• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet dat nog lang niet alle rollen zijn geproduceerd – maar alsnog: Ik zoek voor Ari het volgende:
    – Beste vriend (het allerliefst een mannelijke)
    – Persoon waar hij regelmatig pranks mee uithaalt die wel eens uit de hand lopen en té heftig worden
    – Persoon waar hij regelmatig pranks bij uithaalt
    – Persoon voor wie hij een tatoeage / ander iets heeft ontworpen
    – Persoon die hem bijles geeft (hij heeft zo'n beetje in álle vakken bijles nodig maar weigert naar een lager niveau te gaan)
    – Persoon met wie hij eens heeft gevochten
    – Persoon die hem haat / die hij haat
    – Ex vriendin
    – Friends with benefits
    – Hook up op feestjes wanneer hij niemand anders heeft
    – Persoon die hij vaak tegenkomt op politieke bijeenkomsten en met wie hij het altijd naar z'n zin heeft omdat ze er zelf een feestje van maken


    •

    Rose staat ook! Ik kan haar eventueel nog wat aanpassen (het irriteert me dat de tekst niet precies naast de foto's past), maar dit is het belangrijkste wat je moet weten over haar. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nevermind (:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2017 - 18:02 ]


    Faith is everything.

    Ik ben nu met mijn eigen rol bezig maar zal daarna de rollen die ondertussen klaar zijn doornemen c:

    Wat relaties betreft, vergeet niet dat toekomstige relaties nog niet afgesproken mogen worden. Het is leuker voor iedereen als dit gewoon op z'n beloop gaat in de RPG zelf ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Ik ben nu met mijn eigen rol bezig maar zal daarna de rollen die ondertussen klaar zijn doornemen c:

    Wat relaties betreft, vergeet niet dat toekomstige relaties nog niet afgesproken mogen worden. Het is leuker voor iedereen als dit gewoon op z'n beloop gaat in de RPG zelf ^^


    Amen to that.


    •

    Gadot schreef:
    Ik ben nu met mijn eigen rol bezig maar zal daarna de rollen die ondertussen klaar zijn doornemen c:

    Wat relaties betreft, vergeet niet dat toekomstige relaties nog niet afgesproken mogen worden. Het is leuker voor iedereen als dit gewoon op z'n beloop gaat in de RPG zelf ^^


    _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sobral schreef:
    Fitz zoekt:




    » Een beste vriend die weet van zijn thuissituatie
    » Een vriend die niets weet over zijn thuissituatie
    » Een vijand
    » Eventuele een girlfriend (maar waarbij geen liefde te bekennen is, aangezien hun ouders hen gekoppeld hebben omdat ze elkaar goed aanvullen voor de press)
    » Iemand met wie hij regelmatig aan een bar eindigt, pratend over het leven
    » Iemand die probeert hem op te vrolijken aka mission impossible
    》Iemand die tegen Fitz opkijkt for some reason (m/f)
    » Iets anders?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2017 - 17:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Sanne: Ik heb Rose om hem op te vrolijken? c:

    @Mirte: ik heb nog geen idee tussen Rose en Ari, tbh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    @Sanne: Ik heb Rose om hem op te vrolijken? c:

    @Mirte: ik heb nog geen idee tussen Rose en Ari, tbh


    Okido! Warning: he ain't nice hehe


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Saetre schreef:
    Ik weet dat nog lang niet alle rollen zijn geproduceerd – maar alsnog: Ik zoek voor Ari het volgende:
    – Beste vriend (het allerliefst een mannelijke)
    – Persoon waar hij regelmatig pranks mee uithaalt die wel eens uit de hand lopen en té heftig worden
    – Persoon waar hij regelmatig pranks bij uithaalt
    – Persoon voor wie hij een tatoeage / ander iets heeft ontworpen
    – Persoon die hem bijles geeft (hij heeft zo'n beetje in álle vakken bijles nodig maar weigert naar een lager niveau te gaan)
    – Persoon met wie hij eens heeft gevochten
    – Persoon die hem haat / die hij haat
    – Ex vriendin
    – Friends with benefits
    – Hook up op feestjes wanneer hij niemand anders heeft
    – Persoon die hij vaak tegenkomt op politieke bijeenkomsten en met wie hij het altijd naar z'n zin heeft omdat ze er zelf een feestje van maken


    Well tussen Ari en Fitz lijkt het me duidelijk, hehe


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sobral schreef:
    (...)

    Okido! Warning: he ain't nice hehe


    I think she can handle him. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hey psst, houdt wat relaties over voor mijn personage. ;-;


    That is a perfect copy of reality.

    Julie staat open voor alles, dus suggesties zijn meer dan welkom (:


    Faith is everything.

    Broderick's relaties die ik maar uit mijn duim gezogen heb —

    Fitz:
    Als ik Fitz zo lees zou ik eerder denken dat Broderick en hij best wel eens vrienden zouden kunnen zijn als ze dezelfde leeftijd zouden hebben, maar nu Broderick inderdaad een autoritair figuur is zie ik ook wel wat problemen tussen deze twee, waarschijnlijk vooral omdat Broderick bepaalde eigenschappen echt wel herkent in Fitz. Het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat de twee geen enkel probleem tegen elkaar hadden (Fitz is echter een goede leerling van wat ik lees) maar dat Fitz eens wat uitspookte en Broderick de klas uit stuurde en dat het zo eigenlijk helemaal doorgedraaid is. Natuurlijk zal Broderick het niet zozeer laten zien dat Fitz hem de kast op krijgt, maar ik denk dat die twee na een bepaalde situatie niet zozeer door één deur zouden kunnen.

