• Jaaaa, we zijn alweer op nummertje zeshonderd van het lucht je hart gedoetje. Vertel Quizlet over je ijsje, je familie, je bui en je existentiële crises.
    aka:


    Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels en existentiële crises kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 1:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Smyth schreef:
    Ik haat het dat als het ergens stil is, mijn buik besluit het geluid van een stervende walvis te produceren. Als ik onderweg ben in de bus vind ik het ook niet geweldig. Stervende walvis on tour is wat mij betreft geen hit.


    Dit heb ik echt aaaaaltijd als het examen is. Muisstille zaal en dan hoor je plots mijn buik. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MWOEHAHAHAHAHA


    word domination; here i come

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 16:27 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Twee nieuwe brillen, yay. 🤗


    The truth is out there.

    Wanneer je eigenlijk honderdduizend dingen te doen hebt maar je alleen maar series kijkt (afleveringen die al honderd keer voorbij zijn gekomen) en probeert te schrijven en zelfmedelijden hebt. Hoe ga ik deze tentamenweken overleven. I do not have a fucking clue.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eigenlijk hoop ik gewoon snel een woonruimte te vinden zodat ik niet aan het eind van ieder weekend terug hoef naar mijn ouders waar ik overspoeld word met allemaal verwijten en voor de rest genegeerd word. Als mijn ouders, met name mijn moeder eigenlijk, gewoon zou zeggen van 'ik haat je, je bent een kutkind en je bent gewoon fucking irritant' zou dat een stuk beter te begrijpen zijn dan dit schijnheilige gedoe en indirect mij het gevoel geven dat ik beter niet had kunnen leven.


    26 - 02 - '16

    Okay I did it. Yay haha. Ik ben zo benieuwd.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    morituri te salutant
    #wiskunde-examen
    #4uursennogbeniktedoem
    #totinseptemberlievemiddelbareschoolvanme


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het openen van mijn boek lukt me niet eens. Het lukt me verdomme niet om te gaan leren voor de ZES tentamens die er in de komende weken aan zitten te komen. Ik heb slechts in één tentamen daadwerkelijk een klein beetje vertrouwen. Ik heb er godverdomme nog drie en ik heb nog NIKS gedaan terwijl ik ook nog andere deadlines heb en het lukt niet verdomme. Ik ben ook ongesteld en het regende vandaag dus dat hielp ook niet mee met mijn humeur. En dan overleggen studiegenoten over de stof voor het eerste tentamen en werkelijk waar niks komt me bekend voor en ik zit alleen maar meer te panikeren terwijl ik weet dat ik moet gaan leren maar het lukt. me. niet. en ik haat het zo erg. What happened to me.

    En jeetje wat zijn mijn LJH posts depri de laatste weken, geez.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    'Als ik thuis ben kan ik nog wel even een artikel lezen voordat ik naar mijn ouders ga.' - Ik tegen mezelf Leugens, alleen maar leugens... (A)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Damn... Mijn neefje is kapot knap. Menig man zou jaloers zijn op zijn lijf.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    oké op zo'n momenten vervloek ik het feit dat wij geen centrale examens hebben
    want hún examens wetenschappen zijn beduidend makkelijker dan de onze, ffs


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tonight will be fun either way.


    She's imperfect but she tries

    Ohgodohgodohgod ik heb zo'n zin in Gorillaz morgen en wachten is echt schijt :')


    Caution first, always.

    ??? ik weet dat ik dit al honderd keer heb gezegd waarschijnlijk maar star trek is zo goed en het maakt me zo hard aan het huilen oh man


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gorillaz schreef:
    Ohgodohgodohgod ik heb zo'n zin in Gorillaz morgen en wachten is echt schijt :')



    I'll see you on the dark side of the moon