• Hier mag je lekker kletsen over personages of gebeurtenissen. Kom trouwens ook allen met uw ideeën. Het is ONZE rpg, dus alles is welkom. Hoe meer plannen we maken, hoe langer we door kunnen gaan en het niet doodbloedt. Hoezee!


    Doe je wel mee, maar ken je de serie niet? Schroom dan niet om er vragen over te stellen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 21:29 ]


    everything, in time

    Revy schreef:
    ^ Dat is iets wat ik ook eerder wilde vragen: zijn er woorden die gebruikt worden in de serie waarvan je denkt die móet ik gebruiken? Alleen al om de post geloofwaardiger over te laten komen en die ik moet weten (van betekenis). Ik heb alleen de eerste twee aflev. gekeken en weet er dus niet bar veel van.

    Tevens is mijn rol, page 4, klaar, dus is er iemand die al enigszins een relatie—idee heeft met mijn persona?


    Ehmm, ik denk dat de meest belangrijke woorden ondertussen al wel zijn genoemd. Verder is 'skypeople' of 'luchtmensen' een woord wat veel gebruikt wordt voor de mensen van De Ark. Ik kan zo 1,2,3 niet meer bedenken wat van belang is.


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Whoeeeeeeeeeeeh alle rollen zijn er! Dus ik ga zo hét topic openen. Is er iemand die een eerste post wil schrijven?

    Het lijkt mij een goed plan om te beginnen dat het schip met the 100 erin net op aarde is geland, dan kunnen de grounders eventueel ook beschrijven dat ze iets door de lucht zien vliegen en het hard zien landen, of wat ze ook willen.


    everything, in time

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Ik wil wel beginnen, maar kan wel ff duren.


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Nou jij wacht al af in volle spanning, dus wat mij betreft, mag jij best beginnen, haha. *O*

    Zal nu het topic maken.


    everything, in time

    HET SPEELTOPIC IS ERRRRR


    everything, in time

    Nou mensjes, kom eens op!(no_chears)


    everything, in time

    Ik heb het momenteel wat drukker, maar ik probeer vanavond of morgen te schrijven.


    16 - 09 - '17

    Ik kom eraaaaaan!


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    HEB NET EVEN GEPOST WOEW


    Heaven is a place that we all have

    Heb alvast gepost met Rudra, Durga komt zo, moet eerst even koken en eten c:


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Sommige lijken wel heel kort. Denk eraan dat je sowieso 300 woorden moet hebben, hé.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat was het beste wat ik kon doen, je me suis desolé


    Heaven is a place that we all have

    Mijn posts halen de 300 ook nog niet precies hoor, maar op het begin vind ik dat nooit zo erg. Het verhaal moet nog even ontwikkelen. Ik heb dan liever wat kortere posts met kwaliteit, dan dat je van alles moet gaan beschrijven om maar aan de 300 te komen. Als we er dadelijk wat meer inzitten wil ik inderdaad wel echt meer de 300.


    everything, in time

    Sorry dat mijn post er nog altijd niet is. Ik heb het de laatste dagen druk en morgen is mijn verjaardag, dus ik kan waarschijnlijk pas maandag iets schrijven, al probeer ik vandaag nog te schrijven.


    16 - 09 - '17

    Ik heb via mijn PB al een post geschreven voor Durga, maar ik wacht even tot ik thuis ben hoor, dus vanavond post ik met haar ^^


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.