• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    Het is al de zoveelste keer dat de bus niet komt opdagen! De volgende is ook al vertraagd en ik ga bijna van mijn stokje door de warmte :/


    Seasons will change, but I shall remain

    als iemand slecht nieuws meldt helpt het niet door 'wat verschrikkelijk' te antwoorden HET HELPT NIET TE BENADRUKKEN HOE ERG IETS IS WANT DAT WETEN WE AL


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Morii schreef:
    Wat ben ik blij met m'n ventilator 🌫️


    oh oh god thanks voor het idee :'D ik was even vergeten dat ik er ook eentje had HAHAHA


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik wil nu best wel de rest van mijn tentamencijfers weten want dan weet ik of ik moet gaan huilen of niet


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik krijg altijd de shock van m'n leven als ik een nieuwe mail krijg van AFS D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Fuck – ze is dus gewoon een been kwijt. Ik kan me niet voorstellen wat ze moet voelen als ze wakker wordt. Zondag was het nog gewoon allemaal gezellig en goed.


    Limoentje erin, citroentje erin.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ik wilde wenen
    maar al mijn tranen zijn gisterenavond uit mijn ogen gevloeid
    (en 't zweet daarnet op de fiets)

    dit. examen. was. niet. normaal. moeilijk.
    god


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    kan iemand mij even pakken en voor een computer zetten en over mijn schouder meekijken of ik ook echt mijn werk doe???

    volgens mij is dat letterlijk de enige manier waarop dit nog goed gaat komen

    eff me wAAROM is het zo moeilijk om dit gewoon te dOEN want ik vind het niet eens vreselijk moeilijk of ongelofelijk stom, maar het LUKT gewoon niet om mezelf op gang te krijgen en dan ook gaande te blijven en tien minuten werk per dag is NIET GOED GENOEG INGE


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn rug doet pijn en ik heb het warm en ik ben moe *zeur zeur zeur*

    Raar om te beseffen dat ik nu helemaal geen opa's en oma's meer heb. Maar, ja als je ons zo slecht behandeld dan is het beter dat je uit onze levens bent tbh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Saetre schreef:
    Fuck – ze is dus gewoon een been kwijt. Ik kan me niet voorstellen wat ze moet voelen als ze wakker wordt. Zondag was het nog gewoon allemaal gezellig en goed.


    Whut?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Whut?


    Gisteren is een vriendin/kennis gewond geraakt op haar werk waardoor haar bekken zijn verbrijzeld en ze een been hebben moeten amputeren. . .


    Saetre schreef:
    (...)

    Gisteren is een vriendin/kennis gewond geraakt op haar werk waardoor haar bekken zijn verbrijzeld en ze een been hebben moeten amputeren. . .


    Oei :/ Dat is op zijn zachtst gezegd niet goed. Sterkte ermee, voor haar en voor jou, want lijkt me ook voor jou vreemd voelen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Oei :/ Dat is op zijn zachtst gezegd niet goed. Sterkte ermee, voor haar en voor jou, want lijkt me ook voor jou vreemd voelen


    Dank je wel. Het is zo erg, iedereen is er helemaal ondersteboven van hier in het dorp.