• Klik


    Ligt het aan mij of probeert iedereen het hier constant goed te doen. Te doen alsof ze perfect zijn. Niemand is perfect, maar als iemand op Quizlet met slechte spelling komt of weinig ervaring, wordt die haast uitgelachen en is die verplicht om dit bij te leren voordat hij of zij kan worden geaccepteerd.
    En dan is er de andere helft die daadwerkelijk laten zien wie ze zijn, en worden bestraft.

    Is dit wat wij normaal noemen? Is dit waar Quizlet voor bedoeld is?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2017 - 21:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ads schreef:
    (...)

    oke ja stuur een korte samenvatting van +/- 50 woorden


    hello boss from ad, i can speak english toe en dat is nog een reden waarom je moet aannemen. verder ook omdat ik geld nodig heb en de bittere tranen die ik huil vanwege mijn toekomst goede fertilising abilities hebben op tomatenplanten.


    Tijd voor koffie.

    Wow wacht
    Wat is er allemaal aan het gebeuren? De links zijn zo te zien allemaal aangepast waardoor ik het niet meer kan lezen (blijkbaar was ik net te laat), maar ik ben nu wel heel confused. Mods? Crew? Iemand? Kan iemand een beetje uitleggen wat er in godsnaam allemaal aan het gebeuren is in dit topic? Want ik snap er echt niets meer van.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Edgy schreef:
    (...)

    hello boss from ad, i can speak english toe en dat is nog een reden waarom je moet aannemen. verder ook omdat ik geld nodig heb en de bittere tranen die ik huil vanwege mijn toekomst goede fertilising abilities hebben op tomatenplanten.


    ja joe hebben de baan condragulations!


    Heaven is a place that we all have

    We zijn er mee bezig!
    Iets uitgebreidere reactie volgt.


    I am an idiot, I move.

    het is magic hoe adnane alles off-topic maakt
    i can appreciate


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kowalski schreef:
    Wow wacht
    Wat is er allemaal aan het gebeuren? De links zijn zo te zien allemaal aangepast waardoor ik het niet meer kan lezen (blijkbaar was ik net te laat), maar ik ben nu wel heel confused. Mods? Crew? Iemand? Kan iemand een beetje uitleggen wat er in godsnaam allemaal aan het gebeuren is in dit topic? Want ik snap er echt niets meer van.


    Het komt erop neer dat Melissa haar verhaal heeft gedaan adhv letterlijke citaten uit het crewforum en bijgevolg schending van de geheimhoudingsplicht, als uitleg achter het initiële idee van dit topic.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waddles schreef:
    We zijn er mee bezig!
    Iets uitgebreidere reactie volgt.


    yay. (blush)


    Heaven is a place that we all have

    Kowalski schreef:
    Wow wacht
    Wat is er allemaal aan het gebeuren? De links zijn zo te zien allemaal aangepast waardoor ik het niet meer kan lezen (blijkbaar was ik net te laat), maar ik ben nu wel heel confused. Mods? Crew? Iemand? Kan iemand een beetje uitleggen wat er in godsnaam allemaal aan het gebeuren is in dit topic? Want ik snap er echt niets meer van.


    Korte samenvatting: Airise postte een topic over het slechte gedrag van Quizletters, kreeg reacties, postte een topic waarin ze privacy brak van een paar mensen en modmails liet zien + uitleg gaf waarom ze echt boos was, topic werd verwijderd en ik wil werken bij een tomatenplantage.


    Tijd voor koffie.

    Waddles schreef:
    We zijn er mee bezig!
    Iets uitgebreidere reactie volgt.


    Super. Bedankt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    1kh0uv4nw0r57j3 schreef:
    het is magic hoe adnane alles off-topic maakt
    i can appreciate


    graag gedaan


    Heaven is a place that we all have

    Edgy schreef:
    (...)

    Korte samenvatting: Airise postte een topic over het slechte gedrag van Quizletters, kreeg reacties, postte een topic waarin ze privacy brak van een paar mensen en modmails liet zien + uitleg gaf waarom ze echt boos was, topic werd verwijderd en ik wil werken bij een tomatenplantage.


    tomatenplantage van mij en baas


    Heaven is a place that we all have

    Edgy schreef:
    (...)

    Korte samenvatting: Airise postte een topic over het slechte gedrag van Quizletters, kreeg reacties, postte een topic waarin ze privacy brak van een paar mensen en modmails liet zien + uitleg gaf waarom ze echt boos was, topic werd verwijderd en ik wil werken bij een tomatenplantage.

    dat laatste is hoofdzaak

    10+


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    1kh0uv4nw0r57j3 schreef:
    het is magic hoe adnane alles off-topic maakt
    i can appreciate


    JA HALLO WAAR IS MIJN SHOUTOUT IK DOE HIER MIJN BEST VOOR EN WAT KRIJG IK??


    Ads schreef:
    (...)

    ja joe hebben de baan condragulations!


    NVM IK KRIJG EEN BAAN. LAAT MAAR.

    Oh wacht, reacties mogen niet meer alleen caps lock zijn, toch?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:12 ]


    Tijd voor koffie.

    Kowalski schreef:
    Wow wacht
    Wat is er allemaal aan het gebeuren? De links zijn zo te zien allemaal aangepast waardoor ik het niet meer kan lezen (blijkbaar was ik net te laat), maar ik ben nu wel heel confused. Mods? Crew? Iemand? Kan iemand een beetje uitleggen wat er in godsnaam allemaal aan het gebeuren is in dit topic? Want ik snap er echt niets meer van.


    This actually. Ik zit al een tijdje mee te lezen, en hoef ook niet bepaald in de discussie te komen, maar ik snap het nu niet echt meer, als het te privé is hoeft het me natuurlijk niet verteld te worden, maar ik ben nu wel nieuwsgierig en confused

    Ah nvm, ik snap het denk ik

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:13 ]


    obsessive rage

    Ads schreef:
    (...)

    graag gedaan

    merci beaucoup


    LaAt ZiEn WiE jE bENt