• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    Kalanithi schreef:
    Goedgekeurd, thank god. Ik mag alleen geen vrachtwagens besturen, maar was toch niet van plan om vrachtwagenchauffeur te worden dus.


    Rijtest?


    26 - 02 - '16

    Morii schreef:
    (...)

    Rijtest?


    Jaa, het was echt verschrikkelijk. Ik moest voor mijn been. Heb jij er ook een gehad?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Godverdommegodverdommegodverdomme alsjeblieft. Alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft. Zeg alsjeblieft dat ze zichzelf niets heeft aangedaan want ik maak me heel. erg. zorgen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 11:48 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kalanithi schreef:
    (...)

    Jaa, het was echt verschrikkelijk. Ik moest voor mijn been. Heb jij er ook een gehad?


    Ik moet vrijdag D:


    26 - 02 - '16

    Eindelijk weer eens gaan sporten.... Damn wat voel ik me goed ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik zweer het, jullie kunnen echt allemaal de hoogste bomen in. Why can't I quit now? :W

    Er moet toch iemand vrijdag of zaterdag ofz kunnen 😂
    Och ja tuuuuurlijk wel :')

    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 11:58 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Morii schreef:
    (...)

    Ik moet vrijdag D:


    Spannend! Ik had een sacherijnige meneer die zich onwijs irriteerde aan mijn rijstijl (ik ben nog aan het lessen..) en het was niet echt prettig. Maar goed, ik mag nu B-AA examen doen of zo, in plaats van een normaal examen. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Life hates me, but the feeling is mutual.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn school plant gewoon twee lessen op hetzelfde tijdstip. Allebei hebben ze verplichte aanwezigheid. Goed gedaan roostermakers!


    Seasons will change, but I shall remain

    moet je samenwerken over reclame technieken
    "-ze gebruiken gewone mensen (groepsgeest)
    -ze gebruiken vrolijke mensen
    -ze gebruiken humor"

    "lmao is dat alles"
    -"ja hoezo?"
    "nou ja het kan wel ff mooier verwoord worden en er valt wel veel meer uit een filmpje te halen"
    -"ja sorry maar ik heb dyslex-"
    i r r i t a n t
    ik heb fucking al meer dan de helft gedaan en heb 4 a viertjes volgeschreveb over reclames in magazines dus mag ik dan EEEN KEER verwachten dat je EEN filmpje kunt beschrijven.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Je zou denken dat ik met mijn stralend witte huid wel op moet vallen, maar alsnog slaan alle bussen ineens spontaan mijn halte over? Als in, er komt geen een bus langs terwijl dat zou moeten en nu ben ik van wit naar kreefrood gegaan. Als ik naar een andere halte ploeter en ernaar vraag, mag er dus heus wel een fatsoenlijker antwoord komen dan 'ja daar moeten we vanaf nu weer langs'. Een ander meisje is half in tranen weggelopen om te rennen, dus zij heeft ook niets aan de wetenschap dat jullie nu weer wel rijden.


    She's imperfect but she tries

    nee inge, powerpoints kunnen geen naamval geven

    ik geloof dat mijn brein is gesmolten


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Er is een vijftienjarige jongen van mijn school gestorven en ik kende hem niet eens maar om een of andere reden ben ik nu wel echt heel erg down


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I feel so bad for Decky for not being allowed to visit his best mate who's in rehab. )':


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh verdomme


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."