• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Ik vind mortal instruments sowieso geen geweldige boekenreeks om eerlijk te zijn. Begreep er op den duur niks meer van. :x


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mensen die geloof aan mij opdringen, kunnen de pot op.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    Mensen die geloof aan mij opdringen, kunnen de pot op.


    Wilde ik nou net proberen. Verdorrie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    (...)

    Wilde ik nou net proberen. Verdorrie.


    Ah, sorry. Try again next time. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb een hekel aan mensen die hun zin doordrijven, duidelijk iets fouts hebben gedaan en nog met hun poot stijf staan dat ze 'niks fout hebben gedaan', alsof ze hoogstpersoonlijk een Engeltje zijn en God ze naar aarde heeft gestuurd. Ja, en ik ben Mary Poppins met een alcoholprobleem. Try again next time, girlfriend. :W

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 21:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind de Nederlandse nasynchronisatie altijd niet even goed. Maar dit keer vond ik de Nederlandse versie van de Smurfen en het verloren dorp stukken leuker dan het Amerikaans.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Huis aan huis verkopers kunnen hun zelfzuigende stofzuigers en ergonomische wandelstokken in hun holle reet douwen.


    oi, suzy

    ik vind lawaai van buiten (bij voorkeur met feesten en wat hard gebonk van muziek) als ik ga slapen heel erg fijn. ik weet niet waarom maar ik slaap er fijn door. met oud en nieuw slaap ik elk jaar weer het beste dokr vuurwerk geluiden.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 22:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Als mensen iets willen en het dan niet doen, maar wel bij iemand anders, wil ik wegrennen.


    Klaver schreef:
    ik vind lawaai van buiten (bij voorkeur met feesten en wat hard gebonk van muziek) als ik ga slapen heel erg fijn. ik weet niet waarom maar ik slaap er fijn door. met oud en nieuw slaap ik elk jaar weer het beste dokr vuurwerk geluiden.

    Hahaha ik ook hoor :P

    JensWeasley schreef:
    (...)
    Hahaha ik ook hoor :P

    wowow ik heb dit nog nóóit eerder gehoord HAHA
    iedereen klaagt altijd over lawaai en zo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mensen die mij saai en kinderachtig vinden omdat ik geen alcohol drink, vind ik ook niet leuk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het liefste zou ik ieder rokend persoon om me heen keihard slaan.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Bohemian schreef:
    Ik vind Jennifer Lawrence erg overrated. Ze is niet zo een goede actrice en haar hele imago komt erg fake over.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gareth schreef:
    Mensen die mij saai en kinderachtig vinden omdat ik geen alcohol drink, vind ik ook niet leuk.



    we're enemies from now on (cat)

    jk xd zolang je maar niet judget dat ik wel drink (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys