• Eat, Sleep, Rave, Repeat
    Dit is een RP van McCrory en GriffeI. Geïnspireerd en gekopieerd door de cruise festival HolyShip!
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.

    Holy Ship!
    Holy ship is een rave cruise. Jaarlijks komen er veel mensen op af om 24/7 te feesten met de beste DJ's van de wereld. Dit jaar is het dan ook hetzelfde als anders. De cruise zal weer vertrekken met de vetste DJ's. De zeven daagse reis zou gaan van Miami naar de Bahama's, met maar een regel verplicht. Party at the boat and live like you've never ben alive before.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Reserveringen:
    Er kunnen verschillende kamers geboekt worden:
    - Inside
    - Oceanvieuw
    - Balcony
    - Penthouse w/ balcony

    Deze kamers kunnen met twee tot maximaal vier gedeeld worden. Iedere kamer ziet er zo uit. Als je met zijn vieren reserveert kun je echter alleen maar vier aparte bedden in een kamer hebben. De tweepersoonsbed is dan ook alleen voor mensen die met zijn tweeën hebben gereserveerd en betaalt. Je moet dan ook 21 jaar of ouder zijn als je de cruise betreed. Jonger is niet toegestaan. Dit komt omdat je vrijuit je drank kunt pakken van tafels. De reis is dan ook all-inclusive met onbeperkt eten en drank. Je kunt dan ook bij iedere kamer roomservice krijgen. Je kunt je rit wel zo luxe maken als je wilt. Zoals iedere dag champagne op de kamer, noem maar op. Sterke dranken zitten dan ook niet in het all-inclusive bedrag begrepen. Deze kun je wel kopen op de cruise. Drugs is dan ook niet toegestaan op de cruise. Hier word streng op gecontroleerd. Wel zullen er, vanuit het bedrijf zelf, drugsdealers aanwezig zijn die 'legaal' handelen.
    Zowel de eerste als de laatste dag verblijf je de hele dag en nacht op de cruise. De dagen ertussen mag je de bahama's op, zolang je maar voor het avonduur terug bent. Feesten gebeurt ook alleen maar op de cruise. Als je na zes uur ook niet op de boot ben, zal je er de hele avond niet op kunnen.



    Trust me.
    You can dance..
    Vodka

    Guestlist:
    [Naam • User • Faceclaim • Pagina]

    Meisjes:

    • Esmé Candice O'Donnel • GriffeI • 1.2
    • Niamh Alexei O'Donnel • McCrory • 1.2
    • Tessa mae Sandler • Nerha • 1.1
    • Zafira Shanti Sloan • GreenIight • 1.2
    • Victoria 'Tori' Braga • Sempre • 1.3
    • Gabriella Sachu Braun • Soco • 1.4
    • Celestia Mikeala Green • Granian 1.3
    • Eleonora Larsson • Judithsuzann • 1.4
    •


    Jongens:

    • Connor Ezra Quill • GriffeI • 1.2
    • Fabian Kemren Cordova • McCrory • 1.1
    • Samuel Lucas Drake • Druckley • 1.4
    • Isaac Moore • Obeah • 1.2
    • Noël Jonathan Ackermann • Ziegler • 1.2
    • KilianCharlie Morrisson • Necessity • 1.3
    • Cayson Howell • Granian • 1.3
    • Alfie Godfrey Banks • ZeIda • 1.2
    • Seong - Hyeon Moon • Jinyoung • 1.4
    • Guswaters • 1.4
    • Tyler Cristiano Rodriguez • Habiba • 1.4


    Invullijstje:
    • Naam:
    • Leeftijd: (21+)
    • Nationaliteit:
    • Voorkeur kamer (Dames, Heren of gemengd vriendengroep / er zouden groepjes van 4 gemaakt worden voor kamer reserveringen. Deze komen online te staan vóór de praattopic open gaat, zodat je nog ruim van te voren dingen kunt bespreken.)
    • Uiterlijk: (Met een duidelijke beschrijving van het uiterlijk)
    • Innerlijk: (geen steekwoorden. Hoeft geen lap tekst te zijn, maar gelieve uit te schrijven, wat is recessief, wat is dominant?)
    • Geschiedenis:
    • Relaties: (Onthou, niet iedereen kent elkaar! naast het vriendengroepje waar je in zit)
    • Extra (wat is er nog handig te weten over je personage likes/dislikes)



    Regels:
    • In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    • Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    • Je bent beschikbaar om minimaal een keer per week te posten.
    • Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    • Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    • Maximaal twee personages per persoon van verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen.
    • Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    • Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen.
    • Alleen McCrory, en GriffeI maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    • 16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    • Sluit niemand buiten.
    • Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic.
    • Mocht er veel animo zijn voor deze RP kan je op de reserveringslijst zodat je mee kan doen als iemand anders zich afmeld. Inspringen is makkelijk!
    • Vragen kunnen altijd gesteld worden aan mij, McCrory (a.k.a Naomi) of GriffeI (a.k.a. Saar)


    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 16:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Stel even dit voor met alcohol erin / zoete sappen zijn er overigens ook. ^^

    Startpunt:
    Iedereen is net aangekomen op de cruise. De cruise is nog niet vertrokken. De cruise is al rijk gevuld met onbeveiligde (niet) sterke dranken. Échte sterke dranken zal wel beschikbaar zijn, maar zul je moeten kopen op de cruise. Bij sterke dranken denk aan (dure) wijnen en sterke dranken die NIET gemixt zijn. Op de tafels zijn dan ook netjes allerlei (plastic) weggooi glaasjes en uitgeholde vruchten waar sappen in zitten. Kleine hapjes zijn ook beschikbaar. Er word ook flink gecontroleerd op drugs smokkeling de boot op. Je kunt er van uit gaan dat geen enkel personage drugs op de boot weet te smokkelen.
    We houden in de RPG de datum van vandaag aan, ofwel 2 april. Het is mooi weer en de temperatuur weet zelfs tot 28 graden te rijken. Van wind is er amper sprake.
    Have fun ^^

    Ohja en qua muziek kan je atm hier even rekening mee houden dat Alesso er nu staat. click

    [ bericht aangepast op 2 april 2017 - 17:08 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MT


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    MT


    How far is far

    MT


    El Diablo.

    Mt


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mt c:!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mt


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    -Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mtt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mt


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    'Fabian'
    22 y/o • Mexican with proud Italian blood • With Sammi


    Als ik ergens een neus voor had, dan was het wel voor drank. Ik had dan ook in een mum van tijd een van de vele dranktafeltjes gevonden. Niet dat het moeilijk te vinden was, het was al bomvol in de cruise. De laatste mensen kwamen nu erin gelopen en elk moment zou het feest helemaal beginnen. Zodra we eenmaal van de kant waren. Ik pakte een ananas, gevuld met een rietje en ananas partjes en – wat ik gokte malibu en nog wat gemixt, van de tafel. Ik drukte deze in Sam’ zijn handen – pech gehad Sam – en pakte zelf wat meloenpartjes.
    ‘Oké – nu moeten we de komende minuut wel doorkomen. Jij houd de drank vast, ik de etenswaar, goed babe.’ Ik knipoogde even naar de jongen, voor ik een watermeloen partje in zijn mond duwde. Wie niet zuigen wilde, moest maar slikken.
    Snel begon ik ook te knabbelen aan een watermeloen partje, terwijl de zonnestralen aangenaam op mijn blote rug branden. Bagage hadden we gelukkig al geditcht op de kamer en ik had al mijn bed geclaimed. Wat hadden ze ook anders van me kunnen verwachten? Ik was eenmaal een luxepaard en wilde alles wat – naar mijn mening – de keuze was dat iedereen wilde. Nou, nou dat viel ook wel weer mee. Ik wilde alleen graag altijd een eerste keus kamer of bed hebben. In dit geval bed. En wie weet; ik kon altijd nog bij Sam, Zaf of Tori in bed liggen. Ik durfde te wedden dat ze dan van ellende wel gauw naar mijn ‘huidige’ bed gingen. Nope. Ik had niks te klagen. Vooral niet in mijn mooie neon-roze zwembroek. Boy got to love some pink. Daarnaast was ik dan zichtbaar voor de hotty’s zowel overdag als ’s avonds. Wiebelwenkbrauw.
    ‘Waar zijn Zaf en Tori nou weer.’ Ik rolde even met mijn dramatisch ogen. ‘Meiden zijn ook nooit te vertrouwen hé. Amai. Dan moet je het maar met mij doen voor nu. Of ga je me ook verlaten.’ Vroeg ik de jongen met een kleine pruillipje. ‘Als je dat doet, krijg je geen watermeloen meer gevoerd door mij hoor. En een hapje van Fab….’ Zei ik het laatste kinderlijk, terwijl ik een nieuw stukje watermeloen als een klein raketje richting zijn mond liet gaan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 16:32 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    "S A M"      D R A K E

    21 • With Fab •

    Net iets te ver afgedwaald in gedachten werd er door Fab een overvolle ananas in mijn handen geduwd, wat er toe leidde dat ik dus nu al alcohol op mijn shirt had. Ik keek op naar Fab, en trok één van mijn wenkbrauwen naar hem op. 'We zijn net een paar minuten van wal, en jij besluit me al nat te gooien.' lachte ik en schudde mijn hoofd. 'Je scoort zo echt punten, babe.' zei ik met de nadruk op het woord 'babe'.
    Voordat ik echt goed doorhad wat hij nou daadwerkelijk zei kreeg ik nu een stuk watermeloen in mijn strot gedouwd. So much for subtle.
    'Is goed, schat.' zei ik met een overdreven grijns op mijn gezicht eenmaal ik het stuk fruit had doorgeslikt. Het is niet alsof ik daadwerkelijk veel keus had, Fabian kennende was hij nu alweer met iets anders bezig.
    'Hou eens vast,' zei ik terwijl ik de dader achter het natte shirt in zijn vrije hand drukte, en vervolgens mijn shirt uit trok. De meerderheid hier liep toch ook al zonder shirt of in hun zwemkleding. Niet dat mijn net iets te bleke huid echt in mijn voordeel zou werken als ik mezelf zo vergeleek met andere shirtloze cuties.
    Ik pakte de halflege ananas weer terug, en klopte even troostend op zijn rug. 'Waarschijnlijk zijn die al aan de wandel om iemand aan de haak te slaan.' zei ik, en wiebelde met mijn wenkbrauwen. 'Don't you worry, pinkie, ik laat je niet aan je lot over.' antwoordde ik op zijn pruillip, en sloeg lachend op zijn in neon roze gehulde kont.
    'Ik wist niet dat ik mijn nanny ook meegenomen had op deze cruise.' lachte ik. 'Als je mama Fab blijft spelen, spring ik vrijwillig de zee in.' zei ik terwijl ik mijn ogen rolde, alvorens ik toegaf en meespeelde, en hem het stukje watermeloen in mijn mond liet stoppen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2017 - 12:29 ]


    How far is far

    Zafira Shanti Sloan

    You were born an original
    don't die being a copy

    21 Years | Afro-American | With Matthew

    Je ging heel even naar het toilet en plotseling was je iedereen kwijt, het leek Zafira haar specialiteit te zijn om op deze manier haar vrienden kwijt te raken. Misschien lag het aan het feit dat de jongedame best vaak het toilet bezocht, maar negen van de tien keer als ze van het toilet afkwam was ze iedereen kwijt. Of dit aan haar lag of aan haar vrienden had de jongedame nog altijd niet uitgevogeld, maar ze kon wel zeggen dat ze er wel een beetje klaar mee was. Een klein deel van Zafira begon zich dan druk te maken over het feit dat het heel goed mogelijk was dat haar vrienden nu de tijd van hun leven hadden zonder haar. Haar angst om dingen te missen speelde dan lichtjes op, maar vandaag leek Zafira zich hier vrij goed over heen te kunnen zetten. Ze had nog een poging gedaan Fab, Sam en/of Tori te vinden, maar veel succes had ze hier niet in gehad en uiteindelijk gaf Zafira het dan ook op.
    Als ze haar vrienden niet kon vinden dan moest ze alle plezier maar in haar eentje beleven ze had nog een hele week om tegen hen aan te schuren. Zafira kon zich ook prima in haar eentje vermaken, hoewel niet echt in haar eentje met onbekenden dan. In haar eentje zou Zafira zich dood vervelen ze moest in ieder geval iemand hebben om liedjes mee te kunnen blèren, maar daarvoor sprak de jongedame erg makkelijk onbekenden aan. Ze kon dit ook wel niet doen, maar als ze niemand aansprak bleef ze zeker alleen en dan wist Zafira zeker dat ze zich zou vervelen. Dus dan maar de kleine kans van afwijzing trotseren.
    Zafira vond haar slachtoffer van vandaag bij de dichtstbijzijnde dranktafel die de jongedame kon vinden, haar avond kon niet beginnen zonder een drankje. Zafira koos voor een tropisch drankje van de tafel en draaide zich daarna naar de jongeman die naast haar stond. Damn hij was knap. Zijn bruine huid zou er perfect uitzien met die van Zafira en oh wat zouden ze mooie baby's kunnen maken, maar daarmee liep Zafira op de zaken vooruit. Eerst moest ze de jongeman nog maar aanspreken en dit deed Zafira natuurlijk weer op haar eigen originele manier. 'Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, was jij een Pokémon dan koos ik jou.' sprak Zafira de jongen naast haar aan waarna ze hem een paar seconden recht aanstaarde. Hierna liet ze een korte lach horen. 'Oké ik moet zeggen dat die wel heel erg slecht was.' zei Zafira, waarna ze een grote slok nam van haar drankje. Ze moest haar lichte schaamte gevoel even wegdrinken, maar ze hoopte dat de jongen tenminste iets van een gevoel voor humor had en het wel kon waarderen. 'Anyway, ik hoopte eigenlijk dat je me op een dansje kon trakteren.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    'Fabian'
    22 y/o • Mexican with proud Italian blood • With Sammi


