• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    wirden er eigenlijk nog weerwolven van wakkerdam wedstrijden gemaakt? ik heb er evbt zin in eentje 😊


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Dus nu ben ik zo gevoelloos en gemeen om beloftes te maken in de wetenschap dat ik ze die zelfde dag nog zal breken. Hm.


    i wanna die with you once or twice.

    Alles wat ik kan is huilen, klagen, ongezond eten en wijn drinken. Oh, en als kluizenaar leven. I should move to disappointment island. Ik breng toch niets goeds and people are sick of it and so am I


    She's imperfect but she tries

    Gay Pride today was SO much fun!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh I want alcohol. More and more alcohol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik kijk bijna nooit Nederlandse programma's maar Beste Zangers is echt geweldig


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Terug 0 pb's! Alles bijgewerkt en -gelezen! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn profiel is af hoeraaa


    Heaven is a place that we all have

    What is up with me being chill all week and then just randomly breaking down. @me: take a chill pill dude


    kindness is never a burden.

    idk het enige leuke aan bewijzen vanbuiten knallen is op het einde van je bewijs een kruisje in het vakje kunnen mogen zetten (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je weet dat je te veel moet studeren, als je in de klas schrijft in plaats van in de kast.


    Mhm?

    :Y)

    Schrijvennnn

    wtf wenkbrauwspiertje, chill out :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ken echt teveel Disney, lol :'D


    True evil only comes from corrupting something truly good.

    Gijzeling schreef:
    Ik ken echt teveel Disney, lol :'D


    Te veel Disney kennen is geen optie.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.