveel er liggen (bij 3 zou Hannah van het bed afspringen en rii het raam lopen om de Tyler te ontmaskeren). En wat Clay toen deed, die foto rond te sturen, vond ik wel heel ver gaan. Sorry, maar hij is nu net als Tyler: okay het is niet te zien dat hij Tyler het is (alleen de mensen van de tapes weten het waarschijnlijk), maar dan alsnog. Clay is wel naar Tyler zijn niveau gezonken.


    Ik ben wel heeeeel erg benieuwd naar aflevering 9.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn topics ik wil deze nog wel zien.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een stuk over de serie geschreven click (bevat geen spoilers) en ik ben wel benieuwd wat jullie hiervan vinden. Zijn jullie het met mij eens of totaal niet?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.