• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Saetre schreef:
    (...)

    Jaaa hij is zelf ook heel artistiek met schetsen en tekenen. Hij ziet dat model staan dan ook niet als iets seksueel.


    Oh dat is echt perfect dan! n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Lena's innerlijk is zo wel af denk ik. Ofwel, eigenlijk kan ik nog wel een heel a4 over haar innerlijk schrijven maar haar innerlijk is al redelijk lang en ik wil jullie niet nog meer leeswerk aan doen xd. Ik lees zo door wat jullie zoeken voor jullie rollen ^^

    Als Sanne zo online is overleg ik met haar over de rollen die ondertussen af zijn c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zag dat Rose nog niet in het rollentopic erbij staat. c: No pressure, maar 't viel me op ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Met dank aan Cherona heb ik wellicht een idee voor een karakter. Voor ik deze echter helemaal ga uitwerken, wil ik eerst de goedkeuring van Sanne en Cheryl, anders doe ik eventuele moeite voor niks, haha :Y
    (Trouwens nog bedankt dat het wat langer mocht duren, dat verlaagde de druk aanzienlijk!)
    Voor het gemak noemen we mijn personage even X.

    X's moeder is al enige tijd overleden. Zij was onderdeel van de stamboom van een rijke, belangrijke familie. Zij was ook de reden dat X naar St. Ambrose's Academy kon gaan. Haar man, X's vader, is echter een gewone man. Het is dan ook geen verrassing dat zijn hele schoonfamilie een hekel aan hem heeft, ze vinden hem allemaal te laag van stand voor zijn vrouw. Na haar dood is het testament op "magische wijze" verdwenen (lees: groot geld heeft het laten verdwijnen), waardoor X's vader helemaal niets van de erfenis krijgt. Pas als X 21 wordt, krijgt zij haar deel.
    Dit betekent dat X's vader enorm hard moet werken om op St. Abrose's Acedemy te mogen blijven. Hier voelt X zich nogal schuldig over. Niet wetende waar ze haar emoties kan laten, zoekt ze een uitweg in drugs. Hierdoor kan ze zich niet goed concentreren en kelderen haar cijfers omlaag, wat ervoor zorgt dat ze zich nog schuldiger voelt. Ze is dus een beetje in een vicieuze cirkel van drugs en depressie beland. Natuurlijk houdt ze voor de buitenwereld de schijn wel op, ze weet precies wanneer ze wel en niet moet gebruiken zodat ze er op school niets van merken.


    everything, in time

    Relationships — Aristotle Benedict Montgomery


    • Broderick Archer — Aristotle's leerkracht Spaans. Aristotle heeft moeite om alles bij te benen op school en krijgt daardoor bijles van Broderick in de middagen. Broderick heeft de gave om door Aristotle's sarcastische kant heen te prikken. Hierdoor is Aristotle al meerdere malen boos weggelopen tijdens de bijles omdat hij er niet tegen kan om op die manier zijn zwaktes te tonen. Echter, zal Aristotle altijd terugkomen bij Broderick omdat hij het eveneens een verademing vindt om niet constant een masker op te houden en te doen alsof hij alles onder controle heeft.
    • Cassandra Rose Carter — Aristotle ontvangt bijles Engels van Rose, aangezien hij bijles op vrijwel alle vlakken kan gebruiken. Daarnaast heeft Aristotle er een gewoonte van gemaakt om Rose mee uit te vragen — omdat hij weet hoe ongemakkelijk ze daarvan kan worden. Aristotle geniet van haar rode wangen en gestamel als hij de vraag opnieuw heeft gesteld; waarvan hij dondersgoed weet dat ze altijd 'nee' zal zeggen.
    • Fitzgerald Sebastian Montgomery — Aristotle's halfbroer waarmee hij in constante rivaliteit is binnen de aandacht van hun vader. Alhoewel Aristotle de aandacht van hun vader graag zou willen missen, kan hij daar op geen enkele manier aan ontsnappen (ter irritatie van Fitzgerald). Uiteindelijk heeft dit geleid tot een eindeloze strijd tussen de twee heren — wat regelmatig uit de hand kan lopen. Fitzgerald maakt voornamelijk negatieve opmerkingen jegens Aristotle — waar de laatste zich ontzettend onzeker door kan voelen. Echter, Aristotle laat zich absoluut niet op zijn kop zitten en kan Fitzgerald even hard terug pakken door gemene pranks uit te halen. De twee heren zouden het goed met elkaar kunnen vinden als ze hun handen ineen zouden slaan in de strijd tegen hun vader — maar dat is er tot nu toe nog niet van gekomen.
    • Marlene Aylesfield — Aristotle's soulmate waar hij daadwerkelijk alles tegen kan vertellen. Aristotle voelt zich volledig op zijn gemak bij Lena en is dan ook het allerliefste bij haar te vinden. Aristotle en Lena kennen elkaar al vanaf de basisschool — waar Lena hem onder haar hoede heeft genomen toen hij niemand kende in de Upper Class wereld. Lena weet van al Aristotle's moeilijkheden en onzekerheden af en zal hem daar nooit ofte nimmer op veroordelen. Aristotle weet niet dat Lena er moeite mee heeft om zich te binden met andere personen — evenmin dat ze de angst heeft dat ze wordt verlaten door andere personen. Echter, Aristotle is heel standvastig in hun band — hij zal altijd voor Lena klaar staan, op alle tijdstippen van de dag en op alle momenten van het jaar. Het is al meerdere malen voorgekomen dat Lena Aristotle weg heeft proberen te duwen, maar Aristotle weigert dit simpelweg en laat haar op de meest random momenten weten wat ze voor hem betekent.
    • Payton Helena Archer — Aristotle's goede vriendin die hij heeft gevonden in de kunst van het schilderen en tekenen. De twee kunnen urenlang met elkaar praten over schilderijen en verschillend tekengerei wat ze hebben gekocht. Vanaf een aantal maanden staat Aristotle regelmatig model voor Payton's schilderingen — naakt, welteverstaan. Voor Aristotle is dit geen probleem omdat hij het niet ziet als iets seksueels. Desondanks heeft hij altijd rode wangen in de eerste minuten nadat hij zich van zijn kleding heeft ontdaan. Aristotle en Payton weten van elkaar dat ze beiden nog maagd zijn — wat de schildersessies een ongemakkelijke lading geeft. Aristotle waardeert het ontzettend dat Payton nog maagd is. Dit maakt het voor hem een stuk gemakkelijker om uit de kleren te stappen en zich figuurlijk en letterlijk bloot te stellen tegenover haar.


    Mocht er iemand andere ideeën hebben of op/aanmerkingen — let me know!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 9:00 ]


    Cassandra en Payton zijn allebei goedgekeurd en Meraki jouw idee ook^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yaaay danku!


    everything, in time

    Yay voor Cassandraa c; Als mensen nog interesse hebben in enige vorm van relatie tussen Rose en somebody, tell me!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb stiekem mijn relatielijstje al drie keer opnieuw neergezet in de hoop dat iemand zou reageren, haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sobral schreef:
    Ik heb stiekem mijn relatielijstje al drie keer opnieuw neergezet in de hoop dat iemand zou reageren, haha.


    Ik had al gereageerd c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sobral schreef:
    Fitz zoekt:




    » Een beste vriend die weet van zijn thuissituatie
    » Een vriend die niets weet over zijn thuissituatie
    » Een vijand
    » Eventuele een girlfriend (maar waarbij geen liefde te bekennen is, aangezien hun ouders hen gekoppeld hebben omdat ze elkaar goed aanvullen voor de press)
    » Iemand met wie hij regelmatig aan een bar eindigt, pratend over het leven
    » Iemand die probeert hem op te vrolijken aka mission impossible | Rose
    » Iemand die een beetje achter hem aan loopt for some reason (m/f)
    » Iets anders?



    Ik heb Payton eventueel voor degene waarmee hij regelmatig aan de bar mee eindigt?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik heb Payton eventueel voor degene waarmee hij regelmatig aan de bar mee eindigt?



    Is goed! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PAYTON HELENA ARCHER
    ««« Relationships and proposals »»»

    Fitz MontgomeryVoorstel
    Het lijkt me wel leuk als ze een soort stilzwijgende relatie hebben waarbij ze op een vast tijdstip bij een bepaalde plek afspreken (misschien in plaats van een bar, misschien dan het dak van een bepaald gebouw) en daar over allerdaagse dingen praten. Dat ze verder eigenlijk weinig met elkaar omgaan, maar wel waarde hechten aan de vriendschap die tussen hen aan het ontwikkelen is?
    Broderick Archer
    Broderick is Payton's broer. Hun band is erg goed en Payton zou hem zelfs als een van haar beste vrienden bestempelen. Ondanks het leeftijdsverschil woont Payton bij hem in. Ze vindt het alleen maar leuk dat haar broer een van haar docenten is. Ze kijkt best wel tegen hem op.
    Aristotle Benedict Montgomery
    Ari en Payton zijn al een tijdje goede vrienden. Ze hebben veel dezelfde interesses en hij was ook de enige waar Payton eigenlijk aan durfde te vragen of hij model wilde staan voor haar naaktportretten. Achter af heeft ze er misschien een heel klein beetje spijt van aangezien ze hem nu in zijn volle glorie ziet, wat niet helemaal werkt met de gevoelens die soms komen opvliegen. Het feit dat de jongen netzoals zijzelf nog maagd is maakt hem des te interessanter voor haar, maar ze doet haar best om haar hoofd koel te houden in zijn bijzijn.
    Marlene Aylesfield
    Lena en Payton zijn vriendinnen. Dat Lena met haar broer naar bed gaat is iets waar Payton zich niet van bewust is en dat kunnen Lena en Bro ook beter zo houden.
    Julie Hardling
    Julie is Payton's beste vriendin. Ze kennen elkaar al jaren en hangen samen meestal rond in het appartement van Payton's broer. De twee vullen elkaar goed aan en Julie staat voor alle mogelijke problemen, spontane acties en drama momenten onder Payton's sneltoets.
    Theodore 'Theo' Oscar Whitehall
    Komt als de rol af is.
    Cassandra Rose CarterVoorstel
    Ik denk eigenlijk dat Payton en Rose ook wel goede vriendinnen zouden kunnen zijn. Ik vind het echt leuk dat ze zo vrolijk is en ambitieus. Misschien even wat uitwerken via GB?
    Brooklyn Cassidy Huntington
    Komt als innerlijk uitgewerkt is


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    PAYTON HELENA ARCHER
    ««« Relationships and proposals »»»

    Fitz MontgomeryVoorstel
    Het lijkt me wel leuk als ze een soort stilzwijgende relatie hebben waarbij ze op een vast tijdstip bij een bepaalde plek afspreken (misschien in plaats van een bar, misschien dan het dak van een bepaald gebouw) en daar over allerdaagse dingen praten. Dat ze verder eigenlijk weinig met elkaar omgaan, maar wel waarde hechten aan de vriendschap die tussen hen aan het ontwikkelen is?
    Broderick Archer
    Broderick is Payton's broer. Hun band is erg goed en Payton zou hem zelfs als een van haar beste vrienden bestempelen. Ondanks het leeftijdsverschil woont Payton bij hem in. Ze vindt het alleen maar leuk dat haar broer een van haar docenten is. Ze kijkt best wel tegen hem op.
    Aristotle Benedict Montgomery
    Ari en Payton zijn al een tijdje goede vrienden. Ze hebben veel dezelfde interesses en hij was ook de enige waar Payton eigenlijk aan durfde te vragen of hij model wilde staan voor haar naaktportretten. Achter af heeft ze er misschien een heel klein beetje spijt van aangezien ze hem nu in zijn volle glorie ziet, wat niet helemaal werkt met de gevoelens die soms komen opvliegen. Het feit dat de jongen netzoals zijzelf nog maagd is maakt hem des te interessanter voor haar, maar ze doet haar best om haar hoofd koel te houden in zijn bijzijn.
    Marlene Aylesfield
    Lena en Payton zijn vriendinnen. Dat Lena met haar broer naar bed gaat is iets waar Payton zich niet van bewust is en dat kunnen Lena en Bro ook beter zo houden.
    Julie Hardling
    Julie is Payton's beste vriendin. Ze kennen elkaar al jaren en hangen samen meestal rond in het appartement van Payton's broer. De twee vullen elkaar goed aan en Julie staat voor alle mogelijke problemen, spontane acties en drama momenten onder Payton's sneltoets.
    Theodore 'Theo' Oscar Whitehall
    Komt als de rol af is.
    Cassandra Rose CarterVoorstel
    Ik denk eigenlijk dat Payton en Rose ook wel goede vriendinnen zouden kunnen zijn. Ik vind het echt leuk dat ze zo vrolijk is en ambitieus. Misschien even wat uitwerken via GB?
    Brooklyn Cassidy Huntington
    Komt als innerlijk uitgewerkt is


    Ik vind het goed voor Fitz!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sempre schreef:
    PAYTON HELENA ARCHER
    ««« Relationships and proposals »»»

    Fitz MontgomeryVoorstel
    Het lijkt me wel leuk als ze een soort stilzwijgende relatie hebben waarbij ze op een vast tijdstip bij een bepaalde plek afspreken (misschien in plaats van een bar, misschien dan het dak van een bepaald gebouw) en daar over allerdaagse dingen praten. Dat ze verder eigenlijk weinig met elkaar omgaan, maar wel waarde hechten aan de vriendschap die tussen hen aan het ontwikkelen is?
    Broderick Archer
    Broderick is Payton's broer. Hun band is erg goed en Payton zou hem zelfs als een van haar beste vrienden bestempelen. Ondanks het leeftijdsverschil woont Payton bij hem in. Ze vindt het alleen maar leuk dat haar broer een van haar docenten is. Ze kijkt best wel tegen hem op.
    Aristotle Benedict Montgomery
    Ari en Payton zijn al een tijdje goede vrienden. Ze hebben veel dezelfde interesses en hij was ook de enige waar Payton eigenlijk aan durfde te vragen of hij model wilde staan voor haar naaktportretten. Achter af heeft ze er misschien een heel klein beetje spijt van aangezien ze hem nu in zijn volle glorie ziet, wat niet helemaal werkt met de gevoelens die soms komen opvliegen. Het feit dat de jongen netzoals zijzelf nog maagd is maakt hem des te interessanter voor haar, maar ze doet haar best om haar hoofd koel te houden in zijn bijzijn.
    Marlene Aylesfield
    Lena en Payton zijn vriendinnen. Dat Lena met haar broer naar bed gaat is iets waar Payton zich niet van bewust is en dat kunnen Lena en Bro ook beter zo houden.
    Julie Hardling
    Julie is Payton's beste vriendin. Ze kennen elkaar al jaren en hangen samen meestal rond in het appartement van Payton's broer. De twee vullen elkaar goed aan en Julie staat voor alle mogelijke problemen, spontane acties en drama momenten onder Payton's sneltoets.
    Theodore 'Theo' Oscar Whitehall
    Komt als de rol af is.
    Cassandra Rose CarterVoorstel
    Ik denk eigenlijk dat Payton en Rose ook wel goede vriendinnen zouden kunnen zijn. Ik vind het echt leuk dat ze zo vrolijk is en ambitieus. Misschien even wat uitwerken via GB?
    Brooklyn Cassidy Huntington
    Komt als innerlijk uitgewerkt is


    I agree! Dat was ook wel al wat ik in mijn hoofd had voor Payton en Julie, dus dat komt helemaal in orde (:


    Faith is everything.