• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    DJ wilde het liever niet zeggen. Het voelde raar en bovendien heel erg persoonlijk. Ze praatte bijna nooit over de verkrachting. Met niemand. Zelfs Jasper had ze nooit veel willen vertellen, al leek dat de laatste tijd nogal onvermijdelijk te zijn.
    'Ik kreeg een heel naar déjà vu,' zei ze, met haar ogen naar de grond gericht. 'Het gaat wel weer over uiteindelijk.. maar lief dat je ernaar vroeg.' Ze glimlachte waterig.

    Alienna glimlachte terug. ‘Was je op weg naar je tent? Of wil je nog terug naar de feestzaal?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Catan schreef:
    (...)

    'Hoe gaat het met je, Lee?' vroeg Marije, toen ze buiten stonden. Ze klom op een muurtje en negeerde enkele stelletjes die aan het zoenen was.

    ‘Dit… is beter,’ antwoordde Lee. Hij zat zo gedraaid dat hij de ingang van de feestzaal zo onopvallend mogelijk in de gaten kon houden. Onderweg naar buiten was hij bijna tegen Bobbi aangebotst en hij had het vermoeden dat ze expres een stapje naar voren had gedaan om daarvoor te zorgen. ‘Hoe – hoe gaat het met jou?’ hakkelde hij. Hij wilde liever de aandacht op iemand anders vestigen, zodat ze er niet achter kwam wat er aan de hand was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordeliae schreef:
    'Och, dat was zo heerlijk.' Helen had zich weer bij haar vrienden gevoegd en blies een kushandje naar de barman.
    'Ja? Was hij goed?' grijnsde Gary.
    'Zalig,' zei Helen met een dromerige blik op haar gezicht.
    'Heeft iemand een emmertje voor me?' zei Gail sarcastisch.
    'Volgens mij staat er iemand droog hier. Ik zie Slater daar staan, misschien moet je hem even apart nemen.' Gail zond haar een dodelijke blik en Helen grijnsde breed. 'Hij was wel echt voor herhaling vatbaar. Het was jammer dat het niet heel lang duurde.'
    'Genoeg met je sekspraatjes nu,' zei Gail scherp.
    '- misschien neem ik hem vanavond wel nog een keer. Hij gaat zeker mee naar mijn tent,' ging Helen onverstoord verder.
    Gary pakte Gail vast. 'Liefje. Windt je niet zo op. Geniet een beetje. Niet zo klagen hoor, daar wordt je lelijk en grijs van. Ik zie je liever met een glimlach.'
    Gail maakte een zacht, snuivend geluid. Helen was ondertussen flink aan het knipogen naar de barman, die niet in de gaten had dat het bier uit de tap het glas deed overstromen.
    'Hunkering,' zei Gary met een liefdevolle blik. 'Dat moet je koesteren Gailtje. Ik kan er zelf ook wel wat van gebruiken trouwens. Zijn er hier geen leuke mannen? Bob, zet je radar eens aan voor me.' Hij kuste Bobbi op de wang.

    Bobbi keek om zich heen. ‘Mijn radar begint te loeien zodra je bij mijn broertje in de buurt bent, dat weet je.’ Ze gaf een plagerige knipoog. Eigenlijk viel dat wel mee. Ze vond een echte mannelijke vent beter bij Spyke passen en Gary was een heleboel geweldige dingen, maar dat niet. Ze keek om zich heen. Het leek wel of tachtig procent van de feestgangers vandaag vrouwelijk was. Waarom ze zelf nog niet was geslaagd, was haar een raadsel. Er stond haar notabene een trio te wachten!
    Een eindje bij hen vandaan stond een jongen met vijf meisjes te dansen, zij het niet zo innig als veel anderen. Hij probeerde het wel, dat zag ze, maar het ging niet helemaal van harte. ‘Ik denk dat je die wel aan de haak kunt slaan. Al is ie misschien wat aan de jonge kant. Ik vraag me alleen af of hij al uit de kast is. Het is wel een schatje.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nee, ik was onderweg naar Jasper, om te kijken hoe het met hem ging. Ik ga zo maar even naar hem toe. Dankjewel, dat je even bleef.' Alienna glinlachte vriendelijk naar haar, en zodra DJ weer alleen was, kon ze opnieuw niet langer haar tranen bedwingen. Het was alsof al haar gevoelens en herinneringen, die ze zo lang onderdrukt en verborgen had, ineens allemaal een uitweg zochten. Zachtjes snikkend leunde ze tegen de muur en het duurde opnieuw even voor ze zichzelf wist te kalmeren. Ze werkte opnieuw haar make-up bij en was blij dat het nu helemaal donker was buiten. Ze zag Jasper verderop bij Cyrith zitten. DJ slikte de brok in haar keel weg toen ze hem zag en probeerde haar gezicht neutraal te houden. Hij zag haar niet aankomen van achteren. Ze ging achter hem staan en sloeg haar armen even om zijn nek en schouders.
    'Hé maatje.' Ze kuste zijn wang en glimlachte even naar Cyrith ten teken van begroeting. 'Hoe gaat het nu met je?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    BIossoms schreef:
    (...)

    'Nooit?' Had Sam gegrinnikt tot hij fronste bij haar zelf genomen conclusies– die nog eens echt waar bleken te zijn ook. 'Ik ben ook maar een man met een paar biertjes op, ik heb het geheugen van een goudvis,' had Sam hier lachend op geantwoord en haar arm zachtjes aangeraakt. 'Dus, wat wil je hebben?'


    'Een gin tonic.' Terwijl hij bestelde, keek ze naar hem. Hij was arrogant, maar aantrekkelijk. Ze wist wat hij wilde - dat was vanaf het begin al duidelijk - en ze overwoog of ze hem dat zou geven of niet. De tijd zou het beslissen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ringwraith schreef:
    (...)
    ‘Dit… is beter,’ antwoordde Lee. Hij zat zo gedraaid dat hij de ingang van de feestzaal zo onopvallend mogelijk in de gaten kon houden. Onderweg naar buiten was hij bijna tegen Bobbi aangebotst en hij had het vermoeden dat ze expres een stapje naar voren had gedaan om daarvoor te zorgen. ‘Hoe – hoe gaat het met jou?’ hakkelde hij. Hij wilde liever de aandacht op iemand anders vestigen, zodat ze er niet achter kwam wat er aan de hand was.


    Marije fronste. Hij leek nogal nerveus, terwijl ze zich altijd bij elkaar op hun gemak hadden gevoeld. 'Wel prima. Ik heb minder gedronken dan de meeste mensen hier, geloof ik.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ach gut, ik heb soms nogal moeite met jongens die nog niet uit de kast zijn. Die vinden me vaak te heftig. Willen niet met mij gezien worden. Het kan een uitdaging zijn, maar ook zeer vermoeiend,' zuchtte Gary. 'Zie je niet iets anders liefje?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Catan schreef:
    (...)

    'Een gin tonic.' Terwijl hij bestelde, keek ze naar hem. Hij was arrogant, maar aantrekkelijk. Ze wist wat hij wilde - dat was vanaf het begin al duidelijk - en ze overwoog of ze hem dat zou geven of niet. De tijd zou het beslissen.


