• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    ugh ik hata hoofdletters nu al


    Heaven is a place that we all have

    Cause of death: too much sushi.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn moeder: ik zal geen kwetsende opmerkingen meer maken over jou.
    Ook mijn moeder (als ik even weg ben): Erieka is ontzettend aangekomen, vind je ook niet? *tegen mijn vriend*

    En het dan maar vreemd vinden dat ik me niet gewenst voel.


    26 - 02 - '16

    'Het wordt één groot feest dus ik denk dat ik een paard ga worden ofzoiets.'
    Ik mag dat meisje op de radio wel.


    "Ik baal van bepaalde keuzes die je maakt in je leven"
    - Ik baal van het feit dat ik nooit iets goeds kan doen in jouw ogen


    26 - 02 - '16

    Morii schreef:
    Mijn moeder: ik zal geen kwetsende opmerkingen meer maken over jou.
    Ook mijn moeder (als ik even weg ben): Erieka is ontzettend aangekomen, vind je ook niet? *tegen mijn vriend*

    En het dan maar vreemd vinden dat ik me niet gewenst voel.

    lol i would yell
    "YEAH THATS RIGgt"
    lmao like wat maakt het uit als iemand aankomt of niet

    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 19:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    mijn dag in een kort overzicht:

    - bijna flauwvallen op mijn examen omdat het veel te heet is in de sportzaal waarin ik mijn examen moet doen samen met 300 andere mensen zonder goede ventilatie
    - naar de winkel gaan maar de zak is zo zwaar dat ik omval op het zebrapad voor de brandweerwagen die een hele reeks wagens ophoudt om mij over te laten #fail
    - mijn benen voor het eerst scheren maar het niet durven 'doordrukken' omdat ik bang ben dat ik mezelf ga villen (note: voordat iedereen denkt dat ik altijd al als een behaarde beer door het leven ben gegaan: epilierenftw)
    - de examenvragen en antwoorden doorgestuurd krijgen ????????????
    - oh shit ik moest ook nog studeren voor WISKUNDE MORGEN AAH

    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 19:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oké zo in de flow van 'wow blijkbaar kan je leven zonder waarschuwing zo bam over zijn' ben ik toch maar eens gaan beginnen met editen en ha

    hahahaha

    hoe de fuck doen mensen dit ik heb echt geen flauw idee waar ik mee bezig ben

    doei schrijverscarrière


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kalanithi schreef:
    Cause of death: too much sushi.

    Mag ik met je doodgaan?? <3


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Oh, wat leuk. Blijkbaar kon vandaag dus nog wel erger. Ugh


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    God, I just want someone who understands me..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    tubbietoost schreef:
    (...)
    Mag ik met je doodgaan?? <3


    Jaaaaa, of course! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    als iemand me nog één keer vraagt waarom ik niet eerder begonnen ben met leren, krijgt hij of zij écht de volle laag.

    misschien omdat ik geen fut meer heb? omdat ik godverdómme al DRIE. JAAR. LANG. geen fut meer heb? omdat ik al DRIE. JAAR. LANG. mezelf zowel fysiek als mentaal bezeer? van branden en snijden tot alles opkroppen, alles voor mezelf houden, me bij alles de vraag stellen "is het niet mijn schuld?" om bij alles het antwoord "ja" te krijgen? of misschien is het omdat ik altijd ruzie heb thuis? een moeder die haar eigen problemen op anderen afschuift. en als ik dan al eens over mijn gevoelens begin te praten, dan komt er altijd wat tussen.

    misschien is het een stiefpa die niets fout kan doen. of ik die hen graag zie en me inhoud, maar dat op een bepaald moment gewoon niet meer kan? en ik die dan de énige ben die er wat van zegt, nog niet eens kwaad, en dat ik dan opnieuw en opnieuw en opnieuw de reactie krijg dat ik een ondankbaar stuk ben, of dat ik alles bewust verkeerd opvat, of wat dan ook.

    of misschien zijn het mijn vrienden die denken dat alles oké is? dat ik alles zeg omdat ik zoveel praat, niet beseffende dat ik zoveel praat net omdat men geen vragen zou stellen over hoe het met me gaat, of ik oké ben, omdat ze zouden denken dat ik toch alles zeg? misschien is het omdat ik voor deze voorbije drie jaar heel mijn leven gepest geweest ben?

    of misschien zelfs, alsof dit alles nog niet genoeg is, omdat ik ondanks mijn suïcidale gedachten het nooit gedaan heb, maar ik aan de suïcidale gedachten van een ander wél een vriend verloren ben. en dan opnieuw spookt die vraag door mijn hoofd "had ik niets kunnen doen?" met het antwoord "waarschijnlijk wel". of misschien omdat mijn pa al heel het schooljaar depressief is door een hartinfarct in september? dat hij geen fut meer heeft en dat dat absoluut zijn effect kent op mij.

    misschien is het omdat ik het niet meer kan? omdat ik geen fut meer heb. omdat ik al heel mijn leven vecht gewoon voor iet of wat begrip, iet of wat geluk. maar het enige wat jullie zien, zijn mijn punten. niet mijn pijn. al zestien jaar lang.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Leah, je weet dat ik er altijd voor je ben, hè? Als je iets kwijtmoet ofzo <3 Dit spreekt namelijk van niet veel gezonds.


    Heaven is a place that we all have

    ik ga morgen salsadansen en i'm already regretting that decision


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.