• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Bathsheba [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Bathsheba
    • James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Gareth [1.9]
    • William Theodore Weasley • Tijn Elbers || SebastianVerlac [1.10]
    • Lily Evans • Karen Gillan || Tad [1.5]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Bathsheba [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Sappho [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || Gareth [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Bathsheba [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Sappho [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Bathsheba [1.12]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Solomita [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || SebastianVerlac [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Narcisse [1.3]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW VOL
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    • Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Heizer [1.9]
    • Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Tad [1.11]
    • Frank Longbottom • Matthew Hitt || Heizer [1.12]
    • Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || JamesPotter [1.12]
    • Killian Eliot Eichenauer • Johnny Depp || Bathsheba [1.12]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Solomita [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || SebastianVerlac [1.2]
    • Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Phorthos [1.11]]
    • Alice Fortescue • Carey Mulligan || Sappho [1.12]
    • Dorcas Meadows • Ines Garcia || Cranston [1.12]

    HUFFLEPUFF VOL
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || SebastianVerlac [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Sappho [1.11]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Solomita [1.3]
    • Alexander Blackbourne • RJ King || Cranston [1.12]
    • Gabriel Ulrick Murray • Declan Mckenna || JamesPotter [1.12]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Heizer [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Gareth [1.9]
    • Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Bathsheba [1.10]
    • Isla Ashworth • Rosie Tupper || Cranston [1.11]
    • Raven Seymour • Karrueche Tran || Gareth [1.12]
    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Tad

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Bathsheba
    • Blake Sophia Haynes • Solomita

    RAVENCLAW
    •
    • Alice Fortescue • Sappho

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • SebastianVerlac
    • Nova Tamzin Archer • Gareth
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • Gareth || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Bathsheba
    • Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Bathsheba
    • William Theodore Weasley • SebastianVerlac
    Seeker
    • Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Bathsheba
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Bughead
    • Caleb Brody Hughes • Sappho
    • Adalae Cresenta Romanova • Narcisse
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Bathsheba
    • Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • Gareth || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Frank Longbottom • Heizer
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    • Castor Eichenauer • Tad
    • Dorcas Meadows • Ravenpuff
    Beaters
    • Faelia Christina Brown • Solomita
    • Primrose Matilda York • SebastianVerlac
    Seeker
    • Gilderoy Lockhart • JamesPotter

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Sappho || Captain
    Chasers
    •
    • Rozalua Maut Liluye • Bathsheba
    • Unknown
    Beaters
    • Alexander Blackbourne • Cranston
    • Unknown
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Heizer



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Saturday, June 27th — End of Year Feast

    Gryffindor heeft de Quidditch Cup gewonnen, maar de andere afdelingen hebben zeker nog een kans om de house cup te winnen! Iedereen mag zich kleden in zijn beste dress robes, want het gigantische feestmaal zal zo van start gaan en dan zal de house cup worden uitgereikt door professor Dumbledore. Na het feestmaal zal het gemaskerde bal beginnen en dan zullen ook de prom king en queen uitgereikt worden door niemand anders dan Minerva McGonagall! Deze uitreiking zal gevolgd worden door een optreden van de Weird Sisters! Geniet van deze laatste avond op Hogwarts en een fijne vakantie.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, June 27th — Quidditch & End of Year Feast

    Bijna vijf maanden later is het alweer het einde van het jaar. De laatste Quidditch wedstrijd zal vandaag plaatsvinden samen met het eindejaars banquet, de uitreiking van de House en Quiddtich-Cup en het felbegeerde gemaskerde bal! De volgende ochtend staat de Hogwarts Express weer klaar om iedereen naar huis te brengen. Maar eerst de laatste Quidditch wedstrijd tussen Hufflepuff en Gryffindor! De vorige twee wedstrijden zijn in de afgelopen maanden gespeeld. Gryffindor tegen Ravenclaw, waarin Gryffindor heeft gewonnen en Hufflepuff tegen Slytherin waarin Hufflepuff heeft gewonnen. Op dit moment staat Slytherin nog steeds bovenaan in de Inter-House Quidditch Cup, maar de vraag is of dat zo gaat blijven? Vergeet daarnaast ook niet het spelletje Gotcha en er is nog iets speciaals uitgedeeld deze morgen bij het ontbijt: het jaarboek. Hierin staan alle leerlingen en de uitslagen van de stemrondes, maar wat is dit nou? Tussen de bladeren van het boekje zit ook nog een ander papiertje. De lijst van Gossip girl, prepare for drama.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, February 14th — Quidditch

    Het is eindelijk zover! De wedstrijd tussen Ravenclaw en Slytherin is aangebroken en iedereen staat te popelen om te zien wie er ditmaal vandoor gaat met de winst. Slytherin staat op het moment eerste en Ravenclaw derde, maar er kan nog zoveel gebeuren. Wens je team geluk en moedig ze aan! Oh ja en vergeet niet Blake te feliciteren, want vandaag is het haar verjaardag. Natuurlijk valt er nog iets meer op aan deze dag en dat is dat het valentijn is. Alle stelletjes kunnen vandaag lekker kleffen, maar voor degene met een crush, vergeet niet om je valentijn roos te sturen. Wil jij met jouw personage een roos sturen? Stuur dan een pb naar Bathsheba met: de naam van jouw personage, de naam van degene naar wie de roos moet, evt. een berichtje voor degene naar wie de roos gestuurd wordt. De rozen zullen gedurende de dag anoniem uitgedeeld worden door professor McGonagall.

    Op dit moment staat madam Arestina, de scheidsrechter, op het Quidditch veld, klaar om de wedstrijd af te trappen. Ze heeft haar fluitje in haar handen en zal enkel eerlijk spel accepteren. Het is een mooie dag, koud, maar zonnig, perfect Quidditch weer. Alle spelers mogen het veld opkomen en de captains moeten elkaar een hand geven! (Je mag nog eventjes elkaar succes wensen etc. in de kleedkamers natuurlijk.) De eerste ronde zal zo snel mogelijk in het praattopic worden gepost, met uitleg. Veel plezier!


    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken./justify]

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    [justify]Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om degene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 16:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MARLENE MCKINNON
    17 – Gryffindor – Ravenclaw Room – Lana & Roy – Year 6

    Lana pakte haar hand, maar in plaats van bij Marly te komen liggen, trok ze haar overeind. Een verbaasd geluidje verliet haar mond toen Lana, zonder iets te zeggen, begon te rennen. Ze stormde de ziekenzaal uit en rende hard richting, Marlene dacht dat het de Ravenclaw Common Room was. Weer zonder uitleg liet ze Marlene's hand los en rende ze nog harder, waarna ze uiteindelijk weer tot stilstand kwam. Marlene - die nog altijd even verbaasd was als eerst - besloot zich nu ook te veroeren en naar Lana toe te lopen.
          Eenmaal aangekomen zag ze Lana bij Roy zitten en haar wenkbrauw ging fronsend omhoog. Wat was hier gebeurd? “Het spijt me, Roy,” zei Lana, buiten adem, tegen hem. Het spijtte haar voor wat? Na een paar seconden laat het meisje Roy weer los en pakte ze zijn handen vast.
          ”Wat heb je gedaan?” vroeg ze toen lichtelijk geschokt, terwijl ze zijn handen bestudeerde. Marlene kon het niet laten om er ook een blik op te wenden en wat ze zag maakte haar alleen maar meer verward. Waar in godsnaam was ze beland en wat had Roy zo ver gekregen om hemzelf dat aan te doen? Marlene zag al snel dat Lana haar toverstok tevoorschijn haalde en met een beweging het meeste bloed weghaalde.
          ”Roy,” fluisterde ze, gepijnigd. “Je moet jezelf geen pijn doen, je verdient veel beter dan dit, laat mensen je alsjeblieft niet zo kisten.” Lana knuffelde hem opnieuw en verborg haar gezicht in zijn nek. Marlene krabte kort haar hoofdhuid.
          ”Uhmm… Waarom.. Wat.. Kan iemand mij vertellen wat er allemaal gebeurd en eh.. Waarom Roy.. Doe mijn vriendin niet zo pijn wil je Roy..” brabbelde Marlene toen heel verward, niet goed uit haar woorden komend.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2017 - 12:15 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Gilderoy Lockhart
    "If there's one thing I pride myself on, it's my Memory Charms."



    Gilderoy Lockhart - Ravenclaw - Halfblood - 17 year old - corridors - Lana & Marlene > Alone





    Noem me maar mentaal gestoord, doorgedraaid, gek geworden. Welk synoniem je dan ook maar kan verzinnen. Waarschijnlijk heb je gelijk, maar ik heb wel het recht om me zo te gedragen. Mary hoort mijn vriendin te zijn en niet die van Alex. Hij is de reden waarom Mary het heeft uitgemaakt en nu heb ik een plan bedacht. Het is absoluut gestoord en krankzinnig, maar Mary is mijn vriendin en ik moet voor haar strijden. Ik moet mensen laten weten dat ik perfect en geliefd ben. Daarom kwam ik op mijn meesterplan: ik ga Mary obliviaten. Dan vergeet ze alles over Alex en alles wat ik deed wat ze niet leuk vond. Dan is ze weer mijn vriendin en is alles weer normaal. Dan kunnen Lily en Isla ook weer mijn vriendinnen zijn.
    Hoewel ik Obliviate nog nooit over een mens heb uitgesproken, weet ik zeker dat ik de spreuk onder de knie heb. Ik oefen al maanden op muizen die ik uit het Transfiguration-lokaal heb gestolen. Wachtend tot het goede moment. Ik zal geliefd en populair zijn. Het juiste moment is aangebroken. Voor even verschijnt er een grijns op mijn gezicht, maar dan hoor ik iemand de gang in stormen. In al die tijd is mijn paniek afgezakt, al heb ik nog geen millimeter bewogen. Mijn tranen zijn niet weggeveegd, mijn handen bloeden nog en ik lig nog steeds op deze gore, vieze koude vloer.
    In een ruk word ik overeind getrokken en geknuffeld door Kath. Ik heb de neiging om weer in huilen uit te barsten en nog erger in paniek te raken, maar ik kan alleen maar emotieloos terug knuffelen. Ik heb mijn beste vriendin nodig. Ik wil dat ze zegt dat ik niet gestoord ben, maar ik kan haar mijn plan niet vertellen. Ze gaat het toch niet snappen. Ik kan het beter voor mezelf houden.
    ''et spijt me, Roy,' zegt Kath. Ze is compleet buiten adem. Oeps? Mijn paniek is al afgezakt. Ik heb een plan gemaakt. Een meesterplan. Kath laat mij weer los en pakt mijn handen vast. Ze zien er niet uit. Bloederig en lelijk. 'Wat 'eb je gedaan?' Ze klinkt geschokt. Het ziet er inderdaad ook best schokkend uit, maar ik voel niets. Ik heb geen pijn. Pijn is niet perfect.
    'Ik was boos,' mompel ik schouderophalend. Wat doet het er toe. Het is niet alsof iemand er om geeft.
    'Kielderoy,' fluistert Kath nadat ze mijn handen schoon heeft getoverd, 'je moet jezelf geen pijn doen, je verdient veel beter dan dit, laat mensen je alsjeblief niet zo kisten.' Ze is echt een geweldige vriendin. Ik had me geen betere vriendin kunnen wensen, maar toch wil ik niet dat ze het plan weet. Ik wil mijn laatste vriendin niet kwijtraken. Niet vandaag. 'Iek vind dat je perfect bent.' Het doet pijn dat ze dat zegt. Ik ben niet perfect. Ik ben geschift, klaar voor het gesticht. Ik besef me dat best, maar zelfs zulke gedachten kunnen mij niet van mijn plan weerhouden. Het is gewoon zo vaak tegen mij gezegd dat ik geestelijk niet in orde ben, dat het voor mij loze woorden zijn geworden. Net zoals wanneer iemand dreigt mij te vermoorden. Het is zo vaak gedaan dat ik er niet eens een rilling van krijg. Nog nooit heeft iemand een poging gedaan. Dat gaat dus ook niet gebeuren.
    'Uhmm… Waarom.. Wat.. Kan iemand mij vertellen wat er allemaal gebeurd en eh.. Waarom Roy.. Doe mijn vriendin niet zo pijn wil je Roy..' hoor ik dan en ik kijk op. Ik had niet eens door dat er nog iemand was. Marlene lijkt nogal verbaasd om dit alles. In een klap komt alle woede weer naar boven en ik sta zo abrupt op, dat ik Kath bijna omver gooi. Mijn vuisten zijn gebald en ik staar haar met alle haat die ik niet alleen voor haar, maar voor deze hele school heb, aan. Als blikken konden doden, was ze nu morsdood geweest.
    'Het zou helpen als ze niet op mij gecheat had,' zeg ik met een trillende stem, maar word dan rustig. Boos zijn is niet perfect. Ik moet strenger worden voor mezelf. Alleen het meest perfecte eisen, 'Dankjewel Kath, en sorry voor wat ik dan ook onderbroken heb. Ik... ga even naar mijn leerlingenkamer. Ik moet nog wat doen,' zeg ik en ik schenk haar een glimlach. Vervolgens loop ik weg. Eerst heel keurig richting de leerlingenkamer, maar bij de tweede gang neem ik al een andere route. Het is tijd voor mijn plan. Mijn geesteszieke plan. Maar ik mag me zo gedragen. Je leest immers toch vaak genoeg in de kranten dat mensen hun ex wat aandoen als die gecheat hebben? Dan mag ik het ook. Het is allemaal Mary's eigen schuld als ze het niet leuk vindt. Zij is degene die vreemd ging. Niet ik. Ik zou haar nooit zoiets aandoen.
    Ik schrik me dood als Mrs Norris plotseling in het gangpad verschijnt en me met haar lichtgevende ogen aanstaart. Gadverdamme, ik haat katten en haar al helemaal. Ik probeer haar dan ook weg te jagen, maar ze draait zich al om en rent weg. Waarschijnlijk om haar baasje op te halen. Nou ja, ik doe momenteel niets fout. Niet iets wat Flich verkeerd vindt tenminste. Toch begin ik wat sneller te lopen en als ik eindelijk bij het standbeeld van Sam de Gouden Draak ben op de vijfde verdieping, is Mary er nog niet.
    'Obliviate,' mompel ik zachtjes om de spreuk nog eens goed te articuleren. Dit mag niet fout gaan. Mary is mijn vriendin en dat moet zo blijven, 'obliviate, obliviate!' Nu is het wachten op Mary. Dat duurt vast niet meer zo lang.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • Hufflepuff Dorm • Nova

    Een gelukkig gevoel raast door mijn lichaam heen terwijl ik in Nova's armen lig. Voor mijn gevoel was dit de eerste keer. De eerste echte keer en het was perfect. Ik heb mijn arm om Nova's middel heen geslagen en lig met mijn hoofd half op haar borst en half op haar arm. Mijn lippen druk ik zachtjes tegen haar slaap. 'Ik hou van je...' fluister Nova en een plezante rilling gaat over mijn rug. 'Heel erg veel.' Ik kijk op naar haar en glimlach dan.
          'Ik ook van jou,' fluister ik. 'Zo ontzettend veel.' Ik sluit mijn ogen en geniet van haar vingers die door mijn krullen heen glijden. 'Dat was... goed,' fluister ik. 'Het beste.' Ik kruip wat dichter tegen haar aan en trek de dekens tot aan ons middel op. Het is te warm buiten om helemaal onder dekens te kruipen en haar lichaam zorgt ervoor dat ik al warm genoeg ben. 'Zullen we gaan douchen en ons klaarmaken voor het feest?' vraag ik dan voorzichtig. Eigenlijk wil ik helemaal nog niet opstaan. Ik wil voor altijd hier blijven liggen, in Nova's armen, maar we hebben nog maar een paar uur en ik wil eigenlijk ook nog met Isla praten. Ik wil geen ruzie met haar hebben en dan naar huis gaan en de ruzie laten broeden tot we weer terug op school komen. Ik wil het uitpraten en dan heel misschien is er nog een mogelijkheid dat we met Fran, Isla, Adalae en Nova op vakantie gaan. Wie weet. Ik zucht zachtjes en gelukkig en duw mezelf dan wat omhoog zodat ik boven Nova hang. Mijn krullen kietelen haar gezicht en ik kijk haar aan in haar diep bruine ogen. Ik glimlach en druk mijn zachte lippen op die van haar. Mijn lichaam is nog vermoeider dan eerst, maar nu op een goede manier. Na een korte kus laat ik mezelf weer naast Nova zakken en trek ik haar in mijn armen.
          'Never leave me,' fluister ik.


    “There's bravery in being soft

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 9:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Outside • Raven

    Ik voel me extreem schuldig en het helpt ook echt niet dat Remus besluit me juist op dat moment een berichtje te sturen. Voor even kon ik mijn zorgen vergeten, maar nu zijn ze allemaal weer dubbel zo erg terug. Ik zucht diep terwijl het meisje naast me half tegen me aan leunt om zichzelf overeind te houden. Ze struikelt en ik grijp haar vast. 'Het lukt wel,' zegt ze, 'ik kan zelf lopen.' Mijn hoofd draait, maar ik weet wel beter dan dat. Ze struikelt bijna over haar voeten heen en ik ben ook niet veel beter bezig, maar ik kan haar nog wel een soort van omhoog houden. In ieder geval, tot die tweede fles aan alcohol in gaat slaan als een hamer. 'Sorry.' Ze kijkt naar de grond en als ik naar haar kijk zie ik dat ze wit weggetrokken is. Ik vloek en grijp haar vast. Precies op dat moment besluit ze haar maaginhoud te dumpen op de grond. Ik spring naar achter om uit de weg van de spetters te komen en struikel daardoor bijna achterover.
          'Merlin,' mompel ik. Ik ontwijk de plas kots en sla mijn armen om Raven heen. 'Kom hier,' zeg ik en ik trek haar weg zodat ze niet voorover struikelt in wat ze zojuist gedeponeerd heeft. Ik wil haar optillen, maar ik ben er vrij zeker van dat dat niet gaat helpen omdat ik dan zelf over mijn eigen voeten struikel. 'Ga hier maar even zitten,' zeg ik en ik duw haar op de grond bij het meer. 'Het spijt me, maar uhm...' Ik haal mijn wand tevoorschijn en mompel "aguamenti. Het straaltje water spuit in haar gezicht. 'Sorry!' zeg ik opnieuw. 'Het helpt tegen de alcohol... I guess.' Ik maak haar vervolgens snel weer droog. 'Dan ben je wat wakkerder.' Ik hijs haar overeind. 'Laat ons alsjeblieft niet dood gaan,' mompel ik. Ik til haar van de grond af in mijn armen en begin haar dan naar het kasteel te dragen. Ik focus al mijn aandacht op het recht lopen, maar mijn zicht wordt steeds waziger. 'Zal ik je naar je dorm brengen?'


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Caleb's bed • Alone • Outfit

    'Uhmm… Waarom.. Wat.. Kan iemand mij vertellen wat er allemaal gebeurd en eh.. Waarom Roy.. Doe mijn vriendin niet zo pijn wil je Roy..' hoor ik Marlene zeggen. Dit geeft nogal een reactie, want Gilderoy schiet overeind en ik val bijna achterover, maar weet nog net mijn balans te houden. Oef.
          'Het zou helpen als ze niet op mij gecheat had,' zegt Gilderoy en ik hoor de woede in zijn stem. Ik wil naar voren stappen om hem opnieuw een knuffel te geven en hem te kalmeren, maar hij draait zich al naar me toe en lijkt op een rare manier kalm te zijn. Een kalmte die ik niet helemaal vertrouw. 'Dankjewel Kath, en sorry voor wat ik dan ook onderbroken heb. Ik... ga even naar mijn leerlingenkamer. Ik moet nog wat doen.' Voordat ik nog iets kan zeggen, is hij verdwenen. Een beetje verbaasd blijf ik achter. Ik kijk naar Marlene die, tot mijn verbazing, ook aanstalten maakt om te verdwijnen.
          'Oh, nou ja, dan zie iek je later?' zeg ik en ze is weg. Ik zucht zachtjes en schud mijn hoofd. Ik heb geen puf om erachter aan te gaan. Volgens mij heeft Gilderoy gewoon even tijd nodig. Ik vertrouw hem niet helemaal met dat plan wat hij heeft, maar om eerlijk te zijn weet ik dat hij niet zo geweldig is met spreuken, dus ik denk niet dat hij daadwerkelijk iets gaat kunnen doen. Ik twijfel even, maar besluit dan maar naar Caleb's dorm te gaan. Ik onderdruk een gaap en loop de kelders in. 'Pureblood,' mompel ik en ik stap de Common Room binnen. Ik negeer de blikken van de Slytherins die mij verbaasd aankijken, waarschijnlijk herkennen ze me ondertussen wel na al die keren dat ik hier ben geweest, maar het zal nog steeds raar zijn om een Gryffindor in de Slytherin Common Room te zien. Ik stap de jongens dorm binnen en plof dan op het bed van Caleb. Ik trek de gordijnen rondom zijn bed dicht, trap mijn schoenen en trek mijn broek uit en leun over de rand om een shirt van Caleb te zoeken. Ik verander snel mijn eigen shirt voor een van zijn veel te grote shirt. Ik voel me net zo'n film meisje dat helemaal smoor is op een jongen, maar misschien ben ik dat ook wel. Ik krul me op onder de dekens en sluit mijn ogen. Het duurt niet lang voordat ik langzaam weg begin te zakken, want alles vandaag heeft me uitgeput. Ik trek een kussen tegen mijn borst aan en dommel weg.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    17 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • CHASER • HOSPITAL WING • LILY

    'Er is niets mis met die handen van je, love, dus koester maar niet te veel hoop. En ik heb je helemaal van het Quidditchveld naar hiertoe gezeuld, dus ik geloof dat ik al ongekend lief voor je ben geweest. Graag gedaan, trouwens.' Ik grinnik kort en pruil als ik naar haar kijk. Ze stopt met in mijn been porren en ik lach kort.
          'Lief van je, hoor, maar je kan nooit lief genoeg zijn, toch?' vraag ik met smekende ogen. Ik krijg echter van Pomfrey amper de tijd om even rustig bij te komen, want ik hoor dat ik eigenlijk wel weer mag vertrekken en dat de grootste wonden zijn genezen. Wat is magie toch handig.
          'Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat dit hele bludger incident in scène is gezet, enkel en alleen zodat jij onder het dansen uit kunt komen, omdat je het stiekem helemaal niet kunt. Ben je soms bang, Potter?' Ik doe alsof ik werkelijk waar geschokt ben door deze opmerkingen en ik kom overeind van het bed waarna ik mijn voeten op de grond zet.
          'Je kwetst me diep, Evans,' zeg ik. Ik zit nu nog dichterbij haar en ik grijns wel eventjes als ik de donkere puntjes in haar groene ogen kan tellen. 'Ik wil dolgraag met je dansen en dat ga ik doen ook. Ik kan Ada ook niet in de steek laten, of wel?' Wachtend op haar reactie besluit ik op mijn benen te gaan staan en hoewel ik nog een klein beetje wiebel van de impact van de wedstrijd, de bludgers en de gewonnen Cup, lukt het aardig. Beter dan net, in ieder geval. Toen leek ik meer op Bambi die leerde lopen in plaats van het stoere, volgroeide hertenmannetje dat ik ben. Je weet wel. Ik leg dan mijn hand plagend op Lily's schouder en kijk haar aan. 'Ik zal met je dansen, Lily, al is het het laatste wat ik doe. Je ontkomt er niet aan.' Een knipoog verder besluit ik, toch nog met enige moeite door de opkomende spierpijn, naar de deur van de ziekenboeg te lopen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUGGLEBORN • HUFFLEPUFF • HUFFLEPUFF DORM • ROZA

    'Ik ook van jou, zo ontzettend veel. Dat was... goed. Het beste.' Ik grinnik kort en blijf met haar springerige krullen spelen. Ik zou willen dat ik zulke mooie krullen had, maar iedereen laat mij ook merken dat ik blij moet zijn met mijn haar en haarkleur, want het is felrood en er zijn niet zoveel mensen met zulk haar. Ik heb mijn ogen gesloten en haal diep en tevreden adem. Het liefst blijf ik hier tot morgen liggen, zonder me te bewegen. Ik zou wel wat kleding aantrekken, want onze kamergenoten zullen vast binnenkomen en om ons nou zo te laten zien, gaat me wat te ver. 'Zullen we gaan douchen en ons klaarmaken voor het feest?' Ik kijk haar aan. Haar krullen kietelen in mijn gezicht als ze boven me hangt en ik lach zacht. Ik kan echt niet tegen kietelen, maar van haar kan ik het hebben.
          'Ik wil blijven liggen,' pruil ik wel even en ik sla mijn armen stevig om haar heen. Ik lig veel te lekker en dat feest kan me op het moment gestolen worden. Ik heb er wel zin in, maar ik doe nooit zo lang over me klaarmaken. Ik heb mijn jurk al uitgekozen en make-up hoeft van mij niet zo veel, want ik faal daar toch grandioos in.
          'Never leave me,' hoor ik heel zacht. Ik kijk naar mijn vriendin en druk een kus tegen haar slaap aan.
          'Je komt nooit meer van me af,' glimlach ik, 'zelfs als je dat had gewild.' Ik draai me op mijn zij en kijk naar haar. Mijn blik bestudeert haar donkere ogen, haar prachtige bos haar, haar volle lippen en getinte huid. Qua uiterlijk hadden we niet verschillender kunnen zijn, maar ik ben zo fucking blij met haar. 'Roza?' vraag ik na een korte stilte als ik mijn blik afwend, maar me er uiteindelijk weer toe zet om haar recht aan te kijken. 'Ik wil je niet de hele vakantie missen.' Ik glimlach wat moeizaam als ik eraan denk. Twee maanden zonder haar? Dacht het niet. De maanden dat ze in Amerika zat waren heftig genoeg en toen wist ik niet eens wat ik echt voor haar voelde en dat we samen zouden eindigen. 'Wil je gewoon... je weet wel... goed voor jezelf zorgen? En misschien langskomen in Schotland?'

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 15:48 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    RAVEN SEYMOUR
    "You’re allowed to scream, you’re allowed to cry, but do not give up."


    17 • YEAR 6 • HALFBLOOD • HUFFLEPUFF • OUTSIDE • SIRIUS

    'Merlin,' hoor ik als ik voorovergebogen sta en naar mijn eigen poedel kots kijk. Gadverdamme. De smaak in mijn mond is nu niet echt veel beter en ik kreun zacht. Nu voel ik me zo mogelijk nog rotter dan net. 'Kom hier.' Sirius trekt me weg en ik drop mezelf uiteindelijk maar op een omgevallen boomstam, zodat ik niet nog wankeler kan gaan lopen. Ik ben amper bij de les voor ik een straaltje water in mijn gezicht krijg en ik kijk met grote ogen op naar Sirius, maar de wereld draait en is zo wazig dat ik werkelijk geen idee heb of ik wel de goede richting uit kijk.
          'Het helpt tegen de alcohol... I guess. Dan ben je weer wat wakkerder.' Ik schud mijn hoofd even en wrijf in mijn ogen en word dan opgetild. 'Laat ons alsjeblieft niet dood gaan.' De alcohol is nog lang niet uit mijn systeem verdwenen en ik grinnik.
          'Wat ben je ook een dramaqueeeeen,' zing ik vals en ik lig uiteindelijk in zijn sterke armen. Toch merk ik dat ook hij niet zo stevig meer op de grond staat.
          'Zal ik je naar je dorm brengen?' Ik schud mijn hoofd en ik sluit mijn ogen.
          'Ik kan wel lopen, Black,' zeg ik en ik probeer me uit zijn armen te wurmen, wetend dat dit gruwelijk fout kan gaan als hij me loslaat. 'Ik hoef geen hulp, ik kan alles zelf. Jij hebt Remus en James en Peter en Blake en Scarlett, je hoeft mij niet op te voeden,' som ik vermoeid op. Ik voel me gewoonweg kut. Ik had hier nooit heen moeten komen. Ik had thuis moeten blijven bij mam, daar had ik tenminste nog iemand met wie ik kon praten zonder me meteen achterlijk en alleen te voelen. Iedereen hier is gewoon doorgegaan met zijn of haar leven. Het feit dat ik een jaar weg was, heeft daar weinig aan veranderd. Mijn leven stond bijna stil, maar iedereen ging door. Ik durf te wedden dat het merendeel niet eens wist dat ik afwezig was. De klootzakken. 'Ik heb niemand nodig,' zeg ik dan en als Sirius me uiteindelijk loslaat, wankel ik weer maar blijf met moeite staan. 'Ik had hier niet moeten komen.' Het is de alcohol die spreekt, maar er zit zeker een kern van waarheid in.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Caleb Brody Hughes
    “Is the only reason you're holding me tonight 'cause we're scared to be lonely?”



          ‘Ah, de speech.’ Ik knikte bevestigend en keek Celeb serieus aan. ‘En de strippers, uiteraard. Niet geheel onbelangrijk, als je het mij vraagt.’ Ik verkocht Cas een niet-zo-subtiele trap tegen zijn schenen en keek hem waarschuwend aan – dat hoorde Celeb niet te weten.
          ‘Ja, ik snap wel dat jullie zulk soort middelen nodig hebben met de mudbloods, maar mijn smaak is niet zo vuil,’ snauwde Celeb en ik fronsde even kort. Pardon. ‘En nee, het is niet Kathelaine. Dat ik vrienden ben met jullie betekent niet dat ik mezelf naar dat niveau verlaag.’ Als een soort wraakactie pakte Celeb-Chobe op van mijn schoot en een misnoegd geluidje verliet mijn mond. ‘Weet je wat. Ik zoek het zelf wel uit. Daar heb ik jullie niet voor nodig.’
          ‘Oh, kom op, Cellie. We bedoelen het heus niet zo slecht. Wist je dat vrouwelijk schoon in katzwijm valt door humor? Da's een teken van intelligentie. Je zou het 'ns een keer moeten proberen.’ Ik knikte instemmend, hoewel ik het er niet noodzakelijk mee eens was. Alleen wilde ik Cas nog even in de waan laten, door hem te laten denken dat hij, dankzij zijn extreem slechte humor, net zo intelligent was als Einstein – of zo. ‘En dat was overigens ook niet slecht bedoeld.’
          ‘Heb nou gewoon een beetje vertrouwen in ons, Celliebellie,’ zei ik met een dramatische zucht, ‘we've got your back, maak je geen zorgen.’ Ik graaide in mijn tas en gooide een condoom in Celebs schoot. ‘Better safe than sorry. Ik ben nog te jong om peetvader te worden van een mini-Celeb.’ Ik haalde mijn schouders op, maar knipperde verwonderd toen ik zag dat Chobe had besloten dat de condoom er wel heel interessant uitzag, zo verpakt in een zilveren folie. Ze hapte en klauwde ernaar. ‘Uh... ik denk dat die niet meer zo bruikbaar is.’ Ik krabte wat achter mijn oor en keek toen op mijn telefoon. ‘Hoe dan ook, ik ga even gedag zeggen aan één van de winnaars.’ A.k.a. Lana. Ik gooide nog wat extra pakjes condooms naar Celebs hoofd en liep toen weg.

    Na een tijdje wandelde ik mijn dorm in, die er verlaten bij lag. Althans, op het eerste oog zag het ernaar uit dat ik de enige was, maar toen zag ik dat de gordijnen van mijn bed dicht waren geschoven, concludeerde ik dat Lana er al moest zijn. Nadat ik de gordijnen wat had opengeschoven, verscheen er een kleine glimlach op mijn gezicht, toen ik haar inderdaad zag liggen slapen. Ik schoot in wat gemakkelijker zittende kleding en kroop voorzichtig mijn bed in, waarna ik mijn armen om haar heen sloeg.
          ‘Hey,’ fluisterde ik zachtjes en drukte een kus op haar schouder, ‘hoe voel je-je? Is alles oké?’




    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Outside • CCCC > Lana


    I just caught the wave in your eyes

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • Hufflepuff Dorm • Nova

    'Ik wil blijven liggen,' pruilt ze en ik glimlach. Ze slaat haar armen stevig om me heen en ik kruip nog wat dichter tegen Nova aan, voor zover dat nog mogelijk is. Ik voel haar lippen op mijn slaap en glimlach. 'Je komt nooit meer van me af,' zegt ze en ik grinnik zachtjes 'zelfs als je dat had gewild.' Ze draait zich naar me om en ik kijk haar aan. Ik bloos lichtjes als ik merk dat haar ogen over mijn gelaat en huid glijden. 'Roza?' vraagt ze en tot mijn verbazing wend ze haar blik af. Ik frons en sla mijn arm voorzichtig om mijn vriendin heen. Zachtjes kus ik haar wang. 'Ik wil je niet de hele vakantie missen.' Ergens ben ik opgelucht dat dit het enige is wat ze wil zeggen. Het kwam over alsof ze een heel heftig gesprek wilde gaan hebben en voor nu wil ik het gewoon even licht houden. Ik kan eindelijk weer glimlachen. 'Wil je gewoon... je weet wel... goed voor jezelf zorgen? En misschien langskomen in Schotland?' Een zwakke glimlach doet mijn lippen omhoog krullen en ik ga rechtop zitten. Ik buig over mijn vriendin heen en kus haar zachtjes.
          'Je maakt je te veel zorgen,' fluister ik. Ik streel door haar haar heen. 'Natuurlijk zal ik langskomen en ik ga goed voor mezelf zorgen, ik beloof het.' Of nou ja, ik ga het in ieder geval proberen. Ik weet dat ze doelt op mijn paniek aanvallen, maar als het aan mijn ouders ligt zal ik de hele vakantie op de bank bij de psycholoog liggen. Ik kom wat overeind van het bed en haal een schoon setje lingerie uit mijn koffer dat ik soepel aantrek. Ik gooi mijn jurk op het bed naast Nova en ga dan naast haar zitten. Voorzichtig leun ik over haar heen en kus ik haar opnieuw. Ik laat mijn vingers door haar haren glijden en strijk voorzichtig over haar wang. 'Ik beloof je dat ik voorzichtig ben als jij belooft om je niet al te veel zorgen te maken. Oké?'


    “There's bravery in being soft


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Outside • Raven

    'Wat ben je ook een dramaqueeeeen,' zingt ze en ik rol mijn ogen. Zegt degene die zojuist de hele groepschat vijf keer verteld heeft hoe eenzaam ze is. 'Ik kan wel lopen, Black,' zegt ze, maar dat zorgt ervoor dat ik haar enkel steviger vast houd. 'Ik hoef geen hulp, ik kan alles zelf. Jij hebt Remus en James en Peter en Blake en Scarlett, je hoeft mij niet op te voeden,' zegt ze en ik frons. Wat? Ik laat haar los en zet haar nogal geïrriteerd op de grond. 'Ik heb niemand nodig,' zegt ze. 'Ik had hier niet moeten komen.' Ik blijf stilstaan en kijk haar aan, nogal verontwaardigd.
          'Luister, Seymour. Ik snap dat je een kut jaar gehad hebt en daar wil ik best begrip voor tonen, maar sla die toon niet tegen mij aan. Waarom zou ik hier staan als ik niet om je gaf? Hm? Je bent heus wel gemist, maar wat had je dan gewild? Dat we het hele jaar niks deden enkel omdat jij er niet was. Wij moeten ook door gaan met ons leven, net zoals jij dat gaat moeten doen.' Ik haal adem en tel kort tot tien, want de alcohol en mijn al slechte humeur zorgen ervoor dat ik op het punt van uitbarsten sta.
          'En als jij er zo heilig van overtuigd bent dat jij als enige hier een kut jaar gehad hebt, dan denk alsjeblieft even opnieuw na. Het is echt niet alsof we een jaar lang feest gevierd hebben omdat jij weg was. Jij bent niet de enige die een familie is kwijt geraakt,' snauw ik. Ik begrijp dat ze zich kut voelt, maar om mij er nou van te beschuldigen dat ik niet aan haar gedacht heb en alleen maar in mijn eigen bubbel geleefd heb gaat te ver. 'En als je alles zo graag alleen wilt doen, dan zoek je het toch lekker zelf uit, sorry hoor, dat ik je probeer te helpen. Ik zal het in het vervolg niet meer doen.' Ik draai me om en begin weg te lopen, wat niet al te snel gaat, omdat de alcohol me nogal instabiel maakt.


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 14:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Caleb's bed • Caleb • Outfit

    Ik word uit mijn slaap gewekt als ik plotseling een paar armen om me heen voel. Ik open mijn ogen slaperig en kijk op. Caleb is achter me komen liggen en terwijl mijn hart een sprongetje maakt, verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. ‘Hey,’ fluistert hij zachtjes. Hij drukt een kus op mijn schouder, ‘hoe voel je-je? Is alles oké?’ Ik kruip wat dichter tegen hem aan en onderdruk een gaap. Mijn ogen zakken langzaam weer dicht en het duurt eventjes voordat ik bedacht heb dat ik misschien maar moet reageren, in plaats van opnieuw in slaap te vallen.
          'Hey Escargot,' mompel ik, 'iek ben wel oké.' Ik gaap en draai me om zodat ik mijn gezicht in zijn shirt kan verbergen. 'Vandaag was gewoon een achtbaan aan emoties. Eerst met Maia en de videos, toen een ruzie met jou... quidditch... en Kielderoy.' Ik haal mijn schouders op. 'Ik ben vooral uitgeput.' Ik kijk naar hem op en pruil, maar al snel verschijnt er weer een glimlach. 'Maar jij bent hier.' Ik strek mijn hand uit en strijk voorzichtig door zijn haar heen. Vervolgens druk ik mijn lippen heel zacht op die van hem. Alleen zijn aanwezigheid geeft me alweer nieuwe energie en zorgt ervoor dat mijn humeur vele malen beter wordt. 'Iek ben gewoon een beetje beurs van de bludgers en moe.' Ik haal mijn schouders opnieuw op en leg mijn hoofd weer terug op zijn kussen.
          'Iek 'eb je shirt gestolen trouwens, sorry.' Ik grinnik zachtjes. 'Maar niet echt sorry.' Ik sluit mijn ogen en dommel bijna meteen weer weg, maar ik weet mezelf nog net wakker te houden. Over een uur of twee begint het feest en ik weet dat we ons ondertussen klaar moeten gaan maken, maar om eerlijk te zijn blijf ik liever hier in bed liggen. Ik wil het jaar niet afsluiten. Hoe vaak ik ook gezegd heb dat ik deze school belachelijk vind met al zijn drama, heb ik ook geen zin om naar huis te gaan. Thuis ben ik of alleen thuis of is er ook drama. De reden waarom ik zo graag op school blijf is omdat ik hier nog een beetje de drama kan ontwijken. Ik bijt mijn lip. Ik ben benieuwd hoe ik mijn huis aantref. De vorige keer toen ik thuis kwam lag mijn hele kamer in puin. Mijn vader's reden was dat mijn moeder weer een van haar tantrums had gehad en hij durfde het niet aan om de kamer op te ruimen. Helaas kon ik toen nog geen magie doen en moest ik bijna alles weggooien, maar ik heb een aantal dingen bewaard om te repareren. Ik open mijn ogen weer en speel wat met Caleb's shirt.
          'Wil je eigenlijk gelijk met mij mee naar huis of ga je eerst nog terug naar je vader?' vraag ik dan. Aan de ene kant ben ik bang voor Caleb's reactie als hij mijn ouders, en voornamelijk mijn moeder, ontmoet, maar ik wil ook niet alleen naar huis gaan. Ik zou me sowieso beter voelen, wetende dat hij niet terug naar zijn vader hoeft.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Celebranae "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Tribunes • Castor, Adalae en Phobe

    Ik negeer als Castor en Caleb door blijven drammen over die belachelijke speech. Dat Adalae en ik hebben afgesproken dat we gaan trouwen, omdat we niet uitgehuwelijkt willen worden, betekent niet dat Cada nou daadwerkelijk een ding is. Hoewel Adalae wel blijft zeggen dat ze wil kussen en knuffelen. Ik beweeg wat ongemakkelijk heen en weer en speel met Phobe's staart. De fles drank die ik eerder zo oncharmant gestolen heb, staat op de grond, met nog enkel een laagje donkerbruine drank erin. 'Oh, kom op, Cellie. We bedoelen het heus niet zo slecht. Wist je dat vrouwelijk schoon in katzwijm valt door humor? Da's een teken van intelligentie.' Ik rol mijn ogen. Misschien bij andere mensen, maar zeker niet bij Castor. 'Je zou het 'ns een keer moeten proberen. En dat was overigens ook niet slecht bedoeld.'
          ‘Heb nou gewoon een beetje vertrouwen in ons, Celliebellie,’ zegt Caleb en ik buigt voorover om in zijn tas te rommelen. ‘We've got your back, maak je geen zorgen.’ Hij haalt een klein pakje tevoorschijn en gooit dat op mijn schoot. Ik staar erna. Condooms. ‘Better safe than sorry. Ik ben nog te jong om peetvader te worden van een mini-Celeb.’ Phobe hapt gelijk naar de condoom en ik laat haar los, omdat ik echt geen zin heb om dat ding aan te raken. ‘Uh... ik denk dat die niet meer zo bruikbaar is. Hoe dan ook, ik ga even gedag zeggen aan één van de winnaars.’ Hij haalt nog een pakje tevoorschijn en gooit deze tegen mijn hoofd. Op dat moment komt Adalae aangelopen. Timing.
          'Misschien moet je die dingen maar bij je houden als... als je SM gaat hebben met je mudbloodje!' snauw ik Caleb na als hij uit zicht verdwijnt. Snel probeer ik de condooms te voorstoppen voor Adalae, maar Phobe vindt ze zo interessant en lijkt het niet echt eens te zijn met mijn actie, dus pint ze haar scherpe nagels in mijn hand. 'Auch,' grom ik. 'Jij mag nog geen seks hebben, Phobe.'
          'Mijn favoriete mensen,' zegt Adalae en ik kijk Castor wat ongemakkelijk aan als ze zich naast me wurmt. Ik ontvang een stevige knuffel en probeer de condooms wat uit het zicht onder Phobe te schuiven terwijl ze dit doet. 'Je had toch wel een stuk taart overgehouden, Cel? En jij krijgt twee goudvissen. Cal, wil jij ook nog iets? Eigenlijk wilde Cas een kat, maar ik wilde dat speciaal houden voor de blonde hier naast me. Dat heeft hij wel verdiend na meer dan een decennium met mij, toch?' Ze kijkt me aan en snel kijk ik weg, omdat ik haar blik nogal intrigerend vind. Ik haal mijn schouders op.
          'Ja, I guess. Phobe is leuk,' zeg ik en ik laat Phobe mijn vinger met haar pootjes pakken. 'De taart doos staat onder mijn stoel, maar ik weet eigenlijk niet of Castor het al opgegeten heeft.' Ik kijk hem aan en trek mijn wenkbrauwen op. Ik weet gewoon dat de jongen klaar staat om opmerkingen te gaan maken over Adalae en mij, maar ik wil het niet horen. Ik haal een hand door mijn haar en schud mijn hoofd. De wereld voor me is een grote waas als ik dat doe en ik merk dat de alcohol langzaam mijn rationaliteit over begint te nemen. 'Waarom krijgt Castor vissen? Wat heeft hij gedaan om dat te verdienen?'


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUGGLEBORN • HUFFLEPUFF • HUFFLEPUFF DORM • ROZA

    'Je maakt je te veel zorgen. Natuurlijk zal ik langskomen en ik ga goed voor mezelf zorgen, ik beloof het.' Ik kijk de brunette aan als ze van het bed opstaat en een schone set lingerie aantrekt, wat haar lichaam meer bedekt. Ik ga ook overeind zitten en besluit ook mijn lingerie weer aan te trekken. Dan komt Roza weer naast me zitten en ik glimlach als ik naar haar kijk. 'Ik beloof je dat ik voorzichtig ben als jij belooft om je niet al te veel zorgen te maken. Oké?'
          Ik knik op die opmerking en ik druk mijn lippen weer op die van haar, waarna ik lach en naar mijn handen kijk. 'Ik beloof het. Ik zal in ieder geval mijn best doen,' lach ik. Vervolgens sta ik op van het bed en ik pak twee handdoeken bij mijn bed vandaan. Wat ondeugend kijk ik Roza aan. 'Wilde je nog douchen?' Ik grijns eventjes en loop dan naar de badkamer toe. Daar hang ik mijn handdoeken op, pak ik mijn zeep en shampoo en leg alles klaar in de douche. Dan trek ik mijn lingerie weer uit, leg deze aan de kant en stap de douche in. Ik sluit mijn ogen als ik de warme stralen over mijn lichaam laat lopen. De deur naar de slaapkamer staat nog open. Normaal zou ik deze sluiten, maar Roza en ik hebben elkaar zojuist op een heel andere manier mogen bekijken en daarom maakt het me voor nu weinig uit. Zodra er anderen bij zouden komen, zou ik het wel anders doen. Ik zeep mijn lichaam en haren in en spoel het dan weer uit, waardoor mijn rode haren nat langs mijn gezicht hangen. Ik zet de douche weer uit en wring mijn haren uit, waarna ik een handdoek om zowel mijn haar als mijn lichaam sla en terug de dorm in loop. 'Wat zal ik vanavond aantrekken?'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    RAVEN SEYMOUR
    "You’re allowed to scream, you’re allowed to cry, but do not give up."


    17 • YEAR 6 • HALFBLOOD • HUFFLEPUFF • OUTSIDE • SIRIUS

    Al snel zet Sirius me met mijn beide benen terug op de grond en ik kijk hem aan, maar zijn blik staat niet meer zo vrolijk als zonet, toen we van de motor afstapten. 'Luister, Seymour. Ik snap dat je een kut jaar gehad hebt en daar wil ik best begrip voor tonen, maar sla die toon niet tegen mij aan. Waarom zou ik hier staan als ik niet om je gaf? Hm? Je bent heus wel gemist, maar wat had je dan gewild? Dat we het hele jaar niks deden enkel omdat jij er niet was. Wij moeten ook door gaan met ons leven, net zoals jij dat gaat moeten doen.' Ik staar hem nu ook vrij kwaad aan. Waarom slaat hij zo'n toon tegen me aan? 'En als jij er zo heilig van overtuigd bent dat jij als enige hier een kut jaar gehad hebt, dan denk alsjeblieft even opnieuw na. Het is echt niet alsof we een jaar lang feest gevierd hebben omdat jij weg was. Jij bent niet de enige die een familie is kwijt geraakt. En als je alles zo graag alleen wilt doen, dan zoek je het toch lekker zelf uit, sorry hoor, dat ik je probeer te helpen. Ik zal het in het vervolg niet meer doen.' Nog voor ik verder wat kan doen, draait Sirius zich al om en hij loopt weg, weg van mij.
          'Prima.' Ik snuif kort en draai me weg van de zwartharige jongen. Het maakt me ook geen flikker meer uit. Sirius kan dat wel zeggen, maar hij heeft iemand die onvoorwaardelijk om hem geeft. Remus zal er altijd voor hem zijn. Ik hoorde dat er wat drama was tussen hen maar dat het alweer opgelost is en daar ben ik blij om, maar ik heb in dit jaar geen enkele vriend of vriendin van me gezien. Ze kwamen niet langs, zelfs niet met kerst. De enige mensen die ik heb gezien, waren mijn moeder en enkele ooms en tantes die langskwamen om te kijken of ze nog iets voor ons konden betekenen. Amper berichtjes van de rest. Grommend struikel ik over een boomwortel en ik blijf met moeite rechtop staan. De smaak van kots is nog altijd niet uit mijn mond verdwenen en ik zou willen dat ik een flesje water had. Of nog beter: een fles drank. Dat zal vast verkeerd aflopen, maar voor nu maakt dat me niet uit. Alle frustraties die ik het laatste jaar heb opgebouwd, komen er nu uit. Ik had niemand om echt tegen uit te vallen, mama was ziek en ze mocht niet opgezadeld worden met nog meer problemen en verdriet. Pap vertrouw ik niet eens genoeg om tegen te praten, om te vertellen wat ik voel en meemaak. Godverdomme.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.