    'Een gin tonic, chique.' Sam glimachte zwakjes en hij had haar zacthjes meegetrokken door de groepering heen, zodra hij bij de bar stond boog hij er over heen en bestelde hij twee drankjes.
    Sam draaide zich terug naar het meisje en boog zich naar haar toe, 'dus, jij kan zeker wel een beetje dansen of niet?' Riep hij over de muziek uit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Flynn merkte dat hij het gezelliger had dan hij in tijden had gehad. Hij danste met Noa, praatte met haar over dingen die zo ver af stonden van zijn zorgen, dat hi j ze voor even ook wist te vergeten. Ze stonden intussen weer even tegen de bar geleund, of eigenlijk stond hij daar tegen geleund en zat Noa op de enige vrije kruk die ze nog hadden kunnen vinden.
    ‘Ik heb laatst nog met een schoolklas een wandeling gemaakt door de Ardennen,’ vertelde Noa. Ze nam een slok van haar blauwe drankje, waarvan Flynn de naam niet had verstaan. Hij had hetzelfde, omdat Noa erop had gestaan hem een drankje aan te bieden.
    Doordat Mosh zo veel weg was met de band, had Flynn ook nooit veel contact met Noa gehad. Hij besefte nu dat haar relatie met Mosh eigenlijk al vanaf het begin gedoemd was om te mislukken. Zee hadden beiden een heel ander leven gehad en Mosh was niet iemand die vrijheden gemakkelijk opgaf.
    Met zijn mouw veegde Flynn het zweet van zijn voorhoofd. Het was hier behoorlijk warm, of het lag aan hem. Hij boog zich naar Noa’s telefoon om de foto te zien van haar met haar schoolklas op kamp. Blije gezichten en een blije Noa. Zo had ze er niet uitgezien tien hij met haar aan de praat raakte, maar nu waren haar wangen rood en glimlachte ze de hele tijd. Ze streek haar haren naar achteren, de krullen waren er bijna uit, en bond ze in een staart.
    ‘Leuk!” zei hij, zo luid als hij kon om boven de muziek uit te komen. Noa stopte haar telefoon weer weg. Ze was niet iemand die daar de hele avond op keek, ook niet als ze even niet danste.
    Wat wist hij weinig over haar…
    Noa zag Flynns aandacht verslappen en vroeg zich af waar hij aan dacht. Ze plukte het citroentje van de rand van haar glas weg, kneep het laatste sap eruit en begon erop te zuigen. Het was fijn om met iemand te praten die haar niet steeds bezorgde blikken toewierp, zoals Josh zou hebben gedaan. Niet dat ze het niet fijn vond om met haar broertje te praten, maar ze kon ook wel even wat afleiding gebruiken. Ze had de laatste dagen veel tijd met hem doorgebracht.
    Ze liet zich weer van haar kruk glijden toen ze merkte dat Flynn niet echt meer terugpraatte. Misschien wilde hij terug naar Angel, wat ze best zou begrijpen. Ze hadden al een hele tijd samen gepraat en gedanst en misschien was het nogal oneerlijk tegenover Angel om haar vriend zo lang bij haar weg te houden.
    Flynn gooide zijn drankje achterover en zette zijn glas terug op de bar.
    ‘Wat wil je gaan doen?’ vroeg Noa nieuwsgierig.
    ‘Geen idee. Dansen?’
    Hij was overduidelijk dronken. Hij greep haar bovenarmen vast, zijn handen een beetje zweterig en glimlachte naar haar. Ach ja. Het was niet haar verantwoordelijkheid, toch? Ze ging hem voor naar de dansvloer, maar hij trok haar terug. Haar portemonnee lag nog op de bar.
    Door die plotselinge ruk aan haar arm, struikelde ze over haar eigen voeten. Flynn greep haar net te laat vast, waardoor ze tegen hem aan viel. Noa merkte dat hij grinnikte en keek verbaasd naar hem op.
    ‘Gaat het?’ vroeg hij met een arm nog steeds om haar heen.
    ‘Gaat het met jou?’
    Hij knikte.
    Noa schudde haar hoofd, al kon ze zelf ook een glimlach niet onderdrukken. ‘Jij hebt echt teveel gedronken.’
    ‘Nou en. Het moet een keer mogen, nietwaar?’
    Ze lachte. Ja, daar had hij gelijk in en waarom niet nu? Ze wilde weer gaan staan om haar portemonnee te pakken die door hun stuntelige gedoe van de bar was gegleden. Flynn liet haar alleen niet los.
    ‘Blijf hier,’ zei hij met smekende ogen waar Noa bijna in getrapt zou zijn als ze niet beter wist. ‘Anders is het niet meer gezellig.’
    Ze trok zich zachtjes grinnikend los en bukte zich. Flynn bleef dicht bij haar staan zodra ze weer overeind kwam. Ergens ging een alarmbelletje rinkelen toen ze merkte waar ze langzaam naar begon te verlangen. Het was de alcohol, zei ze tegen zichzelf. Het betekende niks.
    Flynn keek toe hoe ze haar portemonnee weer wegstopte in haar minuscule handtasje, waar veel meer in leek te passen dan hij voor mogelijk kon houden. Angel had ook zulke tasjes, waar zo veel troep in zat dat je er een uitdragerij mee kon beginnen. Zelfs Ashlee had dat gedaan.
    Hij schudde die gedachte van zich af. Waar die vandaan gekomen was, wist hij niet. Hij had sinds haar dood eigenlijk nooit meer aan haar gedacht. Niet op die manier en het was onvoorstelbaar dat hij ooit iets voor haar had gevoeld. Het was raar om aan een dode te denken zonder daar droevige gevoelens bij te hebben, maar als hij aan Ashlees dood dacht, voelde hij zich alleen maar opgelucht.
    ‘Ik heb meer drank nodig,’ verkondigde hij en hij stak een hand in zijn zak om geld te pakken, terwijl hij tegelijk naar de bar leunde om de kaart met cocktails te kunnen bekijken.
    Noa wilde zeggen dat hij misschien moest stoppen, maar ze wist niet of hij daar juist alleen maar meer van zou gaan drinken.
    ‘Ik zou die nemen,’ zei ze en ze wees er een aan waarvan ze wist dat er maar weinig alcohol in zat. Weinig in vergelijking met de rest.
    Hij bestelde er twee, ondanks dat ze niet had gezegd dat ze ook wilde. Zij had echter ook een drankje voor hem betaald… Of meer. Dat wist ze eigenlijk niet meer.
    Hun glazen tikten onhoorbaar tegen elkaar in de drukte van dansende mensen en muziek.
    ‘Saluti!’
    ‘Wat?’
    ‘Saluti,’ zei Noa. ‘Italiaans voor Proost!’
    Hij lachte en schudde zijn hoofd alvorens een slok te nemen, waarna hij haar vroeg hoe ze dat wist.
    ‘We zijn in Italië, zuiplap.’
    Flynn haalde zijn schouders op. ‘En hoe dans je op zijn Italiaans?’
    ‘Kan jij nog dansen dan?’ Niet dat ze daar een echt antwoord op wilde, al zou ze dat waarschijnlijk wel krijgen.
    ‘Kijk maar!’
    Hij nam haar en hun drankjes mee, een stukje bij de bar vandaan en pakte haar hand om er zwierige bewegingen mee te maken. Noa merkte al snel dat ze met hem meedeed. Het was goed om nergens aan te denken en ze was jaloers op Flynn, omdat hij dat blijkbaar leek te kunnen. Hij was gewoon in dit moment en niets anders leek tot hem door te dringen. Zelf moest ze zich er af en toe nog aan herinneren dat ze niet aan Mosh moest denken en niet moest proberen hem te zoeken met haar ogen. Ze had hem ook al even niet gezien, maar ze wist niet of ze daar blij om durfde te zijn of niet.
    Toen hun drankjes op waren, pakte Flynn ook haar andere hand vast. Ze bewogen telkens van en naar elkaar, zonder dat hun handen elkaar loslieten.
    Flynn keek naar hoe Noa haar ogen dicht had gedaan en met haar heupen op de muziek draaide. Hij volgde instinctief haar bewegingen en merkte dat hij op een gegeven moment vergat om zijn armen weer te strekken, zodat hij steeds dichterbij haar bleef dansen.
    Hij kon het niet laten om even aan haar uitgezakte krullen te voelen. Had ze er lak in gedaan of niet? Nee, maar ze voelden wel leuk aan. Hij speelde ermee en zag hoe ze haar ogen weer opendeed. Ze keek hem recht aan en hij stond stil.
    Noa wilde haar mond open doen om te vragen waarom hij stopte, toen zijn lippen ineens veel te dichtbij waren. Voor ze het wist, drukte ze de haren tegen die van hem proefde ze het cranberry sap die hij even als zij had gedronken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Flynn was weg en Lotte danste met Tommie. Jelle vond het niet erg om nog even alleen te staan. Hij had zich nog even afgevraagd waar Alienna was, maar besloot haar na dit drankje wel even te gaan zoeken.
    Hij zocht de dichtstbijzijnde uitgang, kreeg Angel nog even in het oog, maar hij moest te nodig pissen om iets tegen haar te zeggen. Ze was toch niet in de stemming om het leuk te hebben, dacht hij.
    Om de hoek was een bosje, waar hij zijn water liet lopen: de wc's binnen zouden toch wel druk en smerig zijn. De nachtlucht deed hem daarbij beseffen dat het al best laat was. Jelle deed zijn gulp dicht en liep met enigszins onvaste pas over de camping. Alienna zou niet zonder iets te zeggen weggaan, dacht hij, maar hij wist niet waar hij wel moest zoeken. Hij wilde niet teruggaan naar de tent voor hij haar gevonden had. Even twijfelde hij of ze niet toch naar binnen was gegaan en dat hij dat alweer vergeten was of dat hij jaar daar gewoon moet had gezien.
    Zijn hoofd duizelde en hij liet zich op een bankje zakken om een sigaret op te steken. Jelle blies de rook uit en leunde met gesloten ogen naar achteren met de bedoeling om te bedenken wat hij het beste kon doen. Zijn besef van zijn omgeving verdween echter al snel en hij viel in slaap.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BIossoms schreef:
    (...)

    'Een gin tonic, chique.' Sam glimachte zwakjes en hij had haar zacthjes meegetrokken door de groepering heen, zodra hij bij de bar stond boog hij er over heen en bestelde hij twee drankjes.
    Sam draaide zich terug naar het meisje en boog zich naar haar toe, 'dus, jij kan zeker wel een beetje dansen of niet?' Riep hij over de muziek uit.


    'Hangt van de maatstaven af,' antwoordde Racquel. 'Waarop baseer je deze vraag?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Met een ruk trok Flynn zijn hoofd weg. Hij zag Noa haar ogen openen en uitbarsten in een kortstondige, verbaasde lach toen ze zag dat zijn gezicht droop van de drank. Ze stopte er echter al gauw mee en Flynn had het gevoel alsof hij een koude douche had gehad, ook al gloeide hij van binnen. Iets sloeg hem in het gezicht, nog voor hij kon kijken wie het drankje over hem heen had gegooid. Hij wankelde verdwaasd achteruit en zag dat Angel recht voor hem stond. Ze had het gezien...
    Ze had hem zien zoenen met Noa. Zomaar, tijdens het dansen. Angel had de moed verzameld om weer naar Flynn terug te keren. Zonder hem vakantie vieren was toch niet leuk en vervolgens vond ze hem innig verstrengeld met iemand anders. Het was niet gewoon een kusje. Hij had Noa's haar gestreeld en zij had terug gezoend...
    Angel wist neit wat er in haar was gevaren toen ze haar drinken over Flynn had heen gegooid, maar ze was er niet blij mee. Ze wilde hem slaan. Ze wilde hem zo hard slaan tot hij niet meer overeind zou kunnen komen en het kon haar niet schelen wie dat zouden zien. Al na de derde klap greep Flynn echter haar arm vast. Zijn wang was rood, maar meer schade leek ze hem niet echt te hebben toegebracht.
    Hij zei iets tegen haar, maar ze hoorde het nauwelijks.
    'Angel... Stop...' Zijn gezicht was gebroken, maar als hij zou gaan huilen...
    Ze schudden haar hoofd.
    'Nee. Laat me met rust!' Ze probeerde zich los te worstelen met zijn hand sloot zich in zijn geheel rond haar pols en hij greep uiteindelijk ook haar andere arm vast. Ze gilde en probeerde tegen Flynns schenen te schoppen. Ze wilde hem pijn doen, zodat hij zou voelen wat dit met haar deed. Ze verdiende het niet om zo door hem behandeld te worden!
    Het was uiteindelijk een uitsmijter die haar van Flynn af trok en zei dat ze naar buiten moest gaan. Schoorvoetend deed ze dat en zonder om te kijken zocht ze naar de deur.
    Flynn wilde achter haar aan gaan, maar de uitsmijter hield hem tegen. Waarschijnlijk wilde hij voorkomen dat het ergens anders op de camping opnieuw tot een handgemeen zou komen. Hij wist natuurlijk niet dat ze een tent deelden...
    Noa kwam aarzelend dichterbij. Hij was haar helemaal vergeten en toen hij goed keek, zag hij dat ook zij vochtvlekken op haar kleding had.
    'Het spijt me,' zei ze.
    Flynn zuchtte. Het was moeilijk, maar hij wist dat hij niet boos op haar moest worden. Ze had hem nergens toe gedwongen.Hij wist niet wie het initiatief had genomen.. Ergens wilde hij haar zelfs opnieuw zoenen en dat gevoel beangstigde hem zo, dat hij aankondigde naar bed te gaan. misschien was dat ook maar het beste. Hij was een beetje bang dat Angel zijn spullen de tent uit zou gooien als hij niet op zou schieten.
    Zonder Noa nog een keer aan te kijken, draaide hij zich om en liep de zaal uit'.
    Hij was een stuk helderder in zijn hoofd, waardoor hij wat helderder kon denken en zich kon focussen op het bereiken van het juiste kampeerveld. Er zaten wat mensen voor hun tent, maar daar lette hij niet op. Verschrikt zag hij dat zijn eigen tent nog leeg was en dat Angel nergens te bekennen bleek.
    Hij veegde het natte haar uit zijn gezicht en keek om naar de tent van Cyrith, waar zijn vriend samen met DJ en Jasper zat.
    'Hebben jullie Angel gezien?' vroeg hij buiten adem.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Catan schreef:
    (...)

    'Hangt van de maatstaven af,' antwoordde Racquel. 'Waarop baseer je deze vraag?'


    Sam lachte zachtjes— ze had zeker geen blad voor haar mond. 'Op die prachtige heupen van jou,' antwoordde hij vervolgens waarna hij enkele dansbewegingen maakte om haar er in mee te krijgen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lotte was constant dorstig. Ze dronk veel, meer dan ze sinds een lange tijd had gedaan. Het had iets bevrijdends, ze voelde zich prettig. Hoewel ze niet met haar vriendinnen danste en ze niet de hele tijd Cyriths blik probeerde op te vangen, voelde dit feestje een beetje als tijdens het eerste jaar. Ze had eindelijk het gevoel dat ze op vakantie was. Tommies lach was aanstekelijk en ze voelde niet de behoefte om van danspartner te wisselen. Wat er in de rest van de zaal gebeurde, ging een beetje langs haar heen. Omdat ze het bloedheet had begaven ze zich een beetje in de buurt van de ingang, waar nog een beetje tocht door naar binnen kwam.
    ‘Hé!’ zei ze vrolijk toen ze Helen en Bobbi zag. Opeens viel haar blik op de jongen die ernaast stond. ‘Gary! Hé! Wat een verrassing!’ Ze omhelsde hem, steviger dan ze zou hebben gedaan als ze nog nuchter was. ‘Hoe gaat het met je?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zaldrizes schreef:
    Met een ruk trok Flynn zijn hoofd weg. Hij zag Noa haar ogen openen en uitbarsten in een kortstondige, verbaasde lach toen ze zag dat zijn gezicht droop van de drank. Ze stopte er echter al gauw mee en Flynn had het gevoel alsof hij een koude douche had gehad, ook al gloeide hij van binnen. Iets sloeg hem in het gezicht, nog voor hij kon kijken wie het drankje over hem heen had gegooid. Hij wankelde verdwaasd achteruit en zag dat Angel recht voor hem stond. Ze had het gezien...
    Ze had hem zien zoenen met Noa. Zomaar, tijdens het dansen. Angel had de moed verzameld om weer naar Flynn terug te keren. Zonder hem vakantie vieren was toch niet leuk en vervolgens vond ze hem innig verstrengeld met iemand anders. Het was niet gewoon een kusje. Hij had Noa's haar gestreeld en zij had terug gezoend...
    Angel wist neit wat er in haar was gevaren toen ze haar drinken over Flynn had heen gegooid, maar ze was er niet blij mee. Ze wilde hem slaan. Ze wilde hem zo hard slaan tot hij niet meer overeind zou kunnen komen en het kon haar niet schelen wie dat zouden zien. Al na de derde klap greep Flynn echter haar arm vast. Zijn wang was rood, maar meer schade leek ze hem niet echt te hebben toegebracht.
    Hij zei iets tegen haar, maar ze hoorde het nauwelijks.
    'Angel... Stop...' Zijn gezicht was gebroken, maar als hij zou gaan huilen...
    Ze schudden haar hoofd.
    'Nee. Laat me met rust!' Ze probeerde zich los te worstelen met zijn hand sloot zich in zijn geheel rond haar pols en hij greep uiteindelijk ook haar andere arm vast. Ze gilde en probeerde tegen Flynns schenen te schoppen. Ze wilde hem pijn doen, zodat hij zou voelen wat dit met haar deed. Ze verdiende het niet om zo door hem behandeld te worden!
    Het was uiteindelijk een uitsmijter die haar van Flynn af trok en zei dat ze naar buiten moest gaan. Schoorvoetend deed ze dat en zonder om te kijken zocht ze naar de deur.
    Flynn wilde achter haar aan gaan, maar de uitsmijter hield hem tegen. Waarschijnlijk wilde hij voorkomen dat het ergens anders op de camping opnieuw tot een handgemeen zou komen. Hij wist natuurlijk niet dat ze een tent deelden...
    Noa kwam aarzelend dichterbij. Hij was haar helemaal vergeten en toen hij goed keek, zag hij dat ook zij vochtvlekken op haar kleding had.
    'Het spijt me,' zei ze.
    Flynn zuchtte. Het was moeilijk, maar hij wist dat hij niet boos op haar moest worden. Ze had hem nergens toe gedwongen.Hij wist niet wie het initiatief had genomen.. Ergens wilde hij haar zelfs opnieuw zoenen en dat gevoel beangstigde hem zo, dat hij aankondigde naar bed te gaan. misschien was dat ook maar het beste. Hij was een beetje bang dat Angel zijn spullen de tent uit zou gooien als hij niet op zou schieten.
    Zonder Noa nog een keer aan te kijken, draaide hij zich om en liep de zaal uit'.
    Hij was een stuk helderder in zijn hoofd, waardoor hij wat helderder kon denken en zich kon focussen op het bereiken van het juiste kampeerveld. Er zaten wat mensen voor hun tent, maar daar lette hij niet op. Verschrikt zag hij dat zijn eigen tent nog leeg was en dat Angel nergens te bekennen bleek.
    Hij veegde het natte haar uit zijn gezicht en keek om naar de tent van Cyrith, waar zijn vriend samen met DJ en Jasper zat.
    'Hebben jullie Angel gezien?' vroeg hij buiten adem.


    Cyrith keek zijn vriend geschokt aan. Hij zag er overstuur uit. ‘Nee, ze is hier niet geweest.’ Op het moment keek hij recht op de tent van Angel en Flynn uit, dus dat had hij niet kunnen missen. ‘Is er wat gebeurd?’


    Every villain is a hero in his own mind.