• Hier mag je lekker kletsen over personages of gebeurtenissen. Kom trouwens ook allen met uw ideeën. Het is ONZE rpg, dus alles is welkom. Hoe meer plannen we maken, hoe langer we door kunnen gaan en het niet doodbloedt. Hoezee!


    Doe je wel mee, maar ken je de serie niet? Schroom dan niet om er vragen over te stellen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 21:29 ]


    everything, in time

    Sterrenregen schreef:
    (...)
    Ik heb Aperire?

    Het lijkt me sowieso handig dat alle Grounders een relatie met elkaar verzinnen, dan kunnen die van de "Sky People" later wel komen. Maar je hebt nog niet echt iets in je rol geschreven dus het lijkt me handiger dat daarna pas te doen.

    Meraki schreef:
    (...)
    Ik durf alles. (bat)
    Alleen ben ik één van de gehate "Sky People", dus da's niet handig.

    Dat lijkt me ook niet handig, maar het hoeft geen positieve verbintenis te zijn, hé. Denk er maar over na wat je wilt, hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sowieso kunnen Rudra en Nik wel buddies zijn denk ik :Y)


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    Sowieso kunnen Rudra en Nik wel buddies zijn denk ik :Y)

    Haha. Denk je?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sowieso is Rudra altijd die ene patient die als ie gewond raakt of iets dergelijks nooit z'n kop houdt en helemaal overdreven doet alsof hij aan het overlijden is wanneer het een beetje brand lmao


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    Sowieso is Rudra altijd die ene patient die als ie gewond raakt of iets dergelijks nooit z'n kop houdt en helemaal overdreven doet alsof hij aan het overlijden is wanneer het een beetje brand lmao


    Hahaha looooool. Ik zie het al voor me.


    everything, in time

    Manoeuvre schreef:
    Sowieso is Rudra altijd die ene patient die als ie gewond raakt of iets dergelijks nooit z'n kop houdt en helemaal overdreven doet alsof hij aan het overlijden is wanneer het een beetje brand lmao

    Daar zal Nikhil dan niet zoveel op doen of zeggen, behalve het nodige ogen rollen zo nu en dan.
    Maar, ik heb je rol even doorgelezen en ik denk niet dat ze de beste vriendjes zullen zijn. Of sowieso vrienden. Nou ja, misschien nog net, maar dat zal met veel geruzie gaan, want Rudra heeft een paar karaktereigenschappen waar Nikhil zich dood aan zal ergeren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    (...)
    Daar zal Nikhil dan niet zoveel op doen of zeggen, behalve het nodige ogen rollen zo nu en dan.
    Maar, ik heb je rol even doorgelezen en ik denk niet dat ze de beste vriendjes zullen zijn. Of sowieso vrienden. Nou ja, misschien nog net, maar dat zal met veel geruzie gaan, want Rudra heeft een paar karaktereigenschappen waar Nikhil zich dood aan zal ergeren.


    True, zijn wel behoorlijke tegenpolen van elkaar, maar daar vallen er wel dingen voor beide om over na te denken, maar denk dat het wel snel.inde categorie valt dat Rudra im z'n hoofd zou hebben dat ie bevriend wil zijn en dat Nikhil er voornamelijk gewoon last van heeft lol.

    In mijn hoofd kwam Rudra als een beter idee naar voren dan Durga omdat Nikhil's zelfverzekerdheid gecombineerd met zijn jarde waarheid & temperament te veel voor haar zou zijn en dat het haar tot waanzin en onzekerheid zou drijven, voornamelijk als ze dan Heda moet worden wanneer DarkOne haar rol afbreekt. Want ze voelt zich als Heda al helemaal niet goed genoeg :'D

    Jouw personage en mijn personages hebben gewoon te veel potentieel in ruzie maken basically


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Wie heeft er een ideetje voor een relatie met Aleksia? (zowel positief als negatief)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mag ik misschien doen dat mijn persona is 'gedumpt' in het bos, waarna hij is gevoegd bij een clan?


    † Love? I want to sleep.

    Zijn er nog ideeën voor relaties met Zara? Positief en negatief :D


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Ik heb Shaylyn nog, als iemand wil?


    16 - 09 - '17

    Ik zit heel chill rond te zoeken op het internet voor meer informatie en ik kwam toen iets tegen wat echt een boel duidelijker maakt. Deze link is echt heel handig voor mensen die de hierarchy van de Grounders (beter) wilt begrijpen.


    † Love? I want to sleep.

    Manoeuvre schreef:
    (...)
    True, zijn wel behoorlijke tegenpolen van elkaar, maar daar vallen er wel dingen voor beide om over na te denken, maar denk dat het wel snel.inde categorie valt dat Rudra im z'n hoofd zou hebben dat ie bevriend wil zijn en dat Nikhil er voornamelijk gewoon last van heeft lol.

    In mijn hoofd kwam Rudra als een beter idee naar voren dan Durga omdat Nikhil's zelfverzekerdheid gecombineerd met zijn jarde waarheid & temperament te veel voor haar zou zijn en dat het haar tot waanzin en onzekerheid zou drijven, voornamelijk als ze dan Heda moet worden wanneer DarkOne haar rol afbreekt. Want ze voelt zich als Heda al helemaal niet goed genoeg :'D

    Jouw personage en mijn personages hebben gewoon te veel potentieel in ruzie maken basically


    HAHA, het hoeft ook helemaal geen positieve verbintenis te zijn, hé. Dat maakt het juist allemaal spannender, voor mij althans. Persoonlijk denk ik dat hij (Nikhil) wel bevriend zou kunnen zijn met Rudra, alleen zouden ze allebei verrekte veel geduld moeten hebben daarvoor. Want er bestaat gewoonweg teveel kans dat Nikhil gefrustreerd zal raken van het bijna losbandige gedrag van die jongeman.

    (Wat bedoel je overigens met het tweede stukje? Je hebt dat opgeschreven over de relatie tussen Durga en Nikhil, gok ik, alleen wat is Heda? Wat is keeper of the flame? En hoezo zou zijn temperament teveel voor haar zijn, waardoor ze zelfs tot waanzin wordt gedreven?)

    Overigens, ik sta open voor verschillende relaties met alle Grounders. Dat zal sowieso een start zijn, omdat ze toch met elkaar “moeten” leven. The 100 – mensen kunnen daarna altijd nog komen. Ik denk dat ik een “eerste impressie” opschrijf van hen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 19:47 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    (...)

    HAHA, het hoeft ook helemaal geen positieve verbintenis te zijn, hé. Dat maakt het juist allemaal spannender, voor mij althans. Persoonlijk denk ik dat hij (Nikhil) wel bevriend zou kunnen zijn met Rudra, alleen zouden ze allebei verrekte veel geduld moeten hebben daarvoor. Want er bestaat gewoonweg teveel kans dat Nikhil gefrustreerd zal raken van het bijna losbandige gedrag van die jongeman.

    (Wat bedoel je overigens met het tweede stukje? Je hebt dat opgeschreven over de relatie tussen Durga en Nikhil, gok ik, alleen wat is Heda? Wat is keeper of the flame? En hoezo zou zijn temperament teveel voor haar zijn, waardoor ze zelfs tot waanzin wordt gedreven?)

    Overigens, ik sta open voor verschillende relaties met alle Grounders. Dat zal sowieso een start zijn, omdat ze toch met elkaar “moeten” leven. The 100 – mensen kunnen daarna altijd nog komen. Ik denk dat ik een “eerste impressie” opschrijf van hen.


    Nah, ik denk dat Nikhil wel een connectie kan zijn waar hij veel van leert en dus ook gewoon z'n kop een keertje houdt

    "Heda" is het woord Grounders gebruiken voor de Commander, keeper of the flame is een priester die de "spirits of the commanders" overdraagt naar de volgende commander. Als DarkOne het niet meer trekt of bij houdt zou er een nieuwe commander moeten komen, dus daar had ik Durga op gebasseerd en Durga's hele achtergrond is juist dat ze voor het hele circus van nachtbloed zijn, Conclave en Commander worden wilde verschuilen, wat niet gelukt is. En dus als Commander is zij heel erg nog in strijd met haarzelf, want ze wil het dus heel erg goed doen maar aan de andere kant ziet ze zichzelf niet als een goede Commander. Ook qua karakter houdt ze heel veel emotie binnen, waardoor iemand met veel temperament haar toch best wel "pijn" kan doen en als ze dan al zo gefrustreerd persoon is, plus de rol die ze dan moet gaan aannemen, dan drijft dat langzamerhand tot waanzin. Dus daarom dat ik Rudra verkoos om aan te sturen als positieve connectie want ik weet niet zeker tot hoeverre Durga dat zou trekken.

    Tbh Durga is gonna need a hug.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 20:14 ]


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    ^ Dat is iets wat ik ook eerder wilde vragen: zijn er woorden die gebruikt worden in de serie waarvan je denkt die móet ik gebruiken? Alleen al om de post geloofwaardiger over te laten komen en die ik moet weten (van betekenis). Ik heb alleen de eerste twee aflev. gekeken en weet er dus niet bar veel van.

    Tevens is mijn rol, page 4, klaar, dus is er iemand die al enigszins een relatie—idee heeft met mijn persona?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 23:33 ]


    † Love? I want to sleep.