    Aristotle:
    Ik vind het prima dat Broderick Aristotle bijles geeft, lijkt me best interessant. Sowieso is Broderick niet zomaar iemand die opgeeft en zie ik wel voor me dat hij de jongen niet als het manipulerend wezen ziet maar er eens doorheen heeft kunnen kijken en hem als een goede jongen ziet die zo nu en dan gewoon even de juiste push nodig heeft (dit betekent echter niet dat hij zal gaan pushen). + Ik zat eraan te denken dat we misschien iets met het tatoeage stukje kunnen doen waar je naar vroeg. Ik zat er sowieso over na te denken om Broderick wat meer kleine tatoages te geven, misschien dat ze er eens over hebben. Al kan dat natuurlijk ook weer snel te persoonlijk worden voor Aristotle maybe, dus zeg jij het maar.

    Marlene:
    Als ik haar zo lees dan zou Broderick best wel eens een foutje hebben kunnen begaan in zijn eerste jaar van lesgeven en met haar het in het bed beland zijn. Verder ligt het echter geheel aan Marlene of hij nog een oogje op haar kan hebben, gezien hij niet zozeer iemand is die achter een vrouw aan hangt in de wanhoop dat ze voor hem zal vallen als ze zelf geen interesse toont. Al denk ik aan de andere kant ook wel weer dat het voor Broderick een grote fout geweest zal zijn en dat hij daarom weer erg professioneel met Marlene om zou gaan. Maar again, zijn reactie zal voornamelijk van die van haar afhangen. C:

    Payton:
    Van wat ik tot dusver heb kunnen lezen over de jongedame zou Broderick haar zeker mogen en zie ik geen enkel probleem tussen deze twee tot nu toe.

    Julie:
    De mogelijkheid dat Julie’s moeder haar bijlessen wilde geven lijkt me wel groots hier, dus misschien dat dat het geval is? In ieder geval zie ik Broderick niet echt een probleem hebben tegenover Julie zolang zij zich netjes gedraagt in zijn lessen. Misschien dat Broderick eens op een beleefde wijze tegen het gezag van haar moeder is ingegaan (puur omdat Julie dus wel degelijk een goede leerling is) toen ze Julie eens aan het kleineren was tijdens een gesprek tussen hen?

    Theo:
    Komt bij meer info.

    Cassandra:
    Misschien dat Cassandra eens Broderick’s hulp heeft ingeroepen als het gaat op accenten, maar verder zie ik niet zozeer iets tussen deze twee. Misschien dat hij vroeger eens gebabysit heeft op haar? Dan zou hun relatie wel wat anders zijn natuurlijk. Sowieso is ze goed in de talen die hij geeft, waardoor hij haar een fijne leerling zal vinden.

    Aster:
    Wat ik dusver eruit heb kunnen halen is dat Broderick nog geen enkel probleem met hem zou hebben, maar natuurlijk is het personage nog niet af.

    Brooklyn:
    Komt bij meer info.


    Sowieso zoek ik nog wel dit:
    » Een jongedame op wie hij een oogje mag hebben, al hoeft dit niet perse ergens toe te leiden uiteraard, misschien dat de dame in kwestie er misbruik van maakt. (Maybe Marlene though)
    » Een leerling die hij eigenlijk wil beschermen alsof het zijn broertje / zusje is, dus iemand met wie hij nogal close is.
    » Een leerling op wie Broderick vroeger nog opgepast heeft, en dan hebben we het echt over wekelijks niet eenmalig. (Dit kunnen er ook meerdere zijn + werkt goed in combinatie met degene hierboven)


    I'm your little ray of pitch black.

    Budgen schreef:
    Broderick's relaties die ik maar uit mijn duim gezogen heb —

    Cassandra:
    Misschien dat Cassandra eens Broderick’s hulp heeft ingeroepen als het gaat op accenten, maar verder zie ik niet zozeer iets tussen deze twee. Misschien dat hij vroeger eens gebabysit heeft op haar? Dan zou hun relatie wel wat anders zijn natuurlijk. Sowieso is ze goed in de talen die hij geeft, waardoor hij haar een fijne leerling zal vinden.

    Sowieso zoek ik nog wel dit:
    » Een jongedame op wie hij een oogje mag hebben, al hoeft dit niet perse ergens toe te leiden uiteraard, misschien dat de dame in kwestie er misbruik van maakt. (Maybe Marlene though)
    » Een leerling die hij eigenlijk wil beschermen alsof het zijn broertje / zusje is, dus iemand met wie hij nogal close is.
    » Een leerling op wie Broderick vroeger nog opgepast heeft, en dan hebben we het echt over wekelijks niet eenmalig. (Dit kunnen er ook meerdere zijn + werkt goed in combinatie met degene hierboven)


    Rose (ze wordt Rose genoemd) had altijd wel nanny's, maar deze waren hele dagen en weken bij de Carters, dus ik denk niet dat Rose een geschikte kandidaat is, hahaha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.