• Eat, Sleep, Rave, Repeat
    Dit is een RP van McCrory en GriffeI. Geïnspireerd en gekopieerd door de cruise festival HolyShip!
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.

    Holy Ship!
    Holy ship is een rave cruise. Jaarlijks komen er veel mensen op af om 24/7 te feesten met de beste DJ's van de wereld. Dit jaar is het dan ook hetzelfde als anders. De cruise zal weer vertrekken met de vetste DJ's. De zeven daagse reis zou gaan van Miami naar de Bahama's, met maar een regel verplicht. Party at the boat and live like you've never ben alive before.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Reserveringen:
    Er kunnen verschillende kamers geboekt worden:
    - Inside
    - Oceanvieuw
    - Balcony
    - Penthouse w/ balcony

    Deze kamers kunnen met twee tot maximaal vier gedeeld worden. Iedere kamer ziet er zo uit. Als je met zijn vieren reserveert kun je echter alleen maar vier aparte bedden in een kamer hebben. De tweepersoonsbed is dan ook alleen voor mensen die met zijn tweeën hebben gereserveerd en betaalt. Je moet dan ook 21 jaar of ouder zijn als je de cruise betreed. Jonger is niet toegestaan. Dit komt omdat je vrijuit je drank kunt pakken van tafels. De reis is dan ook all-inclusive met onbeperkt eten en drank. Je kunt dan ook bij iedere kamer roomservice krijgen. Je kunt je rit wel zo luxe maken als je wilt. Zoals iedere dag champagne op de kamer, noem maar op. Sterke dranken zitten dan ook niet in het all-inclusive bedrag begrepen. Deze kun je wel kopen op de cruise. Drugs is dan ook niet toegestaan op de cruise. Hier word streng op gecontroleerd. Wel zullen er, vanuit het bedrijf zelf, drugsdealers aanwezig zijn die 'legaal' handelen.
    Zowel de eerste als de laatste dag verblijf je de hele dag en nacht op de cruise. De dagen ertussen mag je de bahama's op, zolang je maar voor het avonduur terug bent. Feesten gebeurt ook alleen maar op de cruise. Als je na zes uur ook niet op de boot ben, zal je er de hele avond niet op kunnen.



    Trust me.
    You can dance..
    Vodka

    Guestlist:
    [Naam • User • Faceclaim • Pagina]

    Meisjes:

    • Esmé Candice O'Donnel • GriffeI • 1.2
    • Niamh Alexei O'Donnel • McCrory • 1.2
    • Tessa mae Sandler • Nerha • 1.1
    • Zafira Shanti Sloan • GreenIight • 1.2
    • Victoria 'Tori' Braga • Sempre • 1.3
    • Gabriella Sachu Braun • Soco • 1.4
    • Celestia Mikeala Green • Granian 1.3
    • Eleonora Larsson • Judithsuzann • 1.4



    Jongens:

    • Connor Ezra Quill • GriffeI • 1.2
    • Fabian Kemren Cordova • McCrory • 1.1
    • Samuel Lucas Drake • Druckley • 1.4
    • Isaac Moore • Obeah • 1.2
    • Noël Jonathan Ackermann • Ziegler • 1.2
    • KilianCharlie Morrisson • Necessity • 1.3
    • Cayson Howell • Granian • 1.3
    • Alfie Godfrey Banks • ZeIda • 1.2
    • Seong - Hyeon Moon • Jinyoung • 1.4
    Guswaters • 1.4
    • Tyler Cristiano Rodriguez • Habiba • 1.4


    Invullijstje:
    • Naam:
    • Leeftijd: (21+)
    • Nationaliteit:
    • Voorkeur kamer (Dames, Heren of gemengd vriendengroep / er zouden groepjes van 4 gemaakt worden voor kamer reserveringen. Deze komen online te staan vóór de praattopic open gaat, zodat je nog ruim van te voren dingen kunt bespreken.)
    • Uiterlijk: (Met een duidelijke beschrijving van het uiterlijk)
    • Innerlijk: (geen steekwoorden. Hoeft geen lap tekst te zijn, maar gelieve uit te schrijven, wat is recessief, wat is dominant?)
    • Geschiedenis:
    • Relaties: (Onthou, niet iedereen kent elkaar! naast het vriendengroepje waar je in zit)
    • Extra (wat is er nog handig te weten over je personage likes/dislikes)



    Regels:
    • In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    • Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    • Je bent beschikbaar om minimaal een keer per week te posten.
    • Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    • Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    • Maximaal twee personages per persoon van verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen.
    • Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    • Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen.
    • Alleen McCrory, en GriffeI maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    • 16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    • Sluit niemand buiten.
    • Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic.
    • Mocht er veel animo zijn voor deze RP kan je op de reserveringslijst zodat je mee kan doen als iemand anders zich afmeld. Inspringen is makkelijk!
    • Vragen kunnen altijd gesteld worden aan mij, McCrory (a.k.a Naomi) of GriffeI (a.k.a. Saar)


    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 16:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eleonora Larsson
    Swedish – 22 years old


    Zo ongeveer de hele dag had ik lopen stressen over het feit dat de vakantie ging beginnen en dat ik ongelofelijk bang was dat het in de soep zou gaan lopen. Wat als ik wat was vergeten? Of als iets helemaal mis was gegaan met het boeken. Gelukkig was alles tot dusverre redelijk soepel verlopen. Het boeken was wel goed gegaan en ik lag op een kamer met Celestia en Gabriella. Ik was redelijk vroeg aangekomen en had mijn spullen naar de hut gebracht, ook had ik meteen mijn koffer uitgepakt en alles netjes neergezet zodat ik precies wist waar ik alles kon vinden en niet in paniek zou raken als ik opeens iets dringend nodig zou hebben, hoewel de kans dat dat zou gebeuren niet ongelofelijk groot was gezien we op vakantie waren waar veel werd geregeld. Eenmaal in de hut had ik alles doorgelezen, van procedures voor als er brand uitbrak tot folders over dingen die te doen waren op de cruise. Toen ik na een behoorlijke tijd het gevoel had dat ik alles wel wist besloot ik toch maar eens de hut te verlaten en kijken of ik mijn vriendinnen kon vinden, ik wist dat de kans klein was in deze drukte zou vinden, maar proberen was nooit verkeerd. Ik haalde diep adem en keek kort naar mezelf in de spiegel, ik haalde mijn haren uit de knot waar het praktisch de hele dag in had gezeten en rekte me nog even uit. Ik had een simpel zomerjurkje aan met daaronder een bikini. Nog snel werkte ik mijn make-up een beetje bij en ging toen toch echt de gang op. Ik dwaalde wat rond terwijl ik op mijn mobiel keek, wat misschien niet het slimste plan was omdat ik al snel verdwaald bleek te zijn. Altijd handig die cruiseschepen waar werkelijk alle gangen op elkaar lijken. Hopend dat ik de weg naar het dek zou vinden, keek ik naar een plattegrond die ik toevallig tegen kwam. Na een tijdje ernaar gestaard hebben kwam ik er al snel achter dat ik gewoon geen idee had wat ik aan het doen was, ergens de weg vinden was niet mijn sterkste punt. Kort beet ik op mijn lip waarna ik tegen een muur ging staan, ooit moest er iemand langskomen die ik gewoon kon volgen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 22:08 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    "S A M"      D R A K E

    21 • With Fab •

    Ik haalde mijn schouders op bij Fab zijn volgende opmerking. 'That's how they rolllll.' antwoorde ik terwijl ik het rietje van de ananas tussen mijn tanden stak, en vervolgens het beetje dat er nog in zat op te drinken. 'Lieve Fab, dat zou je inmiddels toch moeten weten.' zei ik terwijl ik mijn arm om de jongen heensloeg.
    Je zou zo kunnen denken dat we een stelletje zijn, maar to be honest zijn we gewoon erg clingy naar elkaar.
    Voor mij is dit de normaalste zaak van de wereld, en doe dit dan ook bij vrijwel iedereen die ik goed genoeg ken. Let's face it, I'm just a needy bich. Ik ben nou eenmaal dol op aandacht, zo ook lichamelijke aandacht.
    Mama Fab kon wel om mijn opmerking lachen, en vond het de zee in springen wel een leuke challange. 'Dus je wilt me gewoon de zee in hebben? Wat is er met je moederlijke gevoelens gebeurd? Zijn die soms ook vrijwillig de zee in gesprongen, of wat.' grinnikte ik. 'Dat valt me nou weer een beetje van je tegen hoor.'
    Ik antwoordde op zijn knipoog met een overdreven grijns. Voor ik überhaupt tijd had om het shirt tussen mijn broek vandaan te trekken, werd ik door Fab al meegesleurd naar de front row. Wie wil nou niet meegetrokken worden door een crowd zwetende, dronken en dansende mensen getrokken worden.
    'Don't worry, we gaan wel op zoek naar een lekker hapje voor Pinky.' lachte ik. 'En dit keer bedoel ik daar geen verdomd watermeloen partje mee.' zei ik terwijl ik ook eens goed om me heen keek. Ik pakte zijn pols beet, en keek hem gespeeld serieus aan. 'Deze guy wil ook niet single naar bed, dus laat wel wat vis in de zee over voor mij he, Pinky.' lachte ik.
    Hoe dol ik ben was op aandacht, flirten is nou eenmaal niet mijn sterkste punt. Althans, het benaderen niet. Hopelijk had ik er aan het eind van de avond genoeg alcohol inzitten, waardoor het allemaal net iets makkelijker zou gaan.

    [ bericht aangepast op 8 april 2017 - 12:28 ]


    How far is far


    MATTHEW AUSTIN PARKER

    The ocean is everything I wanted to be. Beautiful, mysterious, wild and free.

    • 21 • Roommates with Kilian,Connor & Tyler •




    De glimlach op mijn gezicht was niet weg te slaan. Er heerste een enorme vreugde in me die ik niet kon wegsteken maar dat kon me niets schelen. Ik vond het heerlijk hier, ook al was ik hier nog maar net. De adrenaline leek wel door mijn lichaam heen te gieren. Ik had zin om meteen heel dit schip af te lopen en te ontdekken wat er allemaal te zien was. Ik had hier zo veel zin in! Dat was ook de reden waarom ik gewoon mijn bagage weggooide in m'n kamer en mijn vrienden achterna riep dat ik het schip ging verkennen. Ze zouden het wel begrijpen dat ik niet op hen ging wachten, ze kenden me tenslotte al lang genoeg om te weten dat ik me niet kon inhouden op zo'n momenten.
    Zo snel ik kan rende ik door de gang heen en probeerde ik zo goed als ik kon de andere passagiers te ontwijken. Ik wilde immers niet de eerste dag al iemand op de grond geduwd hebben door mijn onnadenkend gedrag. Nadat ik wat mensen gevolgd was, kwam ik uit op een plaats die me beviel. Er was muziek en er stonden verschillende tafeltjes met daarop drankjes in alle kleuren van de regenboog die waarschijnlijk de meest exotische smaken hadden die je je kon inbeelden. Voorzichtig nam ik een beker op en dronk een slokje, dit smaakte wel naar meer, dat kon ik zeker niet ontkennen. Toch probeerde ik niet te stevig in de drank te vliegen aangezien dat nooit een goed idee was en het schip nog niet eens vertrokken was. Ik had nog tijd genoeg om me te bezatten als dat nodig was.
    Na een tijdje begon het me op te vallen dat ik niet meer alleen aan het tafeltje stond maar dat ik vergezeld werd door een jongedame die geen blad voor haar mond had maar er zeker wel mocht zijn. 'Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, was jij een Pokémon dan koos ik jou.' sprak ze me aan. Ik moest even lachen terwijl ik nadacht over wat ze nu net had gezegd. De openingszin was, laat me zeggen redelijk vreemd, wel niet echt vreemd maar sowieso vond ik het altijd lastig om gepast te reageren op openingszinnen ook al moesten die er normaal gezien voor zorgen dat het ijs gebroken werd. 'wel ik voel me vereerd denk ik', lachte ik naar haar waarop ze zei: 'Oké ik moet zeggen dat die wel heel erg slecht was.' 'er bestaan ergere openingszinnen' verzekerde ik haar en ook ik nam een slok van mijn beker omdat ik simpelweg niet wist wat ik anders moest doen. 'Anyway, ik hoopte eigenlijk dat je me op een dansje kon trakteren.', zei ze en ze kwam heel zelfzeker over. Ik glimlachte. Lef had ze zeker en vast, ze was redelijk rechtuit maar dat apprecieerde ik wel, tenminste omdat ze tot nu toe geen dingen had gezegd die ik als een belediging kon zien. Moest dat het geval zijn, dan had ik er waarschijnlijk wel anders over gedacht. Dansen was iets waar ik altijd wel mee instemde, dus ik moest er dan ook geen seconde over nadenken om in te stemmen met het voorstel van de dame voor me. 'Laat dansen nu net één van mijn specialiteiten zijn', glimlachte ik en ik begon rustig mee te bewegen op het ritme van de muziek. Als ik hier met mijn vrienden had gestaan, had ik me waarschijnlijk al helemaal laten gaan, maar nu probeerde ik me nog wat in te houden. Ik wilde niet meteen een verkeerde indruk nalaten. Toch duurde het niet heel lang voor ik enthousiaster begon te dansen en dus ook mijn armen betrok in het hele gebeuren. Af en toe wiegde ik wat met mijn lichaam heen en weer terwijl mijn handen wat rare hawaï-achtige bewegingen maakten. Ik boog me wat naar haar toe: 'Ik ben Matthew trouwens'. Ik twijfelde nog om de nummer van mijn kamer te zeggen maar dat deed ik niet om 2 redenen. Eerst en vooral wilde ik niet hebben dat ze straks voor onze kamer zou staan en dat één van mijn vrienden er zou zijn zonder dat ik er was aangezien ze dan wel eens geïnteresseerd zou kunnen worden in één van mijn beste vrienden en dat was niet de bedoeling. De tweede reden was eerder een praktische. Door al mijn enthousiasme wist ik niet meer heel zeker wat onze kamernummer was, dus dat risico wou ik niet lopen. Dat waren zorgen voor later. Tegen de tijd dat ik terug naar mijn bed zou willen gaan, zou ik sowieso iemand van mijn vriendenkring wel tegengekomen zijn en dan zouden ze me wel helpen. Tenminste daar hoopte ik op. Als jongste van de groep moesten ze toch beseffen dat ik minder verantwoordelijk was dan hen, toch?

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 9:13 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind


    ESMÉ CANDICE O’DONNELL

    Twinsies, the slutty one, Talking to Tori

    🍸



    Eindelijk na die lange maanden wachten was het eindelijk zo ver! De Cruise Holyship waar wij aan boord mochten gaan om dagen lang te feesten en drinken. What happends on the boat stays on the boat , am I right ? Daarbij was onze dadi zo lief geweest om Niamh en ik een ticket te geven en konden we Tessa ervan overtuigen om mee te gaan et voila ! We zaten samen in een kamer - met Tessa's vreemde bodyguard maar goed- we waren in ieder geval samen om plezier te maken. Vol enthousiasme had ik dan ook mijn spullen gedumpt in de kamer en was ik er vandoor gegaan, koffers uitpakken kon ik later wel doen, maar nu wilde ik alles gaan verkennen op deze boot ! En daarmee bedoelde ik mogelijke flirtpartners en drank! Op mijn hakjes liep ik door de gangen terug richting het deck. Kort trok mijn kleedje wat beter gezien deze altijd naar beneden poogde te vallen door de dunne bandjes. Niet dat ik daar op zich problemen mee had, het enige was dat ik nog te nuchter was om mijn bovenlichaam te gaan showen met dit kleedje waaronder ik dus geen BH droeg. Eens ik alles weer wat gepositioneerd had zoals het hoorde , vervolgde ik terug mijn weg. Ik zag verschillende mensen al was er nog niet meteen iemand die mijn aandacht trok. Het was pas na een tiental minuutjes en enkele slokken van een ananascocktail dat mijn oog viel op iemand. Met name de dame met regenboogkleurige lokken. Vrolijk liep ik naar haar toe. " Waw, ik ben dol op je haar!" zei ik vrolijk en grijnsde breed. Dit deed me denken aan de tijd dat ik mijn haar roze wilde kleuren maar dat mijn ouders hier hevig op hadden geprotesteerd, ze moesten eens weten wat ik allemaal heb gedaan zonder hun toestemming. "Ik ben Esmé trouwens, slokje?" zei ik iets ratelend en hield mijn ananas even voor haar . Vriendschap is, je drank delen met vreemde. Of ja op feestjes , niet doen met zwervers kiddo's. Lang zou het vast ook niet meer duren voordat al het volk op de boot was en deze zou gaan vertrekken. Dan pas zou het echte feest beginnen en zouden Niamh, Tessa en ik deze boot onveilig gaan maken met onze - misschien niet zo goede van mijn kant uit - dancemoves.



    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 15:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    VICTORIA "TORI" BRAGA
    ««« 21 | AUSTRALIAN ROOTS | OUTFIT | SMOKING AT THE DECK | ESMÉ »»»


    Het had wat langer geduurt dan ze had verwacht, maar inmiddels had ook Tori het idee dat deze vakantie niet meer stuk kon. Bij aankomst hadden ze haar koffer grondig doorzocht en het beetje wiet dat ze bij had van haar afgenomen. Het idee dat ze de hele cruise zonder haar geliefde joints moest doorbrengen had er bijna voor gezorgt dat ze zich had omgedraait.
          Uiteindelijk was ze met koffer en al op het deck neergezakt en had ze een tijdje verslagen voor zich uitgestaard. Mensen zeiden wel dat je aan wiet niet verslaafd kon raken, maar Tori moest toch eerlijk bekennen dat ze het kalme gevoel in haar hoofd heel wat prettiger vond dan de warboel van gedachten die nu door haar hoofd dansten.
          Na even zo gezeten te hebben was haar reddende engel langs gekomen. Of ze iets wilde kopen. Hij had een zwart shirt aangehad en vertelt wat hij voor haar in aanbod had. Na iets te veel geld te hebben uitgegeven aan wiet en een paar pilletjes voor het geval dat, had ze geen seconden gewacht met het draaien van haar eerste joint.

          Tori wilde hem net opsteken toen een blondine haar aansprak. Heel even gleden Tori's heldere blauwe ogen over de verschijning van de jongedame heen om vervolgens te glimlachen bij het horen van haar enthousiaste begroeting.
          Toen ze zichzelf voorstelde en haar drankje aan Tori voorhield werd diens glimlach des te breder. "No thanks, misschien zo." Bij die woorden stak ze de joint op. "Ik krijg altijd zo'n droge mond van joints," mompelde Tori waarna ze hem aan haar nieuwe vriendin voorhield. "Ik ben Tori trouwens. Ben je alleen hier?"
          Opnieuw gleed haar blik over de blondine, lichtelijk in beslag genomen door het figuur van de jongedame. Voor haar smalle figuur had ze erg mooie rondingen, iets waar Tori zelf niet echt mee gezegend was. Even vroeg ze zichzelf af of ze Esmé zou kunnen verleiden om een leuke avond samen te hebben, maar ze besloot dat voor later te bewaren. Het was waarschijnlijk handiger om eerst haar vrienden te vinden voor ze met iemand aanpapte.
          "Zijn ze echt?" Tori knikte bij die woorden in de richting van Esmé haar borsten. Het maakte Tori niet veel uit of ze echt of nep waren, want ze had zelf ook altijd in haar achterhoofd overwogen om onder het mes te gaan.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 18:29 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.


    ESMÉ CANDICE O’DONNELL

    Twinsies, the slutty one, Talking to Tori

    🍸





    Het meisje met geklerude lokken keek me even glimlachend aan al had ik voor een seconde even gedacht dat ze misschien geen Engels kon, die kans kon er ook nog altijd inzitten in zo'n multiculti cruise festival. Gelukkig stond ik niet voor paal en kon het meisje wel Engels. "No thanks, misschien zo." sloeg ze mijn aanbod vriendelijk an waarna ze even de joint in haar hand opstak waardoor ik even grinnikte. Ah ja, meer drank voor mij dan, ik nam er dan nog maar een slokje van terwijl ik haar even in me opnam. Ze leek een accent te hebben die absoluut niet Amerikaans was, waardoor ik gokte op het feit dat ze van Down Under kwam. Dat deed me denken aan onze reis naar Australië, perfect weer en niemand keek op als je er halnaakt rondliep.
    "Ik krijg altijd zo'n droge mond van joints," mompelde ze vervolgens waarna het meisje nu haar joint aanbood, een offer waar ik niet op tegen ging. Met een glimlachje nam ik deze aan en nam een diepe hijs alvorens ik haar deze terug haf. "Ik ben Tori trouwens. Ben je alleen hier?" ik grinnikte even en schudde mijn hoofd. " Aangenaam Tori, en nope, ik loop hier met mijn evenbeeld en beste vriendin, dus niet schrikken als je me op twee verschillende plekken ziet." grijnsde ik. "Jij? Je klinkt buitenlands, dus ben je hier met vrienden of eerder alleen? " vroeg ik haar geïnteresseerd terug. Naast haar felgekleurde haren had ze ook nog eens opvallende blauwe kijkers net zoals mijn zusje. Ze was iets kleiner dan mij wat nu wel opviel gezien ik mijn hallen aanhad en was mager van bouw. Echter was ik niet de enige die graag mensen bekeek gezien Tori ook uitgebreid haar tijd nam om me in zich op te nemen.
     "Zijn ze echt?" vroeg Tori me en knikte even naar mijn borsten ik grinnikte even waarna ik ze schaamteloos vast nam. "Waren ze maar echt, maar nee ik heb ze wel wat bijgewerkt. Daar ben ik veel zelfzekerder mee, maar de rest is puur natuur." zei ik met een lachje, waarna ik mijn D's los liet en gebaard over mijn lichaam. Veel mensen keken me wel vreemd aan dat ik hier zo open over was, maar hé het is 2017 en al helemaal geen taboe meer. Ik nam nog een slokje van mijn drankje. " Wil je eens voelen?" lachte ik uit spontaniteit, ik vond handtastelijkheid nooit echt een groot probleem maar dat kwam vast ook wel door mijn groot libido.






    CONNOR EZRA QUILL

    Partyganger/ hothead, With Tyler and Niamh, The hallway.

    👊



    Zo'n uur geleden waren we aangekomen bij de Cruise. Het was een lange tijd reizen geweest van LA naar Miami maar na 5 lange uren waren we met z'n vieren er toch geraakt. Eens we dan ook op onze kamers waren aangekomen had ik mijn spullen snel weggelegd en had ik een verfrissende douche genomen, iets wat wel nodig was geweest sinds ik voor de reis nog gesport had en hierdoor de tijd uit het oog verloren was. Daarbij was het ook lekker warm in Miami dus de douche was meer dan verwelkomend.
    Nadat ik mijn kleren weer had aangetrokken kwam ik terug de suite binnen en zag enkel nog Tyler in de kamer zitten. "Hé man, zullen we maar de rest volgen en het ship wat verkennen?" vroeg ik met een lichte grijns om mijn lippen. Veel tijd had ik mijn beste vriend niet echt want ik sleurde hem haast mee onze kamer uit. Deze reis moest ervoor zorgen dat ik mijn relatie met mijn vrienden weer kon herstellen en mijn ex kon vergeten en dat ging me tot nu toe al erg goed af. "Dus hoe is het eigenlijk met je tattooshop droom? Al iets van gekomen?" vroeg ik hem dan met een lichte grijns om mijn lippen. Ik had mezelf altijd gezegd dat als ik een tattoo wilde zetten, dat enkel Tyler deze voor mij zou mogen zetten. Net toen we de hall uitwaren keek ik niet goed uit waardoor ik tegen een blonde meid aanbotste. Ik wist haar op tijd beet te grijpen voordat ze zou vallen. "Whoops, sorry ik keek even niet uit, ben je oké? " vroeg ik haar eens ze weer recht stond en keek haar even verontschuldigend aan. Mijn blik ontmoette even die van haar en waw, als iedereen zo knap was als zij dan had ik een geweldige week tegemoed. " Ik ben Connor trouwens, en deze spierbundel naast me is Tyler." stelde ik ons voor en grijnsde even naar mijn vriend waarna ik hem een zacht stompje haf. Tyler kon ook wel eens een mooie blonde aan zijn zijde gebruiken.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 21:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kilian Charlie Morrisson
    25 years – Eleonora

    Listen, smile, agree,
    And then do whatever the fuck you were gonna do anyway.



    Kilian had echt zin in deze vakantie. Gewoon weer even met zijn vrienden op stap, nieuwe mensen ontmoeten en vooral even niet nadenken over naderende schooljaar. Zijn spullen had hij inmiddels al naar de hut gebracht en hij had zich wat opgefrist. Hij was net van plan geweest om naar het dek te gaan en zijn vrienden die te langzaam waren geweest achter te laten toen zijn telefoon was gegaan. De directeur van zijn werk. Zelfs nu hij vakantie had, had hij geen rust. Kom op een high school werken. Daar heb je veel vakantie. Was dat niet het promotiepraatje geweest?
    Gezien hij besloten had om het komende jaar de werkweek te regelen – het jaar ervoor was echt een ramp geweest, dus iemand moest dat dit jaar veranderen – kon hij weinig anders dan opnemen. Sowieso, het was de directeur die ongetwijfeld goede plannen had waar verder niemand het mee eens was, zoals vergaderingen midden in de zomer. Ach ja, dit laatste telefoontje kon hij nog wel afhandelen. Daarna zou hij niet meer bereikbaar zijn tot hij weer thuis was en de laatste restjes van de kater die hij ongetwijfeld zou krijgen van zich af had geslapen. Van deze vakantie zou hij ongetwijfeld ook nog moeten bijkomen.
    “Ja. Ja, is goed. Dat is al geregeld. Hm-m. Ja klopt. Ja, ik wacht op hun antwoord. Dat is al nagevraagd. Ja, zal ik doen.” Gezien de ander niet ophield met praten, ging Kilian toch maar al telefonerend richting het dek. Tegen de tijd dat hij daar zou zijn, zou hij hopelijk klaar zijn en anders kon hij altijd nog het excuus gebruiken dat de directeur echt niet meer te verstaan was in al het lawaai.
    “Ja bedankt, jij ook nog een fijne vakantie. Tot dan,” sloot hij het gesprek – na wat voelde als een eeuwigheid – af. Precies op dat moment kwam hij langs een meisje wat ietwat verdwaald tegen de muur geleund stond. Hij drukte het gesprek weg en draaide zich naar haar toe.
    “De weg kwijt?” vroeg hij haar met een glimlach. Dat zou op zich niet vreemd zijn, want echt alles leek hier op elkaar. Het was niet voor niets dat Kilian zo goed had opgelet toen ze naar de hut gingen, zodat hij het spoor precies terug kon volgen. Gaf hem één verkeerde afslag en ook hij zou hopeloos verloren zijn, zelfs al was zijn richtingsgevoel behoorlijk goed. Op de zon, de maan en/of de sterren kon hij zich prima navigeren. Helaas had je daar niks aan in de buik van een boot.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    VICTORIA "TORI" BRAGA
    ««« 21 | AUSTRALIAN ROOTS | OUTFIT | SMOKING AT THE DECK | ESMÉ »»»


    De blondine nam de joint van Tori aan, iets wat de laatst genoemde goedkeurend liet knikken. Ze had weinig zin in iemand die haar lastig zou vallen over haar drugs gebruik. Toen Esmé haar de joint terug gaf glimlachte ze dan ook dankbaar om vervolgens een diepe hijs te nemen. Zoals gewoonlijk viel er een rust over haar heen die er tot toe leidde dat ze haar concentratie wat beter op het meisje naast zich kon richten.
          "Een tweeling dus," concludeerde Tori waarna ze bedacht dat het eigenlijk oneerlijk was dat er dus twee van dit soort prachtige meisjes waren. Toen Esmé dezelfde vraag aan haar vroeg en erbij toevoegde dat ze een accent leek te hebben moest ze lachen.
          "Goed geraden, ik ben opgegroeid in Australië maar ik woon alweer een aantal jaar in Amerika." Opnieuw bracht ze de joint naar haar lippen en nam nog een teug waarbij ze haar ogen even sloot. "Mijn vrienden zijn hier ergens.. denk ik." Om eerlijk te zijn had Tori geen idee of de anderen überhaupt aan boord waren, maar ze verwachtte van wel. Fab, Sam en Sav zouden immers voor geen goud dit feestje willen missen.

          Een brede lach verscheen op Tori's lippen toen Esmé eerlijk toegaf dat ze niet echt waren. De uitnodiging die daar op volgde maakte de situatie wat interessanter. Als dit een voorbode was van hoe het de komende tijd er aan toe zou gaan dan werd het een top cruise.
          "Dat laat ik me geen tweede keer zeggen." Haar blauwe ogen vonden die van de blondine voor ze plagend knipoogde en zich naar haar toe draaide. Terwijl ze de joint tussen haar vingers van haar rechterhand hield liet ze haar linkerhand over Esmé's buik omhoog glijden alvorens ze hem op haar borst liet liggen. Deze onnodige handeling maakte dat het contact wellicht iets sensueler dan Esmé wellcht bedoelt had. En hoewel ze wist dat ze zich zou moeten concentreren op hoe het verschilde van echte borsten, moest Tori eerlijk zijn dat het haar maar weinig interesseren.
          Voor ze haar hand weg haalde kneep ze nog zacht in Esmé's borst, doorhebbende dat de dame geen bh aanhad. Een flauw glimlachje stond op haar lippen voor ze zich weer wegdraaide van de blondine en die opnieuw de joint voorhield.
          "Hm, ja, zulke wil ik ook hebben," mompelde ze terwijl ze even met haar handen naar eigen borsten wees. Hoewel ze wel iets had was het niet heel erg veel en al helemaal niet vergeleken met de dame naast haar.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Isaac Moore
    28 ~ Tessa Mae ~ Their room

    Met een kleine zucht en een enorm schuldgevoel zet ik de tassen van Tessa Mae neer op het bed verst van de deur. Mijn eigen tassen plaats ik op het bed dichtst bij de deur. Ik heb het gevoel dat ze het me enorm kwalijk neemt dat ik hier ook ben, een domper op haar feestplezier. Maar ik had het zelf ook liever anders gezien. Zij zou er niet voor gestraft moeten worden, een groot deel van haar jeugd ontzegd worden, omdat haar vader toevallig senator is. Maar ik kan ook heel goed begrijpen dat dreigingen naar zijn dochter nu eenmaal realistischer zijn dan naar die van Joe achter de hoek. Ik kan begrijpen dat hij haar wil beschermen. En ik ben blij dat hij mij daarin vertrouwt. Toen ik aan de start van mijn carrière stond had ik nooit overwogen een job als deze te nemen, maar ik ben blij dat ik de kans gekregen heb.
    "Luister, Tessa Mae," begin ik voorzichtig. "Ik ga mijn uiterste best doen niet in je nek te staan hijgen. Ik kan je ook prima in de gaten houden vanop afstand maar je kent de regels. Zodra ik gevaar zie moet ik ingrijpen en ik moet je ten alle tijde kunnen vinden. Ik weet dat je jong bent en je noden hebt," bij die laatste zin maak ik een ongemakkelijk gebaar, niet alleen omdat het over hetero's gaat maar omdat deze jongedame inmiddels aanvoelt als ene klein zusje en ik zo weinig mogelijk met haar seksleven te maken wil hebben. "Maar laat het me gewoon weten als je er even van tussen knijpt, oké?"
    Ik kijk haar met een voorzichtige glimlach aan en haal een hand door mijn haren. Hoewel ik haar al drie jaar behoorlijk persoonlijk ken blijft het soms vreemd om de lijn tussen werk en vriendschap niet te overschrijden op de gepaste momenten.
    "Hé, welke wilde plannen heeft de tweeling al voor je in petto?" grinnik ik, puur nieuwsgierigheidsgerelateerd in plaats van werkgebonden. Ik ben benieuwd welke vreemde weddenschap ze elkaar nu weer zullen aansmeren.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    'Fabian'
    22 y/o • Mexican with proud Italian blood • With Sammi


    Ik keek op naar Alesso, terwijl ik misschien – iet wat – gefascineerd naar hem omhoog keek. Tja. Ik hield er wel veel van om vlak bij mijn idolen te zijn. Niet dat Alesso mijn favoriete DJ was. Nee. Niemand versloeg mijn Garrix’je.
    ‘Don’t worry, we gaan wel op zoek naar een lekker hapje voor je Pinky.’ Lachte mijn vriend, waardoor ik het ook niet kon laten om te grijnzen. ‘En dit keer bedoel ik daar geen verdomd watermeloen partje mee.’ Met dat pakte hij mijn pols, waar ik – een gespeeld – klein kreuntje bij liet. Oh, voor de dominance zou ik Sam wel doen hoor. Take me daddy.
    ‘Deze guy wil ook niet single naar bed, dus laat wel wat vis in de zee over voor mij he, Pinky.’ Ik knikte braaf, voor ik mijn armen rond zijn nek legde. Sensueel beet ik op mijn lip, terwijl mijn kijkers die van hem niet verlieten. ‘Weet je babe, we kunnen ook nog altijd samen erin belanden. Doe maar niet alsof je niet al jaren naar mijn butt kijkt.’ Ik grinnikte en gaf hem een kleine peck op zijn lippen. ‘Cause my hips don’t lie.’ Ik shakete er even mee, waar ik ook express mijn hips met hem raakte, voor ik hem los liet. Ik kon hem maar beter los laten, voor hij straks een boner door mij kreeg. Ik denk niet dat je ongemerkt met een boner hier uit kon komen. Achja. Het zou wel hilarisch zijn als Sam gefotografeerd werd met een. Daar zou ik dan eeuwen – zelfs als we samen op een wolkje zitten als we dood zijn – over praten. Met een broodje phildelphia natuurlijk. I’d rock those wings. Thats a promise I would keep.
    'Dus wat zeg je, hot stuff. Me and you, hottub 5 minutes?'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    "S A M"      D R A K E

    21 • With Fab •

    Voor de zoveelste keer deze avond deed Fab iets wat ik niet verwachtte. Dit keer was het niet zoiets stoms als me bijna laten stikken in een stuk fruit, of mijn shirt te besmeuren met drank afkomstig uit een ander stuk fruit. Nee, dat was gewoon Fab op zijn Fabst, of hoe de fuck je dat ook zegt.
    Dit kwam volkomen onverwacht, but I had to admit. I liked it.
    Ik luisterde met een grijns rond mijn lippen naar hem. 'You know what?-' zei ik terwijl ik op mijn beurt mijn lippen kort op de zijne drukte. 'Your hips are mean, and so is your pink butt.' zei ik dat laatste terwijl ik mijn hand naar zijn fel roze butt bracht en er in kneep.
    Hij had gelijk, maar het is ook gewoon moeilijk om niet naar zo'n achterwerk te kijken. I mean come on. Ik had echt wel door waar hij mee bezig was, maar ik kon niet klagen. Fab is nou eenmaal een hotte Mexican/Italian, en wie ben ik om de fun te verpesten.
    'Well, fuck you.' lachte ik toen hij klaar was zijn hips langs die van mij te bewegen. 'Jij speelt het niet eerlijk,' zei ik terwijl ik een duwtje tegen zijn borst gaf. Maar zo kon ik het ook. Ik trok hem weer terug naar me toe, en keek hem strak aan. 'What are you waiting for?' vroeg ik terwijl de grijns terug kwam op mijn gezicht.
    Zoals ik al zei, ik ben een needy bich. Ik haalde mijn shirt tussen mijn broek vandaan, en sloeg deze om hem heen, om hem nog closer naar me te trekken.
    'I won't refuse, Pinky.' grinnikte ik. en liet mijn hoofd even lachend op zijn borst rusten. The hell, een beetje experimenteren met je best friend moest kunnen, toch? 'Dus, waar is die hottub?' zei ik met een wenkbrauw wiebel terwijl ik mijn shirt nu over zijn schouder hing, en er vervolgens een klopje op gaf.

    [ bericht aangepast op 8 april 2017 - 12:29 ]


    How far is far

    Zafira Shanti Sloan

    You were born an original
    don't die being a copy

    21 Years | Afro-American | With Matthew

    De jongeman die Zafira had proberen te versieren met haar prachtige openingszin liet een korte lach over zijn lippen rollen bij het horen van deze zin. Iets wat Zafira opvatte als een compliment, want de openingszin was met name gebruikt als grapje als Zafira echt haar best had willen doen was ze met iets beters gekomen. Geen openingszinnen die nergens opsloegen, want Zafira kon in principe wel beter dan dat. Hoewel slechte openingszinnen vaak wel en ijsbreker waren. . 'Wel ik voel me vereerd denk ik' sprak de jongeman uiteindelijk, wat er voor zorgde dat er een kort lachje over Zafira haar lippen rolde. 'Mooi, je moet namelijk weten dat ik niet elke jongen veergelijk met pokémon dan moet je wel erg speciaal zijn.' grapte Zafira, in werkelijkheid had Zafira vrij weinig met pokémon. Oké ze had het vroeger wel eens gekeken en had ook nog wel enkele pokémon plaatjes gehad, maar daarmee hield het wel op. Wanneer ze een pokémon plaatje had ging ze altijd alleen voor mooie plaatjes, hoe sterk ze waren en alles kon haar helemaal niks interesseren. Hoe rosser een pokémon was hoe groter de aantrekking er naar was.
    'Er bestaan ergere openingszinnen' zei de jongeman nadat Zafira hem duidelijk had gemaakt dat ze haar eigen openingszin nou geen groot succes had gevonden. 'Weet ik.' sprak de jongedame. 'Ik heb er namelijk nog veel meer in mijn mars, dus als je ooit een ander meisje wilt versieren hier ben ik.' Nou ging Zafira er niet perse van uit dat de jongeman nou meteen over ging naar een ander meisje om die te versieren. Hij was nu hier met haar en Zafira was ergens echt wel arrogant genoeg om te zeggen dat hij haar toch niet zo maar af kon slaan. Tenzij hij een vriendin had dan, dan zou het wel een beetje akward zijn, hoewel die vriendin haar vriendje dan maar beter zou moeten bewaken.
    Hierna had Zafira de jongen gevraagd of hij met haar wou dansen, want ja in haar eentje dansen was gewoon tien keer minder leuk. Sinds haar vrienden onvindbaar waren moest ze een nieuw slachtoffer vinden en de jongen leek hier geschikt voor te zijn. 'Laat dansen nu net één van mijn specialiteiten zijn' was wat de jongeman tegen haar zei, wat hem waarschijnlijk alleen maar geschikter maakte. Hoewel hij zijn kwaliteiten natuurlijk nog wel even moest laten zien, want voor het zelfde geld was hij gewoon een grote opschepper of lag zijn lat van goed kunnen dansen een stuk lager dan die van Zafira. Zafira zelf vond dat ze redelijk kon dansen, ze had van haar elfde tot haar zestiende op dansles gezeten. Niet iets heel groots trouwens, haar dansgroep was niet eens geweldig ze negen van de tien wedstrijden eindigden ze op de laatste of de op een na laatste plaats, maar ze kon toch wel iets. Bovendien vond Zafira het gewoon erg leuk.
    De jongen zelf begon al snel te dansen en ook Zafira volgde dan zijn voorbeeld en liet zich gaan op de muziek. Na een tijdje te hebben gedanst boot de jongeman zich voorover naar Zafira toe en stelde hij zich eindelijk voor zodat de knappe-naamloze-jongeman veranderde in knappe Matthew, tenminste dat was de naam die hij zich zelf gaf. 'Ik ben Zafira.' sprak Zafira, waarna ze de afstand tussen hen iets kleiner maakte en ze iets meer tegen hem aan danste. 'Dus Matthew, waar kom jij vandaan?' sprak Zafira, waarna ze even een korte stilte tussen hen in liet vallen, maar de jongedame kon het niet laten om weer terug te wijzen naar stomme openingszinnen. 'En nee dit vraag ik niet in de hoop dat je zegt Tennesse zodat ik kan zeggen: You're the only ten I see.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Eleonora Larsson
    Swedish – 22 years old - Kilian


    Ik stond al een behoorlijke tijd verdwaald in de gang en had nog een aantal keer een poging gedaan tot kaartlezen, het hielp niet. Ik zuchtte even en haalde een hand door mijn blonde haren, waarom had ik ook ooit gedacht dat ik wel in mijn eentje door zo’n schip kon lopen? Waarom had ik niet gewoon even gewacht tot Gabriella of Celestia ook in de kamer was en ik gewoon met een van hen mee had kunnen lopen. Kort beet ik op mijn lip terwijl ik wat rondkeek ik de gang en de kamernummers bestudeerde, het leek erop dat ik nog niet eens zo ver was afgedwaald van onze kamer, maar voor mijn gevoel had ik toch wel een eindje gelopen. Misschien had ik rondjes gelopen? Ik besloot maar gewoon bij mijn plan te blijven, gewoon wachten tot er iemand zou komen die wat meer verstand had van de weg vinden, anders dan zou ik, mij kennende, gewoon alle dagen van de vakantie verspillen aan de weg proberen te vinden. Ik pakte mijn mobiel er weer bij en beantwoordde wat berichtjes van vrienden terwijl ik mijn oren gespitst hield zodat ik meteen op iemand af kon springen als er iemand in de buurt zou zijn.

