• Jaaaa, we zijn alweer op nummertje zeshonderd van het lucht je hart gedoetje. Vertel Quizlet over je ijsje, je familie, je bui en je existentiële crises.
    aka:


    Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels en existentiële crises kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 1:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Ubuntu schreef:
    (...)

    Zoek muziek waarop je niet mee kan zingen. (krul) Ik heb laatst een Russisch lied gevonden (Ya sprosil u yasenya, bij gebrek aan Russisch toetsenbord) en dat leg ik nu altijd op, omdat ik de lyrics toch niet kan onthouden.(krul)
    Het probleem is dat ik niet tegengehouden word door het niet kennen van de lyrics. Mijn creativiteit kent geen grenzen, wat dat betreft. (nerd)


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    (...)Het probleem is dat ik niet tegengehouden word door het niet kennen van de lyrics. Mijn creativiteit kent geen grenzen, wat dat betreft. (nerd)


    Instrumentale muziek, dus zonder zingen, is dan wel een goed alternatief denk ik? :3


    26 - 02 - '16

    Dit is zo fucked up. Je kunt me niet op social media voor al je vrienden beschuldigen dat ik alles van je check, terwijl je dat verdomme bij mij deed. Je kunt me niet een schuldgevoel aanpraten omdat ik foto's poste van hem en mij, op twitter zei dat ik van hem hield want verdomme, dat was m'n recht. Hoe kan je zo alles omdraaien en verdraaien en op dit moment hetzelfde doen, maar niet omdat je van hem houdt maar om te pronken en je 'winst' erin wrijven.
    Honestly, ik trek dit allemaal niet meer.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Pennywiise schreef:
    Oké, hieronder staat een rant die er bij mij al lang inzit. Ik wil niemand aanvallen en als je je aangesproken voelt, weet dan dat ik absoluut niets tegen jouw persoon heb. Schrijf vooral zoals jij wil, ik zal er nooit slecht op reageren, of kritiek geven als het niet gevraagd is. Het moet gewoon eventjes ergens staan, omdat ik nu eenmaal in deze maatschappij leef en dan is dat om één of andere reden nodig dat mensen mijn mening horen/lezen. Idk, weet gewoon dat het echt niet als een aanval bedoeld is, al snap ik dat het wel zo kan overkomen. God, ik zou me zelf aangevallen voelen, haha. Anyways, als je erover wil discussiëren, dan staat mijn pb/gb open. Ga gewoon niet kut doen, want uiteraard schrijf ik deze dingen niet op deze manier als ik tegen een bepaald iemand praat. Dit zijn nu algemene frustraties en ik heb niemand specifiek in mijn hoofd.

    Haters gonna hate, maar goed. Ik ben het zo beu om zo veel fouten te zien. Hier, op facebook, in fucking ondertitels? Echt, als je zo veel leest en schrijft,
    dan moet je toch de basic woorden kennen. EN ALS IK NOG EEN KEER HOOR HOE MOEILIJK DT-REGELS ZIJN, DAN SLA IK EEN GAT IN DE MUUR. Het is echt verdomme niet zo moeilijk. Ik heeft nooit een extra t, hij/ zij altijd en jij als het werkwoord erachter staat. DAT FUCKING IS HET OKE? ER ZIJN NIET EENS UITZONDERINGEN? En als je twijfelt bij de voltooide deelwoorden, ZET HET DAN GEWOON EVEN IN DE VT??? HOE FUCKING MOEILIJK KAN HET ZIJN?
    Echt, wow.
    En dan ben ik nog niet eens begonnen over alle mensen die - hier, op facebook, waar dan ook - hun tekst mooier willen maken, en dat is goed en leuk, maar denk alsjeblief eens na. ALS IETS NIET KLOPT OF KLINKT OF ALS JE DAT WOORD NOOIT UITSPREEKT, GEBRUIK HET DAN OOK NIET (IN ELKE ZIN). Bijna niemand zegt 'doch' luidop, ok? Het klinkt oud en geknutseld, en het leest gewoon echt niet vlot. Stop doing that. En metaforen die niet kloppen, zijn ook zo lelijk als de nacht. EN HET ZIJN FUCKING OGEN OK? ER IS NIETS MIS MET DAT WOORD, DANKUWEL.

    Oh en:
    Het gebeurT
    Het IS gebeurD (want het gebeurDE)

    Hij bedoelT
    Het IS bedoelD (want hij bedoelDE)

    Rant over. Nu kan ik er een tijdje weer tegen. Sorry.


    'ik schrijf tog goed, wa bedoeld gij? ik weet egt nie waarover gij het hebt' - mijn klas (srsly no hate, maar hoe moeilijk is het om toch/echt juist te schrijven...)

    @Lotte: IK STUDEER OP MUZIEK!!! en zodra je niet meer weet welke liedjes er speelden HEB JE GOED GESTUDEERD YAY


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Friday13th schreef:
    Dit is zo fucked up. Je kunt me niet op social media voor al je vrienden beschuldigen dat ik alles van je check, terwijl je dat verdomme bij mij deed. Je kunt me niet een schuldgevoel aanpraten omdat ik foto's poste van hem en mij, op twitter zei dat ik van hem hield want verdomme, dat was m'n recht. Hoe kan je zo alles omdraaien en verdraaien en op dit moment hetzelfde doen, maar niet omdat je van hem houdt maar om te pronken en je 'winst' erin wrijven.
    Honestly, ik trek dit allemaal niet meer.


    nah dat is zo ontzettend laag van die openbare beschuldigen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Friday13th schreef:
    Dit is zo fucked up. Je kunt me niet op social media voor al je vrienden beschuldigen dat ik alles van je check, terwijl je dat verdomme bij mij deed. Je kunt me niet een schuldgevoel aanpraten omdat ik foto's poste van hem en mij, op twitter zei dat ik van hem hield want verdomme, dat was m'n recht. Hoe kan je zo alles omdraaien en verdraaien en op dit moment hetzelfde doen, maar niet omdat je van hem houdt maar om te pronken en je 'winst' erin wrijven.
    Honestly, ik trek dit allemaal niet meer.


    For real D:
    Ik laat echt niks van dat kind heel als ik d'r tegen kom, echt.


    26 - 02 - '16


    Memememe en oajeojerojwojr 💔


    Smyth schreef:
    (...)

    Instrumentale muziek, dus zonder zingen, is dan wel een goed alternatief denk ik? :3
    Bedankt voor de suggestie! Misschien functioneert mijn brein daar wel goed bij. (fish)


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:


    Memememe en oajeojerojwojr 💔


    (...)Bedankt voor de suggestie! Misschien functioneert mijn brein daar wel goed bij. (fish)


    Two Steps From Hell en Hans Zimmer zijn echt aanraders :-)


    26 - 02 - '16

    A Dogs Purpose online kijken. _O_


    Smile. You're beautiful. <3

    goud schreef:
    (...)

    nah dat is zo ontzettend laag van die openbare beschuldigen


    Ja, ik doe nu een beetje hetzelfde door het hier te posten maar ik kan dit gewoon nergens kwijt en het voelt zo kut om die dingen te moeten lezen terwijl het absoluut niet waar is, maar ik kan mezelf niet verdedigen en als ik dat wel zou doen, zou ik eigenlijk me naar dat niveau verlagen en dat wil ik ook weer niet en UGH, kutleef.

    Smyth schreef:
    (...)

    For real D:
    Ik laat echt niks van dat kind heel als ik d'r tegen kom, echt.


    Ik hou je ook absoluut niet tegen (A)

    // Karma, je mag best eens wat sneller gaan werken.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 20:29 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    This movie makes me happy and sad at the same time. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Ofc. I’m a grade A bitch now.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lol rot op man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je bent zo zielig. Echt wauw. I hope you die from sadness so I never have to see your face again.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nee. Alsjeblieft zeg. Ik heb geen zin om dat kutkind er weer bij te hebben volgend weekend.
    Je kan hem echt niet alleen laten of hij doet alweer dingen die niet mogen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."