• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    Boy, I don't want to see you. Accept it.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    So tired T-T


    26 - 02 - '16

    I can do this... I can do this.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wilders schreef:
    I can do this... I can do this.

    yes...yes!!!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ~

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 9:13 ]


    Smile. You're beautiful. <3

    Waarom zeg je dat je het zo erg vind dat je niet mag sporten, als je sowieso niet eens aan sporten doet en je alleen maar mega veel kilo's aankomt? I'm sorry, I just legit don't get this. :')


    Smile. You're beautiful. <3

    Aaahw shit misselijkheid. Ga fietsen en verdwaal aub. Ik wil gemotiveerd kunnen studeren, en niet iedere keer gehinderd worden door je.
    Dus als je eindelijk weg gaat, kan ik misschien nog wat motivatie vinden. :"D :"(


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De laatste loodjes wegen het zwaarst. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hitte in de avond, om 6 uur uit bed en proberen te slapen in die tijd: help -.- Ik ben echt kapot en dat terwijl ik wel gewoon slaap. Echt Nederland, why you do this?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Argh... Ik word gewoon geroosterd terwijl ik op de bus wacht. Pls stahp


    26 - 02 - '16

    Mijn geschiedenis toets ging kapot goed en toen kwam mijn gymleraar en toen killde hij mijn mood door te zeggen dat het basically hopeloos is.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tad schreef:
    Is arganolie goed voor je laptop? Vast niet, maar hoop doet leven.
    (...)Just go with the flow and stuff

    actual footage of me tbh
    (nee jk ik zie wel HAHAHA)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Echt gezond kan ik dit weer niet noemen... pfoe.


    16 - 09 - '17

    Wat ben ik blij met m'n ventilator 🌫️


    26 - 02 - '16

    Net een fles (700) ml Jägermeister voor mijn vriend gekocht. Ik bedoel, 13.99 is goedkoop in mijn ogen. ^^

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 12:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.