• Jaaaa, we zijn alweer op nummertje zeshonderd van het lucht je hart gedoetje. Vertel Quizlet over je ijsje, je familie, je bui en je existentiële crises.
    aka:


    Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels en existentiële crises kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 1:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Wiarda schreef:
    en vandaag doe ik

    N I K S

    want fuck it, ik heb al zeven jaar dingen gedaan, dus vandaag dan weer N I K S

    i feel u


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nou eerste afspraak verliep goed bij een psycholoog. Die vrouw dacht dat ik een tiener was en sprak mij best kinderlijk aan. Pas toen ik zei dat ik het tweede jaar van HBO zit sprak ze mij pas aan met een volwassen toon.
    Serieus, ik weet dat ik er jong uit ziet, maar kom op man. Mijn leeftijd staat toch in het dossier?


    Seasons will change, but I shall remain

    ah shit, zal ik naar dat feestje gaan of niet.


    Tijd voor koffie.

    Current state of mind: problematisch


    Heaven is a place that we all have

    Ik snap niet hoe mensen goed met muziek op kunnen studeren. Like, ik begin geheid mee te zingen en te dansen en apjerojerojeworjwpe. Concentratievermogen van een goudvis? Guilty.


    She's imperfect but she tries

    Oscura schreef:
    Nou eerste afspraak verliep goed bij een psycholoog. Die vrouw dacht dat ik een tiener was en sprak mij best kinderlijk aan. Pas toen ik zei dat ik het tweede jaar van HBO zit sprak ze mij pas aan met een volwassen toon.
    Serieus, ik weet dat ik er jong uit ziet, maar kom op man. Mijn leeftijd staat toch in het dossier?


    Ik voel je. Niet van de psycholoog, maar dat mensen je aanspreken alsof je mentaal niet helemaal mee bent of twaalf jaar oud.


    Mhm?

    I just feel so useless...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn verjaardagscadeau is een grote hit en akdkwnenkrw looking forward to some quality time. ✨🐐


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Ik snap niet hoe mensen goed met muziek op kunnen studeren. Like, ik begin geheid mee te zingen en te dansen en apjerojerojeworjwpe. Concentratievermogen van een goudvis? Guilty.


    Zoek muziek waarop je niet mee kan zingen. (krul) Ik heb laatst een Russisch lied gevonden (Ya sprosil u yasenya, bij gebrek aan Russisch toetsenbord) en dat leg ik nu altijd op, omdat ik de lyrics toch niet kan onthouden.(krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan niet geloven dat het 2017 is en ik al een week lang een nummer van Rick Astley op repeat heb staan, omg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    God, I hate myself so much.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pennywiise schreef:
    Nou eerste afspraak verliep goed bij een psycholoog. Die vrouw dacht dat ik een tiener was en sprak mij best kinderlijk aan. Pas toen ik zei dat ik het tweede jaar van HBO zit sprak ze mij pas aan met een volwassen toon.
    Serieus, ik weet dat ik er jong uit ziet, maar kom op man. Mijn leeftijd staat toch in het dossier?

    Ik voel je. Niet van de psycholoog, maar dat mensen je aanspreken alsof je mentaal niet helemaal mee bent of twaalf jaar oud.

    Een keer dacht iemand dat mijn vader mijn opa was. Zo jong ben ik niet! En zo oud is mijn vader ook weer niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    So sick of being replaced and left out... I'm so done.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, hieronder staat een rant die er bij mij al lang inzit. Ik wil niemand aanvallen en als je je aangesproken voelt, weet dan dat ik absoluut niets tegen jouw persoon heb. Schrijf vooral zoals jij wil, ik zal er nooit slecht op reageren, of kritiek geven als het niet gevraagd is. Het moet gewoon eventjes ergens staan, omdat ik nu eenmaal in deze maatschappij leef en dan is dat om één of andere reden nodig dat mensen mijn mening horen/lezen. Idk, weet gewoon dat het echt niet als een aanval bedoeld is, al snap ik dat het wel zo kan overkomen. God, ik zou me zelf aangevallen voelen, haha. Anyways, als je erover wil discussiëren, dan staat mijn pb/gb open. Ga gewoon niet kut doen, want uiteraard schrijf ik deze dingen niet op deze manier als ik tegen een bepaald iemand praat. Dit zijn nu algemene frustraties en ik heb niemand specifiek in mijn hoofd.

    Haters gonna hate, maar goed. Ik ben het zo beu om zo veel fouten te zien. Hier, op facebook, in fucking ondertitels? Echt, als je zo veel leest en schrijft,
    dan moet je toch de basic woorden kennen. EN ALS IK NOG EEN KEER HOOR HOE MOEILIJK DT-REGELS ZIJN, DAN SLA IK EEN GAT IN DE MUUR. Het is echt verdomme niet zo moeilijk. Ik heeft nooit een extra t, hij/ zij altijd en jij als het werkwoord erachter staat. DAT FUCKING IS HET OKE? ER ZIJN NIET EENS UITZONDERINGEN? En als je twijfelt bij de voltooide deelwoorden, ZET HET DAN GEWOON EVEN IN DE VT??? HOE FUCKING MOEILIJK KAN HET ZIJN?
    Echt, wow.
    En dan ben ik nog niet eens begonnen over alle mensen die - hier, op facebook, waar dan ook - hun tekst mooier willen maken, en dat is goed en leuk, maar denk alsjeblief eens na. ALS IETS NIET KLOPT OF KLINKT OF ALS JE DAT WOORD NOOIT UITSPREEKT, GEBRUIK HET DAN OOK NIET (IN ELKE ZIN). Bijna niemand zegt 'doch' luidop, ok? Het klinkt oud en geknutseld, en het leest gewoon echt niet vlot. Stop doing that. En metaforen die niet kloppen, zijn ook zo lelijk als de nacht. EN HET ZIJN FUCKING OGEN OK? ER IS NIETS MIS MET DAT WOORD, DANKUWEL.

    Oh en:
    Het gebeurT
    Het IS gebeurD (want het gebeurDE)

    Hij bedoelT
    Het IS bedoelD (want hij bedoelDE)

    Rant over. Nu kan ik er een tijdje weer tegen. Sorry.


    Mhm?

    They didn't miss me though.

    I suck tho. I want too much attention which I am not going to get. I just want them to notice me some time.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 17:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.