• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meraki schreef:
    Ik loop echt compleet vast met wat voor type dame ik wil.. dit is me echt nog nooit zo overkomen. (no_chears)


    Waar twijfel je tussen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fitz zoekt:




    » Een beste vriend die weet van zijn thuissituatie
    » Een vriend die niets weet over zijn thuissituatie
    » Een vijand
    » Eventuele een girlfriend (maar waarbij geen liefde te bekennen is, aangezien hun ouders hen gekoppeld hebben omdat ze elkaar goed aanvullen voor de press)
    » Iemand met wie hij regelmatig aan een bar eindigt, pratend over het leven
    » Iemand die probeert hem op te vrolijken aka mission impossible | Rose
    » Iemand die een beetje achter hem aan loopt for some reason (m/f)
    » Iets anders?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 9:49 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alvast mijn topics (:


    Faith is everything.

    Rexha, volgens mij kloppen de codes van je rol niet helemaal. Ik ben bang dat de pagina blokkeert wanneer de volgende persoon zijn/haar rol post, dus zou je misschien naar je codes willen kijken c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gadot schreef:
    Rexha, volgens mij kloppen de codes van je rol niet helemaal. Ik ben bang dat de pagina blokkeert wanneer de volgende persoon zijn/haar rol post, dus zou je misschien naar je codes willen kijken c: ?


    Ik zag het inderdaad zelf ook, als het goed is kloppen de codes nu wel? (:


    Faith is everything.

    Yap, volgens mij ook, thanks ^^

    Oh, en als een rol af is, zouden jullie dit willen aangeven c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik hoop dat mijn rol voor zover goed is? (: Ik heb alleen geen flauw idee welke reputatie/status ik aan haar kan geven :/


    Faith is everything.

    Ik zou graag alleen even goedkeuring willen voor de reputatie haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Aristotle Benedict Montgomery is af (pagina vier). Hopelijk wordt hij goedgekeurd. :Y)


    @Rexha, Chloe ik overleg even met Sanne c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn rol komt er in de loop van de namiddag (:


    Mhm?

    @Chloe, The Artist als status is prima c:
    @Mirte, Ari is goedgekeurd ^^
    @Rexha (sorry ik weet je echte naam niet ;x), het innerlijk is nog een beetje aan de korte kant, zou je hier wat info aan toe willen voegen? Ook twijfelen we een beetje of de beroepen van de ouders genoeg zijn om tot de elite te behoren, als leraar/professor in de VS verdien je namelijk niet zoveel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    @Rexha (sorry ik weet je echte naam niet ;x), het innerlijk is nog een beetje aan de korte kant, zou je hier wat info aan toe willen voegen? Ook twijfelen we een beetje of de beroepen van de ouders genoeg zijn om tot de elite te behoren, als leraar/professor in de VS verdien je namelijk niet zoveel.


    Ik zal kijken wat ik doen kan, al weet ik niet of het vandaag nog gaat lukken omdat ik echt vrij inspiratieloos ben op het moment qua het beschrijven van het innerlijk. Voor de beroepen van de ouders moet ik ook echt nog even gaan zoeken op Google, but I'll do my best.


    Faith is everything.

    Ik heb Julie nog wat aangepast qua beschrijving van het innerlijk, veel verder dan dit kom ik nu echt niet, I'm sorry.


    Faith is everything.