• Eat, Sleep, Rave, Repeat
    Dit is een RP van McCrory en GriffeI. Geïnspireerd en gekopieerd door de cruise festival HolyShip!
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.

    Holy Ship!
    Holy ship is een rave cruise. Jaarlijks komen er veel mensen op af om 24/7 te feesten met de beste DJ's van de wereld. Dit jaar is het dan ook hetzelfde als anders. De cruise zal weer vertrekken met de vetste DJ's. De zeven daagse reis zou gaan van Miami naar de Bahama's, met maar een regel verplicht. Party at the boat and live like you've never ben alive before.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Reserveringen:
    Er kunnen verschillende kamers geboekt worden:
    - Inside
    - Oceanvieuw
    - Balcony
    - Penthouse w/ balcony

    Deze kamers kunnen met twee tot maximaal vier gedeeld worden. Iedere kamer ziet er zo uit. Als je met zijn vieren reserveert kun je echter alleen maar vier aparte bedden in een kamer hebben. De tweepersoonsbed is dan ook alleen voor mensen die met zijn tweeën hebben gereserveerd en betaalt. Je moet dan ook 21 jaar of ouder zijn als je de cruise betreed. Jonger is niet toegestaan. Dit komt omdat je vrijuit je drank kunt pakken van tafels. De reis is dan ook all-inclusive met onbeperkt eten en drank. Je kunt dan ook bij iedere kamer roomservice krijgen. Je kunt je rit wel zo luxe maken als je wilt. Zoals iedere dag champagne op de kamer, noem maar op. Sterke dranken zitten dan ook niet in het all-inclusive bedrag begrepen. Deze kun je wel kopen op de cruise. Drugs is dan ook niet toegestaan op de cruise. Hier word streng op gecontroleerd. Wel zullen er, vanuit het bedrijf zelf, drugsdealers aanwezig zijn die 'legaal' handelen.
    Zowel de eerste als de laatste dag verblijf je de hele dag en nacht op de cruise. De dagen ertussen mag je de bahama's op, zolang je maar voor het avonduur terug bent. Feesten gebeurt ook alleen maar op de cruise. Als je na zes uur ook niet op de boot ben, zal je er de hele avond niet op kunnen.



    Trust me.
    You can dance..
    Vodka

    Guestlist:
    [Naam • User • Faceclaim • Pagina]

    Meisjes:

    • Esmé Candice O'Donnel • GriffeI • 1.2
    • Niamh Alexei O'Donnel • McCrory • 1.2
    • Tessa mae Sandler • Nerha • 1.1
    • Zafira Shanti Sloan • GreenIight • 1.2
    • Victoria 'Tori' Braga • Sempre • 1.3
    • Gabriella Sachu Braun • Soco • 1.4
    • Celestia Mikeala Green • Granian 1.3
    • Eleonora Larsson • Judithsuzann • 1.4



    Jongens:

    • Connor Ezra Quill • GriffeI • 1.2
    • Fabian Kemren Cordova • McCrory • 1.1
    • Samuel Lucas Drake • Druckley • 1.4
    • Isaac Moore • Obeah • 1.2
    • Noël Jonathan Ackermann • Ziegler • 1.2
    • KilianCharlie Morrisson • Necessity • 1.3
    • Cayson Howell • Granian • 1.3
    • Alfie Godfrey Banks • ZeIda • 1.2
    • Seong - Hyeon Moon • Jinyoung • 1.4
    Guswaters • 1.4
    • Tyler Cristiano Rodriguez • Habiba • 1.4


    Invullijstje:
    • Naam:
    • Leeftijd: (21+)
    • Nationaliteit:
    • Voorkeur kamer (Dames, Heren of gemengd vriendengroep / er zouden groepjes van 4 gemaakt worden voor kamer reserveringen. Deze komen online te staan vóór de praattopic open gaat, zodat je nog ruim van te voren dingen kunt bespreken.)
    • Uiterlijk: (Met een duidelijke beschrijving van het uiterlijk)
    • Innerlijk: (geen steekwoorden. Hoeft geen lap tekst te zijn, maar gelieve uit te schrijven, wat is recessief, wat is dominant?)
    • Geschiedenis:
    • Relaties: (Onthou, niet iedereen kent elkaar! naast het vriendengroepje waar je in zit)
    • Extra (wat is er nog handig te weten over je personage likes/dislikes)



    Regels:
    • In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    • Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    • Je bent beschikbaar om minimaal een keer per week te posten.
    • Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    • Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    • Maximaal twee personages per persoon van verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen.
    • Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    • Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen.
    • Alleen McCrory, en GriffeI maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    • 16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    • Sluit niemand buiten.
    • Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic.
    • Mocht er veel animo zijn voor deze RP kan je op de reserveringslijst zodat je mee kan doen als iemand anders zich afmeld. Inspringen is makkelijk!
    • Vragen kunnen altijd gesteld worden aan mij, McCrory (a.k.a Naomi) of GriffeI (a.k.a. Saar)


    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 16:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    CONNOR EZRA QUILL

    Partyganger/ hothead, To Samuel and Fabian, The hottub area.

    👊



    Plagend floot Fabian eens ik mijn shirt uit deed waardoor ik het ook niet kon laten om eens triomfantelijk te grijnzen. Bij mijn volgende opmerking proetste de jongen naast Fabian zijn drankje haast lachend uit wat me ook even deed lachen. ‘Vriendje? Nee. Of ik onweerstaanbaar lekker ben en door eigen handen geschapen van de lieftallige God? Ja.’ Grijnsde Fabian waarna mijn blik even naar de nog naameloze jongen gleed. 'He'd wish.' grijnsde deze en trok Fabian even aan zijn arm. 'Toch, Fab?' knipoogde hij vervolgens waardoor ik de twee geamuseerd aankeek, vreemd duo. Ik nam een slok van mijn drankje.
    ‘Maar don’t worry. I don’t blame people for wanting to touch me. Gelukkig is er genoeg Fab om van gevoed te worden.'Dus, jullie kennen elkaar... waarvan, precies?' Vroeg de andere jongen, waardoor ik maar besloot het woord te nemen. "Fabian deed stage bij mijn ex, in de middag pauze maakte ik dan ook af en toe een praatje bij hem tot hij plots verdween." legde ik hem uit. " Al ben ik ook wel benieuwd naar jou versie van het verhaal". knipoogde ik naar de mexicaanse jongen.
    ‘Dus wie van jullie wilt er eerst – of tegelijk. I don’t judge.’ Nu was het voor mij ook wel moeilijk om niet te gaan lachen met dat drank in mijn mond, maar ik wist deze gelukkig door te slikken, zou anders ook zonde zijn. Weer lachtte ik. "Woah, Easy tiger. Daar heb ik eerst een boel alcohol voor nodig." grijnsde ik, ik was niet vies van mannen en had al genoeg geëxpirimenteerd met meerdere, maar toch was ik wel iemand die andere niet meteen ging besrpingen, hoe aantrekkelijk mijn twee hottubgenoten ook mochten zijn. 'Hm, wat doet je denken dat überhaupt iemand wilt?' vroeg de jongen naast Fab hem plagerig waardoor ik ook even grinnikte. 'Nee man, grapje. Kijk, je weet dat ik niet weiger. Maar what about our blonde friend over there?' vroeg hij waardoor mijn wenkbrauwen even omhoog schoten. " Insinueer je nu wat ik denk dat je zeg?" mijn groene Ogen piercte ik even in die van Fabs vriend. " Ik zeg niet nee, maar daar ik wel veel alcohol en meer daden dan woorden voor nodig" zei ik plagend. Ik had ooit wel eens een trio gehad, maar met tegenzin, maar nu en met een heleboel vodka zou ik er misschien meer plezier aan kunnen beleven, who knows?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    'Niamh'
    22 y/o • The Local from Miami • With Connor & Tyler


    Hij was makkelijk. Iets wat hij andersom ook ongetwijfeld over mij dacht. Little did he know, he walked just into my cage. Met zijn hand op mijn onderrug, liepen we zijn kamer in. Echter leek de jongen zich al niet meer te kunnen bedwingen. Zijn hand voelde ik namelijk losjes over mijn billen gaan, voor hij zich op een bed liet vallen. Waarschijnlijk dat als excuus te gebruiken voor de lichte aanraking op mijn kussens.
    'Dus.. Wat wil je gorgeous?' vervolgde Tyler, waar hij de telefoon pakte. ‘Your wish is my command.’ Hij liet zijn hand even langs zijn kaak gaan, waar lichte stoppels op lagen. Eigenlijk waren het meer babyhaartjes – in mijn optiek.
    ‘Laten we de rit goed beginnen met wat champagne – shall we?’ spoorde ik hem aan. Het was jammer dat Esmé hier niet was, hoewel ik wel vermoedde dat ze Tyler al direct besprongen had.
    Voor de jongen er erg in had liet ik ‘per ongeluk’ mijn tasje vallen, waardoor ik expres met mijn billen voorover bukte. Mijn blonde lokken gleden wat voor mijn gezicht, terwijl ik iets langer dan nodig was, gebukt stond. Toen ik weer terug ging zitten, blies ik een klein plukje voor mijn gezicht weg, voor ik mijn hand er door heen haalde.
    ‘Oeps. Soms ben ik zo onhandig.’ Verklaarde ik mijn daad onschuldig, terwijl ik iets beter op het bed ging zitten. Mijn knie tegen zijn been aan.
    ‘Dus... wat zullen we doen om de tijd te doden. Tot de roomservice komt bedoel ik.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zafira Shanti Sloan

    You were born an original
    don't die being a copy

    21 Years | Afro-American | With Matthew

    Van Matthew zijn gezicht viel meteen al te lezen dat hij niet geloofde wat Zafira zei, dat ze uit Tennessee kwam. Wat Zafira gezien de richting van het gesprek best begreep, want twee seconden geleden had ze er nog een grapje over gemaakt en nu vertelde ze hem dat die staat toch echt was waar ze vandaan kwam. Als hij het had gedaan dan had ze hem in de eerste instantie ook niet geloofd. Waarschijnlijk had ze het nog altijd niet geloofd nadat hij de stad Nashville had genoemd, want dat iemand toevallig wist dat Nashville de hoofdstad van Tennessee was bewees nog niets. Als Zafira niet in Tennessee had gewoond had ze waarschijnlijk niet geweten dat dit de hoofdstad was van de staat, topografie was nooit haar beste punt. Alleen van de echt belangrijke state wist ze de hoofdsteden, als iemand haar vroeg wat de hoofdstad van North-Carolina was zou je niet veel van haar hoeven te verwachten.
    'Dan zal je die zin over Tennessee vast al vaak gehoord hebben', zei Matthew nog als reactie op het feit dat Zafira uit Tennessee kwam. Zafira schudde lachend haar hoofd. 'Dat valt verassend genoeg mee, maar ik denk dat dat door het feit komt dat wanneer mensen weten dat ik uit Tennessee kom het niet echt meer nut heeft om te vragen: 'Are you from Tennessee'.' De woorden rolden lachend over Zafira haar lippen, want ze wou Matthew op geen enkele manier beledigen en wou dan ook zeker niet dat ze hem nu al weg jaagde door hem hierin te verbeteren. Natuurlijk had Zafira kunnen knikken en even met haar ogen knipperen om hem te verleiden, maar de jongedame kon nou eenmaal soms nog al betweterig zijn. Dan wist ze een keer iets beter dan ging ze daar ook gebruik van maken.
    Na deze uitspraak nam Zafira weer een slokje van haar drankje die ze nog altijd in haar hand had. Door het dansen had ze wel min of meer meer dorst gekregen, maar haar dansen ging steeds gepaard met veel gepraat. Tijd om haar drankje op te drinken leek er niet te zijn, Matthew was veel te interessant.
    Hierna had Zafira haar openingszin over Hollywoord met Matthew gedeeld, die dit op zijn beurt maar al te amusant leek te vinden. 'Wees maar zeker dat als er één openingszin is die ik niet ga vergeten, dat het dan die laatste is', zei de jongeman. Zafira liet een korte lach over haar lippen rollen. 'Neee,' zei ze geamuseerd. 'Echt als je die gebruikt, ik vermoord je hoogstpersoonlijk in je slaap als het meisje nog steeds bij je in bed ligt.' Hierna deed Zafira kort als of ze nadacht. 'Alhoewel, denk niet dat je zo ver komt als je zulke openingszinnen gebruikt.'
    'En wat doe jij zoal in het leven buiten jongens versieren op een cruiseschip?' vroeg Matthew toen aan Zafira, waarna Zafira kort naar hem glimlachte, oké hij had door dat ze hem echt wel aan het versieren was op haar eigen manier dan. Dat was in ieder geval goed, want Zafira had er een hekel aan als een jongen dit niet door had of deed als of hij van niks wist. Zafira was soms misschien iets te verzot op aandacht, ze had wel iets van een response nodig anders haakte ze al snel af. Toen Matthew Zafira een rondje liet draaien klonk er nog meer gelach uit Zafira haar mond, die move vond ze maar al te leuk. 'Jongens versieren in de club.' antwoordde Zafira in de eerste instantie op Matthew zijn vraag, maar daarna besloot ze dat hij misschien echt geïnteresseerd was en dat ze hem best iets meer antwoord kon gunnen. 'En ik werk fulltime in een kledingwinkel, ik ben vorig jaar gestopt met mijn studie bedrijfskunde wat vreselijk saai was weet ook niet waarom ik er een toekomst inzag en nu ben ik zoekende ofzo.' zei Zafira waarna ze haar schouders op haalde. 'Geen grote ambities, maar jij jij word de persoon die later mijn luxe villa's ontwerpt?' Hierna liet Zafira een korte stilte vallen. 'Of onze luxe villa.' sprak de jongedame plagend.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    'Fabian'
    22 y/o • Mexican with proud Italian blood • With Sammi



    I'm the definition of
    FAT

    Ik pruilde even toen Sam toegaf dat hij niet mijn vriendje zou willen worden. Niet dat ik het erg vond. Ik en Sam leken net familie. Het hielp dan ook niet bepaald dat bepaalde trekken van elkaar, behoorlijk op elkaar leken. Toch nestelde ik me even tegen hem aan, toen hij me dichter tegen hem aan trok. Echter liet hij me gauw los, na de ego boost die ik mezelf gegeven had. ‘Slijmbal.’ Wierp hij me dan ook voor de voeten, waar ik dramatisch mijn ogen ten hemel sloeg. ‘Sommige waarheden moeten gewoon gezegd worden. Oh my little Grasshopper.’ Ik grijnsde kort, voor Sam al besloot te vragen waar ik en Cornflakes elkaar van kende.
    ‘Fabian deed stage bij mijn ex, in de middag pauze maakte ik dan ook af en toe een praatje bij hem tot hij plots verdween.’ Begon hij, voor hij verder ging. ‘Al ben ik ook wel benieuwd naar jou versie van het verhaal’ knipoogde de duivel naar me. Ik had wel verwacht dat hij de waarheid niet wist, waarom ik plotseling ontslagen werd. Echter schakelde de jongen al over naar mijn seksueel getinte opmerkingen.
    ‘Woah, Easy tiger. Daar heb ik eerst een boel alcohol voor nodig.’ Grijnsde hij. Zijn antwoord was geen nee geweest. Cornflakes leek enkel te verlegen om toe te geven aan zijn verlangens. To be fair, who wouldn’t want me. I mean look at me. Ik kon nog de meest heteroseksuele man, spontaan homoseksuele verlangens laten hebben.
    ‘Hm, wat doet je denken dat überhaupt iemand wilt?' daagde Sam me uit, waar ik mijn blik even naar hem wendde. ‘Well, ik heb vanmorgen nog in mijn spiegel gekeken, dusja.’ Plaagde ik hem, met een snelle knipoog. Tja. Mijn spiegel was eenmaal mijn grootste fan. Die schreeuwde haast ’s ochtends en ’s avonds dat ik erin keek. Een camera zou haast breken van mijn schoon.
    ‘Nee man, grapje.’ Krabbelde Sam algauw terug, met een klopje op mijn schouder. ‘kijk je weet dat ik niet weiger. Maar what about our blonde friend over there?’ De nieuwsgierigheid van Sams stem, droop er haast van af, terwijl hij op mijn schouder begon te leunen.
    ‘Insinueer je nu wat ik denk dat je zeg?’ kaatste Fab erop terug, terwijl hij langs mij heen, zijn ogen in die van Sam had branden. ‘Ik zeg niet nee, maar daar heb ik wel veel alcohol en meer daden dan woorden voor nodig.’ Plaagde hij, hoewel het wel behoorlijk uitdagen was. Als hij meer action wilde kon hij dat krijgen.
    ‘Well... somebody is a chicken.’ Kaatste ik dan ook terug, voor ik het niet kon laten om mijn hand onder water op zijn been te leggen.
    ‘Je wifey was een beetje jaloers op mij, of beter gezegd op ons en daarom was ik verdwenen – ofwel ontslagen. Little did she know, I was smarter than that. Remember Sam.’ Een klein grijnsje verscheen op mijn gezicht bij deze woorden, voor ik onschuldig het onderwerp afkapte ging. ‘Dus moet je meer gaan drinken omdat je je ware emoties jegens mij niet durft te uiten, of speelt er wat anders.’ Begon ik, terwijl mijn lichte kijkers hem niet los lieten bij ieder woord wat ik sprak. Mijn hand verliet zijn been, om naar zijn blote zijkant te gaan, zodat ik iets meer richting hem gedraaid was. Zonder te aarzelen, haakte ik mijn lippen aan die van hem, waar ik mijn ogen sloot. Pas toen de jongen zelf terugtrok, stopte ik pas. Echter gleed mijn hand nog wel sneaky over zijn buik, die onder water lag, cause if have abs. U must toutch. Dat was gewoon een ongeschreven regel in het handboek. Onschuldig dronk ik wat uit mijn rode cup, terwijl ik weer tegen Sam aanleunde.

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 21:14 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ISAAC MOORE
    28 ~ Personl guard ~Tessa Mae


    Ik laat de woorden van Tessa Mae, wat betreft een signaal voor geval van nood, door me heen gaan. Ik was al bijna vergeten dat ik nog iets had voor haar. Terwijl ze voorstelt om een drankje te halen rommel ik verder in mijn koffer tot ik het gevonden heb. Met stevige pas stap ik naar de brunette toe en til voorzichtig haar pols op.
    "Ik weet dat je van een bold fashion statement houdt dus ik heb ik mijn best gedaan iets te vinden dat past," zeg ik terwijl ik het doosje met de armband open doe. Hoewel Tessa Mae doorgaans de mode niet volgt heb ik toch gekozen voor rose gold. Het is toch net iets vrouwelijker dan zilver of goud en het past in mijn ogen beter bij haar teint. Ik klik het ding om haar pols, blij om te zien dat hij niet al te los zit. "Het is een panic button," ga ik verder. "Drie keer tikken en hij stuurt een oproep naar je noodcontacten. Ik ben zo vrij geweest om mijn nummer te installeren, en meteen door te verbinden naar mijn bieper." Ik haal het toestel, dat ik voor de zekerheid in een zip-lock zakje bewaar - boot, water, je weet maar nooit- uit mijn broekzak, om mijn punt duidelijk te maken. Daarbij stuurt het noodsignaal ook nog eens haar coördinaten door, zodat ik haar makkelijk terug kan vinden. Ik schenk mijn beschermelinge een kleine glimlach, hopend dat ze mijn idee achter de armband snapt en het niet als een invasie op haar privacy zal zien. Het is juist mijn bedoeling haar meer ruimte te kunnen geven, zonder de controle te verliezen.
    "Duuuusss," start ik het einde van mijn pleidooi. "Ik stel voor dat jij inderdaad een drankje gaat halen en op zoek gaat naar die twee mafketels van je, terwijl ik de boot een beetje verken. Dan hebben we gelijk ook een kans om dat ding eens uit te testen". Ik doe mijn blazer alvast uit, omdat ik een vermoeden krijg dat het inmiddels wel warm genoeg zal zijn en ik het vast benauwd genoeg zal hebben tussen al die jongeren. Vervolgens rol ik mijn mouwen op en check nog eens of ik mijn bieper ook daadwerkelijk bij me heb. Wanneer in mijn ogen alles oké is bied ik Tessa Mae een arm aan om haar, bij wijze van afscheid, nog tot op het dek te begeleiden.
    "M'lady," grinnik ik.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    Kilian Charlie Morrisson
    25 years – Eleonora

    Listen, smile, agree,
    And then do whatever the fuck you were gonna do anyway.



    Het meisje leek hem niet te hebben opgemerkt, zo erg ging ze op in haar telefoon. Tenminste, van dat laatste ging Kilian uit, want het was nou niet zo dat hij extreem zacht langs was gekomen dankzij zijn telefoontje. Natuurlijk had hij niet lopen schreeuwen, maar hij had wel hardop gepraat.
    “Ja nogal,” was haar antwoord. “Laten we zeggen dat ik het richtingsgevoel van een uilskuiken heb, en het niet zo handig was van me mijn telefoon te checken terwijl ik mijn weg terug probeerde te vinden naar het dek. Weet jij heel toevallig wel hoe je daar moet komen?” Hij had ergens wel door dat ze hem snel even bekeek, maar dat was ook logisch gezien een vreemde haar nu had aangesproken en ze natuurlijk wilde weten wat voor iemand ze voor zich had.
    Hij stopte zijn mobiel in zijn zak – oh, wat heerlijk toch om een man te zijn. Zijn kleding bevatte gewoon daadwerkelijk zakken – op hetzelfde moment dat zij met een plukje van haar haar begon te spelen.
    “Dat is inderdaad niet zo handig,” antwoordde hij lachend. Het verbaasde hem echt helemaal niks in dit doolhof. Serieus, die plattegronden leken meer op abstracte kunst gemaakt door kinderen dan op een plattegrond. Zelfs onbegrijpelijke schatkaarten die door archeologen in oude ruïnes waren gevonden waren nog beter te begrijpen – en hij had die al wel eens in handen gehad dus hij kon het weten.
    “Ik heb ditmaal wel zitten opletten, dus met wat geluk kan ik de uitgang nog vinden,” vervolgde hij met een plagerige knipoog. “En anders, met zn tweeën verdwalen is altijd nog gezelliger dan alleen verdwalen.” Hij haalde een hand door zijn haren heen. Hij zag al helemaal voor zich hoe hij zijn hele vakantie door die gangen aan het dwalen was met het meisje, om dan precies aan het einde de uitgang te vinden. Maar he, dan kon hij wel zeggen dat hij zijn vakantie met een meisje had doorgebracht toch? Dat de context ietwat anders was dan die zin zou suggereren, was iets wat hij zijn vrienden niet zou vertellen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    VICTORIA "TORI" BRAGA
    ««« 21 | AUSTRALIAN ROOTS | OUTFIT | BEING TOUCHY | ESMÉ »»»


    Het kreuntje dat over Esmé's lip rolde toen Tori haar piercing streelde ontlokte een grijns bij de laatste genoemde. Het werd al snel duidelijk dat de dame het geen probleem vond dat Tori wat dichterbij was komen staan want ze trok haar zelfs nog iets dichter tegen zichzelf aan.
          Zachte lippen beantwoorden de kus die Tori had geïnitieerd en ze moest toegeven dat Esmé wist wat ze deed. Toen ze de handen van de blondine over haar heupen voelde glijden liet ze zelf haar hand naar Esmé's nek gaan. De joint hing vergeten in haar hand en na een moment van twijfel viel deze op de grond, waardoor Tori al haar aandacht op de dame voor haar kon richten.
          Met haar vrijgekomen hand streelde ze Esmé's zij, zo nu en dan haar strelingen langs de onderkant van diens borsten te laten gaan. In de tussentijd was Esmé's hand onder haar rokje gegleden waardoor Tori's lippen even een glimlach gekrulden. Als ze zo door ging moesten ze maar eens een stiller plekje gaan opzoeken bedacht ze even bij zichzelf.
          Na de kus even te hebben verdiept sprak Esmé dat het inderdaad heel leuk was, iets wat Tori alleen maar kon beamen. Het cheeky kneepje dat Esmé daarna in Tori's billen gaf liet haar lachen.
          "Hm, ik weet niet of het zo slim is om dit hier voor te zetten." Het was niet alsof Tori daar echt een enorm probleem mee zou hebben, ze had immers wel gekkere dingen gedaan. Het was alleen nog vrij vroeg op de dag en mensen waren nu nog niet zat genoeg om er langs af te kijken.
          "Dus, wil je hiermee doorgaan?" Echt op een antwoord wachtte Tori niet, want ze had nogmaals haar lippen op die van Esmé gedrukt. Haar hand vond al snel weer de tepelpiercing en dit maal bleef ze er wat langer mee spelen. "Want zoja, dan stel ik voor dat we een ander plekje opzoeken.."

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 18:37 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    "S A M"      D R A K E

    21 • With Fab •

    Even leek Fab teleurgesteld te zijn dat ik niet zijn vriendje wilde zijn, wat mij liet grinniken. Nee, hoe aantrekkelijk Fabman ook was, het zou raar zijn als we elkaars vriendje zouden zijn. De jongen nestelde zich even tegen mij aan toen ik hem aan zijn arm naar me toe had getrokken, en ik kon niet zeggen dat ik het erg vond, en sloeg dan ook mijn arm rond zijn middel.
    Conner besloot het woord maar op zich te nemen, sinds Fab het te druk had met zijn ego oppoetsen. Hij vertelde dat ze elkaar kenden via Fab zijn stage adres, en langzamerhand kreeg ik door over welke stage het nou precies ging. DE stage. Ik had Fab er dan ook vaak over gehoord, en iets zei me dat Conner niet het hele verhaal wist. Of tenminste niet Fab zijn versie.
    Volgens mij gingen zowel Fab als ik net iets te snel voor de jongen, en toonde hij aan dat hij eerst wat meer alcohol nodig had. Waren wij dan zo onaantrekkelijk? Maar ja, ik begreep ook wel dat niet iedereen zo gay was als ik en Fab. Laten we eerlijk zijn, het toppunt van gay was eerder deze avond toch al bereikt, might as well do it all. Ik haalde mijn schouders op -op sixpack jongen zijn vraag, en keek hem uitdagend aan terwijl hij zijn ogen in die van mij boorde.
    Mijn bijnaam voor hem had ik al bedacht, want kom op, om zo'n sixpack kon je niet heen. Die was het zeker wel waard om te noemen. 'Ik denk dat jij heel goed weet wat ik bedoel.' zei ik met een lichte grijns rond mijn lippen.
    Fab had natuurlijk een gevat antwoord op mijn opmerking over zijn gigantische ego, en ik rolde met mijn ogen. 'Weet je wat jij moet doen? Lekker met jezelf gaan daten.' zei ik met een grijns waarna ik me weer focuste op de andere blonde.
    Toen Conner vertelde dat hij naast alcohol ook meer daden dan woorden nodig had, had Fab zijn lippen al op die van de jongen geplaatst.
    Zodra Fab weer tegen mij aanleunde, rustte ik mijn armen op zijn schouders, en legde mijn hoofd in zijn nek terwijl ik Conner weer strak aan keek. 'En, nu nog van overtuigd alcohol nodig te hebben?' vroeg ik met een grijns die de laatste paar minuten niet van mijn gezicht te krijgen was, en knipoogde nu naar Conner. 'Ik denk dat Conner misschien een beetje verlegen is,' zei ik op een vrij kinderlijke toon, en keek de jongen nog steeds aan.
    Ik draaide Fab naar me toe en rustte mijn hand op zijn borst. 'Misschien moeten wij het nog even voor doen, just in case.' zei ik terwijl ik nu mijn ogen naar die van Fab verplaatst had en hem onschuldig aankeek. Ik legde mijn hand rond zijn kaak, en bracht zijn lippen naar de mijne.
    Terwijl ik een van mijn handen nog steeds op zijn borst had rusten, liet ik de andere door zijn haar gaan. Wie weet zou Conner nu geen cold feet meer hebben. Voor ik mijn lippen weer losmaakte van die van Fab beet ik nog even zacht op zijn onderlip, en liet de hand die op zijn borst rustte naar zijn roze achterste, en liet deze nu daar even op rusten voor ik mijn oude positie, leunend op zijn schouder, weer terugnam.
    Het was eigenlijk gewoon slap gelul, ik genoot er stiekem gewoon net iets te veel van met Fab bezig te zijn. Vriendje, nope, maar aanraken mocht. Ik keek nu weer afwachtend naar Conner, in de hoop dat hij niet meer zo'n pussy was, en zou joinen. Want wat is er nou beter dan één aantrekkelijke jongen; twee.

    [ bericht aangepast op 30 april 2017 - 13:21 ]


    How far is far


    ESMÉ CANDICE O’DONNELL

    Twinsies, the slutty one, Talking to Tori , Lichte +16

    🍸





    Tori leek wel te kunnen genieten van de aandacht dat ik haar haf gezien ze mij zelf leek te verkiezen boven haar joint. This girl was worth my kisses. Haar handen liet ze om mijn nek glijden waardoor we dicht tegen elkaar aangedrukt stonden, onze lippen synchroom bewegend op elkaar. Mijn ogen had ik genietend gesloten terwijl ik haar hand over mijn zij voelde glijden. De dame had dit zeker eerder gedaan, misschien dan niet met een geweldige iemand zoals ik, maar ze had ervaring iets wat ik wel fijn vond. Er was niets zo vervelend dan met iemand te zoenen die te bang was om je aan te raken.
    "Hm, ik weet niet of het zo slim is om dit hier voor te zetten." mompelde Tori zacht waardoor ik haar geamuseerd aankeek en kort op mijn lip beet. "Dus, wil je hiermee doorgaan?" Veel tijd om mijn antwoord aan haar voor te leggen had ik niet al wist ze vast wat mijn antwoord zou zijn. Hellyeah. Eens kans op een goede beurt liet ik niet zomaar langsliggen, althans zeker niet met een mooie meid zoals Tori die al haast meteen mijn soft spots wist te vinden. Haar vingers om mijn gevoelige plekje deed me haast smeken om meer van haar vinger magie. Gesmoord kreunde ik dan ook zacht. "Want zoja, dan stel ik voor dat we een ander plekje opzoeken.." geamuseerd keek ik haar aan waarna ik mijn lippen naar haar oor bracht. "Volgensmij weten we allebei al het antwoord op die vraag." zei ik zwoel waarna ik naar haar knipoogde en haar hand vast nam die nog steeds op mijn borst rustte. Onschuldig vlocht ik onze vingers in elkaar waarna ik Tori achter me mee trok.
    Vrolijk huppelde ik naar mijn kamer toe, mijn drankje had ik al ergens geditcht gezien ik ook mijn volle aandacht enkel op haar wilde richtten. " Welkom in my room. " grinnikte ik vrolijk eens we er waren. Mijn zusje was er niet te bekennen, evenmin Tessa als haar Bodyguard. Dus de kamer was voor mij alleen en dus deed ik dan maar de deur dicht , geen gluurders allowed.
    Uitdagend keek ik Tori aan en duwde haar op mijn bed zodat ik op haar schoot kon klimmen. Mijn benen aan weerszijde van haar lichaam geklemd zodat ze niet kon ontsnappen waarbij ik ook nog eens mijn armen op haar middel sloeg. " Je lippen smaken zo zoet." grinnikte ik en keek Tori met een grijnsje aan. " Do the other one taste as good?" ik likte kort over mijn lip en liet plagend mijn handen over haar zij naar haar borsten glijden, veel zin om echt te wachten deed ik niet en liet haar even los, zodat ik met gemak mijn kleedje kon uittrekken waardoor ik enkel in mijn sting nog op haar schoot zat. Het was dan ook op z'n zachts gezegd enorm opgewonden van de dame en kon het niet laten op dan ook wat ondeugend op haar schoot te bewegen. "Dus Tori, geniet je nekel van de vrouwelijke aandacht, of proef je graag van beide kanten?" vroeg ik haar voordat ik mijn lippen weer op de hare drukte. Dat ik het bed met haar wilde delen betekende niet dat ik haar niet beter wilde leren kennen, hmm.


    Echt op een antwoord wachtte Tori niet, want ze had nogmaals haar lippen op die van Esmé gedrukt. Haar hand vond al snel weer de tepelpiercing en dit maal bleef ze er wat langer mee spelen.





    CONNOR EZRA QUILL

    Partyganger/ hothead, With Samuel and Fabian, The hottub area.

    👊



    ‘Sommige waarheden moeten gewoon gezegd worden. Oh my little Grasshopper.’ Prijsde Fab zich weer, de jongen had wel een enorm ego, maar zijn zelfzekerheid sierde hem wel. Iets wat zijn vriend ook leek te vinden.‘Well, ik heb vanmorgen nog in mijn spiegel gekeken, dusja.’ vervolgde hij waardoor ik even lachend mijn hoofd schudde. Jezus man, eigendunk. 'Weet je wat jij moet doen? Lekker met jezelf gaan daten.' wist zijn compagnion te zeggen wat me even breed deed grijnzen, oké ik snapte wel waarom dit Duo hier zat. Ze waren vast de enige die elkaar aan konden qua gay gehalte. Mijn opmerking met de vraag wat zijn verhaal was kreeg ik ook meteen beantwoord en aan de reactie gezien van cuteface naast hem - Nee ik wist zijn naam nog steeds niet- wist hij wel waarover het nu ging waardoor mijn nieuwsgierigheid wel aanwakkerde naar hen beiden en hun uitdagende opmerkingen maakte mijn interesse enkel maar groter. 'Ik denk dat jij heel goed weet wat ik bedoel.' Zei Cuteface dan ook uitdagend ‘Well... somebody is a chicken.’ Zei Fabian waardoor mijn blik nu weer naar hem toe gleed. Ik beet kort op mijn lip toen in zijn hand op mijn been voelde, ze daagden me uit wat ik op een of andere manier wel aantrekkelijk vond van beide.
    ‘Je wifey was een beetje jaloers op mij, of beter gezegd op ons en daarom was ik verdwenen – ofwel ontslagen. Little did she know, I was smarter than that. Remember Sam.’ verklaarde de jongen waardoor ik even zuchtte. Ik had eerder moeten beseffen wat voor heks ze was. ‘Dus moet je meer gaan drinken omdat je je ware emoties jegens mij niet durft te uiten, of speelt er wat anders.’ ik fronsde even kort bij zijn woorden en hoewel ik het kon verwachten, waren Fabians lippen een totale verrasing.
    Zijn hand om mijn zij en kort had ik dan ook mijn ogen gesloten en hem rustig terug gezoend, tot ik me toch even terug trok om alles even op een rijtje te zetten. Zijn hand gleed over mijn wasbordje heen wat me dan ook deed grijnzen. Zijn zoete lippen smaakten naar meer zeker gezien hij deze nu nog eens onschuldig tegen zijn redcup aanzette. 'En, nu nog van overtuigd alcohol nodig te hebben?' Vroeg cuteface knipogend waarna hij er nog een schapje bovenop deed. 'Ik denk dat Conner misschien een beetje verlegen is, Misschien moeten wij het nog even voor doen, just in case.' en ja hoor zijn woorden hadden pas zijn lippen verlaten of de twee tegenover me zoenden zonder enige schaamte met elkaar. Iets wat mij ook enkel maar actiever maakte en verlangend op mijn lip deed bijten. Damn.
    Ik aarzelde dan ook niet lang om me met hen te gaan mengen en verplaatste me zo dat ik op Fabs schoot terecht kwam. " Ik dacht dat je me toch iets kende Fabbie, ik ga geen enkele uitdaging uit de weg." knipoogde ik naar hem terwijl ik zachtjes meebewoog op de muziek en hierbij ook 'onschuldig' mijn kruis tegen die van hem te schuren. "But if you really want to know, is that I like to tease ." mijn gezicht had ik dichter naar dat van hem toegebracht terwijl ik mijn hand nu ook over zijn gespierde torso liet glijden, echter in de plaats van Fab vol op zijn mond te zoenen, besloot ik hem maar te laten wachten en mocht zijn vriend van mijn aandacht genieten. Mijn hand had ik over zijn wang laten strelen waarna ik mijn lippen ietswat lustig op die van hem had gedrukt. Mijn hand liet ik ook kort op verkenning gaan tot ik genoodzaakt was om adem te halen en hoerdoor ook mijn lippen van die van hem haalde. " I still don't know your name pretty." fluisterde ik zwoel waarna ik me terug terok en mijn lippen nu in Fabians hals drukte.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eleonora Larsson
    Swedish – 22 years old - Kilian


    De jongen leek het met me eens te zijn dat het niet slim was geweest van me om mijn mobiel te checken tijdens het teruglopen naar het dek. "Hoewel, ik denk dat ik het ook niet had gevonden als ik mijn mobiel met rust had gelaten." lachte ik nog even en keek de jongen vrolijk aan. De opluchting bij mij dat iemand me had gevonden was wel groot, zeker omdat het ook iemand was die nog niet straalbezopen was, hoewel dat aan het begin van de cruise nog wel mee moest vallen. Daarbij leek de jongen tegenover me niet de domste, zo zag hij er gewoon niet uit. "Ik heb ditmaal wel zitten opletten, dus met wat geluk kan ik de uitgang nog vinden. En anders, met zn tweeën verdwalen is altijd nog gezelliger dan alleen verdwalen." een lachje verliet weer mijn mond, dat was het effect dat knipogen op me hadden. Ik werd er gewoon meteen zenuwachtig van en kon me moeilijk een houding geven. Waarschijnlijk was ik de enige op deze hele boot die dat probleem had, de mensen die ik tot nu toe had geobserveerd waren allemaal een stuk losser en minder gestrest, oké, dat was niet moeilijk vergeleken met mij maar toch. Misschien dat een beetje alcohol daar wat verandering in kon brengen, het ging namelijk een vreselijke vakantie worden als ik als enige niks kon hebben. Ik duwde mijn gedachte weer aan de kant om zo mijn aandacht weer te richten op de jongen voor me. "Dat kan je helaas nog niet weten, misschien ben ik wel een heel naar mens," glimlachte ik naar hem en haalde nog een hand door mijn haren. "En het zal echt niet meer zo gezellig zijn als we verhongeren en elkaar moeten gaan opeten," vervolgde ik nog even waarna ik nog kort een blik op de kaart wierp in de hoop dat ik het toch ooit nog door zou gaan krijgen. "Oh, en ik ben Eleonora trouwens," sprak ik terwijl ik mijn hand naar hem uitstak. Waarom deed ik dat nou weer? Het was ongetwijfeld veel te formeel voor zo'n vakantie, maarja, mijn hand nu nog terugtrekken zou het alleen nog maar erger maken. Ik besloot maar even te glimlachen en vroeg toen welke kant we op moesten.

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 15:19 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    'Fabian'
    22 y/o • Mexican with proud Italian blood • @Alone seeking Peepz not the candy



    I'm the definition of
    FAT

    Amper tijd had ik gehad om bij te komen van de kus en onschuldig aan mijn rietje te zuigen, of ik voelde al een nieuw paar lippen op die van mij gedrukt worden. Sam.
    Zijn hand gleed in mijn haar, terwijl zijn andere stiekem van mijn kaak, naar mijn borst gleed. Rustig volgde ik de tempo van de jongen, hoewel ik mijn handen de red cup vast bleven houden. Ik had namelijk wel wat dorst, maar dat kon wel even wachten.
    Zachtjes beet Sam nog even op mijn onderlip, waar een zacht kreuntje mijn lippen verliet. Niet dat Sam dat leek te merken. De jongen had zich weer als een kraai op mijn arm geplaatst, om naar Cornflakes te kijken. Oké misschien was ik toch ongemerkt aan het cockblocken, want ik wist niet meer zeker of Sam wel met míj gezoend had, of dat hij in zijn fantasieën aan Cornflakes dacht. Wie dacht nou niet aan cornflakes. Ik had er nog steeds zin in – en dan bedoel ik de eetbare variant.
    Ik dronk snel mijn cup leeg, voor ik hem tussen mijn vingers, kapot kneep en in de container wist te gooien. Yep. Ik had echt eersteklas basketbal skills. Verwonderd over mijn nieuw gevonden talent, kwam plotseling een tweede persoon aandacht van mij opdrinken. Cornflakes deze keer, wat me toch iets verbaasde.
    ‘Ik dacht dat je me toch iets kende Fabbie, ik ga geen enkele uitdaging uit de weg.’ Knipoogde de jongen, terwijl hij zijn kruis tegen die van mij bewoog, op de ritme van de muziek. Oh lord. He was such a tease. Eigenlijk was cornflakes het altijd. Ik kreeg er altijd mega veel zin in, maar als ik het dan eenmaal had, dan had ik liever choco puffs. Achja, je kon niet alles hebben in de wereld.
    ‘But if you really want to know, is that I like to tease.’ Beëindigde hij, waar hij zijn gezicht dichter bracht. Zoals verwacht, plaatste hij zijn lippen op mijn buurman. Rustig keek ik naar de twee blonde heren, die een hevige make out sessie maakte op mijn schoot. Het was net alsof ik mijn kleine broertje zijn nieuwe liefde zag kussen – en dat turnde me behoorlijk off. Ik wilde Cornflakes dan ook van mijn schoot duwen, maar ik besloot om nog maar even de ‘goede’ vriend te spelen, door ze uit te laten zoenen. ‘I still don’t know your name pretty.’ Hoorde ik Cornflakes fluisteren. Ik kon het niet laten om me af te vragen wat er mis was met zijn geheugen, gezien Sam zijn naam al minstens vijf keer is gezegd. Achja, ouderdom had zo zijn gebreken. Misschien was er wel stiekem een zombie langs geweest en zijn geheugen opgegeten. Wie weet.
    Alsof de jongen mijn gedachten kon lezen, boog hij weer terug, om kusjes in mijn hals te drukken. Echter duwde ik hem van me af, om uit de hottub te stappen. ‘Well jullie redden je wel hé.’ Knipoogde ik naar ze, voor ik van mijn handen twee geweertjes maakte en naar ze ‘neerschoot.’ Ik blies de onzichtbare rookwalmpjes ervan af, voor ik me omdraaide en richting de dranktafeltje weer sloop. Ik pakte weer wat malibu, waar ik weer onderzoekend om me heen keek, terwijl ik zoog. ‘Moet je niet twee drankjes naar hun meeslepen, voor je de hele dranktafel leeg drinkt.’ Hoorde ik plotseling een meisjes stem spreken, nadat ik mijn tweede drankje alweer op had. Tja malibu met wat gemixt sap, was voor mij haast limonadesiroop. Het ging er zo in. Ik wierp even een sneaky korte blik naar het stelletje in bad, voor ik mijn hoofd schudden. Misschien begreep Sam me nu nog niet, maar ooit zal hij me dankbaar zijn. Hoewel beide heren het niet in de gaten gehad hadden, had ik toch wel even moeten denken aan alle personen waar ik intiem mee geweest ben. Allemaal sprak ik niet meer en ik wilde niet Sam verliezen door een of andere trio – one night stand met ontbijtgraankorrels. I mean what would Buddha do. Free the birds and fishies.
    ‘Ik ben gedumpt.’ Antwoorde ik dramatisch terug, waarbij ik de dame een klein pruillipje zond. Echter kon ik mijn toneelstukje niet lang vol houden en verscheen er een grijns op mijn gezicht, terwijl ik even mijn haar door mijn blonde lokken haalde.
    ‘Nee, grapje. Die tijd heb ik gehad. Ik ben té volwassen voor dit soort dingen. Helaas.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    MATTHEW AUSTIN PARKER

    The ocean is everything I wanted to be. Beautiful, mysterious, wild and free.

    • 21 • Roommates with Kilian,Connor & Tyler •



    Hoe langer ik met Zafira praatte hoe meer ik besefte dat ik haar gezelschap uiterst aangenaam vond. Ze was aantrekkelijk, dat kon ik niet ontkennen en natuurlijk vond ik het altijd wel leuk als iemand wat met me flirtte. Maar wie vond dat nu niet leuk, wat onschuldig geflirt? Toch had ons gesprek net iets extra, het was net een tikkeltje beter dan een ander gesprek met een onbekende. Waarom wist ik niet, maar ons contact voelde heel vertrouwd aan voor mij en dat gaf me ergens wel een bevreemdend gevoel maar tegelijkertijd voelde het heerlijk. Het was alsof we elkaar al jaren kenden maar ook weer niet. Buiten haar naam en haar woonplaats wist ik tergend weinig over Zafira's leven. Langs de andere kant kon ik met haar praten zoals ik dat kon met mijn beste vrienden. Misschien kon ik onze ontmoeting wel het best vergelijken met een blij weerzien van iemand die ik al in jaren niet meer gezien had. Zo voelde het tenminste aan. In werkelijkheid had ik Zafira nooit eerder ontmoet dan vandaag of toch niet bewust. Het zou natuurlijk altijd kunnen dat we elkaar ergens al eens gezien hadden hoewel we niet in dezelfde regio woonden. Wat dit alles het leukste maakte, was de humor. Ze had precies dezelfde humor als ik, dat bleek ook uit haar vele grappige openingszinnen. Zo speelde ze al lachend in op het feit dat ik zei dat ik de openingszin van Hollywood niet snel ging vergeten en misschien wel eens een keer ging gebruiekn.
    'Echt als je die gebruikt, ik vermoord je hoogstpersoonlijk in je slaap als het meisje nog steeds bij je in bed ligt.', zei ze grappend en ik kon niet anders dan lachen. 'Je zou me toch niet vermoorden', lachte ik 'daar ben ik toch te leuk voor', en ik knipoogde even. Ik hoopte maar dat ze besefte dat ook dat -net zoals eigenlijk bijna heel ons gesprek- op een grappige manier bedoeld was en dat ze niet ging denken dat ik één of andere eikel was die helemaal vol was van zichzelf. 'Alhoewel, denk niet dat je zo ver komt als je zulke openingszinnen gebruikt.', ging ze verder en ik knikte instemmend. Ze had gelijk, die openingszin was niet echt de ideale manier om iemand te versieren, eerder om mensen op te schrikken of zo.
    Af en toe flirtte ik met Zafira, ik wilde het er niet te vingerdik bovenop leggen want dat was ook niet aangenaam, dat vond ik tenminste zo. Zo vroeg ik haar wat ze zo nogal deed buiten jongens versieren op een cruiseschip. Daarop antwoordde ze doodleuk 'jongens versieren in de club'. Gelukkig maakte ze een grap, of dat hoopte ik toch in ieder geval. Er bestonden inderdaad meiden (en ook jongens) die er een hobby van maakten om zo veel mogelijk mensen te versieren en bovendien mee naar bed te nemen. Ik had echt een hekel aan zulke mensen, al was een hekel misschien een groot woord maar toch ik had het daar niet zo mee. Zafira echter vervolgde haar uitleg door me te vertellen dat ze in een kledingwinkel werkte omdat haar studie haar niet echt leek te liggen. Dat begreep ik volledig, het had in mijn ogen ook geen zin om te studeren voor iets waar je geen interesse in had. Dan leek mij de kans op mislukken toch redelijk groot.
    'Geen grote ambities, maar jij jij word de persoon die later mijn luxe villa's ontwerpt?' vroeg ze 'Of onze luxe villa.' voegde ze daar subtiel aan toe. 'Wees daar maar zeker van', ik wachtte even en stapte wat meer naar haar toe 'maar dan zal ik je wel mijn nummer moeten geven om me te kunnen contacteren voor die villa', vervolgde ik mijn zin en ik glimlachte even naar haar. Ik moest toegeven, het was echt cheesy wat ik net had gezegd en in geen enkel opzicht subtiel maar dat mocht toch ook al eens, niet?
    Bovendien toonde ik zo toch ook dat ik er niet voor terugdeinsde om eens direct te zijn. Dat zij direct was dat had ze al meer dan eens bewezen, eerst en vooral al door zo maar op me af te stappen, daar kon ik toch niet voor onderdoen? Ik moest eens lachen met mijn eigen gedachten, waarschijnlijk durfde Zafira echt tien keer meer dingen dan ik. Dat moest ik dan nog maar eens uittesten met een aantal weddenschappen misschien.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind



    Kilian Charlie Morrisson
    25 years – Eleonora

    Listen, smile, agree,
    And then do whatever the fuck you were gonna do anyway.



    "Hoewel, ik denk dat ik het ook niet had gevonden als ik mijn mobiel met rust had gelaten,” voegde het meisje er toch nog even aan toe. Kilian lachte. Hij hield wel van mensen die met zichzelf konden spotten.
    “Gewoon de mobiel als excuus gebruiken,” antwoordde hij grijnzend. “Je moet toch op een manier een gebrek aan richtingsgevoel goedpraten?” Dat laatste was uiteraard niet serieus bedoeld en ook zeker niet als een sneer naar het onbekende meisje, maar dat zou ze ongetwijfeld ook wel uit zijn toon – en anders de context van hun hele gesprek – kunnen halen.
    Van zijn knipoog leek het meisje wat ongemakkelijk te worden, dus maakte Kilian een mentale notitie om dat voorlopig toch maar even niet te doen. Hij was hier niet gekomen om haar ongemakkelijk te laten voelen. Mocht de situatie tussen de twee zo veranderen dat het uiteindelijk wel zou kunnen, dan zou hij het vanzelf merken.
    “Dat kan je helaas nog niet weten, misschien ben ik wel een heel naar mens,” was haar antwoord. “En het zal echt niet meer zo gezellig zijn als we verhongeren en elkaar moeten gaan opeten. Oh en ik ben Eleonora trouwens.” Ze stak haar hand uit en hij pakte hem aan.
    “Kilian,” stelde hij zichzelf ook voor. “En ach, veel erger dan mijn baas kan je niet zijn,” vervolgde hij lachend, met een knikje naar de zak waarin hij net zijn telefoon had opgeborgen. Het gesprek met de directeur voelde als een eeuw geleden - gelukkig – maar was – helaas – nog maar een paar minuten geleden. Dat hij nog niet was teruggebeld, was wel positief. “En nu je toch over kannibalisme bent begonnen: maakt het nog uit of het gezellig is als ik honger krijg?” Hij wiebelde even met zijn wenkbrauwen om zijn niet al te serieuze punt te onderstrepen.
    “Welke kant we opmoeten? Die kant.” Hij wees in de richting waar hij niet net vandaan was gekomen. “Volgt u maar.”


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    VICTORIA "TORI" BRAGA
    ««« 21 | AUSTRALIAN ROOTS | OUTFIT | 16+ | ESMÉ »»»


    De jongedame liet er geen gras over groeien want al snel voelde ik hoe Esmé onze vingers in elkaar vlocht en richting de kamers liep. Of nouja, huppelde was eigenlijk een betere beschrijving voor de manier waarop Esmé voor mij uitliep.
          Geamuseerd lachte ik toen Esmé direct achter ons de deur sloot en mij verwelkomde in de kamer. Echt tijd om verder over de situatie na te denken kreeg ik niet want ik werd al snel door de blondine op het bed geduwd..

    Een zachte kreun ontsnapte over mijn lippen toen Esmé op mijn schoot klom en gretig drukte ik mijn lippen in haar nek terwijl mijn handen richting haar kont gleden. Haar opmerkingen lieten me eventjes zacht gniffelen terwijl ik mijn lippen naar haar oor verplaatste.
          "There's only one way to find out," fluisterde ik zacht voor ik haar oorlel tussen mijn tanden liet glijden. Mijn ogen haakten zich vast in de hare toen ze haar jurkje uit deed. Echt veel had het jurkje niet tot de verbeelding gelaten toen ze het aan had, maar zodra ze alleen in een string op me zat moest ik toch even het beeld in mij prenten. Ze was toch wel zeker een van mijn mooiste scharrels tot zover.
          Haar bewegingen op mijn schoot zorgden er opnieuw voor dat ik moest kreunen en in een reactie boog ik mij naar voren om een van haar tepels in mijn mond te nemen. Mijn tong speelde afwisselend met de piercings terwijl ik met mijn handen haar billen vast had gegrepen waar ik zachtjes in kneep.
          Zodra ze haar lippen weer op de mijne drukte namen mijn handen het spel van mijn tong over. Esmé moest maar accepteren dat haar borsten veel aandacht van mij zouden krijgen.
          "Ik sta open voor alles," prevelde ik zachtjes tegen haar lippen als reactie op haar vraag. Het was niet eens overdreven, ik hield mij niet zo bezig met geslacht of whatever, zolang ik de persoon of personen in mijn bed maar aantrekkelijk vond.
          "En jij Esmé?" Mijn lippen gleden weer omlaag naar haar borst terwijl ik zachtjes met mijn tanden langs haar tepel schuurde om vervolgens naar haar te knipogen. "Jij lijkt mij ook wel iemand die voor veel open staat."
          In de tussentijd maakte ik aan de zijkant de knoopjes van mijn rok los waardoor ik in mijn string kwam te zitten. Ook mijn topje viel niet veel later op de grond en mijn hand vond de voorkant van Esmé's string waarna ik op haar gevoelige plek drukte.
          "Toch?"


    When time and life shook hands and said goodbye.

    "S A M"      D R A K E

    21 • With Fab & Conner •

    Nadat ik en Fab verwikkeld waren geraakt in een zoensessie, leek Conner geen enkele moeite meer te hebben zich met ons te mengen. Iets waarmee ik me zeker wel amuseerde. Eerst kreeg Fab de onverdeelde aandacht van de blonde jongen. Hij had zich op zijn schoot geplaatst, en liet nu zijn hand over het lichaam van hem gaan terwijl hij uitlegde dat hij een tease was. Ja, alsof we daar nog niet achter waren.
    Ik was ervan overtuigd dat het niet lang meer zou duren voor hij Fab vol op zijn mond zou zoenen, maar in plek daarvan was ik degen die een paar lippen op de mijne gedrukt kreeg. Klagen kon ik niet, want damn, he was good looking as hell.
    Terwijl hij zijn handen over mijn lichaam op verkenning liet gaan, gleed één van mijn handen door zijn haar, terwijl ik de ander liet rusten op zijn wasbordje.
    Net toen ik dacht ademnoot te krijgen verwijderde hij zijn lippen van die van mij. Ik moest toegeven; zijn lippen smaakte naar meer.
    Maar voordat ik überhaupt de kans kreeg de zoen weer te hervatten vroeg hij naar mijn naam, welke hij blijkbaar intussen nog steeds niet wist. Oeps. Ik lachte even, en haalde een hand door mijn haar. 'Sam,' zei ik, en keek nu toe hoe hij zijn lippen nu in de nek van mijn vriend drukte.
    Dit was echter niet van lange duur, aangezien Fab Conner al snel van zijn schoot afduwde, en de hottub uit klom. Ik weet niet hoe Conner zich hier bij voelde maar ik voelde me aardig shit. Het kon komen door de alcohol, en het feit dat ik er niet veel van nodig had om al een beetje mijn grip op de wereld te verliezen.
    De zin in Connor zijn lippen was dan ook snel weer verdwenen zodra Fab verdwenen was. Natuurlijk, hij was écht aantrekkelijk, en hij zoende goed. Maar mijn emotionele kant won het dit keer.
    Ik voelde me gedumpt, en de dumper zelf tegelijkertijd. Ik wilde niet dat iemand tussen mij en Fab kwam, zo ook Conner niet. Ik gaf een korte kus op Conner zijn soft lips. 'Sorry, I'll be back.' zei ik, en klom nu zelf de hottub uit. Ik weet niet wat me bezielde, maar ik betrapte mezelf erop dat ik stiekem toch wel veel zin in Fab had. En tegelijkertijd voelde ik me ook ontiegelijk schuldig over wat er gebeurd was. Dit resulteerde er dus in dat ik toen ik Fab gevonden had hem van achter knuffelde. Het was fout, zo fout. Maar op het moment voelde het gewoon veel te goed om bij de jongen in de buurt te zijn.
    'Don't leave me, Fabby.' zei ik met een kleine lach, en verwijderde mijn armen van hem.
    Ik had niet eens doorgehad dat hij in gesprek met een dame was, en keek hem schuldbewust aan. 'Sorry,' zei ik en beet even zacht op mijn onderlip. Ik was zo dom bezig, de hele avond al, en toch bleef ik maar zuipen en achter Fab aanrennen als een klein kind. Ik wilde weer teruglopen naar de knappe jongen in de hottub, maar was mijn acties van daarnet nog aan het overdenken, wat er in resulteerde dat ik nu voor Fab stond, wachtend op een smack in the face, of gelach.


    How far is far