• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    She's the Man kijken. Dát is lang geleden. c:


    Smile. You're beautiful. <3

    Echhh, why did I do this?
    Oh ja, omdat ik voor mezelf kan opkomen.



    why did i do this




    Caution first, always.

    Probeer ik nou serieus mijn gesigneerde Blurryface te verkopen hahahahhahahaha


    Caution first, always.

    Ik zou nu echt graag dood willen. Geen fucking grap.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Damn! Dat is pas een fantastische choreo!


    16 - 09 - '17

    Ohja nu is de een-na-laatste reden om niet uit de kast te komen weg dus oh well fuck.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zou het helemaal kunnen lezen, maar het is gewoon te veel moeite om het te ontcijferen.


    Mhm?

    Wat zou het tof zijn als ik op het reclamebureau waar mijn oud-klasgenootje werkt, ook zou mogen werken.
    Maar ben ik wel goed genoeg als vormgever? Ik ben bang van niet...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Je weet dat je wat issues hebt als je serieus aan het overwegen bent om een lelijke avant garde bril te kopen (een sierbril, want mijn zicht is goed), puur zodat je dan meer lijkt op een echte schrijfster en misschien dan kan schrijven

    hoe heb ik mezelf zes maanden in de waan kunnen laten leven dat ik talent had iK KAN NIKS


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil geen moderne letterkunde meer :cccccc


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    We've been friends for so long, and you didn't ask me and it hurts...


    This ain't no place for no better man.

    OKEE vandaag was echt leuk

    gezellig chocomelk drinken in een cafeetje terwijl het buiten regent en bijkletsen met echte vriendinnen
    vervolgens shoppen (aka naar kleding kijken) en op restaurant gaan (bloos) en en en en daarna naar de cinema gaan en Baywatch kijken geweldige film -
    ik heb me doogelachen
    en de avond afsluiten met kermis (bloos)



    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 23:06 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    tbfh waarom leef ik nog.


    This ain't no place for no better man.

    Wil ik naar het 2e jaar van mijn studie? Stoppen lijkt geen optie


    There are poems inside of you that paper can't handle

    OKE MARK MY WORDS ik ga elke dag mijn deens oefenen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys