• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb net gewoon een rondleiding gehad in de fabriek op mijn werk. Leuk om te zien hoe zoiets werkt (:


    26 - 02 - '16

    I know. I'm a huge failure. :/ I'm sorry.


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik ben oprecht gelukkig nu. Ja. Fijn ^^


    Mhm?

    IK BEN OP ALLES DOOR HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAA YES YES YES YES GEEN ONVOLDOENDE EN MIJN WISKUNDE IS ECHT VERDRIEDUBBELD OFZO???????????????????????????


    Heaven is a place that we all have

    Vanmorgen toen mijn vriend net naar zijn werk onderweg ging heb ik hem gebeld en gezegd dat ik het leven niet meer zie zitten. Hij schrok heel erg en zei toen dat we er samen wat aan moeten doen, omdat hij weet dat ik er wat aan kan doen.
    Ik hou echt van hem en ik wil hem nooit kwijt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dunphy schreef:
    IK BEN OP ALLES DOOR HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAA YES YES YES YES GEEN ONVOLDOENDE EN MIJN WISKUNDE IS ECHT VERDRIEDUBBELD OFZO???????????????????????????


    Als dat het geval was, lieve Ad, dan had je nu boven de 100% hahahaha. MAAR PROFICIAT I'M SO PROUD OF YOU!!!!!! <3 (heart2)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ja het is een beetje overdreven maar UH mijn jaartotaal Engels is 99 en dat is geen leugen heheh. thx though i love youuuuuuu


    Heaven is a place that we all have

    Hahahahah en dan word je helemaal emotioneel door het een-na-laatste gesprek met je mentor omdat ze zegt dat het ROC van geluk mag spreken met een toekomstige student als ik 🙃


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dunphy schreef:
    ja het is een beetje overdreven maar UH mijn jaartotaal Engels is 99 en dat is geen leugen heheh. thx though i love youuuuuuu


    DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN man en ik was al zo blij met m'n 82 (want ik was de beste van m'n klas voor engels yoloooooooo) maar 99 is wel NEIG hahahaha damn, ad, told you you could do it. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    (...)

    DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN man en ik was al zo blij met m'n 82 (want ik was de beste van m'n klas voor engels yoloooooooo) maar 99 is wel NEIG hahahaha damn, ad, told you you could do it. (krul)


    maar jij zit dan ook in je laatste jaar he (krul)


    Heaven is a place that we all have

    Dunphy schreef:
    (...)

    maar jij zit dan ook in je laatste jaar he (krul)


    geloof me vrij als ik zeg dat ik in m'n tweede jaar geen 99 scoorde op m'n engels hahahaha


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik heb een belangrijk eindexamen morgen en wat doe ik

    IN SLAAP VALLEN BOVEN MIJN BOEKEN uhhg

    dan ben ik verbaasd dat mijn punten slecht zijn ja doh als ik amper studeer aka alles een keertje doorlees ik moet echt een andere studie-attidude hebben want zo kom ik er echt niet blah op school kan ik het zo doen want school is school yk maar dit is next level en kom op qing pls verpest dit niet

    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 12:23 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Iemand met wie ik even kan praten? Liefst via FB ofzo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Iemand met wie ik even kan praten? Liefst via FB ofzo

    Mij mag je gerust een berichtje sturen ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bitch, meeloper. Zie je dan niet dat ik gelijk heb? IK. MOET. VERDOMME. ECHT. LEREN. DAAR KAN IK OOK NIETS AAN DOEN!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner