• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    Dit bad heeft echt de perfecte temperatuur ^^ Wel zien dat ik de kraan uitzet, lol


    Mhm?

    Jullie willen vrijwilligers hebben voor dit weekend? Ja, dikke doei!
    Ik heb afgelopen weekend al kapot hard gewerkt voor 25 kinderen, waarvan maar twee mij persoonlijk hebben bedankt.
    De evenementen van onze activiteitencommissie help ik graag bij, maar die jeugdfita laat ik lekker aan me voorbijgaan. Die 142 kinderen kunnen van mij optyfen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I'm feeling overwhelmed. Overwhelmed by everyone and everything.


    26 - 02 - '16

    Quintana schreef:
    ik ga morgen salsadansen en i'm already regretting that decision


    HAHAHAHA LISANNE


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    IK KRIJG ALTIJD EEN ZOTTE SHOCK ALS JEROEN VRAAGT OF IK MIJN GASTGEZIN AL HEB

    NEE HET ANTWOORD IS NEE


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is arganolie goed voor je laptop? Vast niet, maar hoop doet leven.

    Quintana schreef:
    ik ga morgen salsadansen en i'm already regretting that decision
    Just go with the flow and stuff


    She's imperfect but she tries

    Yooo, laat die merch morgen binnenkomen, want dat zou me echt gelukkig maken 🙏🏻


    Caution first, always.

    Alsjeblieft, brein, stop even met het aanvoeren van doemscenario's en irrelevante zaken of dingen waar ik simpelweg niks aan heb nu. Het voelt alsof ik verdrink in mijn gedachten.


    26 - 02 - '16

    Ik heb hoogstwaarschijnlijk een vak in ieder geval gehaald. Het tentamen (40%) een 7, een 8.5 voor alle opdrachten en practica (10%) en een 6.4 voor de quizzes (10%) en dan komt er nog ons paper en experiment bij en dat hebben we denk ik wel goed gedaan so?? :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Apparently I'm a terrible human being so let's just feel like that, okay? I'll just shut up forever.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 23:28 ]


    Mhm?

    Ik ben echt op.. Ik wil niet meer - scratch that - Ik KAN niet meer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mental Breakdown in 3... 2... 1...

    FUck I FUCKED UP. My parents are gonna be so mad if something goes wrong oh my god fuck me.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 23:58 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    trial and error

    it obviously failed


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goodbye to my sleep - and also my sufficient tomorrow.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Stressy


    Mhm?