• Hier mag je lekker kletsen over personages of gebeurtenissen. Kom trouwens ook allen met uw ideeën. Het is ONZE rpg, dus alles is welkom. Hoe meer plannen we maken, hoe langer we door kunnen gaan en het niet doodbloedt. Hoezee!


    Doe je wel mee, maar ken je de serie niet? Schroom dan niet om er vragen over te stellen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 21:29 ]


    everything, in time

    DevIce schreef:
    (...)

    Mag ik ze ook alle 5? (doeg)

    edit: zo niet dan horizontaal rij 1 of 2


    Eh hallo, wil jij niet steeds mijn mannen stelen?(puh)


    everything, in time

    Maar Meraki, dan kies jij dus de 1e of de 2e optie uit?


    † Love? I want to sleep.

    Meraki schreef:
    (...)

    Eh hallo, wil jij niet steeds mijn mannen stelen?(puh)


    ik doe mijn best maar DAAAAAAAAAAMN girl...


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Meraki schreef:
    (...)
    Nee! Wat weet jij er nou van? Horizontaal gezien de tweede of de derde rij (zijn dat dezelfde mannen allemaal?)! Niet naar Maia luisteren!

    Niet zeuren jij! Je mag nog niet eens een keuze maken. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Revy schreef:
    Maar Meraki, dan kies jij dus de 1e of de 2e optie uit?


    Ik kies die ene man op die zwart wit foto met z'n lange haar (01 uit de derde rij geloof ik) en die 02 hit dezelfde rij.


    @Maia
    Jawel, ze vraagt naar ONZE mening. Ook de mijne dus, niet buitensluiten. (huil)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik kies die ene man op die zwart wit foto met z'n lange haar (01 uit de derde rij geloof ik) en die 02 hit dezelfde rij.


    @Maia
    Jawel, ze vraagt naar ONZE mening. Ook de mijne dus, niet buitensluiten. (huil)

    Hehe, dat zijn mannen die dezelfde zijn. Dat weet je toch wel he? De 1, 2, 3 zijn bedoeld als verschillende foto's van dezelfde man. Misschien een beetje ongelukkig neergezet.. De eerste rij is dus dezelfde man, net zoals de tweede rij, etc. Misschien even anders nummeren.

    En ik heb ervan geleerd.. Maia de Kwaadaardige Raccoon. Ik houd mijn 'mond'. :x

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 23:27 ]


    † Love? I want to sleep.

    Ik stem voor 1 of 2 !!!!


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Meraki schreef:
    (...)
    @Maia
    Jawel, ze vraagt naar ONZE mening. Ook de mijne dus, niet buitensluiten. (huil)

    Ze kiest de eerste, klaar. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DevIce schreef:
    Ik stem voor 1 of 2 !!!!

    Hehe, dan wordt het zoiezo de 1e, 2e of 3e mannetje. Ik wacht nog even op anderen en dan beslis ik! Thanks. ^^


    † Love? I want to sleep.

    Ik ben echt te lang niet op Q geweest en ik kan absoluut niet meer met die codes omgaan! (no_chears)
    Wie o wie kan mij helpen? Ik vind de column waar 'innerlijk' staat zo raar. Waarom staat die zo ver naar rechts? Ik heb alles al geprobeerd, denk ik. Eerst stond de foto onder 'innerlijk', maar dat werkte ook niet. Dus ik begrijp er niets meer van. Ik heb de tekst en titel al geprobeerd om te draaien, lukt ook niet.

    Mijn rol is trouwens te vinden onderaan pagina 2 en die quote die onder 'innerlijk' staat mag weg, dat was puur een (gefaalde) test.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Ik ben echt te lang niet op Q geweest en ik kan absoluut niet meer met die codes omgaan! (no_chears)
    Wie o wie kan mij helpen? Ik vind de column waar 'innerlijk' staat zo raar. Waarom staat die zo ver naar rechts? Ik heb alles al geprobeerd, denk ik. Eerst stond de foto onder 'innerlijk', maar dat werkte ook niet. Dus ik begrijp er niets meer van. Ik heb de tekst en titel al geprobeerd om te draaien, lukt ook niet.

    Mijn rol is trouwens te vinden onderaan pagina 2 en die quote die onder 'innerlijk' staat mag weg, dat was puur een (gefaalde) test.


    Naar mijn idee is er niks mis en staat innerlijk zo ver uit, omdat je bij eigenschappen niets hebt staan.


    16 - 09 - '17

    Maia heeft het intussen al opgelost, haha! Maar super bedankt voor het meekijken toch. ^^
    Dus momenteel ben ik met haar code verder aan het gaan om toch een basis te hebben.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Maia heeft het intussen al opgelost, haha! Maar super bedankt voor het meekijken toch. ^^
    Dus momenteel ben ik met haar code verder aan het gaan om toch een basis te hebben.


    Ok, top! En graag gedaan (:


    16 - 09 - '17

    Meraki schreef:
    Maia heeft het intussen al opgelost, haha! Maar super bedankt voor het meekijken toch. ^^
    Dus momenteel ben ik met haar code verder aan het gaan om toch een basis te hebben.

    Ja, je mag me wel dankbaar zijn, mevrouwtje, want zonder mij was je nog nergens gekomen. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, nu ben ik aan de beurt, mensen. Het zijn er best wat dus ik wil er een paar elimineren. Het moet immers wel bij mijn rol passen (Grounder).
    Welke zal ik doen?

    MAN #1
    1.1
    1.2
    1.3

    MAN #2
    1.1
    1.2
    1.3

    MAN #3
    [Voor degenen die een stuk naakt van hem willen zien, alsjeblieft, stelletje perverts. Ja, ik heb het tegen jou, Marleen.]
    1.2
    1.3

    MAN #4
    1.1
    1.2
    1.3

    Voor de rest heb ik ook nog wat losse mannen, waar ik verder geen foto's van heb. :'D
    Klik voor onbekende man nummer 1.
    En ik kan nog voor Jason Momoa kiezen, maar ja. . .

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 16:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.