• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Payton is trouwens ook nog verre van af haha. Ik werk haar vanavond denk ik bij, dus dan kijk ik tegen die tijd nog wel even wat iedereen zoekt I guess, als er dan nog niet te veel is afgesproken.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Budgen schreef:
    Broderick's relaties die ik maar uit mijn duim gezogen heb —

    Julie:
    De mogelijkheid dat Julie’s moeder haar bijlessen wilde geven lijkt me wel groots hier, dus misschien dat dat het geval is? In ieder geval zie ik Broderick niet echt een probleem hebben tegenover Julie zolang zij zich netjes gedraagt in zijn lessen. Misschien dat Broderick eens op een beleefde wijze tegen het gezag van haar moeder is ingegaan (puur omdat Julie dus wel degelijk een goede leerling is) toen ze Julie eens aan het kleineren was tijdens een gesprek tussen hen?

    Sowieso zoek ik nog wel dit:
    » Een jongedame op wie hij een oogje mag hebben, al hoeft dit niet perse ergens toe te leiden uiteraard, misschien dat de dame in kwestie er misbruik van maakt. (Maybe Marlene though)
    » Een leerling die hij eigenlijk wil beschermen alsof het zijn broertje / zusje is, dus iemand met wie hij nogal close is.
    » Een leerling op wie Broderick vroeger nog opgepast heeft, en dan hebben we het echt over wekelijks niet eenmalig. (Dit kunnen er ook meerdere zijn + werkt goed in combinatie met degene hierboven)


    I agree, misschien te combineren met het dikgedrukte? Of nog iets anders ter aanvulling? (:

    @Chloe, ik weet natuurlijk niet hoe Payton verder gaat zijn, maar ik zie wel iets vriendschappelijks tussen Payton en Julie?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2017 - 11:31 ]


    Faith is everything.

    Ik zat eigenlijk ook te denken, misschien dat het leuk is als iemand een zusje van Broderick op zich wil nemen? In ieder geval heeft Broderick wel goede banden met zijn familie, dus dat zou dan wel het geval zijn. c: Veel rollen zijn al af, dus ik betwijfel of het zal gebeuren, maar hé, wie weet.


    I'm your little ray of pitch black.


    @Stephanie; Jaaa dat denk ik ook. Julie is volgens mij sowieso wel een personage die makkelijk in omgang is dus dat komt wel goed haha.

    Budgen schreef:
    Ik zat eigenlijk ook te denken, misschien dat het leuk is als iemand een zusje van Broderick op zich wil nemen? In ieder geval heeft Broderick wel goede banden met zijn familie, dus dat zou dan wel het geval zijn. c: Veel rollen zijn al af, dus ik betwijfel of het zal gebeuren, maar hé, wie weet.


    Ik zou dat altijd nog van Payton kunnen maken? Ben nog een beetje aan het vechten met de rol, dus veranderingen zijn altijd mogelijk haha.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2017 - 14:16 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik zou dat altijd nog van Payton kunnen maken? Ben nog een beetje aan het vechten met de rol, dus veranderingen zijn altijd mogelijk haha.

    Het zou wel een leuk idee zijn, een heel andere dynamiek. c: Ik weet niet of je het in dat geval helemaal eens bent met de familie, daar kunnen we altijd nog over praten in dit geval natuurlijk. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Budgen schreef:
    (...)
    Het zou wel een leuk idee zijn, een heel andere dynamiek. c: Ik weet niet of je het in dat geval helemaal eens bent met de familie, daar kunnen we altijd nog over praten in dit geval natuurlijk. ;D


    Ik zal er zo eens naar kijken als ik een laptop tot mijn beschikking heb ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik zal er zo eens naar kijken als ik een laptop tot mijn beschikking heb ^^

    Is goed, ik ben benieuwd. c; Het lijkt me in ieder geval wel leuk, en als het met jou is natuurlijk helemaal, haha. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Sempre schreef:

    @Stephanie; Jaaa dat denk ik ook. Julie is volgens mij sowieso wel een personage die makkelijk in omgang is dus dat komt wel goed haha.


    Haha inderdaad, Julie is makkelijk qua omgang, en voor nu zal ze Payton echt heel aardig vinden en haar zeker als vriendin willen hebben (:


    Faith is everything.

    Budgen schreef:
    Ik zat eigenlijk ook te denken, misschien dat het leuk is als iemand een zusje van Broderick op zich wil nemen? In ieder geval heeft Broderick wel goede banden met zijn familie, dus dat zou dan wel het geval zijn. c: Veel rollen zijn al af, dus ik betwijfel of het zal gebeuren, maar hé, wie weet.


    Ik heb mijn personage die nog helemaal gemaakt moet worden ook in de aanbieding hahaha


    That is a perfect copy of reality.

    Hiiii, ik twijfel heel erg over Brooke's status :'D


    El Diablo.

    Oké, ik wil al heeeeeel lang een personage die naaktportretten schildert. Dus ik denk dat Payton dat gaat doen, maar ik vroeg me af of ook een van de personages model voor haar wil staan? Het liefst een man haha,

    En Cherona, ik stuur je zo even een berichtje met ideetjes ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sobral schreef:
    Fitz zoekt:




    » Een beste vriend die weet van zijn thuissituatie
    » Een vriend die niets weet over zijn thuissituatie
    » Een vijand
    » Eventuele een girlfriend (maar waarbij geen liefde te bekennen is, aangezien hun ouders hen gekoppeld hebben omdat ze elkaar goed aanvullen voor de press)
    » Iemand met wie hij regelmatig aan een bar eindigt, pratend over het leven
    » Iemand die probeert hem op te vrolijken aka mission impossible
    » Iemand die een beetje achter hem aan loopt for some reason (m/f)
    » Iets anders?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sempre schreef:
    Oké, ik wil al heeeeeel lang een personage die naaktportretten schildert. Dus ik denk dat Payton dat gaat doen, maar ik vroeg me af of ook een van de personages model voor haar wil staan? Het liefst een man haha,

    En Cherona, ik stuur je zo even een berichtje met ideetjes ^^


    This sounds perfect for Ari.


    •

    @Sanne & Cheryl; Ik denk dat Payton voor zover wel af is, op wat kleine aanpassingen na. (:

    Saetre schreef:
    (...)

    This sounds perfect for Ari.


    Ohhhhh dat zou ik echt onwijs leuk vinden!! :'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    @Sanne & Cheryl; Ik denk dat Payton voor zover wel af is, op wat kleine aanpassingen na. (:

    (...)

    Ohhhhh dat zou ik echt onwijs leuk vinden!! :'D


    Jaaa hij is zelf ook heel artistiek met schetsen en tekenen. Hij ziet dat model staan dan ook niet als iets seksueel.


    •