• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Aah niiiiice! Nog een geluk dat het niet Fabiola of Vermeylen is, daar wordt altijd geklaagd over geluidsoverlast van de ovp. :')


    Vandaar dat ik ze helemaal achteraan mijn lijstje gezet had, haha (alhoewel de ligging wel beter is ivm het feit dat ik vaak op de Blandijn moet zijn, maar foert, er is nog niemand doodgevallen van wat langer fietsen). Ik heb liever niet de hele nacht kabaal van mensen die het nodig vinden zich elke avond kapot te drinken. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit maakt me weer lekker onzeker :\
    Maar misschien komt het daardoor wel weer goed...

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 14:28 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Ubuntu schreef:
    (...)

    Vandaar dat ik ze helemaal achteraan mijn lijstje gezet had, haha (alhoewel de ligging wel beter is ivm het feit dat ik vaak op de Blandijn moet zijn, maar foert, er is nog niemand doodgevallen van wat langer fietsen). Ik heb liever niet de hele nacht kabaal van mensen die het nodig vinden zich elke avond kapot te drinken. :')


    Ja je bent wel dichter bij alles, maar zoals je zegt wel elke nacht kabaal. :'D Uiteindelijk vind ik de afstand in Gent nog goed meevallen, met de fiets sta je overal op 10min dus ja. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik: Ik heb examen morgenvroeg om 8 uur.
    Hij: Niet verslapen.
    Haha, lol. Hij laat me zo lachen. Zijn humor past echt bij die van mij. Zou dit dan echt zijn? Ik hoop het, want hij is echt super tof en super lief. Ook al heb ik pas een keer met hem gesproken enzo, maar dat laten we even achterwege. Maar van de andere kant ben ik ook bang voor mijn geloof. Voor wat hoort wat. Als dit echt is, wat gaat er dan mis? Op welke manier ga ik geraakt worden? Wat is de catch? Is dit like, een zieke grap, waarbij ik mijn hart ga opstellen en dan is het universum like, haha loser, en dan word ik gebroken en moet ik mezelf weer opbouwen en gaat dit door totdat ik mijn hoop verlies, totdat ik op en moe ben? Wat is dit? Wat zit hier achter?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kan echt helemaal niets net dit weer. Gesteldheid: brace yourselfs, depression is coming


    Deep inside, I've never felt alive

    Yellowstone schreef:
    (...)

    apetrots proficiat (:


    // okay waaait blijkbaar ben ik dus wel afgevallen de laatste tijd? hoe dan??? opeens 2kg woesh gone :') ik ben niet eens gaan letten op mijn voeding of sporten, dit is vreemd, maar ik vond het al vreemd dat al mijn zomershortjes opeens te groot waren en dat kan een verklaring zijn maar ik heb nog steeds geen verklaring voor dit of is de weegschaal stuk


    Fenk you ^^


    Mhm?

    Ugh. Ja joh. Ík doe alles hier in huis wel even. En die hond wil dr bench niet in dus gaat ze naar de woonkamer. Is toch logisch? Maar neeeee, dat wordt niet begrepen. Dus hoppa, de hele tafel gaat om en alles gaat mis en men kijkt er naar en blijft lekker zitten. Ja dan ruim ik het wel weer op.


    Smile. You're beautiful. <3

    De stress is voorbij omg ik voel me gelijk tien kilo lichter. Bijna tijd om het schrijven weer op te pakken.

    Gratis taart krijgen bij een supermarkt omdat ze verbouwd hebben. I'll take it.

    Stomme hormonen. Het is 20 graden buiten en ik zit binnen met de freaking ventilator aan, omdat ik het zo warm heb.

    Okay. I can't handle this pain. PLEASE, TAKE MY UTERUS!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 17:21 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het eeuwige probleem van koken voor één persoon met recepten die zijn omgerekend van een maaltijd voor twee/drie/vier personen: hoe in the hell gooi ik hier 1,3333 ei bij?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Echte schrijvers schrijven geen star wars fanfic

    zucht


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    Het eeuwige probleem van koken voor één persoon met recepten die zijn omgerekend van een maaltijd voor twee/drie/vier personen: hoe in the hell gooi ik hier 1,3333 ei bij?


    Talent, Inge, talent.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En het regent al de hele dag. Ik heb in mijn kamer geen ruimte om mijn paraplu te laten drogen (zonder alles nat te laten worden en zonder dat ik er zelf over val) dus staat ie nu maar op mijn balkon, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Seasons will change, but I shall remain

    AnakinSkywalker schreef:
    Echte schrijvers schrijven geen star wars fanfic

    zucht


    Zeer zeker wel, als ze daar zin in hebben. Fight me, Marleen. (cat) (Ik bedoel, alsjeblieft niet, maar je snapt mijn bedoeling.)

    Ik weet 100% zeker dat er gepubliceerde auteurs op AO3 zitten, goed verstopt tussen al de hobbyisten, maar geen van die twee categorieën is nep, want ze plakken allebei woorden achter elkaar tot ze een coherent verhaal hebben.



    Gareth schreef:
    (...)

    Talent, Inge, talent.


    (no_chears) Dat is een talent dat ik niet bezit, vrees ik. Ik heb uiteindelijk maar gewoon twee eieren genomen en te veel gemaakt voor één persoon. Zo tragisch.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan