• Eat, Sleep, Rave, Repeat
    Dit is een RP van McCrory en GriffeI. Geïnspireerd en gekopieerd door de cruise festival HolyShip!
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.

    Holy Ship!
    Holy ship is een rave cruise. Jaarlijks komen er veel mensen op af om 24/7 te feesten met de beste DJ's van de wereld. Dit jaar is het dan ook hetzelfde als anders. De cruise zal weer vertrekken met de vetste DJ's. De zeven daagse reis zou gaan van Miami naar de Bahama's, met maar een regel verplicht. Party at the boat and live like you've never ben alive before.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Reserveringen:
    Er kunnen verschillende kamers geboekt worden:
    - Inside
    - Oceanvieuw
    - Balcony
    - Penthouse w/ balcony

    Deze kamers kunnen met twee tot maximaal vier gedeeld worden. Iedere kamer ziet er zo uit. Als je met zijn vieren reserveert kun je echter alleen maar vier aparte bedden in een kamer hebben. De tweepersoonsbed is dan ook alleen voor mensen die met zijn tweeën hebben gereserveerd en betaalt. Je moet dan ook 21 jaar of ouder zijn als je de cruise betreed. Jonger is niet toegestaan. Dit komt omdat je vrijuit je drank kunt pakken van tafels. De reis is dan ook all-inclusive met onbeperkt eten en drank. Je kunt dan ook bij iedere kamer roomservice krijgen. Je kunt je rit wel zo luxe maken als je wilt. Zoals iedere dag champagne op de kamer, noem maar op. Sterke dranken zitten dan ook niet in het all-inclusive bedrag begrepen. Deze kun je wel kopen op de cruise. Drugs is dan ook niet toegestaan op de cruise. Hier word streng op gecontroleerd. Wel zullen er, vanuit het bedrijf zelf, drugsdealers aanwezig zijn die 'legaal' handelen.
    Zowel de eerste als de laatste dag verblijf je de hele dag en nacht op de cruise. De dagen ertussen mag je de bahama's op, zolang je maar voor het avonduur terug bent. Feesten gebeurt ook alleen maar op de cruise. Als je na zes uur ook niet op de boot ben, zal je er de hele avond niet op kunnen.



    Trust me.
    You can dance..
    Vodka

    Guestlist:
    [Naam • User • Faceclaim • Pagina]

    Meisjes:

    • Esmé Candice O'Donnel • GriffeI • 1.2
    • Niamh Alexei O'Donnel • McCrory • 1.2
    • Tessa mae Sandler • Nerha • 1.1
    • Zafira Shanti Sloan • GreenIight • 1.2
    • Victoria 'Tori' Braga • Sempre • 1.3
    • Gabriella Sachu Braun • Soco • 1.4
    • Celestia Mikeala Green • Granian 1.3
    • Eleonora Larsson • Judithsuzann • 1.4
    •


    Jongens:

    • Connor Ezra Quill • GriffeI • 1.2
    • Fabian Kemren Cordova • McCrory • 1.1
    • Samuel Lucas Drake • Druckley • 1.4
    • Isaac Moore • Obeah • 1.2
    • Noël Jonathan Ackermann • Ziegler • 1.2
    • KilianCharlie Morrisson • Necessity • 1.3
    • Cayson Howell • Granian • 1.3
    • Alfie Godfrey Banks • ZeIda • 1.2
    • Seong - Hyeon Moon • Jinyoung • 1.4
    • Guswaters • 1.4
    • Tyler Cristiano Rodriguez • Habiba • 1.4


    Invullijstje:
    • Naam:
    • Leeftijd: (21+)
    • Nationaliteit:
    • Voorkeur kamer (Dames, Heren of gemengd vriendengroep / er zouden groepjes van 4 gemaakt worden voor kamer reserveringen. Deze komen online te staan vóór de praattopic open gaat, zodat je nog ruim van te voren dingen kunt bespreken.)
    • Uiterlijk: (Met een duidelijke beschrijving van het uiterlijk)
    • Innerlijk: (geen steekwoorden. Hoeft geen lap tekst te zijn, maar gelieve uit te schrijven, wat is recessief, wat is dominant?)
    • Geschiedenis:
    • Relaties: (Onthou, niet iedereen kent elkaar! naast het vriendengroepje waar je in zit)
    • Extra (wat is er nog handig te weten over je personage likes/dislikes)



    Regels:
    • In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    • Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    • Je bent beschikbaar om minimaal een keer per week te posten.
    • Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    • Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    • Maximaal twee personages per persoon van verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen.
    • Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    • Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen.
    • Alleen McCrory, en GriffeI maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    • 16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    • Sluit niemand buiten.
    • Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic.
    • Mocht er veel animo zijn voor deze RP kan je op de reserveringslijst zodat je mee kan doen als iemand anders zich afmeld. Inspringen is makkelijk!
    • Vragen kunnen altijd gesteld worden aan mij, McCrory (a.k.a Naomi) of GriffeI (a.k.a. Saar)


    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 16:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    "S A M"      D R A K E

    21 • With Fab •

    Fab speelde natuurlijk de onschuld zelve, wat voor mij stiekem een voordeel was; I'll show him what dominance means.
    'Hmm, I like it when you talk like that.' grijnsde ik. Nope, Fab liet er geen gras over groeien. Had ik verwacht dat hij dat wel zou doen? Nee, daar kende ik hem te goed voor. Nu we zo dicht tegen elkaar stonden moest ik toegeven dat het steeds moeilijker werd om deze knappe jongen voor me niet meteen te bespringen. Echter het feit dat er nog niet erg veel alcohol doorheen was gegaan benauwde me ergens wel.
    Ik heb Fab altijd al hot gevonden, maar aan de andere kant is hij nog altijd mijn best friend. En ik had zoiets als dit eigenlijk alleen voor mogelijk gehouden als we beiden straal bezopen zouden zijn. Ik hoop echt dat dit niets awkward tussen ons zou gaan maken. Daar is onze relatie me iets te kostbaar voor. Maar god, was het moeilijk mijn handen van deze jongen, met zijn perfect gevormde achterste, af te houden.
    Er liep veel zowel vrouwelijk als mannelijk schoon op deze cruise, maar nu had ik enkel oog voor de jongen met de lichtgevende kont, wiens heupen zich nu in mijn handen bevonden. Hij trok me met zich mee richting de beloofde hottub, en greep ondertussen nog een drankje met zich mee.
    No thanks, ik bewaarde mijn dorst liever voor iets anders als je begrijpt wat ik bedoel.
    Zowel Fab als mij kon het niets schelen dat de hottub nogal gevuld was met andere cruise gangers. Ik vond het juist wel hot dat we publiek hadden. Konden ze mooi genieten van een gratis voorstelling. Het toppunt van gay waren we inmiddels allang te boven gegaan.
    Dit keer was ik degene die er geen gras over liet groeien, en bij hem opschoot ging zitten, voor hoeverre dat kon onderwater.
    Mijn ogen dwaalde af naar hoe hij 'onschuldig' aan zijn rietje zoog. 'Dus je houd van zuigen, hm?' vroeg ik met nog steeds dezelfde grijns op mijn gezicht.
    'Laat ook nog wat voor mij over, schat.' zei ik met een knipoog, terwijl ik het rietje uit zijn mond haalde om het vervolgens in mijn mond te stoppen.
    Ik verwachtte dat hij wel doorhad hoe dubbel ik die zin had laten klinken. Ik lied mijn vingers wat afwezig over zijn borst gaan terwijl ik nu degene was die aan het rietje zoog. Eenmaal ik daar klaar mee was gooide ik het bekertje ergens neer, en focuste ik me weer op hottub boy.
    Ik keek hem aan terwijl ik mijn hoofd dichterbij het zijne bracht, en mijn armen om zijn nek heen sloeg. ' Ready, Pinky?' vroeg ik. Voordat hij überhaupt had kunnen antwoorden had ik mijn lippen al met de zijne herenigd.

    [ bericht aangepast op 8 april 2017 - 12:28 ]


    How far is far


    MATTHEW AUSTIN PARKER

    The ocean is everything I wanted to be. Beautiful, mysterious, wild and free.

    • 21 • Roommates with Kilian,Connor & Tyler •



    Ik begon me steeds meer op mijn gemak te voelen bij haar. Ondanks dat ik deze meid nog maar een aantal minuten kende, had ik wel de indruk dat ik haar zeker en vast niet snel ging vergeten en dat ze me bovendien nog vaak zou zien, tenminste toch als het aan lag. Ze was een mooie verschijning, niet omdat ze er perfect uiteag maar omdat ze iets speciaal had, al kon ik mijn vinger er niet helemaal opleggen. Iets in haar sprak me aan. Bovendien vond ik haar humor en enthousiasme nu al geweldig. Niet dat ik al doorgrond had of ze altijd zo was of niet, maar kom op ons gesprek ging al de hele tijd over openingszinnen en ze had me nog geen minuut verveeld. Dat moest je kunnen toch? Eén ding was zeker, als mijn vrienden hier straks in de buurt waren, ging haar voorstellen, al was het maar om duidelijk te maken dat ik haar eerst had gezien. Ik lachte even en voelde me net een klein kind in een winkel dat alles claimde dat hij tegenkwam. Hier was de situatie wel iets anders. Ik claimde haar niet, maar ik wilde gewoon duidelijk maken dat als er iemand in mijn vriendengroep met haar aan de haal ging, dat ik het dan was. 'Ik heb er namelijk nog veel meer in mijn mars, dus als je ooit een ander meisje wilt versieren hier ben ik.', zei ze en ik glimlachte even. 'Bedankt voor de tip, ik zal het onthouden'. Even wilde ik daar nog aan toevoegen dat ze anders haar gsmnummer even aan me moest geven zodat ik haar zou kunnen bereiken wanneer ik een openingszin nodig had. Maar ik wilde niet te pusherig overkomen. Straks vond ze me een creep en dan kon ik helemaal wel vergeten.
    'Ik ben Zafira.' sprak ze en ze kwam wat dichter tegen me aan staan en geloof me ze stond behoorlijk dicht. Niet dat ik volledig dichtklapte maar ik wilde ook niet dat dit laat ons zeggen de verkeerde richting uitging. Ik probeerde dus zo rustig mogelijk af te wachten wat Zafira precies van plan was. Ik wilde namelijk geen gigantische blunder maken door haar verwachtingen verkeerd in te schatten. Dat had ik namelijk al vaker meegemaakt. 'Dus Matthew, waar kom jij vandaan?' Ik had het iets moeilijker om snel na te denken en daardoor duurde het ook iets langer voor ik antwoordde.Gelukkig nam Zafira het woord al op zich door een vervolg aan haar zin te breiden 'En nee dit vraag ik niet in de hoop dat je zegt Tennesse zodat ik kan zeggen: You're the only ten I see.' Ik kon niets anders dan luidop lachen toen ik hoorde wat ze zei. 'Jij hebt duidelijk een aangeboren talent voor openingszinnen', antwoordde ik haar. 'En toeval wil dat ik uit Tennesse kom', lachte ik 'Nee grapje, ik kom uit San Francisco maar ik studeerde in LA . En waar komen schoonheden zoals jij zoal vandaan?'. Ik moest toegeven dat het een beetje cheesy was, maar kom ik mocht haar toch laten merken dat ik interesse had.
    Terwijl ik met haar praatte, bleef ik dansen omdat Zafira ook nog steeds aan het dansen was en bovendien kon je gewoon niet anders dan dansen op deze muziek. Ja dit mocht nog wel een tijdje duren voor mij.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Tyler Cristiano Rodriguez
    With Connor & Niamh


    De reis richting het schip had me veel te lang geduurd en het leek me dan ook een goede tijd om te gaan slapen. Iets wat ik door mijn enthousiasme maar weinig had gedaan in de nacht. Niet dat het helemaal daaraan lag. Ik was toch zeker geen ochtendpersoon en echt actief was ik pas als de avond naderde. Even was ik zeer gedesoriënteerd toen ik wakker werd, maar volgde toen snel mijn beste vrienden het schip op. Ik kon het niet laten snel een drankje te stelen en ging toen ook naar onze kamer. Ik scroll door mijn telefoon, als Connor de douche uitloopt. "Hé man, zullen we maar de rest volgen en het ship wat verkennen?" vroeg hij me en ik knik, maar voor ik iets kan trekken sleurt hij me al mee.
    "Dus hoe is het eigenlijk met je tattooshop droom? Al iets van gekomen?" vroeg hij me en ik knik weer. 'Zeker wel' grijns ik. 'Heb net een soort kleine cursus iets afgerond. Met hygiene enzo, en ook piercings.' vervolg ik en neem een slok van mijn drankje die ik nog net kon meenemen voor hij me mee trok. 'Na deze trip ga ik beginnen.' grijns ik. Ons gesprek werd verstoord toen hij tegen een blonde dame opliep, die hij net op tijd opving. Ik laat mijn blik over haar gaan en kan het niet laten om even licht te grijnzen. Dit is zeker niet slecht, als iedereen hier er zo uit ziet vermaak ik me wel. "Whoops, sorry ik keek even niet uit, ben je oké?" vroeg Connor ondertussen. "Ik ben Connor trouwens, en deze spierbundel naast me is Tyler." stelde hij ons twee voor en hij gaf me een zachte stomp. Ik kijk haar grijnzend aan. 'Hey there gorgeous..' zeg ik en knipoog even speels. ‘Ik ben Niamh, maar jullie mogen er beide wel zijn hoor. Niet alleen je vriend, Tyler.’ Knipoogde ze en ik lach zachtjes, terwijl ik kort naar Connor kijk en dan weer terug. ‘Let alleen op dat je niet de verkeerde aanspreekt met mijn naam op de cruise, want ik ben een tweeling.’ sprak ze waarna ze even op haar lip beet en haar hand over mijn arm liet glijden. ‘Dus wees gerust, er is genoeg van mij om te delen voor twee.’ ik hou mijn hoofd ietwat schuin. 'Dus jij gaat me vertellen dat er in ieder geval twee prachtige dames hier rondlopen? Hmh, lucky us...' lach ik. Ik kijk kort naar Connor. 'Je hoort het, je moet op zoek naar de andere chica..' grijns ik plagend, mijn Spaanse accent valt licht op mijn tong. Ik richt mijn blik weer op Niamh. 'Nou.. Kan ik de pretty lady een drankje aanbieden? Een goede, niet dat lichte spul dat je hier overal kan pakken.'

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 14:31 ]


    El Diablo.


    ESMÉ CANDICE O’DONNELL

    Twinsies, the slutty one, Talking to Tori

    🍸





    "Een tweeling dus," concludeerde ze waarbij ik even grijnsde , lang was ik nu niet gescheiden van Niamh maar ik miste wel mijn twin aan mijn zijde.Bij mijn opmerking of ze van Australië kwam leek ik gelijk te hebben aan de glimlach van Tori te zien. "Goed geraden, ik ben opgegroeid in Australië maar ik woon alweer een aantal jaar in Amerika. Mijn vrienden zijn hier ergens.. denk ik." zei ze en had ondertussen nog een hijs genomen van haar joint .
    Bij mijn voorstel of ze eens mijn boezem wilde voelen zag ik haar lippen weer opkrullen wat me even geamuseerd een slokje liet nemen van mijn drankje. "Dat laat ik me geen tweede keer zeggen." knipoogde ze plagend waardoor ik even grinnikte. De jongedame was uitdagend wat ik wel erg interessant vond, daarbij had ze wel iets uitdagend wat ik leuk vond. Haar hand liet ze dan ook eerst op mijn buik rusten alvorens deze wat omhoog gleed wat voor een aangename rilling zorgde tot deze mijn borst had bereikt. Haar hand was niet groot genoeg om mijn borst helemaal erin te laten rusten, but it was close enough. Ik beet dan ook even sensueel op mijn lip toen ik haar er even in voelde nijpen vooraleer ze deze weer los liet. Het is dat ik geen Bh aanhad dat je het nu wel goed kon zien door mijn witte kleedje geen evenals mijn piercing die je kon zien aan de nipple area. Free the nipples they say.
    Tori hield me nogmaals haar joint voor welke ik met een lichte grijns aannam en ook een hijs van nam. Eens ik de rook weer uitblies sloot ik genietend mijn ogen en liet ik een hand door mijn blonde lokken glijden vooraleer ik begon mee te wiegen met de muziek. "Hm, ja, zulke wil ik ook hebben," mompelde Tori waardoor ik even glimlachte naar haar en zonder pardon ook even aan haar borst kwam met mijn linker hand. "Valt nog mee toch? Het is waar je je het prettigste mee voelt niet?" knipoogde ik naar haar waarna ik haar joint terug had en haar nu ook mijn drankje weer voorgoed. " Al wat droogjes of eerder het omgekeerde?" zei ik met een plagende wenkbrauwwiebel en grinnikte even om mijn dubbele woorden.





    CONNOR EZRA QUILL

    Partyganger/ hothead, With Tyler and Niamh -> To Samuel and Fabian, The hottub area.

    👊



    'Zeker wel' grijnsde Tyler op mijn vraag over zijn tattoo shop. 'Heb net een soort kleine cursus iets afgerond. Met hygiene enzo, en ook piercings.Na deze trip ga ik beginnen.' Vervolgde hij waardoor ik naar hem glimlachte en een klop op zijn schouder haf "Well Damn, dan ben ik graag één van je eerste klanten, Aldardóttir." had ik hem nog gezegd voordat ik tegen de blondine aan gelopen was.
    'Hey there gorgeous..' begroette Tyler haar met zijn fameuze grijns en speelse knipoog waardoor ik het niet kon laten om geamuseerd te kijken. De blondine had niet veel meer aan dan haar bikini waardoor ik mezelf kort ook betrapte op staren. Een mooie meis mocht zeker gezien worden, maar ik wilde geen creep zijn die haar enkel aanstaarde. ‘Ik ben Niamh, maar jullie mogen er beide wel zijn hoor. Niet alleen je vriend, Tyler.’ Knipoogde ze naar me waardoor ik ook even grijnsde, well damn. Mijn eerste compliment op deze Cruise is dan nog eens van een beeldschone blondine. Dit werd een geweldige vakantie.
    ‘Let alleen op dat je niet de verkeerde aanspreekt met mijn naam op de cruise, want ik ben een tweeling.’ vervolgde ze lipbijtend en liet haar hand flirterig over Tylers arm glijden. We wisten beide wel wie er een leuke avond tegemoet ging komen . Maar twee van deze mooie meiden? Dat wilde ik voor geen goud missen vanavond. ‘Dus wees gerust, er is genoeg van mij om te delen voor twee.’ vervolgde ze 'Dus jij gaat me vertellen dat er in ieder geval twee prachtige dames hier rondlopen? Hmh, lucky us...' lachte Ty waardoor ik ook even lachte en mijn beste vriend aankeek. 'Je hoort het, je moet op zoek naar de andere chica..' grijnsde hij me plagend toe waardoor ik quasi dramatisch met mijn ogen rolde maar er wel mee kon lachen. Ik was geen fuckboy dus echt gaan zoeken naar haar zus ging ik nou ook niet doen. Ik keek wel wat er op mij af kwam en hé wie weet was Tyler well diegene die straks haar spiegelbeeld mocht gaan opzoeken.
    'Nou.. Kan ik de pretty lady een drankje aanbieden? Een goede, niet dat lichte spul dat je hier overal kan pakken.' wist tyler haar nog te vragen waardoor ik even rond keek, we waren eigenlijk op het eind van de gang en vanaf hier kon ik al wat feesthangers zien evenals enkele bubbalbaden. Echter hier viel mijn blik op een bekend iemand of tenminste ik meende hem van ergens te herkennen.
    "Nou dan laat ik jullie even, al denk ik je vanavond nog wel eens te zien Niamh." knipoogde ik naar de blondine waarna ik Tyler nog even grijnzend aankeek en ham een kopje op zijn schouder haf. "Go get her tiger. " wist ik hem nog te zeggen luid genoeg zodat hij het kon horen en wie weet de blondine ook, maar ah ze mocht weten dat mijn beste vriend het beste verdiende. Ik liet de twee achter en baande me een weg door de feesthangers al vond ik niet meteen de jongen terug die ik net bij de hottub had gezien. Hmm het waren vast mijn gedachtes, ik wilde net rechtsomkeer maken naar de dranktafels toen ik vanuit mijn ooghoek hem toch spotte. De reden dat ik hem niet had gevonden was omdat er een andere kerel bovenop hem zat af te lebberen. Hmm. Te storen of niet te storen?
    Ik besloot voor het eerste te gaan en woelde de jongen die ik herkende als Fabian even door zijn haren om zijn aandacht te vragen. Sorry other guy.
    " Wel well als we daar onze Mexicaanse Stylist niet hebben." zei ik met een lachje. Ik kende Fabian ook weer niet zo goed, maar had af en toe wel eens een praatje met hem geslagen toen hij nog bij mijn ex vriendin leerschool volgde in LA. Gezien Alice altijd haar lunch vergat, bracht ik broodjes langs voor haar en de jongen, al was hij plots weg en kon Alice me er geen duidelijke reden voor geven. 'Geen passie genoeg' had ze me nog verteld, maar nu begreep ik ook wel dat er een grote kans in zat dat dit een grote leugen was.

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 13:39 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zafira Shanti Sloan

    You were born an original
    don't die being a copy

    21 Years | Afro-American | With Matthew

    Zafira haar heupen bewogen heen en weer op de beat van de muziek, terwijl ze zo nu en dan een blik op Matthew wierp om te kijken of hij zich nog vermaakte. Zafira deed dit in ieder geval wel, op deze manier vond ze het plots niet zo erg meer dat ze haar vrienden kwijt was. Matthew, de muziek en de hele sfeer die er hing zorgde voor net zoveel vermaak. Als ze Sam, Fab en of Tori nu tegen zou komen zou ze Matthew echt niet voor lief achter laten, de jongeman was nu verplicht om aan haar zijde te blijven. Hoewel Zafira nou niet meteen wou zeggen dat ze hem de hele cruise lang ging claimen, maar in ieder geval vandaag zou ze hem gewoon met haar meeslepen en wie wist had hij nog wel wat leuke vrienden waar mee ze haar vrienden kon koppelen.
    Hoewel Zafira nu dichter tegen Matthew aan danste hield ze het nog enigszins onschuldig, ze danste nog niet letterlijk tegen hem aan alleen en enkele keer liet ze hun lichamen kort contact maken. 'Jij hebt duidelijk een aangeboren talent voor openingszinnen', hoorde ze Matthew toen zeggen nadat Zafira hem weer één van haar vele openingszinnen had laten horen. 'ik moet zeggen dat het niet aangeboren is, helaas. Heb er heel wat bloed zweet en tranen in moeten stoppen.' zei Zafira lachend, nee ze bedacht haar openingszinnen echt niet zelf. Was dat maar waar, ze pikte ze overal op. Jongens die zulke openingszinnen op haar probeerden te gebruiken, maar eigenlijk voornamelijk het internet. Niet dat ze er dagelijks naar googelde of dat ze ze echt in haar hoofd probeerde te stampen. Soms stuitte ze er gewoon op en ja sommige dagen zocht ze er wel voor en las ze ze door. Om een of andere reden bleven openingszinnen jaren in Zafira haar hoofd zitten, die dan wel weer.
    'En toeval wil dat ik uit Tennessee kom', sprak Matthew, met deze woorden trok Zafira verbaasd haar wenkbrauwen op, maar voordat ze hier iets over kon zeggen vervolgde Matthew zijn zin alweer. 'Nee grapje, ik kom uit San Francisco maar ik studeerde in LA . En waar komen schoonheden zoals jij zoal vandaan?'. Niet uit Tennessee dus dat was ergens wel jammer, maar Zafira haar aandacht werd al snel gevangen door het feit dat hij haar een schoonheid nam. 'Ahh, jij kan er ook wel wat van.' zei Zafira lachend, waarna ze met alle geduld een slokje nam van haar drankje. 'Toevallig kom ik echt uit Tennessee.' sprak de jongedame. 'No joke, ik kom uit Nashville.' Officieel gezien kwam Zafira uit Franklin een voorstad van Nashville waar ze altijd met haar ouders had gewoond en waar ze op was gegroeid. Tegenwoordig woonde ze wel in hartje Nasvhille, maar dat zou Matthew waarschijnlijk niet zoveel interesseren. Bovendien was de kans groot dat Franklin Matthew niet zoveel zei. Nashville, ook wel de hoofdstad van country, zei mensen vaak veel meer.
    'Maar je studeert dus in LA, wat studeer je?' vroeg Zafira een normale vraag, maar ze kon het toch niet laten om er een slechte openingszin er achteraan te gooien. 'Oké de enige openingszin LA gerelateerd die ik ken is: 'You put the 'wood' in 'Hollywood'', maar die is nog slechter dan die van pokémon en lichtelijk seksistisch dus vergeet die maar.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    'Fabian'
    22 y/o • Mexican with proud Italian blood • With Sammi



    I'm the definition of
    FAT

    Ik zat nog onschuldig aan mijn rietje te zuigen, voor Sam al besloot om met zijn ass op mijn schoot te gaan zitten. Ik negeerde de blikken van de mensen rond mij heen. Als hun willen, zouden ze even moeten wachten. Er was genoeg Fabness om te delen. ‘Dus je houd van zuigen, hm?’ vroeg de jongen, waar hij naar me keek. Oh lord, ergens was ik haast bang dat hij me onder water wilde duwen zodat ik hem zijn ‘pleziertje’ kon geven. Misschien wel kinky, maar ik denk dat ik dan zou stikken. Daarnaast had ik nog nooit echt deze wilde kant van Sam gezien. Was ik daar klaar voor? Maybe.
    ‘Laat ook nog wat voor mij over, schat.’ Knipoogde hij, waar ik niet eens moeite moest doen om erover na te denken waarover hij het had. Hij stal mijn rietje, om vervolgens zelf te zuigen. Een stuk minder onschuldiger als ik het zojuist gedaan had. Hij begon dan ook over mijn borst te strelen, tot hij het drankje op had. Ik kreeg niks meer. Een klein pruillipje ontstond dan ook op mijn gezicht, maar voor ik hem kon bevelen om een nieuw drankje te halen, of iemand anders drankje te stelen – waarschijnlijk eerder het laatste dan het eerste – vroeg Sam al of ik klaar was. Algauw volgde zijn lippen op die van mij, die ik beantwoorden. Ik wist haast zeker dat ik een klap tegen mijn hoofd zou krijgen als Zaf of Tori hier was. Maar dan hadden ze hier maar moeten wezen.
    Net wanneer ik een hand rond de hersenstam van de jongen legde, voelde ik een hand door mijn haar woelen. Een hand die absoluut niet van Sam was. Echter had ik weinig zin om op te kijken, tot de dader pas tegen me sprak.
    ‘Wel well als we daar onze Mexicaanse Stylist niet hebben.’ Lachte hij, die me vaag bekend voor kwam. Niet super bekend. Vaag – dat zei ik al. Ik haakte mijn lippen los van Sam, waar ik hem toch met lichte tegenzin, van mijn schoot af duwde.
    Kort keek ik even op, waar ik recht het gezicht in keek van een andere blondine. Hoe heette hij ook al weer? Cornflakes toch? Kwam iets in de richting. Misschien had ik ook wel zin in cornflakes. Kon ook. Echter wist ik maar al te goed wie hij was. De vriend van mijn ex-bazin. Ik liet hem maar niet weten dat ik haar beter genaaid had, dan zij hem ooit gedaan had. Ik had haar dan niet figuurlijk genaaid, maar letterlijk. Moest ze me maar niet uit jaloezie ontslaan. Heeft haar duur gekost, maar mij vrij weinig. Verwacht het of niet; maar haar klanten zaten liever bij een losse guy als mij, dan een stijve tampon als zij. Misschien moest ze is een keer los geweekt worden in een bekertje. Of misschien was Cornflakes wel slecht in bed. Kon ook.
    ‘Blijkbaar heb ik een betere indruk op jou achter gelaten dan je vriendin.’ Knipoogde ik naar de jongen, waar ik het niet kon laten om even te lachen. ‘Waar is de stekelharige egel eigenlijk, had haar nooit aangezien voor feesten zoals dit, maar wie weet is ze wel getransformeerd door een beter mens door mij. Bedank me alvast.’ Ik stak mijn hand uit voor een highfive, terwijl ik het niet kon laten om even te kijken of de snake die ik kende naast hem stond. Waarschijnlijk moest ze haar buttplug nog op haar kamer in doen. Arme cornflakes. ‘Kom je even gezellig poedelen - ruimte zat en neem nog wat drank mee wil je.’ ik gebaarde even naar de tafel achter hem, voor ik wat dichter naar Sam opschoof. Tja; het werd misschien krapper, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Dat was tenminste mijn mening.

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 18:29 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    VICTORIA "TORI" BRAGA
    ««« 21 | AUSTRALIAN ROOTS | OUTFIT | SMOKING AT THE DECK | ESMÉ »»»


    Dat Esmé het niet erg had gevonden dat Tori haar borsten had gestreeld was duidelijk te zien. Even trok Tori dan ook veelzeggend een wenkbrauw naar de blondine voor haar. Het spelletje dat ze aan het spelen waren was iets waar Tori absoluut geen problemen mee had, dus toen ze Esmé's hand over haar eigen borst voelde gaan leunde ze automatisch wat meer naar haar toe. Helaas verbrak ze de intieme aanraking al snel weer waardoor er even een flits van teleurstelling in Tori's ogen te zien was geweest.
          Dat ze opgewonden werd van de handtastelijkheid was absoluut waar, maar ze besloot dit niet met Esmé te delen. Als ze echt wilde, kon ze daar zelf wel achter komen.
          De dame had zeker Tori's interesse gewonnen met haar zelfverzekerdheid en dat zorgde er ook voor dat ze haar voornemen om haar vrienden te gaan zoeken aan de kant schoof. Waarschijnlijk waren zij zelf ook druk bezig.
          Haar onderbuik drukte lichtjes tegen Esmé haar zij aan terwijl ze naar de dame toeboog. Tori's linkerhand gleed naar Esmé's heup terwijl ze met haar andere hand het gekregen drankje vast hield.
          "Ik denk dat wij erg veel plezier kunnen beleven," zei ze zacht terwijl haar lippen langs Esmé's oor streken. Op de achtergrond hoorde ze wat gefluit, waardoor ze met een grijns even achterom keek. Dat girl-on-girl action het goed deed bij de mannen mocht duidelijk zijn en Tori kon het laten om haar hand weer wat meer omhoog te laten glijden, ditmaal de piercing ontdekkend.
          "Oeh, sexy."
          Tori hoopte maar dat Esmé geen tease was die alleen maar uitdaagde en dan terug krabbelde. En zo wel, dan was het daar nu in ieder geval te laat voor want Tori had haar lippen al zachtjes op de hare gedrukt.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Niamh'
    22 y/o • The Local from Miami • With Connor & Tyler


    Het was eigenlijk best grappig. Beide dachten ze een kans met míj te hebben, hoewel ik alles behalve knikkende knieën of iets seksueels met ze voelde. Nee, ik was ervaring gewend in bed en dat leken ze beide kort te komen. Zo’n jaartje of 20. Samen wisten ze misschien wel die leeftijd te raken, wie weet kwam er nog wel een three-way van vanavond. Jammer genoeg leken de jongens daar weinig smaak bij te hebben. De jongen die voorgesteld was als Tyler had me al helemaal geclaimed, door schaamteloos te zeggen dat hij de andere ‘chica’ moest zoeken. Hij had een accentje, wat ik wel spannend vond voor rollenspel. Echter liet het woordje ‘chica’ me zo droog als een sahara worden van onderen. Dat soort woorden gebruikte alleen pubers. UCH. Straks ging hij me nog vertellen dat hij zijn lul niet in controle te hebben, door sneaky erecties te krijgen. Als er iets een turn off was, dan was het al binnen 5 minuten een erectie tegen je bil te voelen.
    ‘Nou.. Kan ik de pretty lady een drankje aanbieden? Een goede, niet dat lichte spul dat je hier overal kan pakken.’ Vroeg Tyler aan me. Waarschijnlijk sneaky een bro-code geven dat hij ons alleen moest laten, gezien Connor meteen een spasme in zijn bil kreeg.
    ‘Nou dan laat ik jullie even, al denk ik je vanavond nog wel eens te zien Niamh.’ Hij gunde mij een knipoog, waar ik spontaan een eyeroll bij had gemaakt, als ik niet betrapt zou worden door een van de twee. Bij mijn twin zouden ze eerder kans maken dan bij mij. That’s for sure. Vooral toen Connor schaamteloos een ‘Go get her, tiger.’ Zei. Wat was ik; een football die van het veld geraapt moest worden ofzo. Jezus. Geloof me. Ik was beter dan een gouden American cup. I was a diamond.
    Misschien had ik geen grote tieten, maar ik kreeg tenminste niet van die thee zakken tot aan mijn enkels, waardoor ik ze in mijn nek kon gaan leggen. Nu jij weer.
    Mijn ogen volgde even hoe Connor weg vloog, voor ik weer liefjes naar Tyler keek.
    ‘Were where we… Oh ja. Een drankje. Het zou niet echt ladylike zijn als ik zelf zou kiezen, nietwaar.’ Plaagde ik, terwijl ik uitdagend een vinger over zijn borst liet gaan.
    ‘Is dit jouw kamer?’ vroeg ik onschuldig aan de jongen, voor ik achter hem wees, hoewel het kinda obvious was, gezien zijn wederhelft daardoor juist net tegen me aangebotst was.
    ‘We kunnen nog altijd roomservice bellen, niet?’

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 20:49 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    "S A M"      D R A K E

    21 • With Fab •

    Ik was net op aan het gaan in ons moment, eenmaal Fab mijn lippen op de zijne beantwoord had, totdat deze ruw verstoord werd.
    Ik voelde me net een kleuter wiens speelgoed van hem afgepakt was toen Fab zich terugtrok, en mij vervolgens van zijn schoot deponeerde. Ik had om heel eerlijk te zijn geen idee waarom hij me van zijn schoot had geworpen, en ik was dan ook vrij verward. Had hij ineens iemand gevonden die hij interessanter vond dan mij atm?
    Ik had niet echt veel toe te voegen aan de conversatie die Fab had met, tja, met wie die gozer ook was, dus hield ik me maar een beetje afzijdig. Blijkbaar leek de man Fab te kennen, wat me nog meer in de war maakte. En natuurlijk nodigde Fab hem ook nog uit om bij ons in de hottub te komen zitten, cozy.
    Toen Fab dichter naar mij toe schoof trok ik hem aan zijn arm nog iets dichter naar me toe zodat ik iets tegen hem kon zeggen zonder dat, de voor mij vreemde, man mee kon luisteren. 'Uh, Fab, wil je me misschien nog vertellen wie je vriend daar is?' vroeg ik, en gebaarde subtiel naar de man aan de andere kant van hem.'Je had het ook gewoon kunnen zeggen hoor, als je me niet meer interessant genoeg vond.' zei ik met een plagerige ondertoon.
    'You're not gonna cheat on me, are you?' vroeg ik gespeeld beledigd. Ook al wilde ik stiekem erg graag weten wie deze blondine was.
    Dit was nogal een onverwachte plottwist. Het ene moment zit je je best friend te zoenen in een hottub op een cruise, en het andere moment deel je de hottub met een compleet vreemde dude die Fab wel bleek te kennen. Ach, when in Rome.