    ”De weg kwijt?” verbaasd keek ik op van de stem die ik plotseling hoorde, terwijl ik mijn mobiel weer wegstopte. Ik wat wel wat gepraat in de verte gehoord maar nooit geregistreerd dat het deze kant op was gekomen, misschien dus maar goed dat ik niet op safari was, dan was ik ongetwijfeld al drie keer opgegeten door leeuwen. Om de gedachte moest ik toch even lachen, ik op een safari, dat was dus iets was waarschijnlijk nooit ging gebeuren. Ik bekeek de jongen even terwijl ik knikte. “Ja nogal,” antwoordde ik hem toen glimlachend. “Laten we zeggen dat ik het richtingsgevoel van een uilskuiken heb, en het niet zo handig was van me mijn telefoon te checken terwijl ik mijn weg terug probeerde te vinden naar het dek,” vervolgde ik met nog wat extra uitleg. “Weet jij heel toevallig wel hoe je daar moet komen?” vroeg ik hem toen en keek hem weer even aan. Ik speelde met een plukje van mijn haren terwijl ik de omgeving nog wat bestudeerde.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    'Niamh'
    22 y/o • The Local from Miami • With Connor & Tyler


    Ook al wilde ik Tessa niet kwetsen, door haar alleen achter te laten met haar bodyguard, had ik het toch gedaan. Ik kon ook niet zomaar mijn tweeling achterlaten, nietwaar. Daarnaast had ik het ook wat minder gevonden dat hij mee ging. Ik hield wel van oude mannen, maar niet van mannen die saai waren en boring. Amai, ik was dan ook met het idee gekomen om hem ergens vast te binden, voor we de boot op gingen. Echter had niet iedereen even enthousiast over mijn idee geklonken. Helaas. Nu sliepen we met die gast op de kamer. Zucht . Van je vrienden moest je het maar hebben.
    In mijn bikini liep ik wat door de gangen heen, voor ik algauw over gelopen werd door een vreemde – maar gespierde – gedaante. ‘Argh.’ Murmelde ik dan ook. Ik voelde de grond al onder me verdwijnen, tot de blonde jongen me al greep en weer terug omhoog tilde.
    ‘Whoops, sorry ik keek even niet uit, ben je oké?’ vroeg hij bezorgd, voor hij me – overduidelijk – bekeek. Wauw, houd je tong binnenboord boy. Ik duwde dan ook ‘onschuldig’ een plukje haar naar achter, voor de jongen zich voorstelde. ‘Ik ben Connor trouwens, en deze spierbundel naast me is Tyler.’ Grijnsde hij, waarna ik zijn blik volgde naar de donkerbruin harige jongen achter hem. Well, well.. Duo penotti. Ze hadden beide wel wat. Ik hield van gespierde mannen, maar ze leken allebei wat 'mannelijkheid' te missen. Ik hield toch wel van jongens met een beetje baard. Ik wilde liever een echte man dan zo'n 13 jarig puberend joch en ik wist daardoor niet of een van de beide heren gingen voldoen. Ach, voor een nachtje, met een zak over de hoofd, kon alles. Ik glimlachte daardoor ook wat liefjes, terwijl ik even mijn hand opstak. ‘Ik ben Niamh, maar jullie mogen er beide wel zijn hoor. Niet alleen je vriend, Tyler.’ Knipoogde ik naar de jongen. ‘Let alleen op dat je niet de verkeerde aanspreekt met mijn naam op de cruise, want ik ben een tweeling.’ Ik grinnikte even, voor ik op mijn lip beet en het niet kon laten om even mijn hand over zijn Tylers' arm te laten glijden als ‘vriendschappelijkheid.'
    ‘Dus wees gerust, er is genoeg van mij om te delen voor twee.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    'Fabian'
    22 y/o • Mexican with proud Italian blood • With Sammi


    Was het slim om dit te doen? Vast niet. Ging het onze vriendschap verpesten? Ik hoopte van niet. Ik speelde veel te vaak met vuur, maar waarom maakte vuur dan ook zulke lekkere dingen – denk maar aan een big mac. Mhhhh. Sam; jij was mijn Black Angus Burger voor nu.
    De kus van hem op mijn lippen en de kneep in mijn ronde kussentjes hadden me doen overtuigen dat dit júist een goed idee was. ‘Jij speelt niet eerlijk.’
    Onschuldig wees ik verontwaardigd een vinger naar mij. ‘Que?’ wat mij een stomp opleverde. Auch. Pijn was fijn, nietwaar.
    ‘What are you waiting for?’ kaatste hij terug naar mij, met een grijns. ‘Op jou. Nude.’ Knipoogde ik dan ook. Zoals hij wilde; kon hij het krijgen uiteraard. We waren haast als vuur op vuur op elkaar en we hadden dan dringend een koude hottub nodig. Vooral toen hij zijn shirt uit zijn broek haalde en hem rond me heen drappeerde. Hij trok me dichterbij, waardoor onze buiken elkaar aanraakte. Oh dit was het toppunt van gay. Ik vroeg me af of ik zo nog chickies kon versieren nadat ze hiermee geflashed zijn. Waarschijnlijk wel; waarom zouden girl on girl action wel als ‘geil’ verkocht kunnen worden en wat boy on boy action niet. Hee.
    ‘I won’t refuse, Pinky. Dus, waar is die hottub?’ vroeg hij me met een wiebelwenkbrauw. Hij hing zijn shirt op mijn schouder. Het leek net alsof hij me met zijn shirt ‘geclaimed’ had en ik als een vredestichter, ging ermee akkoord. ‘Well follow me mate.’ Ik pakte zijn handen en liet deze op mijn heupen liggen, terwijl ik hem weer meetrok het feestgeruis uit. Waarom was de polonaise nooit met handen op je butt, in plaats van schouders. Zou veel beter geweest zijn. Ik liep met hem een verhoginkje op, waar ik nog een drankje van de bar pakte. Als Sam wilde, moest hij ook maar eentje grijpen. Ik klom de hottub in, waar al mensen in zaten. Echter maakte ik daar weinig nota van, gezien mijn ogen iedere beweging van Sam, de tub in achtervolgde en onschuldig aan mijn rietje zoog.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya