• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Bathsheba [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Bathsheba
    James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Gareth [1.9]
    William Theodore Weasley • Tijn Elbers || SebastianVerlac [1.10]
    Lily Evans • Karen Gillan || Tad [1.5]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Bathsheba [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Sappho [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || Gareth [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Bathsheba [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Sappho [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Bathsheba [1.12]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Solomita [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || SebastianVerlac [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Narcisse [1.3]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW VOL
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Heizer [1.9]
    Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Tad [1.11]
    Frank Longbottom • Matthew Hitt || Heizer [1.12]
    Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || JamesPotter [1.12]
    Killian Eliot Eichenauer • Johnny Depp || Bathsheba [1.12]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Solomita [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || SebastianVerlac [1.2]
    Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Phorthos [1.11]]
    Alice Fortescue • Carey Mulligan || Sappho [1.12]
    Dorcas Meadows • Ines Garcia || Cranston [1.12]

    HUFFLEPUFF VOL
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || SebastianVerlac [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Sappho [1.11]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Solomita [1.3]
    Alexander Blackbourne • RJ King || Cranston [1.12]
    Gabriel Ulrick Murray • Declan Mckenna || JamesPotter [1.12]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Heizer [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Gareth [1.9]
    Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Bathsheba [1.10]
    Isla Ashworth • Rosie Tupper || Cranston [1.11]
    Raven Seymour • Karrueche Tran || Gareth [1.12]
    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Tad

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Bathsheba
    Blake Sophia Haynes • Solomita

    RAVENCLAW

    Alice Fortescue • Sappho

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • SebastianVerlac
    Nova Tamzin Archer • Gareth
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • Gareth || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Bathsheba
    Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    Sirius Orion Black • Bathsheba
    William Theodore Weasley • SebastianVerlac
    Seeker
    Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Bathsheba
    Chasers
    Scarlett Rose River • Bughead
    Caleb Brody Hughes • Sappho
    Adalae Cresenta Romanova • Narcisse
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Bathsheba
    Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • Gareth || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Frank Longbottom • Heizer
    Chasers
    Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    Castor Eichenauer • Tad
    Dorcas Meadows • Ravenpuff
    Beaters
    Faelia Christina Brown • Solomita
    Primrose Matilda York • SebastianVerlac
    Seeker
    Gilderoy Lockhart • JamesPotter

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Sappho || Captain
    Chasers

    Rozalua Maut Liluye • Bathsheba
    Unknown
    Beaters
    Alexander Blackbourne • Cranston
    Unknown
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Heizer



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Saturday, June 27th — End of Year Feast

    Gryffindor heeft de Quidditch Cup gewonnen, maar de andere afdelingen hebben zeker nog een kans om de house cup te winnen! Iedereen mag zich kleden in zijn beste dress robes, want het gigantische feestmaal zal zo van start gaan en dan zal de house cup worden uitgereikt door professor Dumbledore. Na het feestmaal zal het gemaskerde bal beginnen en dan zullen ook de prom king en queen uitgereikt worden door niemand anders dan Minerva McGonagall! Deze uitreiking zal gevolgd worden door een optreden van de Weird Sisters! Geniet van deze laatste avond op Hogwarts en een fijne vakantie.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, June 27th — Quidditch & End of Year Feast

    Bijna vijf maanden later is het alweer het einde van het jaar. De laatste Quidditch wedstrijd zal vandaag plaatsvinden samen met het eindejaars banquet, de uitreiking van de House en Quiddtich-Cup en het felbegeerde gemaskerde bal! De volgende ochtend staat de Hogwarts Express weer klaar om iedereen naar huis te brengen. Maar eerst de laatste Quidditch wedstrijd tussen Hufflepuff en Gryffindor! De vorige twee wedstrijden zijn in de afgelopen maanden gespeeld. Gryffindor tegen Ravenclaw, waarin Gryffindor heeft gewonnen en Hufflepuff tegen Slytherin waarin Hufflepuff heeft gewonnen. Op dit moment staat Slytherin nog steeds bovenaan in de Inter-House Quidditch Cup, maar de vraag is of dat zo gaat blijven? Vergeet daarnaast ook niet het spelletje Gotcha en er is nog iets speciaals uitgedeeld deze morgen bij het ontbijt: het jaarboek. Hierin staan alle leerlingen en de uitslagen van de stemrondes, maar wat is dit nou? Tussen de bladeren van het boekje zit ook nog een ander papiertje. De lijst van Gossip girl, prepare for drama.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, February 14th — Quidditch

    Het is eindelijk zover! De wedstrijd tussen Ravenclaw en Slytherin is aangebroken en iedereen staat te popelen om te zien wie er ditmaal vandoor gaat met de winst. Slytherin staat op het moment eerste en Ravenclaw derde, maar er kan nog zoveel gebeuren. Wens je team geluk en moedig ze aan! Oh ja en vergeet niet Blake te feliciteren, want vandaag is het haar verjaardag. Natuurlijk valt er nog iets meer op aan deze dag en dat is dat het valentijn is. Alle stelletjes kunnen vandaag lekker kleffen, maar voor degene met een crush, vergeet niet om je valentijn roos te sturen. Wil jij met jouw personage een roos sturen? Stuur dan een pb naar Bathsheba met: de naam van jouw personage, de naam van degene naar wie de roos moet, evt. een berichtje voor degene naar wie de roos gestuurd wordt. De rozen zullen gedurende de dag anoniem uitgedeeld worden door professor McGonagall.

    Op dit moment staat madam Arestina, de scheidsrechter, op het Quidditch veld, klaar om de wedstrijd af te trappen. Ze heeft haar fluitje in haar handen en zal enkel eerlijk spel accepteren. Het is een mooie dag, koud, maar zonnig, perfect Quidditch weer. Alle spelers mogen het veld opkomen en de captains moeten elkaar een hand geven! (Je mag nog eventjes elkaar succes wensen etc. in de kleedkamers natuurlijk.) De eerste ronde zal zo snel mogelijk in het praattopic worden gepost, met uitleg. Veel plezier!


    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken./justify]

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    [justify]Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om degene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 16:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ALEXANDER BLACKBOURNE II
    HUFFLEPUFF || OUTSIDE || WITH SCARLETT AND URI

    float like a butterfly
    sting like a bee

    Natuurlijk werd alles een grote chaos toen Roy er achterkwam dat ik Mary had gezoend. Geen verrassing daar, en als Mary er niet door gekwetst werd, dan was de hele situatie eigenlijk wel grappig geweest. Roy dacht toch al dat Mary hem bedrogen had, dus wat dat betreft. Al had Mary hem niet zo zeer bedrogen gezien ik Mary gezoend had en niet andersom, maar goed. Details. Want eerlijk, wie zou Roy nooit niet bedriegen?
          "Ik... het is niet erg," antwoordde ze tot mijn grote verbazing. Ze overbrugde de kleine afstand die tussen hen in zat en hij voelde haar warme handen op mijn wangen. "Dankjewel." Met die woorden drukte ze haar lippen op de mijne, wat mij in grote verbazing achterliet. Dat was wel had laatste wat ik verwacht had, zeker niet na alles met Roy, waardoor het een paar seconden duurdere voor ik mijn ene hand op haar heup plaatste en de andere op haar wang. Langzaam zoende ik haar terug, waarbij een kriebelig gevoel door mijn lichaam trok, maar het duurde slechts enkele seconden voor ik haar weer losliet. Het was nog steeds te snel.
          De warmte die ik voelde van haar kus, en die de woede van Ada wat weggeduwd had, bleef echter maar kort in mijn lichaam hangen toen Roy met nog meer drama kwam. Of eigenlijk Maia, die Roy in het water geduwd zou hebben. Hij kon lastig ontkennen dat het ergens niet een beetje grappig was.
          "Het spijt me zo, maar ik kan hem niet zo aan zijn lot overlaten en niemand doet iets en hij verdient het niet om te verdrinken, ik moet gaan." Mary gaf hem nog een knuffel, maar ik hield mijn armen stug naast mijn lichaam en ik kwam pas weer in beweging toen ik de deur van de bieb hoorde dichtklappen toen ze weg was.
          De woede was weer opgeborreld en met één arm maaide ik gefrustreerd een aantal boeken van de plank, die daardoor met open ruggen op de grond vielen. De volgende schop er tegen aan zorgde er voor dat enkele bladzijden losraakte. Boekfanaten zouden mij waarschijnlijk het liefst met een boek op het hoofd slaan op dat moment, maar dat kon mij geen hol schelen. God-ver-dom-me. Natuurlijk rende ze er gelijk op af. Het was niks anders als met Ada, die als een schoothondje aan kwam rennen als Celeb weer iets nodig had. Nee, ik had erg weinig behoefte daaraan.
          Met grote passen stampte ik haast naar de uitgang van de bieb. Scarlett had eerder aangeboden om samen dronken te worden, misschien dat ik dat maar aan moest nemen. Onderweg naar de uitgang stompte ik nog een keer met mijn vuist tegen de muur aan, wat opnieuw voor bloedende knokkels zorgde.

          Het was een kleine tien minuten later toen ik op Scarlett en Uri afliep. Ze waren makkelijk te vinden door Scarlett's rode jurk die fel afstak tegen de grauwe kasteelmuren. De jurk stond haar erg goed.
          "Well, hello there," begroette ik ze met een grijns, al verraadde de strakke set van mijn kaken dat ik niet in een heel opperbest humeur was. "Ik heb een cadeautje voor je, miss Scarlett." Ik zwaaide met de fles Russische vodka en nam een grote slok, voordat ik Scar een kus op de wang drukte en haar de fles overhandigde. "Wil je ook wat, Uri?"

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 14:43 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Castor 🍕

    17 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Chaser • The Great Hall • Cada & Calana
    Traag glijden mijn ogen van Celebran naar Ada en weer terug. Mijn lippen staan iets van elkaar en ik wil een opmerking maken, maar nog voordat ik iets uit kan brengen zijn ze allebei al verdwenen. Lekkere vrienden. Nog betere aanstaanden, zo blijkt al snel, want via de telefoon weet Celebran duidelijk te maken dat de brunette hem heeft gedumpt voor een Huffleduff — een grotere belediging was niet mogelijk. Ik snap Celebrans reactie dan ook als geen ander en kies zijn kant in één enkele seconde, al wordt mijn loyaliteit op de proef gesteld wanneer het om taart gaat: is mijn vriend echt zoveel meer waard dan een overheerlijke, goddelijke chocoladetaart? I don't think so.
          Nog in dubio over deze moeilijke keuze laat ik mijn blik afglijden naar het tweetal waarmee ik mee over ben gebleven. Croissant ziet naar uit alsof chocoladetaart haar ook geen kwaad zou doen, maar al snel wordt mijn aandacht afgeleid door Caleb. Ik trek mijn wenkbrauwen op. "Ja," echo ik, "ja, dat klinkt behoorlijk paranoia." Ik denk kort na. "Ik geloof wel in de goedheid van Roy," geef ik dan toe. "Ik bedoel, hij is goed in drama schoppen en... nou ja, daar houd het ook wel op." Juist op het moment dat ik mijn mond open om mijn mening te geven op zijn complottheorie, trekt Lana ons omhoog en ik kijk haar met een schaapachtige blik aan. "Weet je, ik ben normaal echt pro stomme plannen, maar op dit moment zie je ernaar uit dat je alleen maar de zombie kunt dansen en ik weet niet eens of dat dat wel een besta... oe, een shotje."
          Ik sla het glaasje in één keer achterover en knal het weer op een dienblad van een voorbij haastende huiself. "Dus. Fuck de mensen die de Cifnf-regel niet nakomen. Fuck Ada die al onze grootse ideeën voor de stag party teniet heeft gedaan en... fuck uh... de mensen die de shotglaasjes zo klein hebben gemaakt. Enne... wat was er ook alweer met Roy?"


    She's imperfect but she tries

    Caleb Brody Hughes


    “Fingertips putting on a show,
    got me now and I can't say 'no'
    wanna be with you all alone.”



    Oui,’ antwoordde Lana toen fluisterend op mijn voorstel om te gaan dansen en kwam wiebelend overeind. ‘Kom op, jij gaat ook me,’ voegde ze eraan toe, nadat ze mij overeind had getrokken. Ik keek om en zag dat ze ook Cas meesleurde en ik grinnikte kort. Cas en dansen... Beschermend sla ik een arm om Lana's middel, vooral om te voorkomen dat ze niet zou vallen, gezien ze nog zorgwekkend veel heen en weer wiebelde.       ‘Ja,’ antwoordde Cas nog, wederom zonder dat Lana het kon horen, ‘ja, dat klinkt behoorlijk paranoia. Ik geloof wel in de goedheid van Roy.’ Ik schudde afkeurend mijn hoofd. ‘Ik bedoel, hij is goed in drama schoppen en... nou ja, daar houd het ook wel op.’ Ik wist zeker dat Avery–Lana niet had aangevallen. ‘Weet je, ik ben normaal echt pro stomme plannen, maar op dit moment zie je ernaar uit dat je alleen maar de zombie kunt dansen en ik weet niet eens of dat dat wel een besta... oe, een shotje.’ Ook in mijn hand drukte Lana een shotje.
          ‘Op een goed avond?’ Ik knikte en we sloegen alledrie het shotje achterover.
          ‘Dus. Fuck de mensen die de Cifnf-regel niet nakomen. Fuck Ada die al onze grootse ideeën voor de stag party teniet heeft gedaan en... fuck uh... de mensen die de shotglaasjes zo klein hebben gemaakt. Enne... wat was er ook alweer met Roy?’ Cas had echt de concentratiespan van een baksteen. Ik wilde op hem antwoorden, maar de GC leek te ontploffen, gezien mijn telefoon niet wilde stoppen met afgaan. Zuchtend viste ik hem uit mijn broek en toen las ik het. Ik had dus toch gelijk gehad.
          ‘Fucking klootzak dat hij is,’ vloekte ik en mijn grip op Lana's taille verstrakte zich onbewust. Ik blikte kort naar Cas op een manier van wat nou goedheid en balde mijn hand tot een vuist. ‘Fuck dit, ik maak 'm af.’



    18 – Year 6 – Pureblood – Slytherin – Chaser
    Dorm – Cas, Lana, Cel & AdaSuit & Mask


    I just caught the wave in your eyes

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Bathroom • Blake • suit & mask

    Over het algemeen is Blake sterk. Ze laat weinig zien van haar emoties en ik ben lichtelijk geschokt als ik aan haar zie dat ze op het punt staat om in huilen uit te barsten. Om eerlijk te zijn doet het me uit balans raken. Blake die huilt? Nee, dat gebeurt niet snel. Ik trek haar nog steviger tegen me aan, alsof ik haar bescherm met mijn hele lichaam. Iedereen heeft het altijd afgekeurd, maar Blake is mijn beste vriendin en het doet me pijn om haar zo te zien. Ik ben niet zo snel serieus, al zou je dat wel denken met mijn naam, maar met Blake zo in mijn armen... Ik zucht en druk opnieuw een zachte kus op haar slaap.
          'Kunnen we.. het er gewoon niet meer over hebben? Het zal niet meer gebeuren...' Ik kijk haar aan. Ik weet dat ze liegt. Ik ken haar ondertussen lang genoeg om te weten dat dit niet zomaar niks is. Dit is een probleem waar ze al jaren mee dealt en ik heb het nooit kunnen stoppen. Ik weet dat ik dat ook niet kan doen, maar het zorgt ervoor dat ik me hopeloos voel. Ik wil haar beter maken. 'Ik wil nog wat water drinken, en dan kunnen we gaan. We missen alles zo.'
          'Ik geloof je niet, dat weet je zelf ook wel, toch? Je hoeft de moeite niet te doen om tegen me te liegen.' Ik duw de deksel van de wc dicht en zet haar erop, waarna ik nog een glas water ga halen en voor haar neer kniel. Ik veeg voorzichtig een plukje haar uit haar gezicht. 'Ik hou van je, dat weet je, maar ik kan niet toekijken terwijl je jezelf dit opnieuw aan doet.' Ik zucht. 'Dat ga ik niet nog een keer doen. Ik heb er eerder al niks aan kunnen doen, maar nu ga ik dat wel doen. Je hebt een nieuwe kans met Jason. Deze kans moet je aangrijpen. Deze zomer blijf je bij mij, dan ben je weg uit dat verrotte hol en gaan we er samen aan werken om je beter te maken. Ik weet dat je dat niet wil, maar ik wil het wel en ik zorg ervoor dat je dat ook gaat willen. Je komt er niet onder uit.'


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jason Axel O'Donnel


    “If you pull then I'll push too deep
    and I'll fall right back to you.”



    I-Ik... N-Nova,’ stamelde Roza, voordat ze overeind kwam en de menigte in liep. Ik ging wat rechterop zitten en kon nog net een stel vuurrode haren onderscheiden. Gwen, Lily, Frankie of Nova en gezien het tempo waarmee Roza die richting opliep, gokte ik op die laatste. Isla kroop dichter tegen mij aan en zuchtend sloeg trok ik haar wat beter tegen mij aan.
          ‘H-het spijt me voor het verpesten v-v-an je a-avond,’ snifte Isla zachtjes in mijn jasje. Een tikkeltje ongemakkelijk tilde ik mijn arm een tikkeltje op, zodat ik troostend over haar rug kon wrijven. Althans, dat was de bedoeling, maar volgens mij hielp het niet zo. ‘I-ik snap als je h-h-hier geen zin in hebt.’ Ik zuchtte en trok haar toen in een knuffel, gezien ze die duidelijk nodig leek te hebben. Hell, één berichtje was genoeg geweest.
          ‘Die is niet verpest Isla, je bent mijn beste vriendin, je zult altijd bovenaan mijn prioriteiten lijstje staan.’ Isla excuseerde zich vervolgens even, omdat ze wat te drinken wilde halen. Pas na een tijdje kwam ze terug, een stuk vrolijker en wiebeliger dan voorheen. Ik had zo'n vermoeden dat het drinken wat ze in haar handen had, niet haar eerste drankje zou zijn van deze avond. Een huiself kwam voorbij lopen met een dienblad met grote glazen water erop en ik pakte er eentje vanaf.
          ‘Jij–’ ik wees naar Isla en zette het drankje dat ze vast had, weg ‘–gaat nu dit drinken.’ Ik duwde het glas water in haar handen. Vlak daarna kwam Uri langs,
    luidruchtig en aanwezig als altijd. Hij gaf Isla een knuffel en verdween toen weer. ‘Hoe voel je-je?’



    18 – Year 6 – Halfblood – Hufflepuff – Keeper – Captain
    Hallway > Great Hall – Isla – Suit & Mask


    I just caught the wave in your eyes

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Great Hall • Caleb, Castor • dress & mask

    ‘Weet je, ik ben normaal echt pro stomme plannen, maar op dit moment zie je ernaar uit dat je alleen maar de zombie kunt dansen en ik weet niet eens of dat dat wel een besta... oe, een shotje.’ Ondanks mijn duizeligheid moet ik toch zachtjes lachen om de uitdrukking van de jongen. Van Castor kan je niks anders doen dan houden, ik ben blij dat Caleb naast Celeb tenminste nog een beetje leuke vrienden heeft. ‘Dus. Fuck de mensen die de Cifnf-regel niet nakomen. Fuck Ada die al onze grootse ideeën voor de stag party teniet heeft gedaan en... fuck uh... de mensen die de shotglaasjes zo klein hebben gemaakt. Enne... wat was er ook alweer met Roy?’
          'Wat een gescheld,' zeg ik zachtjes, ik lach en speel wat met mijn telefoon die trilt in mijn handen. 'Ik ga dit ding uit zetten, want zo kom ik nooit aan een leuke avond toe... oh.' Mijn gezicht trekt nog bleker weg dan het al vast. Ik voel Caleb's grip om mijn taille verslappen, maar de woorden die hij zegt gaan langs me heen. Ik staar naar mijn schermpje. Het was Roy. Het was allemaal Roy. Ik wil gillen. Huilen. Hem slaan. Het liefst alles tegelijkertijd. Ik vertrouwde Roy.
          'Merdre,' vloek ik zachtjes. Ik sluit mijn ogen kort en langzaam begint de woede mijn lichaam binnen te sijpelen. Hij heeft me dit aangedaan. Een van mijn beste vrienden heeft me gebeten, me een hersenschudding bezorgd en vervolgens die herinneringen gewist. Hoe kan ik zo dom geweest zijn? 'Iek... oh 'ij ies zo dood,' grom ik. Ik draai me om naar de deuren, maar Calebs arm is nog steeds strak om mijn middel gewikkeld. Ik haal mijn toverstok tevoorschijn en tril haast van de woede terwijl ik Roy uitkaf via berichten in de groepschat. 'Iek... nodig meer drink,' mompel ik, 'en dan ga iek die klootzak een kop kleiner maken.' Ik grijp nog twee shotjes en gooi die naar elkaar naar binnen, voordat ik opnieuw uit Calebs armen probeer te komen om in de richting van de deuren te stormen. Als ik Roy te pakken krijg... hij is nog lang niet jarig. Ik snap het niet. Hoe heeft hij me dit aan kunnen doen? Ik dacht dat we vrienden waren, maar blijkbaar niet. Blijkbaar had iedereen gelijk. Gilderoy Lockhart is een liegende, manipulerende eikel en in mijn woede hoop ik dat hij daadwerkelijk verdrinkt. Ik weet dat hij dat niet verdient. Hij verdient weinig, maar dat verdient hij niet. Zelfs Gilderoy verdient het niet om te verdrinken, maar mijn woede haalt het ergste in me naar boven. 'Caleb laat mij los!'


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Killian "Killyweed" Eliot Eichenauer


    19 • Year 7 • Pureblood • Ravenclaw • Great Hall • Castor & Calana • suit & mask
    Nou ja. Het voordeel is dat ik tenminste bij mijn broertje in de klas kom, toch? Normaal krijg je niet zo snel te horen dat je gezakt bent voor je N.E.W.T.s maar blijkbaar was het al vrij duidelijk toen ik voor de helft niet op kwam dagen. Dat had ik nou niet verwacht. Mijn head of house heeft voorgesteld dat het misschien slim is als ik dit jaar over doe, maar om eerlijk te zijn stop ik gewoon liever. Ik heb toch maar gewoon het verzoek geaccepteerd, omdat 1) mijn ouders me levend gaan villen als ze erachter komen dat ik gestopt ben met school en 2) ik toch niks anders te doen heb dan school en dan dwaal ik liever nog een jaartje rond op Hogwarts. Gelukkig hoef ik me morgen pas zorgen te maken om de manieren waarom mijn ouders me eventueel gaan vermoorden als ik thuis kom — waarschijnlijk met een oerlange, doodsaaie preek die me uiteindelijk het leven kost. Vanavond is het gemaskerde bal en wat is een feest zonder mij?
          In mijn pak en met een zwart raven — alles om de puns — masker, stap ik de grote zaal binnen. Het duurt niet lang voordat ik Castor spot, maar voordat ik op hem af kan lopen, versperd iets mijn zicht. Een hele bak glitters overspoelt me en wat verbaasd kijk ik omhoog. 'Yikes.' Ik spuug de glitters die in mijn mond terecht uit en haal een hand door mijn haar waardoor er een laag aan glitters naar de grond dwarrelt. Nou, dit zal vast een sprankelende avond worden. Ik stap op mijn broertje af en sla mijn arm om zijn schouder heen.
          'Sup, Cassie,' grijns ik. Ik kijk naar Cal die op het moment zijn arm om een — prachtige — brunette heeft heengeslagen, 'en dat zal wel Lana zijn... bonjour mademoiselle en goedenavond Caleb. Wat is er aan de hand? Van boos kijken krijg je rimpels.' Ik kijk om me heen. 'Heeft iemand Mary toevallig gezien?'

    “You put the ass, in class.”

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 21:04 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DORCAS MEADOWES
    RAVENCLAW || BEATER || LAKE || MAIA, MARY & ROY || OUTFIT + MASK

    the most dangerous woman of all
    is the one who refuses to rely on your sword
    because she carries her own

    Ik kon het nauwelijks geloven dat Roy het lef had om zijn lippen op die van mij te plantten, zeker niet na al zijn gejammer dat Mary hem bedrogen zou hebben. Het duurde dan ook enkele seconden voor ik daadwerkelijk besefte wat er aan de hand was. Toen ik dat wel deed, duwde ik hem echter hard bij mij vandaan. "What the hell?" siste ik. Yuk. Veel meer kon ze niet zeggen, want Maia kwam als één of andere stalker achter een boom vandaan geslopen, terwijl de groepschat ondertussen ontplofte over wat Roy Lana aangedaan had, wat mij enkel kwader maakte. Ik kon nu ook wel raden waar mijn gebroken neus vandaan kwam.
          “Well, well… Dat was nog eens amuserend."
          Ik rolde met mijn ogen. "Oh, fuck off Maia."
          Maia negeerde het echter en duwde Roy dichter naar de rand. Het duurde niet lang voordat ze hem daadwerkelijk in het water duwde. Een luide schreeuw kwam over Roy's lippen en plons gaf aan dat hij in het water beland is. Ongelovig knipperde ik een paar keer met mijn ogen. Als ik niet beter wist, dan zou ik gedacht hebben dat ik behoorlijk stoned was.
          ”Gaan we terug?” Maia pakte mijn hand vast, maar die trok ik al snel weer los.
          "Wat denk je zelf?"
          Ik zuchtte geïrriteerd en haalde mijn toverstok te voorschijn, om die op Roy's lichaam in het water te richten. "Wingardium Leviosa." Langzaam kwam Roy's bewegingloze lichaam uit het water, de lucht in, en op het land. Het was niet erg, eh, aardig om te doen, maar het was ook niet heel erg alsof Roy dat verdiende. "Accio water in Roy's longen." Ik had geen idee of het daadwerkelijk zou werken, maar dat deed het wel, goddank. Ik stopte mijn stok weer weg en wachtte tot Roy klaar was met alle water uithoesten, waarna ik hem aan zijn kraag om hoog trok.
          "Je bent een eerste klas klootzak, Gilderoy Lockhart. Gefeliciteerd, nu is er toch nog iets in het leven waar je wél in slaagt." Ik haalde uit en liet mijn vlakke hand met een harde klap op zijn wang terecht komen, wat een rode afdruk achterliet op zijn bleke gelaat. Hierna keurde ik Roy geen blik meer waardig en keerde ik mij om naar Maia. Ik pakte Roy's mobiel uit haar handen en gooide die achteloos terug naar hem.
          "Nu kunnen we gaan."
          Een eindje verderop zag ze dat Mary er aan kwam rennen. Arm kind. "Roy is al uit het water en levend," zuchtte ik tegen haar. "Maar als je hem nog een klap wilt verkopen, be my guest."

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 13:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Castor 🍕

    17 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Chaser • The Great Hall • Calana & Killian
    "Excusez-moi, mademoiselle," zeg ik in mijn beste Frans als Lana mijn gescheld benoemt. Ik doe een poging tot een berouwvol, hoffelijk buiginkje, maar ik kom er al snel achter dat de twee voor mij hun aandacht ergens heel anders op gericht hebben. Wonder boven wonder ook niet op elkaar, maar op hun mobiel en tenzij ze niet heel subtiel aan het sexten zijn, moet ik toegeven dat ik hun date een behoorlijk triest niveau vind hebben bereikt, al was dat misschien al vanaf het moment dat Lana mij ook heel vrolijk de dansvloer mee optrok — zelfs al ben ik de persoon die het niveau nog een beetje op zou kunnen krikken.
          Bij gebrek aan beter vis ik ook maar mijn mobiel uit mijn broekzak, want deze trilt behoorlijk en voor een moment hoop ik vurig dat ze mij niet óók betrekken bij het sexten, want ik geloof niet dat ik daar mentaal helemaal klaar voor ben. Lana tot daar aan toe, maar met Cal zou ik toch behoorlijk wat uurtjes aan gesprekken met slachtofferhulp verder zijn. Mijn vrees blijkt ongegrond, want het is de GC die op ontploffen staat. Even doemt de gedachte in mijn hoofd dat ze ook heel het zesde jaar erbij betrokken kunnen hebben, maar al snel blijkt dat zelfs zij nog een beetje gevoel voor waardigheid hebben.
          Op dat moment hoor ik Lana vloeken en trek mijn wenkbrauwen op. "Wat een gescheld," echo ik haar woorden, maar Caleb lijkt er weinig boodschap aan te hebben, want ook hij laat woorden uit zijn mond komen die niet geheel gangbaar zijn in nette aangelegenheden. Terwijl ik snel het gesprek scan, wordt het echter al snel duidelijk waar het over gaat. Roy. Gilderoy fucking Lockhart heeft Croissant aangevallen. Whoah. Over een plottwist gesproken. Mijn blik glijdt ietwat bezorgd naar het fragiele meisje, dat behoorlijk razend is en enkel in bedwang wordt gehouden door mijn al even woedende vriend. Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar op dat moment voel ik hoe een arm om mijn schouder wordt geslagen.
          Killian.
          Ondanks alle drama kan ik niet voorkomen dat er een klein grijnsje op mijn gezicht verschijnt. "Hoe voelt het om de teleurstelling van de familie te zijn, Killie?" vraag ik hem met mijn allerliefste puppyogen. We weten allebei dat het morgen geen heel warm ontvangstcomité zal zijn als hij het aan onze ouders vertelt, maar voor nu zal hij het met mijn plagerige opmerkingen moeten doen. Ik hoor hoe hij naar Mary vraagt en ik rol mijn ogen. "Mary, liefste Killie, is een meisje dat van romantiek houdt, dus je kunt het maar beter meteen opgeven. En nee, een mooie strik om je lul binden om haar binnen te hengelen, telt niet als romantisch."
          Als hij naar de drama vraagt haal ik mijn schouders op. "Roy heeft een Suárez gedaan met Lana," vertel ik. "Kunnen we niet gewoon een leuk veldtripje doen om hem wat consequenties te laten zien? Of... voelen."


    She's imperfect but she tries

    ISLA ASHWORTH
    hufflepuff || in the great hall on a bench || jase || dress+mask

    she doesn't say "I love you" like a normal person.
    instead, she'll laugh, shake her head, give you a little smile and say "you're an idiot".
    if she tells you you're an idiot, you're a lucky man.



    gifs © Cranston
    gezien ik deze zelf gemaakt heb
    "Die is niet verpest Isla, je bent mijn beste vriendin, je zult altijd bovenaan mijn prioriteiten lijstje staan."
          Ik haalde mijn schouders op en keek stilletjes naar mijn handen. Zachtjes murmelde ik tegen Jase dat ik wat te drinken gingen halen, misschien dat dat me wat beter liet voelen. Meestal werd ik er behoorlijk opgewekt van, en nog knuffeliger dan ik normaal al was.
          Bij de drankjes stonden nog wat zevendejaars Hufflepuffs, wat gelijk een excuus was om wat meerdere drankjes te nemen. Als ik terug kwam met een dienblad vol drankjes, dan zou Jase die toch allemaal afpakken. Na een tijdje gebabbeld te hebben met de andere Hufflepuffs, liep ik toch terug naar Jase, met een drankje in mijn hand, omdat ik het zielig vond dat hij anders maar alleen zat.
          "Halloooo, Jassie," begroette ik hem vrolijk en lichtelijk wiebelend op mijn benen (ik geef de schuld aan de hakken) terwijl ik hem om zijn hals viel. De alcohol die door mijn lichaam vloeide was niet de enige reden dat ik me beter voelde, maar ook het gesprek met Cas. Jase leek echter niet zo vrolijk te worden van het glas in mijn hand, gezien hij die afpakte en verving met een glas water. Met treurige puppy-ogen keek ik hem aan.
          "Jij gaat nu dit drinken."
          Ik stak mijn tong naar hem uit. "Jij bent gemeen, turtle chihuahua."
          Uri kwam even later langs en gaf mij een stevige knuffel, om al even snel weer te verdwijnen.
          Ondertussen leek het met mijn beste vriend wat minder te gaan, in specifiek met zijn liefdesrelatie. Ik soberde hierdoor al wat op en nu was ik degene die mijn armen om hem heen sloeg. Vond ik dat Jase beter verdiende dan Blake? Ja, maar in eerlijkheid zullen er maar weinig meisjes zijn die ik goed genoeg zou vinden voor hem. Dat betekende echter niet dat ik het perse leuk vond om hem zo te zien, zeker niet omdat het gevolg er van was dat hij naar de alcohol greep. Dit keer was ik dan ook degene die mijn armen om hem heen sloeg, in plaats van vice versa. Ik was dan wel verre van blij dat hij van plan was te gaan rollebollen met Ada (het leek mij ook wat vreemd om dat doodleuk af te spreken), alleen ik wilde hem niet zomaar alleen laten. Ik zou sowieso bij hem blijven totdat Ada kwam, en dan zag ik het wel... Veel zin om toe te zien hoe ze hun tongen in elkaars mond staken had ik namelijk niet. Ook wilde ik gewoon niet dat ze spijt kregen van iets. En ja, ik was ook gewoon bezorgd om hem. Ik wist hoe hij was wanneer hij teveel dronk.
          "Als je wilt drinken Jase, prima," zuchtte ik, "maar drink dan op z'n minst wel genoeg water tussen door. Anders zit ik straks vanavond naast je op het toilet." Hij had geen haar dat vastgehouden moest worden, maar dat maakte het niet minder prettig. Met deze woorden drukte ik dan ook een glas water in zijn handen. "Hop, opdrinken."
          Zachtjes wreef ik met mijn hand over zijn rug terwijl mijn hoofd opnieuw op zijn schouder rustte. Door de gesprekken met Roza en Ada voelde ik mij niet veel beter, maar ik hield mijn mond er over tegen Jase. Hij was belangrijker dan mijn stomme problemen. Ondertussen wilde ik daardoor wel weer alcohol pakken, maar ik wilde enigszins nuchter zijn voor het geval er iets met Jase gebeurde. "Kunnen we op z'n minst afspreken dat je na elk glas alcohol een glas water drinkt? En dat je niet boos wordt wanneer ik zeg dat je wel genoeg hebt gehad? Ik wil niet dat je dingen gaat doen waar je straks nog spijt van krijgt, of dat je je morgenochtend ziek voelt."

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 21:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scarlett Rose River
    SLYTHERIN || OUTSIDE || WITH ALEX AND URI || DRESS&MASK

    “I've been reckless, but I'm not a rebel without a cause.”

    Tonight is the night, prom night. Toch heb ik er niet zo’n zin het hele feest.De relatie tussen Jonathan en mij gaat goed. Voor mijn gevoel zelfs te goed. We hebben nooit ruzie, hij doet alles wat ik wil, maar toch heb ik het gevoel dat het niet klopt. Dat er niet genoeg passie en liefde is. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Jona echt leuk, maar toch weet ik niet zeker of we wel echt bij elkaar passen. De relatie is niet zo intens als het bij Caleb en mij was. Dat constante gevoel van elkaar willen, dat je elkaar aankijkt en gelijk de kleding van elkaars lijf af wilt trekken. Zoiets heb ik niet bij Jonathan, wel dat ik hem aantrekkelijk vind natuurlijk, begrijp mij niet verkeerd. Maar het is niet zo erg als ik gewend was. Ik schiet in mijn hakken en trek mijn lange kanten rode jurk aan. Eerst wilde ik voor iets klassieks gaan maar sexy is toch echt meer mijn stijl. Mijn lippen stift ik rood en ik bekijk mijn telefoon. Het liefste wil ik mijn avond doorbrengen met mijn vrienden en ik stuur meerdere van hen een berichtje. Vooral hoop ik op antwoord van Sirius en Blake. De afgelopen tijd heb ik mijn beste vrienden niet vaak genoeg gezien naar mijn idee. Mijn tijd heb ik vooral doorgebracht met Jonathan. Uit mijn kast pak ik een fles Tequilia en stop deze in mijn tas. Antwoord van zowel Blake als Sirius. Ze willen afspreken, maar nog niet gelijk. Blake heeft weer problemen en hoewel het me pijn doet, wilt ze mij er niet bij betrekken. Misschien vertrouwt ze me niet. Eerst wil ik erop ingaan, maar als ze zich hier na beter voelt dan is dat wat ze moet doen. Al voel ik me toch wel machteloos. Ik neem een grote slok uit de Tequilia en grits mijn zwarte masker van de tafel. Goedkeurend kijk ik in de spiegel terwijl ik mijn mond opnieuw aan de fles zet en een grote slok neem. Al snel vertrek ik naar the Great Hall. De uitreiking van Prom King & Queen is bijna en iedereen word verzocht om naar de Great Hall te komen. Daar aangekomen vele bekenden, maar niet de mensen naar wie ik opzoek was. Ik stuur Alex een berichtje, om even later een drankje met hem te gaan drinken. De kroning is niet veel boeiend en hoewel ik inmiddels al een halve liter Tequilia achterover heb getikt voel ik me nog niet echt in een partymood. Er komt een romantisch slownummer door de speakers en al snel staan veel mensen innig te dansen op de dansvloer. Een zucht verlaat mijn mond en ik besluit om buiten een sigaret te gaan roken. Terwijl ik opnieuw een grote slok neem spreek ik met zowel Gabriel als met Alex af. De eerste die verschijnt is Gabriel. ‘Hey.’, zegt hij terwijl hij mij een stevige knuffel geef. Al half aangeschoten knuffel ik hem terug. Wat kunnen knuffels toch fijn zijn. ‘Hey, wie moet je verder nog allemaal langs?’, grap ik naar hem. ‘Well, hello there.’, hoor ik Alex terwijl hij grijzend naar ons toeloopt. Een grijns verschijnt op mijn lippen als ik mij realiseer hoe sexy Alex er eigenlijk uitziet in pak. “Ik heb een cadeautje voor je, miss River.’, zegt Alex terwijl hij met de fles voor mijn neus zwaait. Hij drukt een kus op mijn wang en ik doe hetzelfde bij hem. ‘Oh maar Mr. Alexander, dat had u toch helemaal niet hoeven doen’, lach ik naar hem terwijl ik mijn hand even op zijn schouder leg. Ik neem een grote slok uit de fles en overhandig deze vervolgens aan Gabriel.
    .
    Thanks to Cheryl c:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 21:24 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Caleb Brody Hughes


    “Fingertips putting on a show,
    got me now and I can't say 'no'
    wanna be with you all alone.”



    Merdre,’ vloekte Lana zachtjes. Als ik niet zo boos was geweest, had ik Lana misschien gevraagd om me nog wat meer Franse scheldwoorden te leren. Lana had mij nog nooit uitgescholden, maar ik wist zeker dat ik er minder zwaar aan zou tillen als ze in het Frans tegen mij zou schelden. Het klonk gewoon heel schattig. ‘Iek... oh 'ij ies zo dood.’ Lana probeerde uit mijn armen te ontsnappen, maar ik hield haar stevig bij mij. Ik wilde Roy op dit moment net zo graag dood als Lana, hell, ik zou zelf zijn graf graven – maar ik had geen zin in drama op dit moment. Roy's karaoke feestje klonk als een geschikt moment om hem een bezoekje te brengen. ‘Iek... nodig meer drink – en dan ga iek die klootzak een kop kleiner maken.’ Opnieuw deed Lana een poging om los te komen uit mijn greep, maar gelukkig was ik groter en sterker en kwam ze niet ver. ‘Caleb laat mij los!’
          ‘Sup, Cassie,’ ik keek op in het grijnzende gezicht van Killian, Cas' grotere broer, hoewel dat niet te zien viel, ‘en dat zal wel Lana zijn... bonjour mademoiselle en goedenavond Caleb. Wat is er aan de hand? Van boos kijken krijg je rimpels.’ Ik rolde met mijn ogen.
          ‘Roy is er aan de hand.’ Ik draaide Lana naar mij toe en keek haar indringend aan. ‘Doe even rustig, geloof me, we kunnen zo Bonnie en Clyde zijn en die klootzak afmaken, maar laten we nu nog even genieten van de rust.’ Ik plantte een kus op haar lippen en gebaarde toen naar Killian. ‘Lana, dit is Killian, de falende Ravenclawer. Killian, dit is Lana, mijn vriendin.’
          ‘Heeft iemand Mary toevallig gezien?’
          ‘Mary, liefste Killie, is een meisje dat van romantiek houdt, dus je kunt het maar beter meteen opgeven. En nee, een mooie strik om je lul binden om haar binnen te hengelen, telt niet als romantisch.’
          ‘Killian is juist ontzettend romantisch, toch? Zelfs zo romantisch dat meisjes huilend van hem zijn weggerend.’
          ‘Kunnen we niet gewoon een leuk veldtripje doen om hem wat consequenties te laten zien? Of... voelen.’
          ‘Klinkt als een top plan, maar wat nou als we zijn karaoke feestje gewoon crashen.’



    18 – Year 6 – Pureblood – Slytherin – Chaser
    Dorm – Cas, Lana, Killian – Suit & Mask


    I just caught the wave in your eyes

    Mary Elizabeth MacDonald


    “I remember it now, it takes me back to when it all first started,
    but I only got myself to blame for it and I accept it now.
    It's time to let it all go, go out and start again.”



    Roy was aan het verdrinken en ik moest hem helpen – niemand anders leek het te willen doen. Hoewel ik die jongen op dit moment vanalles aan wilde doen, wilde ik hem absoluut niet dood. Dat verdiende hij, zelfs na alles wat hij had gedaan en gezegd niet, Sowieso wenste ik niemand de dood toe, zelfs niet iemand als Celebran of Mulciber. Veel ongeluk en narigheid, maar niet de dood. Alex leek dat niet te begrijpen, en de chemie die ik tussen ons had gevoeld in de bibiliotheek was poof, verdwenen. Alsof de klok twaalf uur had geslagen voor Assepoester. Over hem gesproken...
    Het duurde even voordat ik mijn weg uit het kasteel had weten te vinden, ik was altijd al een rampzalig kompas geweest. Toen ik het kasteel uit waggelrende, ving ik een glimps op van Alex die buiten stond. Hij was niet alleen; Uri hield hem gezelschap en... Scarlett. Ik zag nog net hoe ze om iets lachten en wat dichter tegen elkaar gingen staan. Assepoester deel drie, de prins wordt verliefd op haar zussen...
          ‘Nu kunnen we gaan.’ Inmiddels was ik bij het meer aangekomen en had ik Alex aan de kant geduwd – zoveel had het voor hem dus ook niet betekend. Ik zag Roy liggen aan de kant, zeik en zeik nat. Maia en Dory stonden ernaast. ‘Roy is al uit het water en levend,’ sprak de laatste en ik knikte. ‘Maar als je hem nog een klap wilt verkopen, be my guest.’ Ik kwam wat dichterbij. Misschien zou ik bezorgd moeten zijn, hij zag lijkbleek en hoestte soms nog water op. Echter won mijn woede het van mijn bezorgdheid, al helemaal gezien hij de dader achter Lana's aanval bleek te zijn. Daarbij had hij me voor vanalles en nog wat durven uitmaken en ik had er gewoon genoeg van gehad. Genoeg van hem.
          ‘Jij... jij... ego-centrische, vieze klootzak.’ Ik haalde met mijn vlakke hand hard uit naar zijn wang. Vervolgens haalde ik mijn toverstok tevoorschijn en richtte deze op hem. Mijn hand beefde en mijn stem trilde van woede, toen ik zei, ‘als jij het ooit nog waagt of ook maar in je hoofd haalt om één van mijn vriendinnen pijn te doen, op wat voor manier dan ook. Ik weet je te vinden en ik zal er persoonlijk voor zorgen dat er weinig van je stomme haar en koppie overblijft. Wij zijn over, Lockhart.’



    17 – Year 6 – Muggleborn – Gryffindor – Seeker – Library > Lake
    Alex, Dory, Maia & Roy – Dress & Mask


    I just caught the wave in your eyes

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Great Hall • Caleb, Castor • dress & mask

    'Sup, Cassie.' Plotseling staat er een jongen naast me die wel wat weg heeft van Castor en hem blijkbaar ook kent. Dus dat is dan Killian Eichenauer? 'En dat zal wel Lana zijn... bonjour mademoiselle en goedenavond Caleb. Wat is er aan de hand? Van boos kijken krijg je rimpels.' Ik knipper wat verbaasd om de plotselinge verschijning van de jongen. Ik kan zien dat hij Castor's broer is, maar hij is toch net anders. Hij straalt af dat hij zichzelf geweldig vind. Ik heb echter weinig tijd om aandacht te besteden aan de jongen, want de woede pulseert nog steeds door me heen. Caleb draait zich naar me om en ik voel zijn handen om mijn wangen sluiten.
          ‘Doe even rustig, geloof me, we kunnen zo Bonnie en Clyde zijn en die klootzak afmaken, maar laten we nu nog even genieten van de rust.’ Hij kust me kort en ik sluit mijn ogen. Plotseling heb ik de neiging om in huilen uit te barsten, ik voel me zo ontzettend verraden. Ik hou de tranen echter binnen, want het is belachelijk om nu te gaan huilen, vooral in gezelschap. Ik haal diep adem en leun wat tegen Caleb aan. Ik probeer mijn woede te onderdrukken, maar kan het niet helpen dat mijn handen lichtjes trillen van alle emoties die er door me heen razen. ‘Lana, dit is Killian, de falende Ravenclawer. Killian, dit is Lana, mijn vriendin.’
          'Aangenaam,' zegt de jongen met een knipoog en hij leunt naar voren om me een hand te geven. Ik schud zijn hand kort. 'Heeft iemand Mary toevallig gezien?'
          'Nee, iek niet, sorry,' mompel ik. Ik kijk om me heen, alsof Mary misschien ineens in de Great Hall verschenen is. Dit is ze niet echter. Ik vraag me af waar ze dan wel is. Lily staat midden in de Great Hall met James te dansen, Nova en Isla zijn sowieso met andere dingen bezig. Ik hoop dat in ieder geval iemand van de fugs bij haar is. Ze moet nu niet alleen zijn, niet na wat er gebeurd is met Gilderoy. Ik bijt mijn lip en kijk naar mijn telefoon. Het scherm is opgelicht. Hij heeft me een berichtje gestuurd. Snel stop ik mijn telefoon weg. Hij kan oprotten. Ik kijk op naar de rest en heb dan pas door dat ik een heel gesprek aan het missen ben. Ik wrijf over mijn hoofd, het bonkt nog steeds, maar de alcohol heeft al iets van de pijn weggenomen. Het voelt in ieder geval wat beter aan. Ik leun wat tegen Caleb aan en staar stilletjes voor me uit terwijl ik de gebeurtenissen van vanavond keer op keer in mijn hoofd af speel. Wat misschien nog het naarste is, is dat ik me gewoon niet kan herinneren wat er daadwerkelijk gebeurd is.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Killian "Killyweed" Eliot Eichenauer


    19 • Year 7 • Pureblood • Ravenclaw • Great Hall • Castor & Calana • suit & mask

    'Hoe voelt het om de teleurstelling van de familie te zijn, Killie?' Ik kijk hem pruilend aan en geef hem een stomp tegen zijn schouder. Ach, als het echt mis gaat, kan ik altijd mijn broertje gebruiken als een levend schild sinds hij altijd doet alsof alle drama van hem afketst. 'Mary, liefste Killie, is een meisje dat van romantiek houdt, dus je kunt het maar beter meteen opgeven. En nee, een mooie strik om je lul binden om haar binnen te hengelen, telt niet als romantisch.'
          ‘Killian is juist ontzettend romantisch, toch? Zelfs zo romantisch dat meisjes huilend van hem zijn weggerend.’
          'Nou, wat een sarcasme zo vroeg op de avond. Helaas moet ik dan maar de strik van mijn lul gaan halen, jammer joh. Ik dacht echt dat dat zou werken.' Ik haal mijn schouders op. 'Gelukkig heb ik wel mijn hengel meegenomen dus dan kan ik die altijd gebruiken,' mompel ik droogjes en ik kijk Castor aan. 'Natuurlijk ben ik heel romantisch, maar ik kan die talenten niet uitpakken als Mary niet naar me toe komt. Mijn,' ik veeg wat glitters van mijn schouders af, 'sprankelende karakter zal haar zeker weten meteen voor me doen vallen.'
          'Roy heeft een Suárez gedaan met Lana,' legt Castor uit als het onderwerp langzaam naar de drama gestuurd wordt, wat natuurlijk veel minder interessanter is dan mijn liefdesleven. 'Kunnen we niet gewoon een leuk veldtripje doen om hem wat consequenties te laten zien? Of... voelen.'
          ‘Klinkt als een top plan, maar wat nou als we zijn karaoke feestje gewoon crashen.’ Mijn ogen lichten op.
          'Karaoke? Een party crashen? Sounds like a plan. Wanneer is het? Zal ik mijn kettingzaag meenemen?' Ik grijns en klop Castor op zijn schouder. Een eindje verderop zie ik Jason met Isla staan en ik kijk toe terwijl ik een slokje van mijn glas neem. Ik moet maar niet al te duidelijk maken dat ik hier staan, want hoewel ik mijn huis graag steun, ben ik niet zo van de blauwe ogen. Niet dat de jongen het recht heeft om boos te zijn. Blake heeft seks met mij gehad en het hem niet verteld. Ik heb verder niks verkeerd gedaan, behalve dan misschien ongelofelijk aantrekkelijk zijn. Dat zou strafbaar moeten zijn.


    “You put the ass, in class.”

    [ bericht aangepast op 29 juli 2017 - 10:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.