    Voor ik mezelf kon verstoppen – of iets in die trant – kreeg ik Sams’ shirt in mijn hand geduwd. Het was iets romantischer geweest als het zijn hand was geweest. Ohwell. Ik moest het er maar mee doen. Ik was in ieder geval nu een free- house elf. Een kleine grijns verscheen al bij die enkele hersenspinsel op mijn gezicht. Het was een shame dat mensen mijn gedachtes niet konden lezen want ik was honderd procent een eerste klas comedian. Ik zou geld voor mijn gevatheid moeten verdienen.
    Sam schudden me weer wakker door de ananas terug te pakken, waar ik stiekem al van gedronken had uit het rietje. Ja. Ik en Sam kende elkaar goed genoeg om elkaars speeksel te kunnen slikken. Iedereen mocht jaloers zijn.
    ‘Waarschijnlijk zijn die al aan de wandel om iemand aan de haak te slaan.’ Verklaarde mijn vriend voor de afwezigheid van de twee meiden. ‘Amai en dan laten ze ons hier staan als twee tochtige koeien.’ Pruilde ik dan ook weer. Natuurlijk kon ik ook uit mezelf met jongens en dames gaan flirten, maar meestal was dat behoorlijk awkward als ik dit in mijn eentje deed. De meeste ontmoetingen die ik gehad had in mijn leven, was of waar ik van iets af viel, half naakt stond of weer iets gênants deed. Achja; ik was tenminste uniek. Flirten kon ik echter wel – hoewel was ik vaak te ongeduldig waardoor mijn flirt pogingen té doorzichtig waren. Niet iedereen kon een oude casanova zijn toch, daarnaast ik had de looks. I don’t need the personality.
    Alsof Sam mijn gedachtes wilde bevestigen, sloeg hij dan ook op mijn kont. I like it.
    ‘Ik wist niet dat ik mijn nanny ook meegenomen had op de cruise.’ Lachte hij dan ook, waar ik enkel maar om kon grijnzen. ‘Als je mama Fab blijft spelen, spring ik vrijwillig de zee in.’ Ik grinnikte, voor ik hem een kleine boks tegen zijn borst gaf. ‘I take that as a challange.’ beweerde ik dan ook. Een knipoog was dan ook op zijn plaats, voor ik het puntje van zijn shirt, in zijn broek stopte. Kon hij wel aan hangen. Scheelde mij weer tillen. Ik greep naar de hand van de blonde heer bij me en trok hem mee naar de front row. Iets wat met moeite ging, maar met een beetje gewurm kon alles. Ik was nou eenmaal Fabtastisch.
    ‘Ik wil wel eerder iemand aan de haak geslagen hebben dan de dames hoor. Ik ga niet als een solo pinky naar bed vanavond – of morgen vroeg.’ Ik zond de jongen een wiebelwenkbrauw, waar ik wat naar de mensen achter ons keek. Nog niet iemand van mijn smaak aanwezig – maar mijn standaarden zouden zeker gaan zakken naarmate de aantal drankjes vandaag. Ik zou dan zelfs nog met het ananas ‘bekertje’ in bed kunnen belanden – ik vertrouwde Sam erop dat hij me dan zou tegenhouden. But who knows… werd ik tenminste fris en fruitig wakker.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya