• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:29 ]


    She's imperfect but she tries

    I'm an absolute fucking badass. I'm so proud of myself.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik hou van hiphop! and life sucks!

    Wat te doen met dit snikhete weer? Iemand suggesties?


    Smile. You're beautiful. <3

    Dit weer is zo vreselijk. Een beetje warm is prima, maar dit is gewoon veel te veel.


    26 - 02 - '16

    Morii schreef:
    Dit weer is zo vreselijk. Een beetje warm is prima, maar dit is gewoon veel te veel.


    ooh ik vind dit heeeeeeerlijk


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Overdrijven is ook een vak :')


    Caution first, always.

    Hm – zal ik vanavond meedoen met een groepsles bij het sporten? Of gewoon maar zelfstandig fitnessen?


    'strak–strak in mijn trainingspak–pak kijk eens hoe ik hak–hak lekker uit mijn dak tot in de vroege morgen!'

    Liefde voor het foute uur van QMusic.


    Mijn neus jeukt al een hele week lang en het is echt schijtvervelend jesus christus en het gaat ook echt gewoon niet weg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ah het voelt zo gek om dit hoofdstuk af te sluiten. Ik heb zo gewoon een diploma en in de tussentijd ben ik ook nog volledig hersteld van mijn ongeluk. 3 jaar zijn zo snel voorbij gegaan, jeetje.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik hoop zo hard dat de trein straks wel een werkende airco heeft want gisteren heb ik gewoon een uur lang in een sauna gezeten. En deze ochtend ook vier uur. Het is een wonder dat ik nog leef gewoon.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    goud schreef:
    (...)

    ik heb zulke lelijke kledingstukken niet :'D

    ???
    jaren 80? Ik draag die dingen al jaren. En thanks man, ieder zo z'n smaak. Zou wel fijn zijn als iedereen dan ook elkaars smaak niet meteen de grond in boort.


    Deep inside, I've never felt alive

    i'll just take my toaster in the bath, that will do it too
    HAHA ik ben echt helemaal klaar weer

    [ bericht aangepast op 22 juni 2017 - 16:06 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Godsamme mijn favoriet bij masterchef wint echt nooit D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Totaal niet zenuwachtig ofzo. Neeeeeee hoor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt