• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Bathsheba [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Bathsheba
    • James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Gareth [1.9]
    • William Theodore Weasley • Tijn Elbers || SebastianVerlac [1.10]
    • Lily Evans • Karen Gillan || Tad [1.5]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Bathsheba [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Sappho [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || Gareth [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Bathsheba [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Sappho [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Bathsheba [1.12]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Solomita [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || SebastianVerlac [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Narcisse [1.3]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW VOL
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    • Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Heizer [1.9]
    • Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Tad [1.11]
    • Frank Longbottom • Matthew Hitt || Heizer [1.12]
    • Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || JamesPotter [1.12]
    • Killian Eliot Eichenauer • Johnny Depp || Bathsheba [1.12]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Solomita [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || SebastianVerlac [1.2]
    • Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Phorthos [1.11]]
    • Alice Fortescue • Carey Mulligan || Sappho [1.12]
    • Dorcas Meadows • Ines Garcia || Cranston [1.12]

    HUFFLEPUFF VOL
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || SebastianVerlac [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Sappho [1.11]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Solomita [1.3]
    • Alexander Blackbourne • RJ King || Cranston [1.12]
    • Gabriel Ulrick Murray • Declan Mckenna || JamesPotter [1.12]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Heizer [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Gareth [1.9]
    • Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Bathsheba [1.10]
    • Isla Ashworth • Rosie Tupper || Cranston [1.11]
    • Raven Seymour • Karrueche Tran || Gareth [1.12]
    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Tad

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Bathsheba
    • Blake Sophia Haynes • Solomita

    RAVENCLAW
    •
    • Alice Fortescue • Sappho

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • SebastianVerlac
    • Nova Tamzin Archer • Gareth
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • Gareth || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Bathsheba
    • Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Bathsheba
    • William Theodore Weasley • SebastianVerlac
    Seeker
    • Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Bathsheba
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Bughead
    • Caleb Brody Hughes • Sappho
    • Adalae Cresenta Romanova • Narcisse
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Bathsheba
    • Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • Gareth || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Frank Longbottom • Heizer
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    • Castor Eichenauer • Tad
    • Dorcas Meadows • Ravenpuff
    Beaters
    • Faelia Christina Brown • Solomita
    • Primrose Matilda York • SebastianVerlac
    Seeker
    • Gilderoy Lockhart • JamesPotter

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Sappho || Captain
    Chasers
    •
    • Rozalua Maut Liluye • Bathsheba
    • Unknown
    Beaters
    • Alexander Blackbourne • Cranston
    • Unknown
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Heizer



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Saturday, June 27th — End of Year Feast

    Gryffindor heeft de Quidditch Cup gewonnen, maar de andere afdelingen hebben zeker nog een kans om de house cup te winnen! Iedereen mag zich kleden in zijn beste dress robes, want het gigantische feestmaal zal zo van start gaan en dan zal de house cup worden uitgereikt door professor Dumbledore. Na het feestmaal zal het gemaskerde bal beginnen en dan zullen ook de prom king en queen uitgereikt worden door niemand anders dan Minerva McGonagall! Deze uitreiking zal gevolgd worden door een optreden van de Weird Sisters! Geniet van deze laatste avond op Hogwarts en een fijne vakantie.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, June 27th — Quidditch & End of Year Feast

    Bijna vijf maanden later is het alweer het einde van het jaar. De laatste Quidditch wedstrijd zal vandaag plaatsvinden samen met het eindejaars banquet, de uitreiking van de House en Quiddtich-Cup en het felbegeerde gemaskerde bal! De volgende ochtend staat de Hogwarts Express weer klaar om iedereen naar huis te brengen. Maar eerst de laatste Quidditch wedstrijd tussen Hufflepuff en Gryffindor! De vorige twee wedstrijden zijn in de afgelopen maanden gespeeld. Gryffindor tegen Ravenclaw, waarin Gryffindor heeft gewonnen en Hufflepuff tegen Slytherin waarin Hufflepuff heeft gewonnen. Op dit moment staat Slytherin nog steeds bovenaan in de Inter-House Quidditch Cup, maar de vraag is of dat zo gaat blijven? Vergeet daarnaast ook niet het spelletje Gotcha en er is nog iets speciaals uitgedeeld deze morgen bij het ontbijt: het jaarboek. Hierin staan alle leerlingen en de uitslagen van de stemrondes, maar wat is dit nou? Tussen de bladeren van het boekje zit ook nog een ander papiertje. De lijst van Gossip girl, prepare for drama.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, February 14th — Quidditch

    Het is eindelijk zover! De wedstrijd tussen Ravenclaw en Slytherin is aangebroken en iedereen staat te popelen om te zien wie er ditmaal vandoor gaat met de winst. Slytherin staat op het moment eerste en Ravenclaw derde, maar er kan nog zoveel gebeuren. Wens je team geluk en moedig ze aan! Oh ja en vergeet niet Blake te feliciteren, want vandaag is het haar verjaardag. Natuurlijk valt er nog iets meer op aan deze dag en dat is dat het valentijn is. Alle stelletjes kunnen vandaag lekker kleffen, maar voor degene met een crush, vergeet niet om je valentijn roos te sturen. Wil jij met jouw personage een roos sturen? Stuur dan een pb naar Bathsheba met: de naam van jouw personage, de naam van degene naar wie de roos moet, evt. een berichtje voor degene naar wie de roos gestuurd wordt. De rozen zullen gedurende de dag anoniem uitgedeeld worden door professor McGonagall.

    Op dit moment staat madam Arestina, de scheidsrechter, op het Quidditch veld, klaar om de wedstrijd af te trappen. Ze heeft haar fluitje in haar handen en zal enkel eerlijk spel accepteren. Het is een mooie dag, koud, maar zonnig, perfect Quidditch weer. Alle spelers mogen het veld opkomen en de captains moeten elkaar een hand geven! (Je mag nog eventjes elkaar succes wensen etc. in de kleedkamers natuurlijk.) De eerste ronde zal zo snel mogelijk in het praattopic worden gepost, met uitleg. Veel plezier!


    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken./justify]

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    [justify]Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om degene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 16:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • The Great Hall • James & Marlene• suit & mask

    'I..Ik ben nog maagd,' zegt ze. Normaal had ik een big deal van deze uitspraak gemaakt, maar de blauwe plekken in haar nek zijn nu toch iets belangrijker. Als iemand haar pijn gedaan heeft dan zorg ik persoonlijk dat ze precies hetzelfde, alleen dan tien keer vaker, terug voelen.
          'Marls, wat is er in godsnaam gebeurd?' vraagt James, mijn woorden haast herhalend, maar Marlene lijkt zich niet zoveel zorgen te maken als wij doen. 'Je moet naar Pomfrey.' Ik knik hevig bij dit voorstel en kijk haar aan. 'Weet je niet wat er gebeurd is?'
          'Ik ben al naar Pomfrey geweest vandaag en nee, ik weet niet wat er gebeurd is. Roy zegt dat Avery of Alex mij heeft aangevallen en dat hijzelf mij gered heeft en dat ik daardoor deze kneuzingen heb.' Ik frons. Ik kan me enigszins voorstellen dat Avery dit zou doen, maar Alex? Nee, dat geloof ik niet. Voor zover ik weet praat hij amper met Marlene. 'Maar ik voel me prima, dus geen reden tot paniek. We kunnen gewoon een feestje bouwen.' Ik weet niet zo goed wat ik met haar informatie moet. Opnieuw duikt de naam "Gilderoy" op nadat er iemand onder de blauwe plekken zit, maar ik kan me niet voorstellen dat die rare snufferd iemand pijn zou kunnen doen. Ik bedoel, ja hij is opvliegerig, maar hij heeft daar absoluut het talent niet voor. Ik wissel een blik uit met James en haal mijn schouders op.
          'Oké, maar ik ga erachter komen wie dit gedaan heeft,' beloof ik haar. Ik geef haar een voorzichtige knuffel. 'Eet en als het niet gaat, laat het iemand weten. Dan brengen we je naar Pomfrey of naar bed, oké?' Ik kijk haar streng aan. 'En als dit stiekem toch BDSM met Castor is, dan hoef je dit echt niet te verhullen. James en ik zullen niet judgen.' Ik grijns lichtjes en druk een kus op haar wang. 'Lufff you Marlsies.'


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • Great Hall • Isla • dress & mask

    'Het gaat heel goed, en nu hier met jullie nog wel beter. Thuis is het stil zonder jullie. De familie is prima, die van jullie ook trouwens. Het enige is dat Luke's moeder constant vergeet dat ze maar voor twee hoeft te koken, dus constant eten naar ons brengt, al gebeurt dat al jaren.' Ik glimlach zwakjes, maar mijn gedachten zijn al snel afgedwaald bij de woorden "die van jullie ook". Het gaat dus goed met mijn ouders? Het zal vast wel goed gaan, van de buitenkant, maar ik weet als geen ander wat er zich binnen de muren afspeelt. Waarschijnlijk is er nu al paniek omdat ik weer terug kom.
          'Natuurlijk, ik snap het,’ antwoord Nova op mijn vraag waarvan ik bijna vergeten ben dat ik hem gesteld heb. Mijn gedachten zweven op het moment heel ergens anders. ‘Ik vind het ook belangrijk dat jullie alles uitpraten… Doe maar rustig aan, ik vermaak me wel met deze twee Ierse mannen, als ze tenminste gewoon Engels praten.' Ik kijk op en zie Isla aan komen lopen. Ik kan het niet helpen, maar elke keer als ik haar zie weet ik even niet meer hoe ik moet ademen. Eerst was dit omdat ik tot over mijn oren verliefd was op het meisje, maar nu is het omdat ik niet goed meer weet wat ik moet doen rondom haar. Alles is ondertussen zo ingewikkeld geworden of nou ja, nog ingewikkelder dan het al was.
          'Hey,' zegt ze en ik glimlach als wijze van een begroeting. 'Ik kom even Roza van jullie stelen, maar ik breng haar zo meteen weer zonder een haar gekrenkt terug.' Ik voel de zachte kus van Nova op mijn ene hand en mijn andere hand verdwijnt in de hand van Isla. Ik bloos lichtjes en zwaai kort naar Nova en de jongens waarna ik met Isla wegloop. Opnieuw worden we bedolven onder de glitters, maar dit keer ben ik voorbereid en zorg ik ervoor dat niet alle glitters in mijn gezicht vallen. Ik hou Isla's hand stevig vast en volg het meisje in stilte naar een bankje dat weg staat van al het kabaal en alle muziek. Samen gaan we op een bankje zitten en ik voel haar armen om me heen sluiten. Ik glimlach en knuffel haar terug. 'Sorry dat je weer door de glitterregen moest door mij.'
          'Maak je geen zorgen,' zeg ik. Ik glimlach, maar zodra ze haar masker verwijderd, verdwijnt die glimlach. Haar ogen zijn rood van het huilen.
          'Je ziet er echt heel mooi uit, Rozie.' Ik hoor het compliment bijna niet en trek Isla opnieuw in een knuffel.
          'Oh Izzy, het spijt me zo voor wat er gebeurd is met Cedric en wat ik allemaal tegen je zei. Je verdient echt niet zo'n vreselijke laatste dag,' fluister ik.


    “There's bravery in being soft


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • The Great Hall • Caleb, Castor, Celeb & Adalae • dress & mask

    Gilderoy lijkt niet zo blij te zijn met mijn voorstel want als een bange kat schiet hij tegen de muur aan. Verschrikt kijk ik hem aan. 'Doe mbe alsjeblbieft niets.' Hij begint te huilen van angst en verward zet ik een stap terug. Wat heb ik verkeerd gedaan? 'bwet spijht me! Kabth, alsjeblbieft!'
          'Roy redt zich wel, Lana. Zorg eerst maar voor jezelf. Ik ga je naar Caleb brengen.' Ik frons lichtjes en schud Dory wat van me af, waarna ik een gesprek met de jongen aan ga. Uiteindelijk weet ik hem wat te kalmeren, maar mijn hoofd is steeds harder gaan bonken. Ik voel nog half dat ik Roy's jasje krijg en Dory's arm die om me heen glijdt, maar daarna is alles enkel een blur van muren. Het kabaal in de grote zaal doet haast pijn aan mijn oren en ik voel Dory's hand zachtjes op mijn hoofd waarna mijn zicht ineens vol met glitters zit.
          'Wat ies dat?' vraag ik wazig, maar Dorcas is me al mee aan het slepen naar de andere kant van de zaal. Ik zie de bekende gezichten van Adalae, Celebran, Castor en... Caleb. Ik glimlach zwakjes.
          'Hier is je vriendinnetje.' Ik voel me haast een klein kindje dat overgegeven wordt omdat ze niet voor zichzelf kan zorgen. 'Volgens Roy heeft Avery haar aangevallen, ik zou het niet weten. Ze eh, heeft een beetwond op haar arm, die heb ik al genezen. Voor haar hoofd durfde ik de gok niet te nemen, daarvoor kan je haar beter meenemen naar Pomfrey,' praat ze snel en ik kijk haar wat stom aan. 'Over Roy gesproken, ik moet hem maar weer eens opzoeken. Zorg voor Lana.' En weg is ze. Ik kijk de anderen verdwaasd aan.
          ‘Dankjewel, Dory.' De bekende stem van Caleb klinkt in mijn oren alsof hij praat met een megafoon. Ik voel hoe hij zachtjes het jasje van mijn schouders haalt. Ik wil protesteren omdat het koud is, maar niet veel later voel ik dat hij een ander jasje over mijn schouders hangt. Dit keer met de welbekende geur van Caleb. Ik trek het jasje wat steviger om mezelf heen en laat mijn ogen kort dichtvallen. De luide muziek helpt niet om mijn hoofdpijn te stillen. Kan ik niet even gaan liggen hier. ‘Ik breng je naar Pomfrey. Kan je zelf lopen of wil je dat ik je draag?’ Het duurt even voordat de betekenis van zijn woorden binnen komt.
          'Non,' mompel ik zachtjes, 'je...' Engels, wat was dat ook alweer? 'Je vais bien,' mompel ik. Ik kijk naar de anderen en in een poging om er "prima' uit te zien, zwaai ik naar hen. 'We... kunnen 'ier blijven zitten,' spreek ik langzaam uit en ik kijk naar hem op. 'Iek ben goed.' Ik laat me op de bank zakken en verberg mijn handen in mijn haren. Als die hoofdpijn nou eens stopt...


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blake Sophia Haynes
    “Why don't we just pick up and start again? Because we can't keep holding on to grudges.”


    Ik voel me walgelijk en herhaal dit dan ook meerdere keren in de spiegel. De mascara die ik zo zorgvuldig had aangebracht heeft vlekken gecreëerd onder mijn ogen en een van de nepwimpers die ik met engelengeduld op mijn eigen wist te plakken hangt los, waardoor ik er uit zie als een cartoon.
    De smaak van gal hangt nog steeds in mijn keel, die overigens brandt van het onaangename contact met mijn vingers zojuist. Ik ging zo goed, waarom moest ik het nou allemaal verpesten? Het lichaam dat ik zie in de spiegel is niet het lichaam dat ik wil hebben. Ik heb mezelf laten gaan, ben te ver doorgeslagen. De komende weken maar weer aan een dieet van water en komkommers.
          Oke, misschien geen komkommers.
    Als Raven binnenkomt merk ik haar eerst niet op, tot ze mijn naam noemt. Vluchtig probeer ik de tranen uit mijn ooghoeken weg te poetsen, om haar niet te laten zien dat ik zwak ben. Emoties zijn alleen voor mij.
    "Oh, hey," mijn stem trilt nog steeds een beetje, en geeft waarschijnlijk weg dat ik gehuild hebt, maar als ik doe alsof er niets aan de hand is doet zij dat misschien ook wel. Mijn jurk hangt halverwege mijn bovenbenen, en ik sla mijn arm een beetje onhandig om mijn borsten om ze te bedekken. Ik ben alles behalve preuts, maar ik wil niet dat ze me kwetsbaar én naakt ziet. Een van de twee is erg genoeg momenteel.
    "Bedankt dat je me wilt helpen." Ik krijg het er met moeite uitgeperst, maar ik wil niet dat ze denkt dat ik het niet waardeer. Ik probeer mijn gedrag te verbeteren.
    "Ik krijg hem niet verder dan dit.. ik was nog dun toen ik deze jurk kocht."






    19 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • with Raven • Dress


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Faelia Christina Brown
    "I'm with Bob... baby on board"


    Het leven is mooi. Dat is even het enige dat ik wil of kan denken.
    Even niet stilstaan bij hoe lastig dit allemaal is, of zal worden.
    Ik staar naar mezelf in de spiegel, nadat ik me in mijn jurk heb gehesen. Ik zou zweren dat je iets van mijn, ons, geheimpje kunt zien - maar dat is alleen omdat ik het weet. Vanochtend viel niets me nog op, dus ik zal het vast verbeelden.
    Dorian is druk zich aan aan het kleden en ik ben enthousiast om naar een feestje te gaan. Drinken deed ik toch al niet echt, dus daar zal ik niets aan missen, en dansen zal ik waarschijnlijk zelfs hoogzwanger met een buik als een watermeloen nog doen.
    Misschien krijg ik wel helemaal geen watermeloen, dat kan ook. Sommige moeders blijven 9 maanden lang plat en gespierd. We zullen het zien.
    "Dorian.." Ik haal een hand door mijn haar en glimlach naar mijn vriendje. "Wat vind je?" Hij ziet er geweldig uit natuurlijk, zoals altijd. Hij is altijd knap en wild aantrekkelijk, zelfs als hij net wakker is. "Mag ik met je mee, zo?"
    Ik loop naar hem toe en trek hem eventjes tegen me aan, aan de boord van zijn hemd, en druk een kus op zijn lippen. Ik ben zo blij dat we samen zijn en dat we dit allemaal samen gaan doen. Ik besef keer op keer weer hoeveel ik van hem houd.
    Nooit had ik gedacht dat we zo zouden eindigen - we begonnen als beste vrienden, ik was er heilig van overtuigd dat ik volledig lesbisch was.. en nu dit. Nu krijgen we samen een baby.
    Ik leg mijn handen kort op mijn buik en glimlach. "Nou, Bob, je eerste feestje.."



    Ravenclaw - with Dorian - dress


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ISLA ASHWORTH
    hufflepuff || somewhere in a hallway on a bench || roza || dress+mask

    she doesn't say "I love you" like a normal person.
    instead, she'll laugh, shake her head, give you a little smile and say "you're an idiot".
    if she tells you you're an idiot, you're a lucky man.

    Rozie zegt dat ze zich geen zorgen moet maken, maar daar twijfelde Iz even aan doordat de glimlach van haar vriendin's gezicht verdween. Voor ze er echter iets van kon zeggen, werd ze alweer in een stevige knuffel getrokken.
          "Oh Izzy, het spijt me zo voor wat er gebeurd is met Cedric en wat ik allemaal tegen je zei. Je verdient echt niet zo'n vreselijke laatste dag."
          Lichtelijk schudde Isla haar hoofd terwijl ze zich losmaakte van Roza. "Daar kan jij niks aan doen, Rozie. Ik heb het allemaal aan mijn eigen stomme, domme hoofd met verwarde gevoelens te danken," zei ze zachtjes. "En je had wel ergens het recht om die dingen tegen mij te zeggen, gezien ik zo dom was het nooit door te hebben en altijd maar naar Cas te vragen. Ik zou daar ook gefrustreerd van raken..." Dat Rozie haar ooit leuk vond, dat maakte de hele situatie enkel ingewikkelder. Het was ook iets waar ze zelf eigenlijk nooit over had nagedacht, samen zijn met een meisje. Het was maar goed dat Roza nu iets met Nova had, anders ging ze daar óók nog over nadenken, over iets samen met Roza. Dan zou alles nog ingewikkelder zijn. Nu was dat toch sowieso geen optie, dus ging ze er ook maar niet te diep over nadenken.
          "Ik vind het gewoon jammer dat je mij nooit genoeg vertrouwd hebt om aan mij kwijt te kunnen... En ik vind het nu zo lullig van mijzelf dat ik je al die keer gekust hebt, en eh, je weet wel." Isla's wangen kleurden rood. Ze vond het ergens nog steeds lastig te geloven dat ze daadwerkelijk seks gehad had met Roza. Het was beschamend dat ze er niks meer van wist, en ergens vond ze het eigenlijk ook wel jammer... "Het spijt me dat ik je eerste keer met een meisje verpest hebt, je hebt waarschijnlijk veel liever dat het gewoon Nova was," verontschuldigde ze zich. "Maar goed, Nova en jij zijn helemaal goed, right? Ik bedoel eh, niks meer tussen ons behalve ontzettend sterke vriendschap, toch?"


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gilderoy Lockhart
    “Just do what I did, Harry!”
    “What, drop my wand?”




    Gilderoy Lockhart - Ravenclaw - Halfblood - 17 years old - toilets - Lana & Dorcas




    Waarschijnlijk was het niet zo'n slimme zet om mijn angst te tonen, want mijn spreuk is wel gewoon prima gegaan en ik heb het gevoel dat Dorcas mij hierdoor begint te wantrouwen. Fuck man... Het liefst zou ik alles binnen handbereik aan gort smijten en slaan, maar ik blijf angstig tegen de muur aan zitten.
    'Roy redt zich wel, Lana. Zorg eerst maar voor jezelf. Ik ga je naar Caleb brengen,' zegt Dorcas en ik staar haar met een moordende blik aan. Ze moet zich er niet mee bemoeien! Ik wil voor Kath zorgen. Zo dapper als een Gryffindor sta ik op om even met Kath te praten. Volgens mij gaat het niet zo goed met haar... Ergens maak ik me echt best wel zorgen om haar, vooral omdat ze zo bleek en rillerig ziet. Daarom besluit ik mijn jasje uit te doen en deze om haar schouders te slaan. Hopelijk brengt iemand haar naar Pomfrey... 'Let’s go, Roy kan het wel alleen.'

    En toen was ik alleen. Ik heb mezelf naar de spiegel gesleept en kijk al twee minuten naar hoe het bloed uit mijn gebroken neus vloeit. Hij staat een beetje scheef en goed godganse veel zeer. Ik begin te vloeken en te tieren en geef een harde trap tegen de prullenbak. Die valt om en de inhoud ervan rolt over de vloer. Gadverdamme. Weer werp ik een blik in de spiegel en besluit dat ik me echt even op moet gaan frissen. Met een loom gebaar trek ik mijn vlinderstrik los en gooi hem in de wasbak. Vervolgens begin ik knoopje voor knoopje mijn blouse los te maken. Ik walg echt van mezelf. Normaal heb ik nooit zoveel viezigheid op mij of mijn kleding en nu gewoon zo ontzettend veel. Ik wil douchen en wegspoelen door het putje. Als ik alle knoopjes los heb, doe ik mijn blouse ook uit en kijk naar mijn shirtless lichaam. Ergens ben ik zelfs als ik onder het bloed zit best wel sexy. Ik gooi mijn blouse in de wasbak en zet de kraan aan. Zo, die kan even schoonspoelen. Nu mijn neus nog fixen...

    Ik probeer me te bedenken welke spreuk Dorcas ook alweer gebruikte voor Kath's arm, maar kan er zo snel niet meer op komen. Vervolgens staat Dorcas weer voor mijn neus en ik staar haar met grote ogen aan. Fuck... Waar heeft ze Kath gelaten?
    'Serieus, Roy. Wat is er in godsnaam aan de hand met je? Vroeger was dit gedrag ergens nog wel schattig en aandoenlijk, maar nu? Mensen bedreigen, zeggen dat je dieren gaat vermoorden? En waarom zou je in godsnaam leugens vertellen over mij, als ik al die jaren voor je klaar gestaan heb?' zegt Dorcas en ik duik iets angstig in elkaar. Fuck, Ik moet nu echt niet weer boos worden en iemand obliviaten. Dat wil ik echt niet... 'Dit gedrag van je Roy, het is verre van okay. Het kan mij niet schelen dat ik er een kleuter door lijk, maar ik moet het wel tegen je ouders en zussen zeggen voor je nog ergere dingen gaat doen. En waar had je het in godsnaam over? Waarom was je bang dat Lana je aan ging vallen? Heb jij soms iets gedaan?' Ik voel hoe mijn adem stokt en ik schud uitbundig mijn hoofd. Ik voel woede in mijn lichaam weer in grote golven op. Voor ik het weet heeft mijn hand zich tot een vuist gebald en schiet hij uit volle macht naar voren, recht op haar neus. Als zij mijn neus mag breken, mag ik die van haar breken.
    'Ik heb Kath gebeten, Marly gewurgd en Mary's schouders vermorzeld,' zeg ik snel terwijl Dorcas naar haar neus grijpt, 'en ze allemaal geobliviated. Sorry Dorky.' Het feit dat ze mij verdacht vindt, het feit dat ik haar vogels heb vermoord, dat ik over haar gelogen heb, dat ik mensen en dieren heb bedreigd en dit voorgeval. 'OBLIVIATE,' schreeuw ik en ik knijp mijn ogen dicht om niet weer die afschuwelijke groene gloed te hoeven zien. Als het klaar is, loop ik naar de muur en begin mijn hoofd hard tegen de muur te smijten. Ik moet bewusteloos raken. Ik kan mijn gedachten niet langer aan. Ik begin harder te beuken. KOM OP! VAL FLAUW!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 23:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Franciszka 'Frankie' Malia Rogers
    Slytherin || Dress & Mask || One day more before the nightmare become reality || Great Hall || Regulus
    Na het lolletje wat ik, en iedereen hier, had gehad om Roy's woede aanval door de glitterregen bij de ingang, werd ik al snel terug gesleurd naar de realiteit: de verloving, het aankomende huwelijk, het feit dat we er beiden niet heel veel zin in hadden, maar ook dat we er niets in te zeggen hadden. Dit alles maakte mijn stemming vrij somber en verdrong mijn eetlust volledig. Ik maakte dan ook een vrij kille opmerking, die ergens ook wel goed bedoelt was. We zaten samen in dit schuitje en meer dan elkaar hadden we ook niet, want juist onze broer en zus waren degenen die dit hadden veroorzaakt. Zij konden ons niet helpen en dat was te verwachten. Regulus' antwoord daarintegen overviel me een beetje. Ik keek hem wat verward en keek toen naar zijn bord. Het zag er zo slecht nog niet uit, al had ik nog altijd weinig trek. Toch zag ik iets in zijn heldere ogen wat me toch actie liet ondernemen. Ik wist niet wat het was, maar het voelde niet goed om te negeren. Hij was een goede jongen, en mocht er qua uiterlijk ook best wezen, maar er was geen liefde tussen ons. Ik pakte met een glimlachje zijn vork van de rand van het bord en prikte ermee een stukje vlees, om dit vervolgens in mijn mond te stoppen. Het smaakte echt heerlijk, maar on nu een bord te pakken was ook weer zo wat. Ik legde de vork weer terug en keek weer even naar hem, terwijl ik mer de zoom van mijn jurk speelde. "Het eten is inderdaad erg lekker." stemde ik in. Ik wist eerlijk gezegd niet heel goed wat ik moest doen nu. Meestal wist ik mijn weg rond jongens wel, maar dit was heel anders en het feit dat dit geen spel meer was, maakte het doodeng. Ik nam nog maar een slokje drinken, waarmee ik mijn glas leeg dronk. "Zal ik voor ons nog wat nieuw drinken halen?" vroeg ik zacht. Misschien dat ik dan toch een beetje eten haalde, al was het maar om niet glauw te vallen en om de blik uit Regulus' ogen te krijgen die verrassend veel leek op bezorgdheid. Het was raar om te denken dat hij bezorgd om me zou zijn, maar ik wist ook dat niet eten erg slecht was. Mijn maag leek er anders over te denken, maar als er ook maar een kans was dat Roy voor reddende engel wilde spelen als ik flauwviel, wilde ik dat kosten wat het kost voorkomen.


    Bowties were never Cooler



    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch

    Gryffindor • Keeper • Muggleborn • Great Hall • Dress • Mask • Lily, Mary, Alex, Theo • Excited

    "The sad truth is that most evil is done by people who never make up their minds to be good or evil."

    Ik keek in de spiegel en twijfelde. Iedereen zou er geweldig uitzien en leek er moeite in te steken, terwijl ik na de Quidditch wedstrijd uitgeput op bed was gaan liggen en me had verslapen. Om nog een beetje op tijd te komen, moest ik me snel klaarmaken.
    Ik vlocht de bovenkant van mijn haar snel in, waardoor het er al uitzag alsof ik veel tijd erin had gestoken en krulde de onderkant slordig. Mijn rode haar en de blauwe jurk gaven een kleurrijk geheel wat gegeven de feestelijke gelegenheid best toepasselijk was.
    De mensen waarmee ik naar het feest ging – Alex, Lily, Mary en Theo – waren al beneden aan het eten, dus alleen liep ik naar de Great Hall. Ondanks dat ik niet echt een date had, was ik nog steeds nerveus. De situatie bleef een beetje raar; op groepsdate met zowel je (Al)ex als Theo, over wie ik nog steeds niet mijn gevoelens op een rij had.
    De geur van eten maakte me meteen hongerig en snel liep ik door de deuren, om in de deuropening een lading glitter over me heen te krijgen. Een klein lachje kon er vanaf, omdat het de Gryffindor kleuren waren, maar voor de rest was het vrij irritant. Losjes probeer ik wat van de glitter van me af te kloppen, maar zoals altijd met glitter kreeg ik er maar 60% van af en de rest zou ik de rest waarschijnlijk tijdens de komende paar maanden vinden.
    Snel liep ik naar de tafel waar mijn dates van de avond zaten – meer zielen, meer vreugd, right?
    ‘Sorry dat ik zo laat ben; in slaap gevallen na de Quidditch wedstrijd. Beter laat dan nooit?’ Ik ga zitten en pak snel wat van het eten. Met een grijns kijk ik naar Theo. ‘Ik hoorde dat je Roy een klap had gegeven… Nu al de held van de avond.’


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Luke Nathan MacNamara
    Hufflepuff Prefect || Suit & Mask || I can't help falling in love with you || Great Hall || Benji & Rova

    Het was de laatste tijd erg gespannen als Roza het over Isla had, al viel dat nu verrassend genoeg erg mee. Nova leek het helemaal okay te vinden. Aan de ene kant was ik hier heel blij mee, maar aan de andere kant wist ik niet of het maar een façade was en er nog een veel grote bom lag die binnekort kon barsten. Ik grinnikte bij haar woorden, maar kon weinig zeggen door mijn mond vol eten. "We zullen of gedragen. Dat kunnen we best, al weet ik dat Luke het soms laat lijken van niet." zei Benji, waarna ik hem semi-beledigd aankeek. "We weten allebei dat onder het kopje dramanicht een foto van jou staat, schat. Je bedoelt het allemaal heel goed, maar drama is je tweede naam." Hij had er gelijk in, al wilde ik het niet graag toegeven. Thuis viel het erg mee, omdat daar gewoon geen drama te vinden was, maar hier toch wel. Isla nam intussen Roza mee en we bleven met z'n drieën achter. Rustig bunkerden we alle drie een groot bord eten naar binnen. Je kon veel zeggen, maar Nova kon zeker goed eten, zeker voor een meisje van haar maat. Als ik op meisjes zou vallen, had ik haar zeker uit gevraagd. Ergens tussen de helft en drie kwart van mijn grote lading eten stopte ik even. "Wat zijn jou vakantie plannen, Nova? Lekker naar de familie? Of iets anders?" Ik had haar uitgenodigd om met Roza en Benji en mij mee te gaan kamperen, maar dit was compleet verloren gegaan in de drama die toen erg hard ging. Nu het rustig was en bijna vakantie maakte het me ook niet veel uit. Ik wilde gewoon dat zij, Roza, en iedereen een leuke vakantie had en er geen harten werden gebroken. Dat zou echt verschrikkelijk zijn. Ik wist namelijk hoe het was om met een gebroken hart naar school terug te moeten gaan en dan vrolijk te moeten vertellen over de vakantie. Dat verdiende niemand, zelfs Maia niet en al helemaal niet iemand zo lief als Nova.


    Bowties were never Cooler


    William Theodore 'Theo' 'Teddy' Weasley
    Gryffindor || Suit & Mask || internal screaming || Great Hall || Lily, Alex, Mary & GWEN

    In eerste instantie nam Lily alleen een frietje van een van de borden op mijn armen, maar bleef ik nog altijd onhandig met de vier borden staan. Nu was het fijn dat ik uit een grote familie kwam en hier genoeg oefening in had gehad, want anders was dit echt een onbegonnen zaak geweest, maar toch werden ze langzaam erg zwaar. Gelukkig kreeg Lily na een tijdje toch door dat ik hier nog stond en nam een bord van me over, om vervolgens aan de Gryffindor tafel aan te schuiven. De anderen volgden, waardoor ik uiteindelijk nog maar een bord had en drie bedankjes in ontvangst had kunnen nemen. Ik knikte naar ze allemaal en ging toen ook maar zitten, naast de puppy van Lily die meteen het eten van mijn bord wilde stelen. Ik hield het bord boven mijn hoofd en keek bestraffend naar het hondje, voor mijn hart smolt en ik maar naar zijn baasje keek. Lily vroeg me naar mijn schenen. Ik haalde mijn schouders op, wat een hele opgave was met een bord eten boven mijn hoofd, maar het lukte. Ik zette dan toch het bord neer op tafel, in de hoop dat het hondje er afbleef. "H-h-het g-g-gaat w-w-wel, d-d-denk ik. D-d-de b-b-bludgers v-v-van v-v-vannochtend d-d-deden m-m-meer p-p-pijn. R-r-roy is n-n-niet z-z-zo s-s-sterk als h-h-hij g-g-gelooft." mompelde ik rustig. Lily hief vervolgens haar glas voor een toost, maar ik kon niets anders dan knikken, gezien ik geen glas had. Alex maakte daarna nog een bijdehante opmerking naar Lily toe, om vervolgens richting Mary, die niet leek te weten waar Lily op had geduid toen ze het over mijn schenen had, ook een bijdehante opmerking te maken. "R-r-roy g-g-gilde tegen L-l-lily v-v-voor iets w-w-waar z-z-ze n-n-niets aan k-k-kon d-d-doen en h-h-hij g-g-gedroeg z-z-zich z-z-zoals altijd als een k-k-kleuter m-m-met een d-d-driftbui... D-d-dus toen h-h-heb ik h-h-hem een l-l-linkse h-h-hoek v-v-verkocht en s-s-schopte h-h-hij m-m-mijn s-s-schenen v-v-voor h-h-hij overdramatisch w-w-weg is g-g-gerent. D-d-dramaqueen." Ik rolde met mijn ogen. Intussen ging het gesprek weer verder tussen Lily en Alex, maar mijn aandacht was compleet weg, gezien de meest oogverblindende roodharige engel de zaal binnen kwam gezet. Ik moest opletten dat mijn mond niet open viel. Ze zag er lettelijk oogverblindend uit en ik kon mijn ogen ook niet van haar afhouden. Ze kwam naar ons toe lopen, met de glitters die als sneeuw achter haar aan dwarrelden. Ik stond meteen op toen ze bij de tafel kwam en schonk haar een verlegen glimlach terwijl mijn wangen nu alweer rood kleurden. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik had het cool willen spelen vanavond, maar als ik straks ook maar een woord uit mijn keel zou kunnen krijgen zou het veel zijn. Haar woorden deden me haast naar de grond zakken van geluk, zelfs al was het niet iets waar ik bekend voor wilde staan. Het was niet mijn plek geweest, maar als Gwen dat graag zag, nam ik het maar aan. Mijn hoofd voelde licht en was waarschijnlijk roder dan de ontembare rode bos krullen die er wild omheen sprong. "D-d-d-d-d-dank... Ik h-h-h-heb.... eten... v-v-v-v-v-voor j-j-j-j-j-j-jou... h-h-h-h-h-hopelijk l-l-l-l-l-lekker." stamelde ik. Nu kon ik wel door de grond zakken. Ik was zo'n enorme idioot. Hoe moeilijk was: Dank je wel, ik heb ook vast een bordje eten voor je gehaald. Ik hoop dat je het lekker vind. "J-j-j-j-j-j-j-je b-b-b-b-b-b-b-bent p-p-p-p-p-p-prachtig." wist ik nog uit te brengen voor ik verdween naar de bar om voor mezelf nog wat eten te halen en hopelijk mijn hoofd iets lichter rood te laten worden. Ik was echt de grootste idioot die er bestond en ik had het nu alweer verpest met het enige meisje waar ik ooit een oogje op had gehad.
    GOOD JOB THEO... not

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 23:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Castor 🍕

    17 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Chaser • The Great Hall • Cada & Calana
    Een jongensachtig grijnsje verschijnt op mijn gezicht wanneer Lana me waarschuwt dat ik Marly niet moet vergeten, omdat ik anders de zogenaamde fugs achter me aan krijg. "Maak je maar geen zorgen om mij, Croissant," vertrouw ik haar met een knipoogje toe. "Ik ben het wel gewend dat het vrouwelijk geslacht achter me aan zit; jarenlange ervaring." Zelf loop ik behoorlijk geamuseerd achter Celebran aan, die niet onverdeeld enthousiast lijkt te zijn over de glitters die hij over zich heen heeft gekregen. Ik moet toegeven dat de glitters niet geweldig goed smaken, maar het leed dat glitters heet wordt zeker verzacht door de aanblik van mijn vrienden.
          Het feit dat ik geen Slytherin ben, houdt me niet tegen om daar toch neer te ploffen. Ik was toch een soort van geadopteerd, of iets in die trant. Het duurt niet lang voordat ik een stuk pizza heb gescoord en terwijl ik een hap in mijn mond heb, heft Celebran het glas, waardoor ik het gebaar vluchtig herhaal en iets onverstaanbaars mompel. Ik slik mijn hap door en hoor hoe Ada klaaglijk vraagt of iemand weet waar haar date uithangt. In eerste instantie haal ik onverschillig mijn schouders op, maar dan krijg ik door dat ik ook mijn date nog niet gevonden heb, waardoor ik de Great Hall toch afspeur met mijn ogen. Vrij snel vind ik Marly aan de kant van Gryffindor en ik trek mijn wenkbrauwen op. "Ik vond je date," vertel ik Ada. "Met de mijne." Ik pruil kort, maar heb al snel weer mijn vertrouwde grijns op mijn gezicht. "Ik denk dus dat ik maar 'ns ga kijken wat daar te snaaien is, voordat mensen nog gaan denken dat ik met iemand als jij op date ben. Of erger: met Cel or Cal." Ik sta op en geef Caleb een schouderklopje wanneer hij zegt dat zijn date er met Roy vandoor is gegaan. "Eerlijk Callie?" gniffel ik wanneer hij vraagt wat wij van Roy vinden. "Als Croissant hem verkiest boven jou, dan is het of wel heel treurig met haar smaak gesteld, of wel heel treurig met jou."
          Met die woorden sta ik op het punt om naar Marly toe te gaan, maar dat is tevens het moment waarop Dorcas een niet al te helder uitziende Croissant dumpt. "Holy shit," mompel ik en hoewel ik meestal wel een nuchtere opmerking kan uitbrengen, onderzoeken mijn ogen het meisje nu ietwat bezorgd. "Ik wist dat Avery niet al te snugger is, maar dat hij de Lifnf-regel niet snapt, slaat alles. Ben je oké?"


    She's imperfect but she tries

    Celebranae "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Great Hall • Castor, Adalae, Calana en Phobe • outfit & mask

    We heffen allemaal ons glas naar de avond en een bijzonder gevoel gaat door me heen. De eerste keer dat ik dit voelde kwam ik aan op Hogwarts, het gevoel alsof ik ergens thuis hoor. Ik schud mijn hoofd haast onzichtbaar en bijt mijn lip. Het is onzin. Ik neem een grote slok van mijn drinken en luister maar half naar hoe Castor en Adalae beslissen over hun date. Ik kijk wat om me heen en zie op dat moment dat Fran naar binnen gelopen komt. Ze draagt de jurk die ik haar gegeven heb en ziet er om eerlijk te zijn prachtig uit. Ik dwing mezelf om haar aantrekkelijk te vinden. Ze is heel erg mooi. Ze heeft een mooie jurk aan. Waar is dat gevoel in mijn onderbuik? Dat gevoel waar Castor en Caleb het altijd over hebben. Ik zucht diep en probeer mijn aandacht weer op het groepsgesprek te richten, maar toch pak ik even snel mijn telefoon tevoorschijn om Fran een berichtje te sturen.

    > Fran: De jurk staat je goed. Als je wil, kunnen we na het eten dansen. Tenminste, als je mijn date nog wil zijn? Celebran.

    Ik wil mijn mond openen om te reageren op Caleb die zojuist zijn zorgen geuit heeft over Kathelaine die op dit moment ergens rondhangt met Gilderoy. Nou ja. Soort zoekt soort. Ik snap niet waar Caleb zo'n probleem van maakt. Castor stelt hem gerust en wonder boven wonder komt Kathelaine op dat moment samen met Dorcas terug. Het is meteen duidelijk dat er iets mis is. De manier waarop Kathelaine loopt klopt niet, ze strompelt eerder en haar ogen staan vaag, bijna alsof ze enorm dronken is.
          'Holy shit,' mompelt Castor en ik zie iets in zijn gezicht wat ik nog niet veel vaker gezien heb: bezorgdheid. Ik frons en kijk terug naar het meisje. 'Ik wist dat Avery niet al te snugger is, maar dat hij de Lifnf-regel niet snapt, slaat alles. Ben je oké?' Ik trek mijn wenkbrauwen op, geen idee hebbende waar Castor het over heeft, maar besluit het maar zo te laten. Kathelaine knikt op de vraag die Castor haar stelt, maar het is overduidelijk dat ze dat niet is.
          'Ik ken Avery,' zeg ik dan, 'hij is misschien wel dom, maar hij zou niemand bijten.' Een humorloze grijns speelt rond mijn lippen, 'en als hij haar daadwerkelijk te pakken heeft gehad, dan verbaasd het me dat ze nog kan lopen. Volgens mij was hij erop uit om het volgende mudbloodje dat hem in de weg stond af te maken.' Ik haal mijn schouders op. 'I guess she got lucky.' Op dat moment begin Adalae tegen me te praten op whatsapp. Eerst snap ik niet waarom ze gewoon niet tegen me praat, gezien ik naast haar zit, maar het is al snel duidelijk waarom. De vraag 'zijn we aan het daten?' komt als nogal een verassing, maar wanneer ik haar vertel dat we hier beter later over kunnen praten, komt er een berichtje dat het bloed in me doet stollen. Ik open mijn mond kort, kijk haar aan en sluit hem dan weer. Abrupt kom ik overeind. Ik kijk haar aan met een ijskoude blik. 'Als je Castor lief aan kijkt, wil hij misschien wel een speech schrijven voor jou en je nieuwe vriendje.' Ik kijk naar de anderen. 'Excuse me, ik heb een date.' Ik storm weg van de tafel in de richting van Fran. Hoewel de woede van binnen in me raast, weet ik op de oppervlakte enkel een charmante glimlach te tonen. Het hele gevoel dat ik ergens thuis hoor is verdwenen. Blijkbaar vond Adalae het nodig om dat meteen te verpesten.
          'Hey.' Ik steek mijn hand uit. 'Je hebt nog een dans tegoed.'


    "I had fun in hell, can I come home now?"

    [ bericht aangepast op 22 juli 2017 - 18:04 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lily Evans 🌼

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • The Great Hall • Theo, Mary, Alex & Gwen
    Met lichtelijk opgetrokken wenkbrauwen kijk ik toe hoe mijn vriendin op Alex reageert, want het moge duidelijk zijn dat ze zichzelf niet is en ik zou geen goede vriendin zijn als ik hier niet bezorgd om zou zijn. Desalniettemin kan ik het niet laten om een tikkeltje beledigd te zijn wanneer Mary vraagt of ze ook Zwitserland kan zijn, want in Merlin's naam: is Taddy zo'n afschuwelijke naam? In alle stilte wens ik dat Nova hier zou zijn, want zij zou zonder twijfel mijn kant kiezen, iets wat tevens het ultieme bewijs zou zijn dat gingers nu eenmaal een betere smaak eraan overhielden dan de rest van de mensheid.
          "Au, verraadster," breng ik dan ook zeer melodramatisch uit, waarna ik Alex een quasi-hooghartige blik schenk. "Ik zal jou eens Alexa noemen, dan zullen we zien hoe leuk je die naam vindt," snuif ik, al maak ik — al wiebelend met mijn wenkbrauwen — een halfslachtige buiging als hij uit weet te brengen dat mijn aanwezigheid altijd voor een sprankelende avond zorgt. Terwijl ik dit doe, heb ik niet door dat Taddy zich tegoed probeert te doen aan Theo's eten en met een schaapachtig lachje trek ik het bolletje pluis terug.
          "Sorry," verontschuldig ik me. De puppy kijkt me nu zo smekend aan dat ik het niet kan verdragen om hem helemaal niets te geven; het arme ding moet vast uitgehongerd zijn. In de tussentijd luister ik naar Alex' verhaal en ik lach schamper. "Stiekem is hij wel een freak, Mary," vertrouw ik haar plagerig toe. "Ik durf te wedden dat hij het type jongen is dat anonieme valentijnskaarten stuurt, meisjes uitkleedt in de Great Hall en hun puppy's cadeau doet. The horror." Ik richt me tot Alex. "En wat Mary's smaak betreft: ja, ik wist al langer dan vandaag dat die belabberd is. Ik bedoel, Roy is haar vriendje — says it all, non?" Ik mime een 'sorry' naar Mary en open mijn mond om nog iets te zeggen, maar op dat moment hoor ik Theo meer stotteren dan ooit tevoren en al snel wordt de reden duidelijk: Gwen.
          Kort kijk ik geamuseerd van de een naar de ander en ik geef Theo een mentaal duwtje in de rug. Misschien zou hij deze avond eindelijk leren dat Gwen heus niet zo eng was om mee te praten en zou hij erin gaan geloven dat ze heus wel iets zouden kunnen worden. Ik wiebel mijn wenkbrauwen veelbetekenend naar Mary, maar richt mijn aandacht snel weer op Gwen als Theo naar het buffet is gevlucht. "Je ziet er zo mooi uit. Wat vind je trouwens van de naam Taddy?" Tijd om de smaak van gingers op de proef te stellen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2017 - 20:08 ]


    She's imperfect but she tries

    Daddy Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Dorm • Fae and his baby

    Ik sta wat onhandig met mijn das te frutselen. Mijn handen trillen van nervositeit. Ik weet niet zo goed waarom. Ergens ben ik denk ik bang dat iedereen zal zien dat Fae zwanger is. Mijn Fae is zwanger. We krijgen een kind. Ik schud mijn hoofd. Ik kan het nog steeds niet geloven. Het is belachelijk. Het jaagt me doodsangst aan. Ik hoor mijn naam vanuit de kamer en stap naar buiten. Ik bijt mijn lip en kijk naar Fae. Ze ziet er prachtig uit. Ongelofelijk mooi. Voor de eerste paar seconden kan ik alleen maar staren. Ik hoor haar woorden niet, maar weet nog net iets te stamelen. 'J-Je bent zo mooi.' Ik word lichtelijk rood als ze me naar zich toetrekt en haar lippen op die van mij drukt. Nog steeds razen de zenuwen door me heen. Ik kus haar terug en trek haar tegen me aan, maar een stemmetje in mijn hoofd schreeuwt dat dit de verkeerde keuze is. Ik breng haar in gevaar en onze baby. Het teken op mijn arm zal haar dood worden en als ze straks dood in mijn armen ligt, is dat mijn fout.
          Ik kijk toe hoe ze zachtjes haar handen op haar buik legt en pak een van haar handen vast, om er een zacht kneepje in te geven. 'Bob... het is Fairy trouwens, mag nog absoluut geen alcohol voor de komende dertig jaar en ik vind eigenlijk niet dat we haar mee moeten nemen naar een feestje. Ik geloof niet dat verantwoordelijke ouders dat zouden doen. Ik denk dat je maar thuis moet blijven,' zeg ik met een scheve glimlach. Ik druk een kus op haar wang en trek haar voorzichtig naar buiten, mijn slaapkamer uit. We zijn redelijk aan de late kant, het is te merken, want de hallen zijn bijna verlaten en er klinkt een lawaai vanuit de grote zaal. Ik open mijn mond om Fae te vragen of ze er klaar voor is, maar terwijl ik de grote zaal in stap word ik bedolven onder een lading glitters, samen met Fae... en Fairy. Ik splutter wat glitters uit mijn mond en kijk haar schaapachtig aan. De glitters zijn rood met goud en het is niet moeilijk te raden dat dit een Gryffindor prank is. Ik klop voorzichtig wat glitters van Fae's schouders en neem haar hoofdschuddend mee naar de Ravenclaw tafel - op dit moment heb ik geen zin om me aan te sluiten bij de Slytherins en mijn team dat denkt dat ik een complete loser ben.
          'Heb je honger?'


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.