• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Bathsheba [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Bathsheba
    James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Gareth [1.9]
    William Theodore Weasley • Tijn Elbers || SebastianVerlac [1.10]
    Lily Evans • Karen Gillan || Tad [1.5]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Bathsheba [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Sappho [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || Gareth [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Bathsheba [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Sappho [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Bathsheba [1.12]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Solomita [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || SebastianVerlac [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Narcisse [1.3]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW VOL
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Heizer [1.9]
    Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Tad [1.11]
    Frank Longbottom • Matthew Hitt || Heizer [1.12]
    Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || JamesPotter [1.12]
    Killian Eliot Eichenauer • Johnny Depp || Bathsheba [1.12]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Solomita [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || SebastianVerlac [1.2]
    Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Phorthos [1.11]]
    Alice Fortescue • Carey Mulligan || Sappho [1.12]
    Dorcas Meadows • Ines Garcia || Cranston [1.12]

    HUFFLEPUFF VOL
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || SebastianVerlac [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Sappho [1.11]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Solomita [1.3]
    Alexander Blackbourne • RJ King || Cranston [1.12]
    Gabriel Ulrick Murray • Declan Mckenna || JamesPotter [1.12]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Heizer [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Gareth [1.9]
    Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Bathsheba [1.10]
    Isla Ashworth • Rosie Tupper || Cranston [1.11]
    Raven Seymour • Karrueche Tran || Gareth [1.12]
    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Tad

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Bathsheba
    Blake Sophia Haynes • Solomita

    RAVENCLAW

    Alice Fortescue • Sappho

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • SebastianVerlac
    Nova Tamzin Archer • Gareth
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • Gareth || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Bathsheba
    Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    Sirius Orion Black • Bathsheba
    William Theodore Weasley • SebastianVerlac
    Seeker
    Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Bathsheba
    Chasers
    Scarlett Rose River • Bughead
    Caleb Brody Hughes • Sappho
    Adalae Cresenta Romanova • Narcisse
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Bathsheba
    Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • Gareth || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Frank Longbottom • Heizer
    Chasers
    Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    Castor Eichenauer • Tad
    Dorcas Meadows • Ravenpuff
    Beaters
    Faelia Christina Brown • Solomita
    Primrose Matilda York • SebastianVerlac
    Seeker
    Gilderoy Lockhart • JamesPotter

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Sappho || Captain
    Chasers

    Rozalua Maut Liluye • Bathsheba
    Unknown
    Beaters
    Alexander Blackbourne • Cranston
    Unknown
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Heizer



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Saturday, June 27th — End of Year Feast

    Gryffindor heeft de Quidditch Cup gewonnen, maar de andere afdelingen hebben zeker nog een kans om de house cup te winnen! Iedereen mag zich kleden in zijn beste dress robes, want het gigantische feestmaal zal zo van start gaan en dan zal de house cup worden uitgereikt door professor Dumbledore. Na het feestmaal zal het gemaskerde bal beginnen en dan zullen ook de prom king en queen uitgereikt worden door niemand anders dan Minerva McGonagall! Deze uitreiking zal gevolgd worden door een optreden van de Weird Sisters! Geniet van deze laatste avond op Hogwarts en een fijne vakantie.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, June 27th — Quidditch & End of Year Feast

    Bijna vijf maanden later is het alweer het einde van het jaar. De laatste Quidditch wedstrijd zal vandaag plaatsvinden samen met het eindejaars banquet, de uitreiking van de House en Quiddtich-Cup en het felbegeerde gemaskerde bal! De volgende ochtend staat de Hogwarts Express weer klaar om iedereen naar huis te brengen. Maar eerst de laatste Quidditch wedstrijd tussen Hufflepuff en Gryffindor! De vorige twee wedstrijden zijn in de afgelopen maanden gespeeld. Gryffindor tegen Ravenclaw, waarin Gryffindor heeft gewonnen en Hufflepuff tegen Slytherin waarin Hufflepuff heeft gewonnen. Op dit moment staat Slytherin nog steeds bovenaan in de Inter-House Quidditch Cup, maar de vraag is of dat zo gaat blijven? Vergeet daarnaast ook niet het spelletje Gotcha en er is nog iets speciaals uitgedeeld deze morgen bij het ontbijt: het jaarboek. Hierin staan alle leerlingen en de uitslagen van de stemrondes, maar wat is dit nou? Tussen de bladeren van het boekje zit ook nog een ander papiertje. De lijst van Gossip girl, prepare for drama.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, February 14th — Quidditch

    Het is eindelijk zover! De wedstrijd tussen Ravenclaw en Slytherin is aangebroken en iedereen staat te popelen om te zien wie er ditmaal vandoor gaat met de winst. Slytherin staat op het moment eerste en Ravenclaw derde, maar er kan nog zoveel gebeuren. Wens je team geluk en moedig ze aan! Oh ja en vergeet niet Blake te feliciteren, want vandaag is het haar verjaardag. Natuurlijk valt er nog iets meer op aan deze dag en dat is dat het valentijn is. Alle stelletjes kunnen vandaag lekker kleffen, maar voor degene met een crush, vergeet niet om je valentijn roos te sturen. Wil jij met jouw personage een roos sturen? Stuur dan een pb naar Bathsheba met: de naam van jouw personage, de naam van degene naar wie de roos moet, evt. een berichtje voor degene naar wie de roos gestuurd wordt. De rozen zullen gedurende de dag anoniem uitgedeeld worden door professor McGonagall.

    Op dit moment staat madam Arestina, de scheidsrechter, op het Quidditch veld, klaar om de wedstrijd af te trappen. Ze heeft haar fluitje in haar handen en zal enkel eerlijk spel accepteren. Het is een mooie dag, koud, maar zonnig, perfect Quidditch weer. Alle spelers mogen het veld opkomen en de captains moeten elkaar een hand geven! (Je mag nog eventjes elkaar succes wensen etc. in de kleedkamers natuurlijk.) De eerste ronde zal zo snel mogelijk in het praattopic worden gepost, met uitleg. Veel plezier!


    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken./justify]

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    [justify]Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om degene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 16:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Chaser • Great Hall • Lily

    Hoewel Lily eerst nog grappend lijkt te willen zijn over de kus die wij vanmiddag hebben gedeeld, verandert haar houding als ze er even over nadenkt. Ze focust zich op de glitters die dankzij haar armen om mijn nek op mijn pak liggen, maar die neem ik er maar bij. Het is toch leuk te zien dat iedereen er continu doorheen loopt en ik heb de ogen van McGogo en Dumbledore al meerdere malen op mij en Sirius zien vallen, maar ze doen er niks aan. Zelfs zij vinden het best leuk, denk ik zo. Het is beter dan dat we honing of ander plakkerig spul over de gasten heen gooien, niet?
          'Ik... nee. Ik geloof van niet, nee,' weet ze uiteindelijk te zeggen en aan haar ogen te zien meent ze het. Ze heeft er geen spijt van? Echt niet? Een kleine grijns verspreidt zich rond mijn mond en ik kijk naar de roodharige voor me. Fuck, ik ben al zo lang gek op haar en nu lijkt zij uiteindelijk ook toe te geven dat ze dit alles toch nog niet zo erg vond als ze eerst liet blijken. Ik lach even zacht en til mijn ene hand op, zodat ik een plukje haar achter haar oor kan strijken en mijn duim over haar wang kan laten gaan.
          'Ben je niet ziek, Evans?' besluit ik haar toch nog even te plagen, maar tegelijkertijd vind ik het gevoel dat ze me geeft geweldig. Ze laat me achter haar aan hollen, jarenlang, en geeft nu toe... eindelijk. Het was het allemaal waard, dat is zeker, maar de overwinning smaakt toch heerlijk. Ik bijt kort op mijn onderlip en laat mijn ogen over elke vierkante centimeter van haar mooie gezicht glijden. Ze maakt me helemaal gek, met die plagende opmerkingen en die speelse ondertoon in haar stem en die sprankelende ogen die oplichten als ze me weer eens voor lul zette. Ik vond het allemaal niet erg. Totaal niet zelfs. Ik leg mijn hand dan tegen haar wang en ik haal een keer diep adem. Ik moet het doen, nu meteen, verdomme. Ik kan niet meer wachten en ik wil niet dat ze me weer maanden laat hangen, of dat ik mezelf laat hangen, geen idee. Ik heb het echt nodig en op het moment maakt het me geen drol uit of de hele school staat te kijken of dat we samen naar die stomme hertenfilm zaten/lagen te kijken. Ik blijf stilstaan op de dansvloer — niet dat we heel erg veel bewogen, maar het idee is er — en druk mijn lippen dan heel zacht maar liefdevol op die van Lily fucking Evans.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ALEXANDER BLACKBOURNE II
    HUFFLEPUFF || LIBRARY || WITH MARY

    float like a butterfly
    sting like a bee

    Mijn greep rondom de tafelrand werd steeds steviger en mijn knokkels witter. Het was maar goed dat de tafel van stevig materiaal was gemaakt, anders was het hout allang versplintert onder zijn handen. Nog steeds had ik de grote neiging om de tafel omver te smijten, de boeken kapot te gooien tegen de muur, maar Mary was nogal altijd in de bieb. Ze was al verschrikt genoeg door alles wat Roy gedaan had, hij wilde haar niet nog meer overstuur maken, of opnieuw. Als hij met dingen ging gooien, dan ging dat sowieso haar aandacht trekken, en gooien met dingen die tot haar favoriete voorwerpen behoorden was allemaal geen strak plan. Het had eerst een slim plan geleken om Mary te gaan geruststellen, maar nu? Hij overweegde Lily toch te vragen om te komen. Dan kon hij weg, maar hoefde hij Mary nog steeds niet alleen te laten, want dat vertrouwde hij nog niet helemaal. Zeker niet met Roy die Merlin wist waar rond zwerfte. Hij zou nog niet een haar van zijn hoofd aan die gast toevertrouwen en met alles wat steeds meer naar bovenkwam, Mary al helemaal niet.
          Voor hij echter Lily een bericht kon sturen, ontbrak een zachte, warme stem zijn gedachten. "Alex?" Het duurde niet lang voordat hij een kleine hand op zijn rug voelde.
          Langzaam draaide ik mij om, om recht in het gezicht van Mary te kijken. Natuurlijk. Zelfs nu ze dacht dat ze mij niet kende, was ze nog steeds bezorgd en zorgzaam. Ik wilde verwoed de traan op zijn wang wegvegen, maar aan haar woorden te horen had ze die allang gezien en voor ik het wist had Mary haar armen om hem heen geslagen. Voorzichtig sloeg hij zijn armen ook om haar heen. Ik wist dat ze niet voor niks een Gryffindor was, maar ze voelde alsnog klein en haast breekbaar zo.
          "Dankjewel, Mary. Je bent een schat," murmelde ik terwijl ik haar iets steviger tegen mij aandrukte. Na enige tijd lieten ze elkaar weer los, maar ze bleven dichtbij elkaar staan. Voorzicht gleed mijn hand naar haar gezicht. Het was lastig te ontkennen dat ze er prachtig uit zag zo, met het vage licht van haar toverstok. Then again, ze zag er altijd mooi uit. Langzaam boog ik iets naar haar toe, tot mijn lippen zachtjes de hare raakten. Het duurde slechts enkele seconden voor ik besefte wat ik deed, waarop ik haar snel losliet en een stap naar achteren zette, met haast een lichte blos op mijn wangen. Ergens van schaamte, maar ook omdat de realiteit van die paar seconden veel langer hadden geleken.
          "Ehm, eh s-sorry," stamelde ik wat onhandig, en geloof me, ik stamel niet snel. "Dat was niet erg... eh netjes. Sorry, nogmaals." Ongemakkelijk haalde ik een hand door mijn al warrige haren terwijl ik Mary verontschuldigend aankeek.





    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Franciszka 'Frankie' Malia Rogers
    Slytherin || Dress & Mask || One day more before the nightmare become reality || Great Hall || Regulus
    Regulus stemde in met wat te drinken, maar zei dat ik ook wat eten voor mezelf moest pakken. Ik schonk hem een klein glimlachje en stond op. Rustig heupzwiegend liep ik naar de bar en bestelde daar twee butterbeer. Alcohol was geen goed idee, maar hier zat weinig in en ik had weinig zin in nog een groot glas water. De barman maakte de drankjes en ik schepte voorzichtig wat van het vlees op wat ik van Regulus had geproeft. Ik schepte ook wat groente op en een klein beetje pasta met kaas. Ik had weinig trek, maar hij had gelijk. Ik moest iets eten en het zag er best lekker uit. Ik zette het bordje en de twee bekers op een dienblaadje, voor ik terug naar Regulus liep. Intussen werden Potter en zijn modderbloedje was king en queen uitgeroepen. Wat een verschrikkelijke schande voor de wizarding world was deze school. Zij hoorde hier niet eens te zijn
    Rustig zette ik het dienblaadje neer en ging weer naast hem zitten. "Ik hoop dat butterbeer goed is." zei ik zacht. Ik pakte het bord op en nam een hapje pasta. Het smaakte heel goed, en hopelijk was het een goed bodempje voor het butterbeer. Ik was een lichtgewicht, dat wisten we beiden inmiddels. Ik was er niet trots op en wilde er geen herhaling van, zelfs al werd er van ons verwacht dat we binnekort veel verder gingen dan een dronken pijpbeurt na een sportwedstrijd. "Dat hoort toch niet te kunnen? Zo'n modderbloedje als koningin van het bal. Schandalig." mompelde ik, voor ik nog wat at. Langaam begon ik me wat dingen te realiseren, hier op het bankje naast mijn verloofde op een bal. Ten eerste had ik het veel slechter kunnen treffen dan een jongen van een goed huis die een jaartje jonger was dan ik. Ten tweede was alles beter dan een vervloekt modderbloedje, die niet eens verdiende om hier te zijn. De Wizarding World werd bevlekt door hun bloed en het was schandalig en heel goor. Ten derde betekende die blowjob misschien wel dat er toch iets meer was dan alleen een afspraak tussen families. Ik was niet verliefd op hem, maar hij was hoffelijk, aardig zelfs, sportief, en zeker geen pijn aan het oog. Daarbij leek hij niet iemand om me compleet te controleren, waar ik erg blij van werd. Onbewust leunde ik een heel klein beetje naar hem toe, terwijl ik door at. Misschien was het de sfeer op het feest, maar ik werd langzaam dankbaar voor de situatie, omdat het zo veel erger had kunnen zijn.


    Bowties were never Cooler

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    17 • Year 6 • Muggleborn • Prefect • Hufflepuff • Hallways • Alone

    Terwijl het nog gezellig is met Benji en Luke en ik moet lachen om hun klefheid en hun onverstaanbare gebrabbel in het Iers af en toe, kan ik het niet laten zo nu en dan op mijn telefoon te kijken om te zien of ik iets van Roza hoor. Ik bedoel, ik ben echt niet het enorm aanhankelijke en stikjaloerse vriendinnetje, maar ik ben vandaag pas te weten gekomen hoe het zat met Isla en Roza en ik ben er niet compleet gerust op, al zal ik dat echt niet toegeven. Ik vertrouw Roza voor de volle honderd procent, maar het knaagt toch in zekere zin aan me. Net wanneer Luke me vertelt dat Roza en ik ben mee kunnen komen op vakantie met hem en Benji en ik mijn telefoon erbij pak om het in mijn notities te zetten, voel ik mijn hart in mijn schoenen zakken. Het staat in de groepschat. Roza heeft Isla gezoend. Ik voel een brok in mijn keel opkomen en even stokt mijn adem en weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen of doen. Ik kan het amper bevatten en hoop eigenlijk dat het een grap is, maar dan komt een huilende Roza naar me toe gelopen en begint ze stamelend alles uit te leggen, al volg ik de helft amper. Ik kan niet eens reageren of ze verlaat de Great Hall. Een leeg gevoel overspoelt me en ik voel tranen achter mijn ogen prikken. Benji en Luke ontfermen zich meteen over me, maar ik kan amper wat uitbrengen, laat staan omschrijven hoe ik me precies voel.
          'Ik... eh...' zeg ik als ik naar Benji kijk die voor me is neergeknield en ik schud mijn hoofd. 'Het gaat wel, het is oké,' zeg ik. Luke gaat naar de wc en ik sta ook op van de stoel. Terwijl ik ook mijn tasje pak en deze stevig in mijn handen klem, doe ik een stapje weg bij de tafel en schud ik nog een keer mijn hoofd. 'Laat me maar even... sorry, Benji,' fluister ik dan en ik vlucht de zaal uit. Nu pas komen de emoties echt en ik hap een keer naar adem als ik in de gang tegen een muur blijf staan en een traan over mijn wang voel lopen. Fuck fuck fuck fuck fuck fuck. Ze heeft met Isla gezoend?! Godverdomme! Een kreet verlaat mijn mond en ik sla een keer tegen de muur, iets wat ik beter niet had kunnen doen omdat mijn hand nu ook zeer doet. Ik vertrouwde haar, fuck. En ja, het was maar een kus, maar twee uur geleden lagen Roza en ik poedelnaakt tegen elkaar aan in bed en hebben wij elkaar op ons kwetsbaarst en intiemst gezien. En nu... alsof het niets betekende. Nu blijf ik stil en ik zak tegen de muur omlaag, terwijl er nu tranen over mijn wangen naar beneden rollen. Ik verberg mijn gezicht in mijn armen, trek mijn benen op en laat alles gebeuren. Ik zei net dat ik niet het jaloerse vriendinnetje was, maar dit doet echt verdomde veel pijn. Een afscheidskus, mijn neus. Ik wil het niet weten, echt niet. Ik vertrouwde Roza en ik vertrouwde Isla, maar nu lijkt dat meer en meer af te brokkelen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    William Theodore 'Theo' 'Teddy' Weasley
    Gryffindor || Suit & Mask || internal screaming || Great Hall || GWEN

    Na mijn gestruikel rond Gwen, was ik snel verdwenen. Ik kon het gewoon niet, hoe graag ik het ook wilde. Ik zette mezelf alleen voor schut voor het meisje van mijn dromen. Ik kon er niets aan doen. Bij de bar pakte ik een baked potatoe en deed er een boel boter en kaas op. Ik begon het oncharmant naar binnen te schuiven. Ik had een leuke avond willen hebben, maar nu zat ik hier mijn comfort eten te eten, terwijl Gwen mijn bordje eten at. Ik scrolde wat door mijn mobiel en sprak met wat mensen, maar mijn gevoel werd er niet beter op. Iedereen leek graag te willen dat we samen kwamen, maar ik had dat compleet verpest. Door Lily's aanmoediging vroeg ik Gwen wel of ze wilde dansen, en verrassend genoeg zei ze ja, maar ik had het gevoel dat het een antwoord uit medelijden was. Wat kon het anders zijn? Ik schoof het laatste deel van de aardappel mijn mond in en bestelde een butterbeer om het weg te spoelen.
    Uri kwam op dat moment met het geweldige idee om mij de dare te sturen dat ik Gwen moest zoenen. Ten eerste vond ik het niet kunnen omdat ze er geen inspraak in had, maar ten tweede was het ook gewoon enorm ongemakkelijk. Ik probeerde me te verontschuldigen en de schade te beperken, maar het werkte niet. Alles bleef uit de hand lopen en ik wilde het liefst door de grond zakken.
    Plots kreeg ik een berichtje wat ik niet had verwacht. Gwen wilde weten waar ik was. Ik haalde een hand door mijn haren, waardoor er weer een lading glitter uit viel. Geweldig. Het duurde even, maar toen zag ik de dame met de prachtige rode haren aan komen lopen. Mijn wangen werden al een beetje rood bij het zien van haar, zeker nu zo nog eens extra was opgedoft. Toch was ze nog prachtig bezweet en compleet verregend na een Quidditch wedstrijd.
    Wat ze begon te zeggen toen ze voor me stond verwerkte mijn brein maar heel langzaam. Er leek door elk woord kortsluiting te ontstaan. De kortsluiting werd compleet toen ze nog dichterbij kwam en me kuste. Mijn hele lichaam leek in vuur en vlam te slaan en te ontploffen. Ik werd overspoelt door zo'n intens gevoel van geluk, maar tegelijkertijd ook verwarring, dat het waarschijnlijk te lang duurde voor ik haar ook echt terug kuste. Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar nog net iets dichter naar me toe, zodat ze echt tegen me aan gedrukt stond. Ik voelde haar hart kloppen tegen mijn borst, haar warmte tegen mijn huid. Ze rook ook nog eens heerlijk. De wereld om ons heen leek voor mij te verstommen en even kon niets me verslaan. Dit was tot ik me realiseerde wat er gebeurde. Ik trok langzaam terug en keek haar met een rood hoofd en ogen zo groot als schoteltjes aan. "M-m-meende j-j-je d-d-dat?" Het kwam er makkelijker uit dan hetgeen van eerder, maar om eerlijk te zijn had ik het gevoel dat ik in slaap was gevallen en dit een droom was. Dit kon gewoon niet waar zijn. Als ik dan toch droomde kon ik er beter het beste van maken, toch? Ik pakte voorzichtig haar hand en drukte er een kusje op, nog altijd wel met rode wangen. "M-m-mag ik d-d-deze d-d-dans?" Ze had wel gezegd dat ze wilde dansen, maar ik wist nog altijd niet of dat serieus was geweest of niet, zeker niet als dit een droom was. Hopelijk kon mijn droomzelf beter dansen dan ik wakker kon.


    Bowties were never Cooler

    Mary Elizabeth MacDonald


    “I remember it now, it takes me back to when it all first started,
    but I only got myself to blame for it and I accept it now.
    It's time to let it all go, go out and start again.”



    Voorzichtig sloeg hij zijn armen ook om mij heen en zo stonden we een tijdje in stilte. Gek hoe vertrouwd dit eigenlijk voelde.
          ‘Dankjewel, Mary. Je bent een schat,’ hoorde ik hem zachtjes mompelen, terwijl hij mij iets steviger tegen zich aandrukte. Na een tijdje lieten we elkaar los, maar allebei bleven we staan waar we stonden, terwijl we elkaar aankeken. Zijn hand gleed naar mijn gezicht en ik keek toe hoe hij langzaam naar mij toeboog. Mijn hart ging als een wilde tekeer, tot 'ie uit mijn borst knapte toen Alex zijn lippen op de mijne drukte. Ik verstijfde en voor ik überhaupt had weten te verwerken wat er was gebeurd, had Alex zich alweer teruggetrokken. Mijn wangen werden knalrood en de zijne ook. ‘Ehm, eh s-sorry,’ stamelde hij zowaar. ‘Dat was niet erg... eh netjes. Sorry, nogmaals.’ Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, maar ik was in ieder geval dom genoeg om Roy te vertellen dat Alex mij had gezoend, enkel omdat ik me schuldig voelde. Meteen kreeg ik weer vanalles over mij heen, maar het kwam er allemaal op neer dat hij me uitmaakte voor en bedriegende slet. Tegelijkertijd hadden ik en Lily het over Alex. Het was gek maar ik voelde me veilig en fijn bij Alex, alsof ik hem langer kende dan vandaag – wat volgens mij ook bijna zeker het geval was. Ik blikte even naar hem en een raar, warm gevoel verspreidde zich in mijn onderbuik, een gevoel dat ik niet zou moeten hebben. Technisch gezien was ik nog steeds Roys vriendin, maar ik voelde niets meer voor hem. Hij had me op alle mogelijke manieren gekwetst en zodra ik hem tegenkwam, zou ik er een punt achter zetten. Alex, daarintegen, was alleen maar lief voor mij geweest, en het feit dat hij slecht nieuws zou zijn, bleek maar weer één van Roys leugens te zijn.
          ‘Ik... het is niet erg,’ sprak ik zachtjes. Ik wist niet of ik dit nu wel moest doen – hij stond hier immers te huilen om Adalae. Voorzichtig nam ik zijn gezicht tussen mijn handen en veegde ik enkele verloren tranen van zijn wangen. ‘Dankjewel,’ fluisterde ik en glimlachte dankbaar naar hem. Mijn blik dwaalde af naar zijn lippen en vervolgens weer terug naar zijn ogen. Luister naar je hart – ik kon het Lily haast horen zeggen. Mijn hoofd was op dit moment een puinhoop, maar mijn hart was op dit moment meer dan duidelijk. Voor deze ene keer besloot ik het advies dat ik Lily altijd gaf, zelf op te volgen. Ik ging op mijn tenen staan, twijfelde nog voor een seconde, maar drukte toen mijn lippen op die van Alex.



    17 – Year 6 – Muggleborn – Gryffindor – Seeker – Library
    Alex – Dress & Mask

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 21:26 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • The Great Hall • James
    Mijn woorden zijn nog niet goed en wel uitgesproken of de oh zo bekende grijns van James is alweer op zijn gezicht te vinden. Merlin. Ik ben te opgelaten om me daadwerkelijk te ergeren aan zijn triomfantelijke blik, maar wanneer hij me plagerig durft te vragen of ik me wel helemaal goed voel, kan ik het niet laten om — weliswaar op speelse wijze — kort op zijn tenen te gaan staan. "Houd je mond, idioot," brom ik. Het is niet alsof het makkelijk voor me is geweest eindelijk toe te geven dat ik wellicht oprecht gevoelens voor de jongen hier voor me heb ontwikkeld en hoewel het voor hem ongetwijfeld een memorabel moment is, moet hij uitkijken dat ik niet alsnog terugkrabbel. Alsof je ooit zou terugkrabbelen, spreekt een honende stem me in gedachten toe en ik zucht.
          Het is James die me uit mijn gedachten weet te halen door met zijn duim zacht over mijn wang te strelen en mijn blik verschuift omhoog naar zijn ogen. Dan pas merk ik op dat we niet meer bewegen, want ons schuifelen kon moeilijk dansen worden genoemd, en alsof het in slow motion gebeurt, zie ik hoe de afstand tussen onze lippen kleiner en kleiner wordt. Mijn lichaam reageert eerder dan mijn hersenen het kunnen verwerken, want mijn ogen vallen dicht en mijn handen glijden langzaam af om uiteindelijk op zijn borstkas te blijven rusten. Een storm van emoties raast door mijn lichaam heen want Merlin. Hoewel we in een overvolle zaal staan met tientallen ogen die zien hoe ik hier met James fucking Potter aan het zoenen ben, lijkt niets van dit alles waar. Voor heel even lijkt het alsof we alleen op de wereld zijn, kan de rest me even niets meer schelen en voelt het als... thuiskomen.
          Pas wanneer mijn longen om zuurstof smeken en ik mezelf genoodzaakt zie om weg te buigen, sijpelt het besef wat er zojuist is gebeurd langzaam bij me binnen. Alle geluiden om ons heen en de brandende ogen van mensen komen stukje bij beetje weer bovendrijven en mijn hart klopt als een bezetene in mijn keel. Ik voel hoe mijn wangen rood kleuren en staar naar de jongen voor me, terwijl ik met alle macht probeer om mijn kalmte weer terug te vinden. "Ik..." stamel ik. "J...je..." God. Misschien had Alex meer gelijk dan ik zou willen toen hij me vertelde dat James me wel stil zou kunnen krijgen, want het is alsof ik geen normaal woord meer kan produceren. Kort sluit ik mijn ogen en ik adem diep in en uit.
          "Heeft iemand je ooit verteld dat subtiliteit echt, echt, echt niet je sterkste kant is?" breng ik onder mijn adem uit, met een klein, opgelaten lachje; de eerste volzin die ik weer kan produceren. Behoedzaam, maar misschien ook een tikkeltje opgelucht, omdat dit niet voelt alsof ik de plank volledig heb misgeslagen door toe te geven. Ik heb het gevoel dat mijn wangen op zijn minst dezelfde rode tint als mijn haar heeft hebben en zoek met man en macht een manier om dit op een niet-ongemakkelijke manier te beëindigen, maar ik kan er geen vinden. Mijn hersenen weigeren van dienst, nog totaal verbluft door de immens fijne zoen van zojuist.


    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 16:40 ]


    She's imperfect but she tries

    MARLENE MCKINNON
    17 – Gryffindor – The Great Hall – James / Sirius > Alone – Year 6

    Voor de verandering liet Sirius haar uitpraten (of tenminste, ze herinnerde zich altijd dat wanneer ze in gesprek was met Sirius, dat hij haar nooit liet uitpraten wanneer ze iets zei dat hem choqueerde) en nam hij pas weer het woord toen Marlene het laatste woord had uitgesproken. Tussendoor had ze wel gemerkt dat Sirius wel enkele blikken met James had uitgewisseld en ze had het idee dat zijn brein nu op volle toeren draaide om deze informatie te verwerken.
          ”Oké, maar ik ga erachter komen wie dit gedaan heeft,” beloofde Sirius haar, waarna hij haar een voorzichtige knuffel gaf. Marlene glimlachte kort en gaf hem een knuffel terug. “Eet en als het niet gaat, laat het iemand weten. Dan brengen we je naar Pomfrey of naar bed, oké?” vervolgde de jongen toen. Hij keek haar streng aan, waarop Marlene’s wenkbrauw lichtjes omhoog ging.
          ”Eet?” vroeg ze toen. “Maar ik heb geen honger,” vervolgde ze toen. “En als dit stiekem toch BDSM met Castor is, dan hoef je dit echt niet te verhullen. James en ik zullen niet judgen,” vertelde de jongen toen, weer doelend op de kneuzingen in haar nek. Marlene keek Sirius nu quasi-boos aan en gaf hem een duw tegen zijn schouders. “Eikel.”
          De grijns op zijn gezicht liet echter weer een lach op haar gezicht verschijnen en de kus die hij daarna op haar wang plaatste liet haar zachtjes blozen. “Lufff you Marlsies.” Marlene glimlachte. “Ik vind jou ook leuk,” zei ze, haar tong uitstekend.
          ”We zorgen goed voor je, Marly, maak je daar maar geen zorgen over,” zei James toen. Marlene draaide zich naar de andere jongen toe, die kort grinnikte. De Prom King en Queen konden elk moment bekend gemaakt worden en het leek alsof James die titel erg graag wilde. Zodra de uitslag dan ook bekend werd gemaakt en het hem daadwerkelijk was geworden (met Lily), wist ze niet goed of ze nu blij voor James moest zijn of moest rouwen met Sirius.
          Ze zou die kroon best wel willen stelen, maar eigenlijk voelde ze zich helemaal niet goed om deze avond met iedereen te feesten. “Sirius?” vroeg ze toen zachtjes. “Ik ben even naar de WC, ga maar naar Blake of iets, die heeft je aanwezigheid wel nodig denk ik,” zei ze toen tegen hem, doelend op het gesprek met Maia. Daarna stond ze op en liep ze richting de wc’s.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 20:32 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • The Hallway • Luke • dress & mask
    Na een hele tijd, waarvan ik geen idee heb hoe lang precies, begint mijn telefoon te trillen. Ik veeg mijn tranen weg en staar naar het scherm waar Luke’s foto op verschenen is. Ik wil hem negeren, maar Luke kennende gaat hij niet opgeven tot ik hem antwoord. Langzaam neem ik de telefoon op. Ik ga wat rechterop zitten met mijn rug tegen de stenen muur aan en mijn rode ogen gesloten. ‘Luke, ik heb geen zin om erover te praten,’ fluister ik. Mijn stem is schor van het huilen.
          ‘Je hoeft niet te praten, maar je moet nu niet alleen zijn, Rozie.’ Ik zucht en blijf even stil. Ik weet niet of ik nu tegen hem wil praten, ook al is het Luke. Ja, hij is de enige met wie ik nu misschien zou willen praten, maar ik weet niet of ik het wil. Zelfs Luke moet wel woedend zijn om hoe ik me gedragen aan. Hij zal me in ieder geval veroordelen.
          ‘Ik heb het verpest.’ De tranen beginnen weer stilletjes over mijn wangen te rollen.
          ‘Dat weet je niet en anders ga je maar mooi in mijn gezelschap zitten mokken. Waar ben je?’ Ik haal mijn schouders op, maar realiseer me dat hij dat niet kan zien.
          ‘Ik heb geen idee,’ fluister ik, waarheidsgetrouw, gezien ik absoluut geen idee heb waar ik ben. Ik ben hier geloof ik nooit eerder geweest.
          ‘Kan je, je locatie sturen?
          ‘Ik kan het proberen,' zeg ik en ik stuur mijn locatie naar hem, maar ik krijg enkel een wit scherm. Ik frons lichtjes. 'Ik ben hier nog nooit eerder geweest.'
          ‘Vreemd. Waar was je voor je die kamer? Of gang? Of wat dan ook in ging?’ Ik probeer het terug te halen, gezien ik die route gelopen heb, verblind door mijn tranen.
          ‘De zevende verdieping,’ zeg ik uiteindelijk, ‘ik kan wel terug gaan naar de gang.’
          ‘Ik zie je daar. Ik denk dat ik er over vijf minuten ben.’ Met heel veel moeite kom ik overeind. Ik sla mijn arm om mijn middel en hou met de andere hand de telefoon tegen mijn oor gedrukt.
          ‘Luke? Ben je boos op me?’ vraag ik dan zachtjes.
          ‘Nee, ik ben bezorgd, Rozie. Vooral en bovenal heel erg bezorgd.’ Ik bijt mijn lip. Waarom is hij bezorgd? Hij zou bezorgd moeten zijn om Nova, maar niet om mij. Ik verdien het niet. Ik heb haar zoveel pijn gedaan. Ik ben het niet eens meer waard.
          ‘Ik wil het niet meer doen Lukie,’ mijn stem slaat over, maar ik blijf door praten, ‘maar ik weet dat ik het recht niet heb om me zo te voelen. Niet na wat ik Nova aangedaan heb.’
          ‘Dat is allemaal zorg voor later, Rozie. Benji is bij haar en ik kom naar jou toen, want jij moet nu ook echt niet alleen zijn.’ Ik sluit mijn ogen en baan me een weg naar de uitgang. Luke is veel meer dan ik verdien.
          ‘Ik verdien het om alleen te zijn…,’ fluister ik met een zachte snik.
          ‘En toch laat ik dat mooi niet gebeuren, hoe fout je misschien ook zat. Ik laat mijn Rozie nooit alleen in ruwe tijden. Ook niet in rustige tijden, maar dat is niet ter sprake.’ Ik sla mijn ogen neer en stap de gang op.
          ‘Tá mo chroí istigh ionat*, Luke,' fluister ik zachtjes snikkend.
          ‘Tá mé i ngrá leat freisin**, Roza.’ Ik druk mijn hand tegen mijn mond aan om de harde snikken te verbergen en duw de deur achter me dicht. Ik merk niet eens dat de deur achter me zomaar in de muur verdwijnt, als hij er nooit was.
          ‘Mag ik een knuffel?’ fluister ik, haast onhoorbaar.
          ‘Je mag alle knuffels.’ Zijn woorden doen me enkel harder huilen. Ik dacht dat al mijn tranen op waren, maar blijkbaar niet.
          ‘Ben je er bijna?’ weet ik uit te stoten tussen mijn snikken door.
          ‘Ik sta bovenaan de trap. In welke gang ben je?
          ‘Bij dat portret van die ene Barny die probeert om trollen ballet te leren.’ Het aanzicht zorgt ervoor dat er een halve lach mijn mond verlaat. Wat een idiote schilderijen heeft Hogwarts soms.
          ‘Okay. Ik kom eraan. Niet verdwijnen, okay?’ Ik zak op de grond tegen de muur aan.
          ‘Maak je geen zorgen, ik zit hier in een hoekje als een balletje verdriet.’
          ‘Ik zie je. Beidh gach a bheith go maith.***’ Ik kijk op en zie Luke aan het eind van de gang verschijnen.
          ‘Dank je,’ mompel ik en ik hang op. Ik krabbel wat overeind en kijk hem aan. ‘Hey,’ fluister ik zachtjes. ‘J-Je bent gekomen.’
    * I love you // ** I love you too // *** All will be well

    “There's bravery in being soft.”

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 21:11 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Bathroom • Blake • suit & mask

    'Eikel.' Ze stompt tegen mijn schouder aan en ik lach. Ik schud mijn hoofd.
          'We zorgen goed voor je, Marly, maak je daar maar geen zorgen over.' Op dat moment staat Dumbledore op en ik ga opgewekt rechtop zitten, klaar om mijn kroon in ontvangst te nemen. Mijn gezicht vertrekt echter, wanneer ik niet mijn naam, maar die van James hoor. Oh. Natuurlijk ben ik blij voor hem en natuurlijk ga ik weer de dramaqueen uithangen in de groepschat over hoe erg ik het wel niet vind dat ik het niet ben, maar ergens, is iets in me gekrenkt. Jaloers dat James het heeft en ik niet.
          'Sirius?' De stem van Marlene haalt me uit mijn gedachten en ik kijk op naar haar. 'Ik ben even naar de WC, ga maar naar Blake of iets, die heeft je aanwezigheid wel nodig denk ik.' Voordat ik iets terug kan zeggen is ze verdwenen. Ik kijk haar wat verbaasd na en zucht. Langzaam kom ik overeind. Ik kijk naar Jily op de dansvloer en glimlach zwakjes. Precies op dat moment kussen ze. Ze verdienen elkaar, op een goede manier. Ik voel een steek van jalousie en probeer deze weg te duwen. Ik zou niet jaloers mogen zijn, enkel gelukkig dat mijn beste vriend eindelijk iemand gevonden heeft. Ik zucht. Het zou gewoon zo veel beter zijn als Remus hier was.
          Ik loop de Great Hall uit, de glitters negerend, in de richting van de badkamer waar Blake is. Ik versnel mijn pas wat en duw de deur open. Ik moet mijn eigen drama nu even aan de kant zetten en me focussen op mijn beste vriendin die me nodig heeft. Dat is nu veel belangrijker. Ik hoor al snel waar ze zit. Ik tover een glas water en een rol tissues tevoorschijn en trek het hokje open.
          'Blake? Blakie, kom hier.' Ik kniel naast haar neer en sluit het hokje af. Ik trek haar in mijn armen en houd haar haar uit haar gezicht. Snel bind ik het in een staart, waarna ik een glas water in haar handen duw. 'Drink op,' verzucht ik. Ik wrijf over haar rug heen en druk een kus op haar wang. 'Ik hou echt van je, schat, het doet me pijn om dit te zien...' Ik strijk een los plukje haar uit haar gezicht en neem voorzichtig haar gezicht tussen mijn handen. Heel voorzichtig veeg ik de strepen make-up en haar mond schoon. 'Ik ben blij dat je me genoeg vertrouwt.' Ik kus haar voorhoofd. 'Wat kan ik voor je doen?'


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 21:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Roy / Dorcas – The Great Lake – Beater – Year 6


    Onderweg naar de Grote Zaal kwam Maia Dorcas en Gilderoy tegen, met wie ze daarna maar samen liep. Ze moesten immers dezelfde kant op. Daar aangekomen werd al snel bekend dat Dumbledore op het punt stond om bekend te maken wie de nieuwe Prom King en Queen werden.
          Doordat het niet Roy was geworden, was hij niet veel later ook weer weg. Maia keek de jongen fronsend na, en dan werd Sirius een dramaqueen genoemd. Vermoeid kwam Dory overeind waarbij ze Maia verontschuldigend aankeek. “Sorry. Hij was zonet zijn hoofd tegen de badkamermuur aan het gooien dus ik ga achter hem aan, voordat hij nog meer vreemde dingen uitspookt. Ik ben zo terug,” zei het meisje, waarna ze ook weg was.
           Maia zuchtte even diep. Erg veel had ze hier ook niet te zoeken en ze was eigenlijk wel benieuwd naar wat Roy nu ging doen. Niet veel later was zij dan opgestaan om het tweetal te volgen.
          ”Wat doe je!” hoorde ze minuten later de bekende stem van Dorcas, terwijl Maia zag hoe Roy bij het meer werd weggetrokken. Maia liep richting het tweetal en leunde toen voorzichtig tegen een boom aan, kijkend naar het tweetal, maar wel op een afstand waarop ze niet direct gezien ging worden.
          “Ben je gek geworden? Je weet dat je niet kan zwemmen. Ik weet dat je er van baalt dat je geen promking bent, maar gaan zwemmen - als je nauwelijks kan zwemmen met zwembandjes - in het meer is wel een erg belachelijk slecht idee. Het is maar een schoolprijs, niet eens iets dat nuttig zou staan op je CV. Later in het leven maakt het mensen echt niet uit of je promking geworden bent of niet. En als jij je een promking voelt, dan ben je gewoon een promking, of je de prijs nou hebt gekregen of niet. Je eigen mening over jezelf is belangrijker dan die van anderen,” preekte Dorcas de jongen.
          Maia keek geamuseerd naar het tweetal, toen Roy opeens zijn lippen op die van Dorcas drukten. Maia’s mond viel open en haar wenkbrauw ging vragend omhoog. Daarna verliet er een soort van grinnik haar mond. Wat was er zojuist gebeurd? Dorcas leek er echter niet zo van gediend en duwde de jongen direct weg.
          ”What the hell?” riep het meisje uit en ze keek Roy vreemd aan. Maia wenste dat ze nu popcorn had gehad, wat een drama-aflevering was dit toch. Ze besloot dat het tijd was om het tweetal te laten merken dat zij al die tijd aanwezig was geweest en stapte weg van de boom. “Well, well… Dat was nog eens amuserend,” zei ze, met een spottende toon, waarna er een lachje haar lippen verliet.
          Ze liep direct op Roy af en duwde hem voorzichtig naar de rand. “Dit wilde je toch zo graag?” vroeg ze en ze keek de jongen aan, waarna ze de jongen nog wat dichterbij duwde. Maia draaide zich kort om naar Dorcas, waarna ze de jongen een stevige duw gaf en hij van de rand afviel, het water in. Maia hoorde de plons, wat als muziek in haar oren klonk en liep terug naar het andere bruinharige meisje. Ze zag Roy’s telefoon liggen en greep die nog net voordat ze bij Dorcas was.
          ”Gaan we terug?” vroeg ze aan haar, waarna ze Dorcas’ hand vastpakte en de gedachte aan wat ze zojuist gedaan had probeerde te negeren.

    "Life is like Hangman. The more wrong words, the closer you get to the hang."

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 22:46 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Remus Fucking Lupin
    All bones, sweat and a racing heart

    De grote koude kasteel muren van Hogwarts, die op een rare manieren toch zoveel warmte uitstraalden.
    Dat thuis was voor zoveel studenten en docenten. Wiens haardvuren, gezelschap en gevoel van veiligheid, en natuurlijk mijn vrienden ik erg gemist had in de korte periode dat ik naar huis geweest was om mijn moeder te bezoeken.
    Ergens ironisch, dat iets dat ik bijna elke maand gebruikte als excuus voor mijn regelmatige verdwijningen zo eens per maand in eens toch echt een reden was om naar huis te komen.

    Gelukkig voelde mijn moeder haar al een stuk beter, en kon ik nog net een stukje van de laatste schooldag van het jaar meepikken. Gekleed in het pak van mijn vader, een man waarmee ik qua postuur niet veel mee verschilde en dus als gegoten zat, en er op zich ook nog goed uitzag, als je de aantal mot gaten even wegdacht.

    Mijn ogen gleden langs alle mensen in de grote zaal, sommige die ik herkende en anderen waarvan ik me soms af vroeg of ik ze ooit eerder gezien had. Veel mensen, maar de enige persoon waar ik echt naar zocht en die mijn hart pijn deed doen omdat ik hem al te lang niet had gezien.
    Wie ik wel wist te vinden tussen alle mensen waren Lily en James, die voor zover ik meegekregen had net uitgeroepen waren tot King en Queen van het bal.
    Een beetje ongemakkelijk probeerde ik me langs alle dansende mensen te wurmen, tot ik bij het rood en warrig-harige koppel aankwam. 'Gefeliciteerd' zei ik doelend op hun nieuwe titel als koning en koningin en met een grote glimlach op mijn gezicht.
    'Hebben jullie toevallig Sirius gezien?' zeg ik vervolgens, terwijl mijn ogen nogmaals de menigte doorgaan.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 22:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Blake Sophia Haynes
    “Why don't we just pick up and start again? Because we can't keep holding on to grudges.”
    CW: mentions eating disorder

    Ik doe mijn best om niet in huilen uit te barsten als mijn beste vriend binnenkomt. De laatste snik die op het punt stond mijn lichaam te verlaten weet ik in te houden. Als hij me omhelst kruip ik zo dicht mogelijk tegen hem aan en luister ik naar het geluid van zijn hartslag.
    Het glas water dat hij me overhandigt sla ik zo snel mogelijk achterover. Sirius bedoelt het goed, maar het stemmetje in mijn hoofd is al druk aan het praten. Een glas water verbrandt 8 calorieën. Des te meer je drinkt, des te meer je verbrandt en des te kleiner je hongergevoel.
    Ze is terug, en zal ook niet snel weer verdwijnen, ben ik bang.
    "Ik ben blij dat je me genoeg vertrouwt," zegt hij dan, en ik glimlach. Ik weet niet of Sirius dit weet, maar hij is de enige persoon in deze wereld die ik voor de volle honderd procent vertrouw. Dat is misschien raar jegens Jase, maar iedereen kan zien dat die jongen genoeg geflikt heeft om mijn vertrouwen in ieder geval deels te verliezen. Hij kust mijn voorhoofd, de lichte stoppels kriebelen mijn huid. "Wat kan ik doen?"
    Ik zucht, alsof dat de moeilijkste vraag is die iemand me ooit gesteld heeft. "Kunnen we.. het er gewoon niet meer over hebben? Het zal niet meer gebeuren.."
    Prima leugen, Blake. Je weet zelf ook dat je al die maanden zat te wachten op een terugval. Het zat er aan te komen. En zodra het gebeurd is, gaat het wel even duren voor je weer kunt stoppen. Een half jaar, of zo? Dus 'nooit' is redelijk ongeloofwaardig, maar hopelijk neemt hij het van me aan. "Ik wil nog wat water drinken, en dan kunnen we gaan. We missen alles zo."

    19 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • with Raven/alone • Dress


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gabriel "Uri" Ulrick Murray
    “Some people are worth melting for.”



    Gabriel "Uri" Murray - Hufflepuff - Halfblood - 17 years old - Great hall - Scarlett




    Na maanden hard studeren word ik eindelijk weer toegevoegd aan de groepschat. Ik was eruit gegaan, want ik wilde echt niet blijven zitten en die groep leidde me enorm af. Echter bleek er wel ontzettend veel drama te zijn en probeerde ik maar iedereen zo goed mogelijk op te vrolijken. Blijkbaar ben ik wel te vertrouwen volgens hen, want ik krijg van bijna iedereen een verhaal te horen.
    Ik trek mijn gele regenlaarzen aan en trek mijn vlinderstrik (waar letterlijk vlindertjes op staan) wat strakker en ga dan voor de spiegel staan. Mijn haar zit wel oke gelukkig, dus dat hoef ik verder ook niet te doen. Ik stap de slaapzaal uit en kijk op mijn telefoon om iemand te vinden die ik een knuffel kan geven. Het is misscien een beetje idioot. 17 jaar, man. Volgens mij hoor ik knuffels te haten of iets dergelijks. Maar ja, ik draag gele regenlaarzen en een vlinder-vlinderstrik. Can you blame me? Ik ben een beetje raar en daar is niets mis mee. Vind ik dan tenminste.
    Ik zie al snel dat meerdere mensen een knuffel nodig hebben en ik besluit eerst naar Isla te gaan. Die is in de Great Hall en daar besluit ik dan maar heen te gaan. Eenmaal daar krijg ik honderden rode glitters over me heen gestort en ik grijns vrolijk. Oh dat is nog eens leuk! Past goed bij mijn masker. Het duurt even, maar dan zie ik Isla, samen met Jase. Die twee laat ik maar even samen. Er is veel drama heb ik gehoord en praten is de enige oplossing. Ik ren op Isla af en sluit mijn armen om haar heen.
    'IZZYYYYY!' roep ik en ik wrijf dan troostend met mijn handen over haar rug, 'Het is lastig, maar ik beloof dat het goed komt, oke? Anders mag je boos op mij worden,' fluister ik vervolgens in haar oor zodat alleen zij het hoort. Ik druk haar dichter tegen mij aan, 'ik ga naar de volgende die geknuffeld moet worden, maar take care. We knuffelen vanavond nog wel. Extra lang. Beloofd.' Ik laat haar weer los en glimlach even naar haar. Vervolgens loop ik weer weg. Op naar Scarlett die bij de fontein hoort te zijn. Ik blijf even twee seconden langer onder de glitters staan omdat ik ze zo geweldig vind en loop vervolgens weer naar buiten. Ook ben ik zo dom om tegen Cedric te vertellen dat ik niet straight ben. Oh jemig, wat als hij nu geen vriend meer wil zijn? Ik raak in paniek en blokkeer hem dan, om hem vervolgens twee minuten later weer te unblocken. Hij lijkt het echt geen enkel probleem te vinden. Maar ik wel... Ik wil trouwen en kinderen krijgen... Ik moet wel een vrouw vinden...
    'Fuck,' vloek ik zacht. Eigenlijk vloek ik nooit. Alleen als ik alleen ben. Hoe word ik ooit vader zonder vrouw? Ik laat mijn hoofd hangen en loop naar buiten.
    'Hey,' zeg ik met een glimlach tegen Scar en voordat ze iets kan zeggen, sla ik mijn armen stevig om haar heen. Ik heb ook knuffels nodig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Triggerwarning: Dramaqueen Roy, depressive thoughts, drowning/suicide attempt(he gets pushed, maar voor de zekerheid)

    Gilderoy Lockhart
    “Just do what I did, Harry!”
    'What? Drop my wand?'




    Gilderoy Lockhart - Ravenclaw - Halfblood - 17 years old - Lake - ALLLL BY HIMSELFFFF






    'Wat ben je in godsnaam aan het doen? Gek. Straks krijg je nog een hersenschudding. En hoe hebben we ooit allebei een gebroken neus?' hoor ik Dorcas zeggen en de immense pijn in mijn hoofd, gezicht en neus steekt en bonkt enorm. Ik reageer niet, maar Dorcas trekt mij weg bij de muur. Even denk ik dat ik flauw ga vallen en dat mijn plan heeft gewerkt, maar mijn duizeligheid en het zwarte voor mijn ogen trekken alweer weg. Nogal verbaasd voel ik aan mijn neus en voel dat die geheeld is. Ietwat verdwaasd loop ik met Dorcas mee. Mijn blouse heb ik weer aangetrokken want die had Dorcas schoon getoverd. Waar mijn jasje of masker waren weet ik niet. Ik volg Dorcas naar de Grote Zaal, vloek zacht als ik WEER glitters over mij heen krijg en kijk vervolgens op mijn telefoon. Alex is alleen met Mary... Ik dacht dat haar obliviaten en waarschuwen voor dat kutmens voldoende zou zijn om haar te stoppen met te laten cheaten. Ik merk hoe mijn ademhaling sneller wordt en ik kijk op. Dumbledore leest de namen voor voor promking en queen en blijkbaar heb ik het niet eens tot de top drie gemaakt! ARGGGG. Met tranen in mijn ogen ren ik de zaal weer uit, vloek ik luid als ik verdomme weer die KUTGLITTERS over me heen krijg en storm naar buiten.

    Bij de rand van het meer blijf ik staan. Het is een kleine klif en ik weet dat het echt idioot is, maar misschien luisteren ze zo wel naar mij. Ik ben compleet buiten adem en druk mijn handen in mijn zij. Een luide schreeuw verlaat mijn mond. Fuck alles! Fuck Mary, Fuck, Hogwarts, Fuck Lily, Fuck Dorcas, Fuck Dumbledore, Fuck James, Fuck Kath, Fuck Ravenclaw, EN FUCK ALEX!!! Merlin ik wil hem echt zo graag dood. Misschien nog wel liever dan dat ik mezelf dood wil. Ik staar naar het water en neem aanstalten om te springen. Ik haal diep adem, maar doe het dan toch niet. Ik geef een woedende trap tegen een steen die in het water plonst en ik kijk even bang naar het water. Wat als ik het doe? Komt iemand mij redden? En wie dan?
    Op dat moment lees ik hoe Mary confessed dat Alex haar gezoend heeft en schiet er allerlei woede door mij heen. Ik neem nogmaals aanstalten om te springen, maar plotseling word ik weg getrokken.
    'Wat doe je!' sist Dorcas en met een dode blik staar ik haar aan. 'Ben je gek geworden? Je weet dat je niet kan zwemmen. Ik weet dat je er van baalt dat je geen promking bent, maar gaan zwemmen als je nauwelijks kan zwemmen met zwembandjes dan is in het meer gaan zwemmen wel een erg belachelijk slecht idee. Het is maar een schoolprijs, niet eens iets dat nuttig zou staan op je CV. Later in het leven maakt het mensen echt niet uit of je promking geworden bent of niet. En als jij je een promking voelt, dan ben je gewoon een promking, of je de prijs nou hebt gekregen of niet. Je eigen mening over jezelf is belangrijker dan die van anderen.' Ik zeg niets tegen haar, maar begin te denken. Als Mary het zo leuk vindt om telkens op mij te cheaten, waarom laat ik haar dan niet hetzelfde voelen. Ik haal diep adem en druk mijn lippen dan vol op die van Dorcas. Het is niet de eerste keer dat ik haar kus. We waren in feite elkaars eerste kus tijdens een spelletje van draai de fles. Nee, ik voel niets voor Dorcas, maar dit is mijn wraak voor Mary. Ik word weg geduwd en Dorcas staart mij vreemd aan. Ik staar terug.
    'What the hell?' schreeuwt ze. Via mijn telefoon maakt ik ruzie met Kath en ik besluit haar te vertellen dat ik haar gebeten heb. Alsof ik haar nu nog nodig heb. Ik ben toch straks niet meer hier, want springen ga ik nu zeker weten doen. Denk ik.
    'Well, well… Dat was nog eens amuserend,' hoor ik. Ik kijk geschrokken op en laat mijn telefoon in het gras vallen. Heeft Maia alles gezien? Ik heb helemaal niet veel tijd om na te denken, want Maia duwt mij terug naar de kant. Ik staar haar met grote ogen aan en begin plotseling echt heel bang te worden. 'Dit wilde je toch zo graag?' zegt ze, maar ik lijk mijn stembanden kwijt te zijn. Maia kijkt naar Dorcas en ik staar Dorcas smekend aan, mar het is te laat. Ik krijg een harde duw. Een schreeuw verlaat mijn mond en ik plons in het ijskoude water. Ik snak naar adem maar krijg alleen een hoop water binnen. Ik begin onderwater te hoesten en te proesten en probeer boven te komen. Ik kan alleen echt absoluut niet zwemmen en raak alleen maar dieper. Ik ben compleet in paniek. Dan ben ik plotseling boven en ik wil naar adem snakken, maar ik heb alleen genoeg tijd om mijn adem uit te blazen voordat ik nog dieper naar beneden. LUCHT IK HEB LUCHT NODIG! Ik hap naar adem, maar krijg nog meer water binnen. Ik weet niet wat ik moet doen. Alles lijkt instinctief te gaan. Ik zie niets, maar weet dat mijn ogen open zijn. Mijn armen zijn gespreid en mijn benen kunnen zich niet bewegen. Weer ben ik boven en weer heb ik geen tijd om naar adem te happen. Ik merk hoe dit alles voor een ding wel heeft gezorgd: Ik raak eindelijk buiten bewustzijn en mijn gedachten laten mij eindelijk met rust.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 0:08 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!