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 1:19 ]


    How far is far



    ESMÉ CANDICE O’DONNELL

    Twinsies, the slutty one, Talking to Tori

    🍸





    Ik zag kort een flits van teleurstelling in Tori's grote blauwe ogen eens ik haar borst had losgelaten. Hmm interessant. Tori kwam wat dichter tegen me aanstaan, waarbij ik haar onderbuik tegen die van mij aanvoelde en een grijns om mijn lippen krulde. Mijn bruine kijkers haakte ik uitdagend in die van haar. Onze lippen enkele millemeters van elkaar verwijdert al ging ze langs deze heen richting mijn oor, waardoor ik mijn borsten tegen die van haar aan vulde drukken. "Ik denk dat wij erg veel plezier kunnen beleven," haar woorden waren zacht en deden me even genietend rillen, hmm dat zullen we zeker. Enkele jongens zaten naar ons te fluiten waardoor Tori even omkeek al had ik mijn kijkers niet van haar afgehouden. Haar handen gleden weer omhoog waar ze zich weer om mijn borst hulden. Ik voelde haar vinger over mijn piercing glijden waardoor een zacht genietend kreuntje mijn lippen verliet. "Oeh, sexy." grijnsde Tori waardoor ik even over mijn lippen likte. Mijn handen liet ik even over haar heupen glijden terwijl ik haar wat dichter tegen me aantrok.
    Lang duurde het niet of ik voelde haar lippen op de mijne waardoor ik haar haast automatisch terug zoende.Mijn ogen sloot ik even en negeerde het gejoel van de jongens rondom ons. Mijn duimen liet ik van haar heupen plagend tot iets onder haar rokje waarbij ze de rand van haar slipje, of string I dunno. Plagend trok ik er even aan waarna ik ook zonder schaamte mijn mond opende zodat ik haar beter kon verkennen. "Hmm heel leuk." grinnikte ik zachtjes , mijn handen gleden nu eerder naar haar achterste waar ik zacht in kneep.




    CONNOR EZRA QUILL

    Partyganger/ hothead, With Tyler and Niamh -> To Samuel and Fabian, The hottub area.

    👊




    De jongen leek enkele seconden te wachten vooraleer hij zijn boyfriend van zijn schoot afduwde en even naar me opkeek. Hij leek me nog soort van te herkennen , gelukkig maar anders zou het nogal gênant geweest zijn ‘Blijkbaar heb ik een betere indruk op jou achter gelaten dan je vriendin.’ Knipoogde hij naar mij waardoor ik even grijnsde als een boer met kiespijn. De jongen wist even te lachen vooraleer hij me weer aankeek. ‘Waar is de stekelharige egel eigenlijk, had haar nooit aangezien voor feesten zoals dit, maar wie weet is ze wel getransformeerd door een beter mens door mij. Bedank me alvast.’ even verrast keek ik hem aan, waarna ik na enkele seconden hem toch een highfive terug haf met een lichte grijns om mijn lippen vormde.
    " Die is hier zo ver mogelijk vandaan, I am a free man." zei ik met een zacht lachje. ‘Kom je even gezellig poedelen - ruimte zat en neem nog wat drank mee wil je.’ gebaarde hij voordat ik iets kon antwoorden had hij al plaats voor mij gemaakt in de nogal krap lijkende hottub, maar hé ik ging niet klagen. "Sure" zei ik simpel haalde kort mijn schouders op en ging drie drankjes gaan halen, waarna ik terug naar hen toeliep. Ik haf te twee jongens een cup en deed daarna mijn shirt uit, waarna ik erbij sprong. " Oh ja, ik ben Connor trouwens, en jij het vriendje van Fabian?" stelde ik mezelf voor aan de jongen naast Fab die niet meteen al te vrolijk leek te zijn met mijn aanwezigheid.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    'Fabian'
    22 y/o • Mexican with proud Italian blood • With Sammi



    I'm the definition of
    FAT

    Speels knipoogde ik even naar wat omstandiger, gezien we toch wel wat aandacht getrokken hadden. Tja. Iemand zoals mij kon niet zomaar niet in het oog vallen. Perks of being Fab.
    ‘Je had het ook gewoon kunnen zeggen hoor, als je me niet meer interessant genoeg vond.’ Hoorde ik plotseling mijn ex-zoengenoot naast me zeggen. Ik wierp even een blik op de blonde jongen, voor ik lachend mijn hoofd schudden. Amai. Blijkbaar had Sammie net spontaan een pussy gegroeid. Ik zag het al langzaam vormen op zijn voorhoofd. Unieke plek, maar het is zou wel een stuk makkelijker zijn zo.
    ‘You’re not gonna cheat on me, are you?’ vervolgde hij dan ook gespeeld beledigt. Ik had me misschien zorgen om zijn woorden gemaakt als ik niet wist dat het Sam was. Sam. Haha – we zagen beide niks serieus in elkaar dan twee seksueel aantrekkelijke wezens.
    Ik haalde dan ook even mijn hand door zijn haar. ‘Ahweee is Sammie een beetje jaloers. Cute hoor.’ Pestte ik hem, voor de andere blondine de hottub in kwam. Wauw. We konden zo een boyband beginnen. Hot, blonde ’n Single. Yep. Het had wel wat weg van One Direction, alleen dan met een exotisch tintje.
    Gretig pakte ik de red cup van Cornflakes, voor hij zijn shirt uit deed. Plagend floot ik even op mijn vingers, voor ik speels met mijn wenkbrauw wiebelde. Yep. Ik wist dat hij veel trainde en een sportschool – of iets bezat. Als hij dat niet deed, had ik ongetwijfeld nooit met hem gepraat als hij broodjes kwam brengen aan zijn PMS’ende tampon.
    ‘Oh ja, ik ben Connor trouwens, en jij het vriendje van Fabian?’ Vroeg Cornflakes, voor hij naast me ging zitten. My life was a lie. Ik moest nu wel zelfmoord plegen. Hij heette geen Connor – maar Cornflakes. Ik pinkte inwendig een traantje weg. Cornflakes was een veel mooiere en vooral leukere naam geweest. Misschien moest ik zo mijn toekomstige kind noemen. Cornflakes en Cupcake. Wat zou dat schattig zijn. Ik zag me al helemaal naar het speeltuintje komen, waar Cornflakes speelde in de zandbak. Cornflakes en Cupcake, komen jullie eten? & we leefde nog lang en gelukkig.
    ‘Vriendje? Nee. Of ik onweerstaanbaar lekker ben en door eigen handen geschapen van de lieftallige God? Ja.’ Ik grijnsde even, voor ik zo nonchalant mogelijk uit mijn rode cup probeerde te drinken – in de hoop dat dit veilig lukte. Ik verwachte namelijk wel een harde pook van dees of gene.
    ‘Maar don’t worry. I don’t blame people for wanting to touch me. Gelukkig is er genoeg Fab om van gevoed te worden.’ Ik stak plagend mijn tong uit, terwijl ik rustig mee bewoog met de muziek in de hottub. Tja. Stil zitten was moeilijk voor me.
    ‘Dus wie van jullie wilt er eerst – of tegelijk. I don’t judge.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    "S A M"      D R A K E

    21 • With Fab •

    Flauw lachte ik om zijn gepest, en duwde zijn arm weg van mijn haar. Mijn haar mocht dan misschien al wel nat en uit model zijn, nog even en het zag er helemaal niet meer uit. Ik, jaloers? Nah. Hoogstens een beetje geïrriteerd aangezien ik me nog best vermaakte.
    Maar Fab kennende, het maakte hem niet uit wie of wat er naast hem zou zitten, hij vermaakt zich toch wel. Dus vertrouwde ik volkomen op hem dat het een interessante avond zou worden. Maar elke dag op zich was al een belevenis met Fab.
    De blonde jongen had Fab zijn orders opgevolgd, en had voor ons all drie een drankje meegenomen op zijn weg naar de hottub. Ik pakte de beker van hem aan alvorens hij zich als Conner voorstelde, en mij als Fab zijn vriendje aanzag. Ik stikte spontaan in het drankje en begon met lachen. 'He'd wish.' zei ik terwijl ik plagerig mijn arm om hem heen en hem even dicht tegen me aan trok. 'Toch, Fab?' knipoogde ik lachend naar hem alvorens ik hem weer losliet.
    'Slijmbal' zei ik nog zacht op zijn opmerkingen, en porde hem in zijn zij. Ook hij kon te ver gaan. 'Dus, jullie kennen elkaar... waarvan, precies?' vroeg ik aan zowel Fab als Conner. Whoever answered first.
    Als ik gedronken had -had ik nu weer bijna in mijn drankje gestikt van het lachen. 'Hm, wat doet je denken dat überhaupt iemand wilt?' vroeg ik plagerig. I could be a needy bich sometimes, but also a mean one. 'Nee man, grapje.' zei ik, en klopte voor de zoveelste keer deze avond op zijn schouder. 'Kijk, je weet dat ik niet weiger. Maar what about our blonde friend over there?' vroeg ik, en keek nu Conner aan terwijl ik met mijn arm op Fab zijn schouder leunde. Mocht vast wel, en anders had hij lekker pech.


    How far is far


    MATTHEW AUSTIN PARKER

    The ocean is everything I wanted to be. Beautiful, mysterious, wild and free.

    • 21 • Roommates with Kilian,Connor & Tyler •



    Zafira vertelde dat haar talent voor openingszinnen, niet echt aangeboren was maar eerder aangeleerd. Ze had er veel moeite in gestoken zei ze, al betwijfelde ik dat laatste. Waarschijnlijk had ze gewoon veel ervaring in het ontvangen van zulke openingszinnen en had ze de beste er van onthouden. Of ze zou natuurlijk op het internet echt op zoek moeten zijn gegaan naar beste of origineelste openingszinnen maar dat leek me dan net weer een stapje te ver. Toch maakte het me niet veel uit, ik was al blij dat ze me had aangesproken, anders had ik hier mooi heel de tijd alleen gestaan aangezien ik mijn vrienden nog altijd niet terug was tegengekomen -wat grotendeels mijn schuld was aangezien ik eerst "weggelopen" was-. Toch vond ik het knap van Zafira dat ze zo open was en er niet voor terugdeinsde om me aan te spreken. Dat bewonderde ik altijd bij anderen en misschien was het wel omdat ik zelf ook vaak mensen aansprak en dat ik daardoor dus een stukje van mezelf in haar herkende.
    Het deed me plezier dat Zafira besefte dat ik met haar aan het flirten was -al was dit nog niet eens echt flirten maar toch- aangezien ik het al vaker mee had gemaakt dat mensen het niet beseften dat iets bedoeld was als een compliment en ik kan je verzekeren dan wil je gewoon in grond kunnen verdwijnen en nooit meer terug bovenkomen. Toch kon ik er niet helemaal hoogt van krijgen wat Zafira's bedoelingen waren. Wel misschien had ze wel totaal geen bedoelingen en liet ze alles zo wat op zich afkomen zoals ik dat ook altijd deed. Maar voor hetzelfde geld had ze in haar hoofd al uitgestippeld wat ze nog wilde zeggen en wat ze uiteindelijk wilde bereiken. Wat ik wilde bereiken, wist ik niet goed. Ze was prachtig maar ik kende haar nog maar een dikke 10 minuten dus om te zeggen dat ze de vrouw van mijn leven was, dat leek me ook wat overdreven. Ik mocht dan wel wat impulsief zijn in mijn beslissingen en niet echt goed zijn in het plannen van mijn toekomst, toch beschikte ik nog steeds over een normale portie gezond verstand. Ik wist dat je niet na 10 minuten kon doorgronden hoe iemand was. Toch waren er een aantal dingen waar ik al behoorlijk zeker van was. Zo kon het niet anders dan dat Zafira een enorme portie aan humor beschikte aangezien ze de origineelste openingszinnen kon onthouden en ze dan ook nog eens op een manier kon brengen, die het alles nog beter maakte. En wat dit alles nog beter maakte, was het feit dat ze ook lachte met mijn grap over Tenessee.
    'Toevallig kom ik echt uit Tennessee.', voegde ze daar aan toe en ik glimlachte breed omdat ik haar niet geloofde. Toch bleek even later dat ze niet gelogen had. Ze kwam namelijk uit Nashville. 'Dan zal je die zin over Tennessee vast al vaak gehoord hebben', zei ik haar doelend op de openingszin waar we het een tijdje geleden nog over hadden.
    Ons gesprek nam steeds meer de vorm aan van een kennismakingsgesprek maar dat vond ik totaal niet erg aangezien Zafira er steeds weer voor zorgde dat er voldoende humor aan te pas kwam. Ze leek alles dat ik oorspronkelijk als saai gezien zou hebben een stuk interessanter te maken, al kon dat ook gewoon liggen aan haar mooie verschijning want ik moest toegeven dat ik op sommige momenten behoorlijk afgeleid was.
    Ze vroeg me wat ik studeerde dus ik antwoordde haar dat ik architectuur studeerde waarop ze me haar openingszin vertelde voor mensen die uit LA kwamen. 'Oké de enige openingszin LA gerelateerd die ik ken is: 'You put the 'wood' in 'Hollywood'', maar die is nog slechter dan die van pokémon en lichtelijk seksistisch dus vergeet die maar.' Een speels kantje had ze zeker, maar dat vond ik net leuk. 'Wees maar zeker dat als er één openingszin is die ik niet ga vergeten, dat het dan die laatste is', vertelde ik haar en ik stak mijn tong even snel uit. 'En wat doe jij zoal in het leven buiten jongens versieren op een cruiseschip?', vroeg ik aan haar. Ik was oprecht geïnteresseerd in wat ze verder nog deed in het leven maar ik moest toegeven dat ik die laatste zin vooral tegen haar zei om duidelijk te maken dat ik besefte dat ze me aan het versieren was -dat hoopte ik toch want anders ging ik hier een serieus blauwtje lopen-. Want ik had er geen probleem mee, absoluut niet en om wat kracht bij mijn woorden te zetten, nam ik kort Zafira's handen vast en liet haar een rondje draaien.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Tyler Cristiano Rodriguez
    With Connor & Niamh


    "Nou dan laat ik jullie even, al denk ik je vanavond nog wel eens te zien Niamh." sprak Connor en hij knipoogde even naar Niamh. Vervolgens keek hij mij even grijnzend aan en gaf me een schouderklopje. "Go get her tiger" Ik laat een kort, zacht lachje horen en kijk vervolgens even toe hoe hij weg loopt. Vervolgens richt ik mijn blik weer op de mooie blondine voor me. De laatste keek me liefjes aan, waardoor ik het niet kan laten om licht te grijnzen. ‘Were where we… Oh ja. Een drankje. Het zou niet echt ladylike zijn als ik zelf zou kiezen, nietwaar.’ Plaagde ze waarna ze uitdagend een vinger over mijn borst liet gaan. Ik lach even zacht. 'Hmh.. Maar wie zou ik zijn als ik de dame niet zou laten kiezen?'
    ‘Is dit jouw kamer?’ vroeg ze onschuldig waardoor mijn wenkbrauw ietwat omhoog schiet. ‘We kunnen nog altijd roomservice bellen, niet?’ Ik knik en glimlach even. 'Sounds good to me gorgeous..' zei ik nonchalant en ik leg een hand op haar onderrug, waarna ik weer met haar de kamer in loop. Ik laat mijn blik even over haar gaan en kan het dan toch niet laten om mijn hand losjes over haal billen te laten gaan, voor ik me op mijn bed laat vallen. 'Dus.. Wat wil je gorgeous?' vraag ik haar en pak de telefoon alvast. Even ga ik mijn mijn hand langs mijn kaak waar de duidelijke stoppeltjes al te voelen zijn. Ik had misschien moeten scheren thuis, maar ik ben lui. Oh well.. 'Your wish is my command.' zeg ik nonchalant, een kleine grijns op mijn lippen als ik haar een snelle speelse knipoog stuur.



    El Diablo.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Sandler

    ”Don’t ever underestimate my ability to find shit out."

    • Twenty-one • Miami Girl • Don’t mind me • With Isaac • Outfit •

    Een beetje knorrig stapte ik de ruimte binnen waar ik zou verblijven met de meiden én Isaac. Deels was ik gepikeerd omdat mijn beste vriendinnen me haast direct al in mijn uppie achter hadden gelaten, waarbij het feit ook nog eens kwam kijken dat ik ook deze reis niet in mijn eentje had mogen maken van mijn vader. Zwijgzaam kijk ik toe hoe Isaac mijn tassen op een van de bedden neer dropt, alvorens hij dit ook met zijn eigen spullen doet. Ik kon hem niet specifiek het hele gebeuren kwalijk nemen, uiteindelijk deed hij precies dat wat er van hem gevraagd was. Ik had alleen graag voor eens iets gedaan zonder dat ik iemand bij me had die constant op me letten.
          ”Luister, Tessa Mae,” klinkt dan de stem van Isaac, waarop ik me al bijna schrap wil gaan zetten voor een preek die er alsnog niet blijkt te komen. “Ik ga mijn uiterste best doen niet in je nek te staan hijgen. Ik kan je ook prima in de gaten houden vanop afstand maar je kent de regels. Zodra ik gevaar zie moet ik ingrijpen en ik moet je ten alle tijde kunnen vinden. Ik weet dat je jong bent en je noden hebt.” Voor heel even trekt er een geamuseerde glimlach over mijn lippen heen en pers ik ze kort op elkaar als ik de ongemakkelijkheid haast van de beste jongen af zie stralen. Door de jaren heen moest ik wel toegeven dat ik gehecht wa geraakt aan hem en dusdanig veel om hem was gaan geven dat ik me geen wereld meer zonder Isaac voor kon stellen; ik hechte alleen eveneens ook waarde aan mijn vrijheid en die was lichtelijk beperkt geraakt.
          ”Maar laat het me gewoon weten als je er even van tussen knijpt, oké?"
    Voor heel even aarzel ik, maar als ik de oprechtheid in Isaac zijn donkere kijkers zie weet ik dat hij me voldoende ruimte zal bieden zodat ik toch een beetje mijn gang kan gaan - ik vertrouwde hem op zijn woord. “Misschien dat we iets af kunnen spreken, een bepaald signaal, ofzo?” breng ik daarom dan ook uit; als blijk dat ook ik best wel wat toe durf te geven. “Voor als ik me niet prettig voel, of hulp nodig heb?” Toegeven de kans was klein dat ik er gebruik van zou maken, tenslotte wist ik aardig van me af te bijten en dopte ik geregeld mijn eigen boontjes. Het was meer als geruststelling voor Isaac bedoelt. Mezelf kennende zou ik vast wel gaan proberen nog iets meer ruimte te creëren tussen hem en mij.
          ”Hé, welke wilde plannen heeft de tweeling al voor je in petto?” Grinnikend blikt Isaac naar me op als hij van werk overschakelt op een normaal gesprek. Subtiel haal ik mijn schouders op en stap naar het bed toe om mezelf vluchtig wat te kunnen fatsoeneren, alvorens ik het feestgedruis zou gaan opzoeken. “Vooralsnog niks, maar dat gaat vast heel snel gebeuren,” reageer ik en werk ondertussen mijn make-up bij. Wild plannen waren nu eenmaal een groot onderdeel binnen onze vriendschap en het was een van de vele redenen waarom het ons zo hecht maakten, tevens hielpen ze me ook geregeld met het ontkomen aan mijn vaders waakzame oog, of die van Isaac. “Ik heb ze niet gezien vanaf het moment dat we hier aan gekomen zijn,” pruilde ik vervolgens licht, waarna mijn vingers door mijn krullen heen woelen en ik na wat parfum op te hebben gedaan besluit dat het tijd is om me tussen de menigte te voegen. “Ik wilde ze gaan zoeken, maar ik denk dat ik eerst mezelf eens ga trakteren op een lekkere drankje,” Speels wiebel ik een keer met mijn wenkbrauwen naar Isaac, waarna ik mijn koffer weer dicht klap.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'