• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn topics.


    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT


    everything, in time

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mt


    Mhm?

    Holaaa.
    Ik wil hier even het een en ander kwijt over Broderick alvast + wat ik voor de man zoek.

    » Een probleemleerling waar Broderick eigenlijk een goede band mee heeft en hem misschien in zijn lokaal laat rondhangen als deze spijbeld en zelf geen les heeft.
    » Een jongedame op wie hij een oogje mag hebben, al hoeft dit niet perse ergens toe te leiden uiteraard, misschien dat de dame in kwestie er misbruik van maakt.
    » Een leerling die hij eigenlijk wil beschermen alsof het zijn broertje / zusje is, dus iemand met wie hij nogal close is.
    » Een leerling die hij buiten school om ziet dankzij bijlessen die zijn of haar ouders hebben aangevraagd, of de leerling hier blij mee is of niet maakt me niets uit.
    » Een mannelijke leerling met wie Broderick de nodige problemen heeft, iemand die hem echt op de kast kan jagen,
    » Een leerling op wie Broderick vroeger nog opgepast heeft, en dan hebben we het echt over wekelijks niet eenmalig.
    » [Maybe komt hier meer te staan als ik nog iets bedenk, sowieso mag er iets creatiefs bedacht worden.]

    Natuurlijk zullen sommige dingen in combinatie kunnen werken, dus dat mag ook zeker. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    @ Budgen — mijn rol staat nog niet, maar ik kan sowieso bijles gebruiken voor mijn rol (Aristotle). Vanwege zijn houding en motivatie heeft hij veel moeite met de lessen en het huiswerk.

    ———
    Ik ben trouwens hard bezig met mijn rol en tot nu toe best trots. Hij wordt langer dan ik in gedachten had maar ik zie hem zo goed voor me, ghehe. :Y)


    Budgen schreef:
    Holaaa.
    Ik wil hier even het een en ander kwijt over Broderick alvast + wat ik voor de man zoek.

    Een probleemleerling waar Broderick eigenlijk een goede band mee heeft en hem misschien in zijn lokaal laat rondhangen als deze spijbeld en zelf geen les heeft.
    » Een jongedame op wie hij een oogje mag hebben, al hoeft dit niet perse ergens toe te leiden uiteraard, misschien dat de dame in kwestie er misbruik van maakt.
    » Een leerling die hij eigenlijk wil beschermen alsof het zijn broertje / zusje is, dus iemand met wie hij nogal close is.
    » Een leerling die hij buiten school om ziet dankzij bijlessen die zijn of haar ouders hebben aangevraagd, of de leerling hier blij mee is of niet maakt me niets uit.
    » Een mannelijke leerling met wie Broderick de nodige problemen heeft, iemand die hem echt op de kast kan jagen,
    » Een leerling op wie Broderick vroeger nog opgepast heeft, en dan hebben we het echt over wekelijks niet eenmalig.
    » [Maybe komt hier meer te staan als ik nog iets bedenk, sowieso mag er iets creatiefs bedacht worden.]

    Natuurlijk zullen sommige dingen in combinatie kunnen werken, dus dat mag ook zeker. c:


    Fitz kan nogal lastig zijn, ondanks dat hij niet de les verstoord maar als hij je niet mag, you better watch out hehe. Ik heb het gevoel dat hij behoorlijk kan botsen met Broderick for some reason


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Saetre schreef:
    @ Budgen — mijn rol staat nog niet, maar ik kan sowieso bijles gebruiken voor mijn rol (Aristotle). Vanwege zijn houding en motivatie heeft hij veel moeite met de lessen en het huiswerk.

    ———
    Ik ben trouwens hard bezig met mijn rol en tot nu toe best trots. Hij wordt langer dan ik in gedachten had maar ik zie hem zo goed voor me, ghehe. :Y)


    Ik ben benieuwd! Ik ben ook wel blij met Fitz eigenlijk c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb Ari gepost — zijn persoonlijkheid en likes / dislikes komen morgen.


    Trouwens, was dit RPG er niet al eerder ooit? Tenminste, ik herinner me dat dat RPG toen super awesome was haha

    [ bericht aangepast op 24 juni 2017 - 0:13 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Er zijn volgens mij al meerdere malen RPGs met dit soort setting geweest c:
    Ik hoop dat deze lang zal leven ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yup, ik ga veel missen.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik geloof dat ik Broderick wel zo goed mogelijk af heb gerond (enkel kleine aanpassingen zal ik uit mezelf nog maken). Morgen zal ik eens na gaan denken over de voorgestelde relaties en zelf wat toevoegingen bieden wanneer ik deze heb. c

    Mocht er iets niet duidelijk zijn, laat het me weten, dan voeg ik het eraan toe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik loop echt compleet vast met wat voor type dame ik wil.. dit is me echt nog nooit zo overkomen. (no_chears)


    everything, in time