• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    Wilders schreef:
    Mijn geschiedenis toets ging kapot goed en toen kwam mijn gymleraar en toen killde hij mijn mood door te zeggen dat het basically hopeloos is.

    it's not! okay? je gaat dit halen, en bewijs hem ongelijk!!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Op zich is het best vreemd als de buschauffeur je 'lieverd' noemt. Like, where did that come from. Could you not? Ik ben echt niet meteen op mijn teentjes getrapt, maar de toon waarop was op zich niet echt heel gepast?


    She's imperfect but she tries

    het positieve aan deze zaak is dat ik nooit meer fysica onder ogen ga moeten zien
    like, weet je, zelfs al blijf ik zitten, wat het geval gaat zijn, dan nog ga ik middenjury humane doen want ik ga niet nog een jaar geteisterd worden door al wat ook maar iets met exacte wetenschap te maken heeft


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yes! Nog maar twee vakken en dan is school klaar! I can't bloody wait to be finished with college!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben een simpele ziel en wil gewoon Star Trek kijken en misschien wat slaap inhalen en de mentale headspace hebben om sociale contacten te onderhouden op de manier van een normaal mens maar in plaats daarvan moet ik nog stEEDS dit ding afmaken en mijn motivatie zit zo vreselijk op nul, oh mijn god, maar als ik dit gewoon niet doe dan heb ik een erg groot probleem en dat idee zorgt voor stress waardoor ik minder doe, wat gek genoeg ook niet de oplossing is waar ik op hoopte

    Waarom


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    This song fits them so well mihihihi.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ok, hij is de deur uit. Zo fucking fucking fucking nerveus, maar ik hoef in ieder geval geen spijt te hebben dat ik het niet heb geprobeerd. Proud of myself either way.


    She's imperfect but she tries

    Alleen vrijdag nog.


    16 - 09 - '17

    Nog twee. Nog 6 dagen afzien en dan is het voor even weer voorbij


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Alright, het is altijd leuk om je ouders over je te horen praten als ze ervan uit gaan dat je boven zit/niets hoort.

    Kms :')


    This ain't no place for no better man.

    Ik smelt gewoon door die warmte.


    16 - 09 - '17

    Leuk hoe iedereen mij de schuld geeft, maar sorry, zijn jullie degene die zichzelf dagelijks dood wenst? zijn jullie degene die zichzelf gewoon uit bed moet trekken omdat je gewoon moe bent van alles? zijn jullie degene die zo godverdoms depressief is dat elke dagelijkse activiteit je gewoon dood ongelukkig maakt?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De volgende keer ga je maar ergens anders vragen om een film op te nemen waar die Tom Cruise in zit. Blegh.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:21 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Ik smelt gewoon door die warmte.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dit is zo eng. I'm turning into an adult.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    She's imperfect but she tries