• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    Hmm...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Chlorisse schreef:
    Oh verdomme


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    ik ben niet eens meer boos of pissed like maak me kwaad doe whatever the fuck u want
    ik zie jullie binnen 3 dagen toch nie meer


    Heaven is a place that we all have

    Ik dank gemeente Groningen op mijn blote knieën dat er langs de Helperzoom tenminste nog enkele bomen staan die voor schaduw zorgen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kan nu gewoon twee klachten bij uov gaan indienen over één ochtend.... Ten eerste had de bus die ik eigenlijk wilde hebben, 50 minuten vertraging als ik 92929 mag geloven. Iig was ie ruim een kwartier te laat.
    Bij de volgende bus leek alles goed te gaan, tot we bij de uithof kwamen, toen nam ie op eens een andere afslag en na wat gedoe op een parkeerplaats in de hoop het onvermijdelijke te vermijden (wat dus niet lukte), kwamen we op de snelweg terecht. Duuuus, snelweg afgereden naar volgende afslag om binnendoor weer terug te rijden, want file. Om dan uiteindelijk via de berenkuil en rijnsweerd naar de uithof te rijden omdat die arme kneuzige chauffeur nog steeds niet snapte hoe ie via de bilt op de uithof moest komen.
    Resultaat: ik een halfuur te laat in mn hoorcollege, yippie.


    Stenenlikker

    GoDsAmMe wat ben jij lui
    weer te druk bezig met die hentai van je


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Burrrrrn baby burn ;_;


    She's imperfect but she tries

    Urgh wat moet ik koken... het is veel te warm voor eten... =S


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Voor op de lijst met niet al te verstandige dingen die ik vandaag heb gedaan:
          > pizzadeeg tegen een lamp gooien.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Er is een vijftienjarige jongen van mijn school gestorven en ik kende hem niet eens maar om een of andere reden ben ik nu wel echt heel erg down


    Ah nee bah dat soort dingen blijven altijd supernaar om te horen :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik neem de grootste stap ooit ever


    Heaven is a place that we all have

    Ik ga met hoofdletters en leestekens beginnen te schrijven.


    Heaven is a place that we all have

    ^ good luck with that

    ik vind het frustrerend om soms met hoofdletters te schrijven aan het begin van een zin
    ik bedoel het staat zo veel mooier MAAR IN CAPS LOCK SCHRIJVEN VIND IK OOK GEEN PROBLEEM YO


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    OMG IK HEB EEN NIEUW IDEE VOOR EEN RPG


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    laat ik met mijn huidige stoppen jk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys