• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Heeft hij lange nagels? Dat hij je van binnen gewoon kapot krast?
    Ik heb daar in elk geval nooit last van gehad en het lijkt me ook niet helemaal goed...


    everything, in time

    Nee, eigenlijk niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    Ik zit een beetje met een ambetant probleem. Telkens mijn vriend me vingert heb ik last van bloedverlies? Het is vervelend dat er telkens een hele rommel moet worden opgekuist, dus ik vroeg me af of anderen hier ook last van hadden ofzo :/


    Dit klinkt echt pijnlijk. Inderdaad te lange/scherpe nagels van je vriend, of er is niet genoeg nattigheid? Probeer het anders eens met glijmiddel kijken of dat beter gaat?


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    (...)

    Dit klinkt echt pijnlijk. Inderdaad te lange/scherpe nagels van je vriend, of er is niet genoeg nattigheid? Probeer het anders eens met glijmiddel kijken of dat beter gaat?


    Het rare is dat ik er echt niets van merk totdat ik zie dat alles volhangt. En de andere dingen zijn echt geen probleem want alles voelt wel fijn en er is ook geen pijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Had vandaag een miniparty met mijn vriend. Ik was even bang dat ik zwanger was, maar uiteindelijk toch ongesteld geworden vandaag. Hahaha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben laatst voor het eerst klaargekomen door iemand anders, dat was wel echt bijzonder want dat lukt echt nooit. I'm calling a victory. Enige wat ik heel raar vind lately is dat ik graag seks wil en de seks is dan ook nice maar zodra het klaar is raak ik in zo'n melodramatische stille bui en kan ik een kwartier alleen voor me uitstaren etc. Herkenbaar voor iemand? Het klinkt echt heel overdramatisch maar het gaat ook helemaal niet expres.

    Edit: Wow dat laatste blijkt dus een heel ding te zijn. Vraag me alleen af waarom ik het zo frequent heb.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 8:20 ]


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    Ik ben laatst voor het eerst klaargekomen door iemand anders, dat was wel echt bijzonder want dat lukt echt nooit. I'm calling a victory. Enige wat ik heel raar vind lately is dat ik graag seks wil en de seks is dan ook nice maar zodra het klaar is raak ik in zo'n melodramatische stille bui en kan ik een kwartier alleen voor me uitstaren etc. Herkenbaar voor iemand? Het klinkt echt heel overdramatisch maar het gaat ook helemaal niet expres.

    Edit: Wow dat laatste blijkt dus een heel ding te zijn. Vraag me alleen af waarom ik het zo frequent heb.

    Postcoïtale depressies komen zeer regelmatig voor. De een is hier gevoeliger voor dan de ander. De oorzaak is hormonaal en ik ben bang dat je daar niets aan kunt doen. Je zou dat eens op internet kunnen opzoeken.


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    Postcoïtale depressies komen zeer regelmatig voor. De een is hier gevoeliger voor dan de ander. De oorzaak is hormonaal en ik ben bang dat je daar niets aan kunt doen. Je zou dat eens op internet kunnen opzoeken.


    Ja was er net dus ook al naar aan het googelen. Staat inderdaad dat het regelmatig voor komt en niks is om je voor te schamen maar niets over hoe het op te lossen, en of het uberhaupt op te lossen is. Als het heel erg blijft dan zal ik eens naar de dokter gaan voor advies. Het is niet leuk voor mij en niet voor mijn partner als ik steeds zo ben na iedere keer seks.


    The truth is out there.

    Hebben jullie tips voor hoe je je het beste kan voorbereiden op de eerste keer?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Hebben jullie tips voor hoe je je het beste kan voorbereiden op de eerste keer?


    Uhh zorg ervoor dat jij er klaar voor bent, dat je eventueel middelen hebt die het makkelijker maken, dat je een situatie creëert waarin jij je het fijnst voelt (Dus bijvoorbeeld dat jij kunt aangeven wanneer je het wel wilt proberen, of dat je nog last minute mag cancelen of dat je eerst iets leuks gaat doen samen idk. Wat jij fijn vindt).

    En niet te veel ervan verwachten, de hippe geweldige seks hebben sommige mensen vanaf moment 1, maar ook bij heel veel mensen komt dat pas later na veel oefening en bijstellen (:

    En het is ook niet erg als het niet lukt, probeer er gewoon als ervaring van te genieten. Als je naar de dierentuin gaat dan ga je om dieren te zien, dan ben je ook niet heel verdrietig als alleen de olifanten binnen blijven. (Dit is een hele rare en niet helemaal kloppende vergelijking maar oké haha).


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Standal schreef:
    Hebben jullie tips voor hoe je je het beste kan voorbereiden op de eerste keer?


    Het allerbelangrijkste is, je moet geduldig zijn! De eerste keer met mijn vriend ging totaal de andere kant op en we hadden 2 weken geprobeerd omdat hij niet paste. Opeens floepte hij erin haha. Als je je gaat stressen dat het niet past of over iets anders, dan ga je daar benden aanspannen en dan lukt het helemaal niet meer.

    Zorg voor een rustige en romantische ruimte en veel foreplay is erg belangrijk! (-:

    Ik heb een vraagje. Ik merk dat ik wel aangetrokken ben toch mijn vriend, en dat ik ook seks willen hebben met hem. En ik geniet ook wel van de seks. Maar ik heb moeite met opgewonden raken. Is dit normaal als je voorheen nooit seks hebt gehad met iemand anders?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik heb een vraagje. Ik merk dat ik wel aangetrokken ben toch mijn vriend, en dat ik ook seks willen hebben met hem. En ik geniet ook wel van de seks. Maar ik heb moeite met opgewonden raken. Is dit normaal als je voorheen nooit seks hebt gehad met iemand anders?


    Ik weet niet helemaal of het hetzelfde is, maar ik heb soms echt geen zin (eerste vriend ook). Laatst nog, toen hadden we de dag ervoor seks gehad, een nieuw standje geprobeerd dat goed uitpakte. Maar de dag erna had ik echt géén zin. Ik weet dat het lekker zou zijn en ik weet dat ik seks met mijn vriend heel fijn vind, maar op dat moment "voelde ik er niets voor".

    Ik weet niet of je het heel vaak hebt en of je misschien soms wel zin hebt?
    Probeer in ieder geval niets tegen je zin in te doen en misschien heb jij er belang bij als de situatie meer voorbereidend is, romantisch, veel zoenen. Zoiets?

    Misschien heeft het wel te maken met hoe jij je mentaal voelt. Ik heb dat heel erg. Als ik heel gestresst ben, door school of een andere situatie, dan heb ik bijna geen zin in seks. Misschien is er iets (kleins of groots of middelmatigs) aan de hand maar koppel je dat niet aan seks hebben?

    Veel succes in ieder geval (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik had dit weekend op een festival een hook up, super cute and all. Maar toen het er op aankwam dat hij opnieuw zou blijven slapen, biechtte hij ineens op nog maagd te zijn. Heel gesprek later waarin ik vertelde dat z'n eerste keer niet met iemand moet zijn in een oude caravan terwijl je beiden te veel hebt gedronken, stemde hij er uiteindelijk mee in dat dat misschien wel waar zou zijn.
    Hoe zouden jullie gereageerd hebben op zo'n "confession"? (Note: hij was jonger dan mij en ik zie hem probs nog vrij vaak.)


    •

    Rohirrim schreef:
    Ik had dit weekend op een festival een hook up, super cute and all. Maar toen het er op aankwam dat hij opnieuw zou blijven slapen, biechtte hij ineens op nog maagd te zijn. Heel gesprek later waarin ik vertelde dat z'n eerste keer niet met iemand moet zijn in een oude caravan terwijl je beiden te veel hebt gedronken, stemde hij er uiteindelijk mee in dat dat misschien wel waar zou zijn.
    Hoe zouden jullie gereageerd hebben op zo'n "confession"? (Note: hij was jonger dan mij en ik zie hem probs nog vrij vaak.)


    Ik vind eigenlijk dat je dit heel goed hebt opgelost, Bunny! Vooral bij jongens is maagdelijkheid iets waar ze zsm vanaf willen, maar dat kan op een mooiere manier dan de situatie waar jullie in zaten. Dus ik ben het volledig met je eens! :Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 20:35 ]


    everything, in time