• Hoe gaat het leren bij jullie? Snappen jullie alles wat je moet weten? Beetje relaxend eindexamenritueel of echt een hell (zoals dat van mij).

    (M'n planning staat echt bomvol en nu heb ik al 3 uur pauze want moet echt bijkomen van m'n 3 dagen non-stop leer moment)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    En wie heeft er zin in scheikunde?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    En wie heeft er zin in scheikunde?

    Ik ben er verbazingwekkend goed klaar voor en heb er zowaar zin in! Vooral ook omdat daarna al mijn 'pittige' vakkengedaan zijn.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    (...)
    Ik ben er verbazingwekkend goed klaar voor en heb er zowaar zin in! Vooral ook omdat daarna al mijn 'pittige' vakkengedaan zijn.


    Ik ben dus echt slecht in scheikunde en heb er absoluut geen zin in. Ik hoop echt dat het rekenwerk niet te moeilijk is.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik moet nog maar twee examens. Wooh!
    Ook nog eens twee van mn moeilijkste examens :c


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    En, wat vonden jullie van scheikunde?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De natuurkunde aanvulling correctievoorschrift guys. Thumbs up (ook al is die eenheid shit nog steeds zo vaag als wat)



    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Die toelichting bij vraag 5, wat? Kan op grond niet geëist worden?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wiskunde vandaag help.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Frans was zoveel. En zoveel open vragen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Catmint schreef:
    Die toelichting bij vraag 5, wat? Kan op grond niet geëist worden?

    Betekent toch gewoon dat het antwoord dat zij in gedachten hadden niet gegeven kon worden mbt de vraagstelling?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wiskunde B was een ramp. Geen ander woord voor.
    We hadden 18 opgaven voor 180 minuten, maar het waren echt lastige opgaven.
    En blijkbaar moesten we dingen algebraïsch doen, terwijl wij altijd geleerd hebben dat bij woorden als 'bewijs' enzo je gewoon je GR mag gebruiken?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ik ben kLAAR ik ben zo gelukkig nu

    Heel veel succes nog aan iedereen die nog de laatste examens moet volgende week!!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Rohrer schreef:
    Wiskunde B was een ramp. Geen ander woord voor.
    We hadden 18 opgaven voor 180 minuten, maar het waren echt lastige opgaven.
    En blijkbaar moesten we dingen algebraïsch doen, terwijl wij altijd geleerd hebben dat bij woorden als 'bewijs' enzo je gewoon je GR mag gebruiken?


    Ik ben het hier volledig mee eens. Ik ga zeker weten zakken op wis nu.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jeetje, hoe kunnen ze van een gemiddelde vwo-studente verwachten dat je in 2 uur en 30 minuten twaalf Franse teksten moet lezen én daar 44 vragen over moet beantwoorden. Ik ben nog steeds boos en gefrustreerd hierover. Wat willen ze dan testen? Je concentratievermogen?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Jeetje, hoe kunnen ze van een gemiddelde vwo-studente verwachten dat je in 2 uur en 30 minuten twaalf Franse teksten moet lezen én daar 44 vragen over moet beantwoorden. Ik ben nog steeds boos en gefrustreerd hierover. Wat willen ze dan testen? Je concentratievermogen?

    Helemaal mee eens! Ik vond het ook veel open vragen en echt geen makkelijke toets. Ik wou eigenlijk vanavond nog wat leren voor mijn laatste avond maar ik ben zo moe.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one