• Hier mag je lekker kletsen over personages of gebeurtenissen. Kom trouwens ook allen met uw ideeën. Het is ONZE rpg, dus alles is welkom. Hoe meer plannen we maken, hoe langer we door kunnen gaan en het niet doodbloedt. Hoezee!


    Doe je wel mee, maar ken je de serie niet? Schroom dan niet om er vragen over te stellen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 21:29 ]


    everything, in time

    Mirinae schreef:
    De leeftijd kan altijd nog veranderd worden, hé, 32 staat niet vast!
    Maar hm, nu twijfel ik wel tussen de 1e en 2e.


    Als ik mijn mening mag geven... de eerste please _O_

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 21:23 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    DevIce schreef:
    (...)
    Als ik mijn mening mag geven... de eerste please _O_

    Dat mag, en waarom is dat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb toch de tweede gekozen, guys. (Sommige) tekststukken zullen ooit eens veranderd worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    Ik heb toch de tweede gekozen, guys. (Sommige) tekststukken zullen ooit eens veranderd worden.


    Victory is mine! ours*O*


    everything, in time

    Ik heb een nieuwe gast gevonden, maar ik weet niet of deze kan tippen aan de rest volgens jullie en of deze wel past bij de persona die ik aan het maken ben.

    O1, O2, O3

    Brand maar los people.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 15:23 ]


    † Love? I want to sleep.

    Revy schreef:
    Oke. Voor wie moet ik gaan uit dit rijtje mannen? Breng graag wat verlichting uit mijn twijfelen.

    O1, O2, O3



    Ik denk toch dat ik deze man het knapst vind en anders inderdaad die nieuwe die je zojuist stuurde, maar deze (en dan vooral de tweede foto) is echt kapot sexy!


    everything, in time

    Alsjeblieft niet, zeg. Kies gewoon die van mij. :D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Even een vraagje aan de mensen hier: heeft iemand enig idee hoe het zit met het huwelijk? Wordt je (als Grounder) uitgehuwelijkt, maakt het niet zozeer uit, mag je zelf kiezen? Zit er een bepaalde traditie aan vast? Mag je sowieso wel trouwen of bestaat dat niet meer?
    Ik heb de serie zelf namelijk niet gekeken, op de eerste aflevering na.

    O, ik heb ook gelijk een lijstje gemaakt voor de users die een Grounder hebben of nemen, want als ik daarmee iemand heb kunnen helpen, dan graag.
          Zijn er mensen die liever geen krijger willen zijn (vanwege een specifieke reden van het perso) en zich dus enkel met de wapens bezig houden? Want die hebben ze ook, lijkt me. Of misschien zijn er mensen die voor de voedselvoorraad zorgen. Of Grounders die voor de kleintjes zorgen? (Opnieuw, ik weet niet hoe dat allemaal zit, maar we kunnen best creatief zijn toch.)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 19:54 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    Even een vraagje aan de mensen hier: heeft iemand enig idee hoe het zit met het huwelijk? Wordt je (als Grounder) uitgehuwelijkt, maakt het niet zozeer uit, mag je zelf kiezen? Zit er een bepaalde traditie aan vast? Mag je sowieso wel trouwen of bestaat dat niet meer?
    Ik heb de serie zelf namelijk niet gekeken, op de eerste aflevering na.

    O, ik heb ook gelijk een lijstje gemaakt voor de users die een Grounder hebben of nemen, want als ik daarmee iemand heb kunnen helpen, dan graag.
          Zijn er mensen die liever geen krijger willen zijn (vanwege een specifieke reden van het perso) en zich dus enkel met de wapens bezig houden? Want die hebben ze ook, lijkt me. Of misschien zijn er mensen die voor de voedselvoorraad zorgen. Of Grounders die voor de kleintjes zorgen? (Opnieuw, ik weet niet hoe dat allemaal zit, maar we kunnen best creatief zijn toch.)


    Volgens mij heb ik daar nooit iets over meegekregen in de serie (of ik moet het gemist hebben). Ik denk wel gewoon dat je zelf mag kiezen, aangezien er EVT. SPOILER ook een Grounder met iemand van de Sky People is.

    Zijn er trouwens mensen die openstaan voor relaties met Shaylyn?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 20:06 ]


    16 - 09 - '17

    Mirinae schreef:
    Even een vraagje aan de mensen hier: heeft iemand enig idee hoe het zit met het huwelijk? Wordt je (als Grounder) uitgehuwelijkt, maakt het niet zozeer uit, mag je zelf kiezen? Zit er een bepaalde traditie aan vast? Mag je sowieso wel trouwen of bestaat dat niet meer?
    Ik heb de serie zelf namelijk niet gekeken, op de eerste aflevering na.

    O, ik heb ook gelijk een lijstje gemaakt voor de users die een Grounder hebben of nemen, want als ik daarmee iemand heb kunnen helpen, dan graag.
          Zijn er mensen die liever geen krijger willen zijn (vanwege een specifieke reden van het perso) en zich dus enkel met de wapens bezig houden? Want die hebben ze ook, lijkt me. Of misschien zijn er mensen die voor de voedselvoorraad zorgen. Of Grounders die voor de kleintjes zorgen? (Opnieuw, ik weet niet hoe dat allemaal zit, maar we kunnen best creatief zijn toch.)


    Ben het zelf ook even gaan googlen, deze link verwijst naar een pagina met "rollen" voor zowel Skaikru en Grounders. Denk dat er geen huwelijk tradities zijn en dat zelf gewoon iemand kiezen


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Bedankt voor de reacties! Dan verwerk ik dat er gewoon in. :) Die link is wel handig, zo kom ik meer erover te weten hoe het daar werkt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is er al iemand die een relatie met Nikhil durft aan te gaan? Zijn karakter is nl. up to date nu!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    Is er al iemand die een relatie met Nikhil durft aan te gaan? Zijn karakter is nl. up to date nu!


    Ik durf alles. (bat)
    Alleen ben ik één van de gehate "Sky People", dus da's niet handig.


    everything, in time

    MT


    ''With all due respect, which is none...''

    Mirinae schreef:
    Is er al iemand die een relatie met Nikhil durft aan te gaan? Zijn karakter is nl. up to date nu!

    Ik heb Aperire?


    ''With all due respect, which is none...''