• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:29 ]


    She's imperfect but she tries

    goud schreef:
    bij ons op school is het verboden shortjes en spaghettibandjes te dragen

    HOW AM I SUPPOSED TO SURVIVE


    Wtfffff, dat is onzin. :<
    Misschien een rokje?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    goud schreef:
    bij ons op school is het verboden shortjes en spaghettibandjes te dragen

    HOW AM I SUPPOSED TO SURVIVE


    Dat is geloof ik nog op veel middelbare scholen, bij ons was het alleszins ook. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    goud schreef:
    bij ons op school is het verboden shortjes en spaghettibandjes te dragen

    HOW AM I SUPPOSED TO SURVIVE

    Hemdjes met brede banden en bermuda's?


    Deep inside, I've never felt alive

    goud schreef:
    bij ons op school is het verboden shortjes en spaghettibandjes te dragen

    HOW AM I SUPPOSED TO SURVIVE


    Een fles water over je kop gooien? Broek tot net aan de knieën en brede bandjes xD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Huizen poetsen in dit weer is Hel. Denk aan de moneys, Mirte.


    •

    Ik krijg het idee dat mensen me niet moeten. Iedereen zit gezellig op het kantoor te kletsen en ik mag in m'n eentje loodzware kratten verplaatsen, die je officieel niet eens alleen mag verplaatsen. :/


    26 - 02 - '16

    Nieuwe leuke uitdaging: zestig kilometer fietsen bij dertig graden op vier uur slaap

    Wie komt me duwen? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Nieuwe leuke uitdaging: zestig kilometer fietsen bij dertig graden op vier uur slaap

    Wie komt me duwen? D:


    Jemig. Waarom in godsnaam?


    look at the stars, look how they shine for you;

    The thing is, if you've been single for this long, you start to wonder if love is even for you and any little hope or spark for love turns cynical. All because you believe the universe doesn't want you to love.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wauw. De piep gaat dat de koffie klaar is, en je zet direct de koffiekan op tafel zonder verdere actie te ondernemen, er vanuit gaande dat ík natuurlijk de koffie wel zal doen. Ik weet ook wel dat ik de enige ben in dit huishouden die koffie zet (zoals ik ook de enige ben die geen koffie drinkt, logica) maar dat je zo overdreven de koffiekan op tafel zet als hint dat ik de koffie moet afmaken vind ik nogal raar. I mean, je kunt het me ook gewoon vragen of niets doen aangezien je heus wel weet dat ik je koffie zal doen om geruzie te voorkomen.


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalanithi schreef:
    (...)

    Wtfffff, dat is onzin. :<
    Misschien een rokje?


    jaaa ik had zo eens een kleedje aan maar zonder schouders (dus wel mouwen maar met een hele brede hals) en toen was de onderdirecteur naar me toe gekomen om mijn mouwen op te trekken TERWIJL DAT NIET DE BEDOELING IS VAN DIE JURK so i was like can you please not touch me out of the fucking nowhere

    Wilberforce schreef:
    (...)
    Hemdjes met brede banden en bermuda's?


    marcellekes en een bermuda I like back to '80

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dat is geloof ik nog op veel middelbare scholen, bij ons was het alleszins ook. :c


    bullshit ALLEMAAL BULLSHIT okay ik snap dat shortjes kort kunnen zijn maar tot aan de knieën is er los over

    Catmint schreef:
    (...)

    Een fles water over je kop gooien? Broek tot net aan de knieën en brede bandjes xD


    ik heb zulke lelijke kledingstukken niet :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Matty in een jurk, dag twee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn concentratie niveau ligt ergens onder zeeniveau....


    Stenenlikker

    omg nee! Een bij sterft als haar angel wordt uitgetrokken, omdat het abdomen gescheurd is, en er infecties kunnen optreden. Ik wist dat een bij dood ging nadat ze haar angel verloor, maar dit is kei zielig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dat is geloof ik nog op veel middelbare scholen, bij ons was het alleszins ook. :c


    ik had vandaag een gewoon topje aan (geen spaghettibanden, gewoon een schouders) en nog krijg ik er commentaar op haha. Al kan dat ook liggen aan 't feit dat we uniform hebben en dat er geen was (het was wel in het kleur, though) en dat we een nonnenschool zijn, maar toch. Jak;


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried