• Jaaaa, we zijn alweer op nummertje zeshonderd van het lucht je hart gedoetje. Vertel Quizlet over je ijsje, je familie, je bui en je existentiële crises.
    aka:


    Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels en existentiële crises kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 1:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Ugh. Ik wilde juist even wat alleen-tijd. Normaal wordt ma nooit zo vroeg wakker en pa was net eindelijk terug naar bed. Haat. :c

    &Op mn mobiel is het kopje "Mobiele Chat" rechts onderin wel echt zwaar irritant. #ergernissenaanalles

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 10:24 ]


    Smile. You're beautiful. <3

    Beauty and the Beast met Emma Watson online kijken. Leuke film. c: Zet mijn gedachten even op een ander spoor.


    Smile. You're beautiful. <3

    Lotte: *heeft een half uur gereserveerd om dingen in elkaar te steken*
    Ook Lotte: *Is nog steeds bezig met het verzamelen van geitenplaatjes en -puns*.

    Why am I like this.


    She's imperfect but she tries

    Wtf ik heb echt zo'n hekel aan de man oml doe normaal


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wilberforce schreef:
    (...)
    Lol, kom nu pas erachter dat het een volledig nieuwe single is.
    Dacht dat deze nog van 't album Ushuaia kwam.


    Dit is de eerste van het nieuwe albom WHOOP WHOOP! *O*
    Het blijft wel serieus in je hoofd zitten omg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    This is hard, ik ben echt bang dat ik veel dingen over het hoofd zie.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Toch wel heel gaaf om te horen dat je docent in principe wel geïnteresseerd is in het daadwerkelijk uitvoeren van je onderzoeksvoorstel ^^


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ja hoor. Al weer fucking afgewezen. Het voelt net alsof mensen mijn berichtje wel leuk vinden, een beeld van mij in hun hoofd creëren en als ze me dan in real life zien, dat ik dan niet voldoe aan hun beeld en dus wijzen ze me keihard af.

    Maar we gaan Door. Op naar de volgende hospiteeravond. Feest.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    waarom krijg ik het al dagen niet voor elkaar om echt dingen te DOEN jeetje mina jip je kamer is een rotzooi en het huishouden heeft je nodig en puur omdat het vakantie is betekent niet dat je zo extreem vakantie moet gaan houden je bent geen kind je bent een volwassene en volwassenen krijgen nooit vakantie


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dit is de eerste van het nieuwe albom WHOOP WHOOP! *O*
    Het blijft wel serieus in je hoofd zitten omg.

    Zeg dat x'D
    Maar ben benieuwd naar de liedjes, want die zullen vast ook voor de film zijn. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Komaan Sofie, houd die concentratie nog even tien/vijftien minuten vast! -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Tad schreef:
    Lotte: *heeft een half uur gereserveerd om dingen in elkaar te steken*
    Ook Lotte: *Is nog steeds bezig met het verzamelen van geitenplaatjes en -puns*.

    Why am I like this.
    Nog. Steeds. SOG. Van. De. Bovenste. Plank. SOS.


    She's imperfect but she tries

    Wat een dag weer...


    16 - 09 - '17

    Hahahahahaha ja zo grappig..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik haat het dat als het ergens stil is, mijn buik besluit het geluid van een stervende walvis te produceren. Als ik onderweg ben in de bus vind ik het ook niet geweldig. Stervende walvis on tour is wat mij betreft geen hit.


    26 - 02 - '16