• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    LittleOwlet schreef:
    (...)
    En het doet fucking veel pijn en er is megaveel bloed achteraf ;'D


    Haha, ah balen. Maar dat is niet per se normaal ;-;


    Tijd voor koffie.

    Ik lust geen ham dus als ik een tosti maak, is het er een met kaas en uien.
    -> Uien > ham

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 13:56 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Scheldende volwassenen zijn raar (dus voorbij de dertig/veertig jaar).


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Star Trek is fantastisch.

    M0NA schreef:
    Scheldende volwassenen zijn raar (dus voorbij de dertig/veertig jaar).


    Jap
    #mijnvader

    -

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 13:55 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    sommige meningen in dit topic zijn niet echt meningen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik erger mij er stiekem aan dat 50% van de dingen die hier geplaatst worden geen meningen zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "Star Trek is fantastisch!" wordt toch als mening beschouwd, hoop ik?

    Kinderen zijn vet irritant en mogen van mij uitsterven.

    Hoe ik dat evolutionair en praktisch gezien voor me zie, weet ik nog niet. But still. Kinderen zijn kut.


    oi, suzy

    Guys zet dingen niet onder spoilers aub, dat is vet irritant met lezen :'D

    Opinion: Fantastic Beats and Where To Find Them was echt dikke onzin. Naar mijn mening zou het een stuk minder populair zijn geweest als ze er geen Harry Potter elementen in hadden gestopt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Guys zet dingen niet onder spoilers aub, dat is vet irritant met lezen :'D

    Opinion: Fantastic Beats and Where To Find Them was echt dikke onzin. Naar mijn mening zou het een stuk minder populair zijn geweest als ze er geen Harry Potter elementen in hadden gestopt.


    Het is gemaakt als een HP prequel, though. Dus dan heeft het idd HP elementen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mensen, dit is geen klaag topic. Dit is een topic waarbij je een onpopulaire mening kan plaatsen en anderen kunnen discussiëren! Plaats a.u.b niet je mening onder een spoiler.

    Gareth schreef:
    (...)

    Het is gemaakt als een HP prequel, though. Dus dan heeft het idd HP elementen.

    Hmm ja, maar zonder al die Harry Potter elementen zou het vast niet zo bekend zijn geweest. Dan is het gewoon best een random/vaag verhaal.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind Ed Sheeran echt ontiegelijk slecht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.